Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Βελτιωμένες επιδόσεις από τον Σερδερίδη ...


Ακολουθώντας συγκεκριμένη τακτική, κάτι που απαιτείται σε έναν αγώνα, όπως το δύσκολο Ράλλυ Μόντε Κάρλο, ο Ιορδάνης Σερδερίδης ολοκλήρωσε την προσπάθειά του, πετυχαίνοντας παράλληλα τον αρχικό του στόχο. Μετά από 355 αγωνιστικά χιλιόμετρα σε  απρόβλεπτες συνθήκες, ο συμπατριώτης μας κατάφερε να φτάσει στο Μονακό, με την ελληνική σημαία να κυματίζει στη ράμπα του τερματισμού. 
Οι ειδικές της Κυριακής ήταν ως επί το πλείστον στεγνές, με τον Σερδερίδη να επιχειρεί διακαώς να ανεβεί θέσεις στη γενική κατάταξη, μετά την ποινή που δέχτηκε το Σάββατο, για την οποία δήλωσε σχετικά ο οδηγός: «Ο στόχος την τελευταία μέρα ήταν να πιέσουμε για να τερματίσουμε ψηλότερα. Δεχτήκαμε μια ποινή 6 λεπτών το βράδυ του Σαββάτου καθώς εξαιτίας του κοινού σέρβις με τον Σουηδό οδηγό της ομάδας μας, δεν μπήκαμε εγκαίρως στο χώρο των επισκευών. Αυτό μας έριξε πίσω και πλέον σκοπεύαμε να δώσουμε το 100% των δυνατοτήτων μας στο τρίτο σκέλος.» 
Αναφορικά με τις συνθήκες που επικράτησαν στις τελευταίες διαδρομές του αγώνα, ο Έλληνας οδηγός τόνισε: «Συναντήσαμε στεγνό οδόστρωμα στις δύο πρώτες ειδικές της Κυριακής, ενώ στο τελευταίο πέρασμα από τη φημισμένη Col de Turini, άρχισε να χιονίζει και σε αρκετά σημεία υπήρχε πάγος, με αποτέλεσμα το Citroen DS3 WRC να γλιστράει, καθώς είχαμε επιλέξει πολύ μαλακή γόμα. Η επιλογή ήταν σοφή για τις πρώτες ειδικές, όχι όμως για την τελευταία, παρ’ όλα αυτά, με προσεκτική οδήγηση καταφέραμε και πετύχαμε πολύ καλή επίδοση που μας χάρισε τον δεύτερό μας τερματισμό σε Ράλλυ Μόντε Κάρλο.»


Αυτή ήταν μια από τις καλύτερες εμφανίσεις του Καβαλιώτη οδηγού στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλλυ, αν αναλογιστεί κανείς και τις δυσκολίες που κρύβει το Ράλλυ Μόντε Κάρλο: «Είμαστε ικανοποιημένοι για το αποτέλεσμα και την εμφάνισή μας. Πετύχαμε τον αρχικό στόχο μας, παρά την ποινή και πλέον είμαστε επικεφαλής στο WRC Trophy, το οποίο απευθύνεται σε ιδιώτες με προηγούμενης γενιάς αυτοκίνητα. Στον επόμενο γύρο του πρωταθλήματος, από τον οποίο όμως θα απουσιάζουμε, θα συμμετέχουν 3 συνδυασμοί στο νεοσύστατο αυτό θεσμό, οπότε το ενδιαφέρον αυξάνεται.», ήταν τα λόγια του Ιορδάνη Σερδερίδη.
Η επόμενη εμφάνιση του Σερδερίδη στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ είναι προγραμματισμένη για τα τέλη Ιουνίου, καθώς θα συμμετέχει στο Ράλλυ Πολωνίας, όγδοο γύρο του πρωταθλήματος. Μέχρι τότε, ο Έλληνας οδηγός θα δώσει το παρών σε τοπικούς αγώνες του Βελγίου.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...