Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Βελτιωμένες επιδόσεις από τον Σερδερίδη ...


Ακολουθώντας συγκεκριμένη τακτική, κάτι που απαιτείται σε έναν αγώνα, όπως το δύσκολο Ράλλυ Μόντε Κάρλο, ο Ιορδάνης Σερδερίδης ολοκλήρωσε την προσπάθειά του, πετυχαίνοντας παράλληλα τον αρχικό του στόχο. Μετά από 355 αγωνιστικά χιλιόμετρα σε  απρόβλεπτες συνθήκες, ο συμπατριώτης μας κατάφερε να φτάσει στο Μονακό, με την ελληνική σημαία να κυματίζει στη ράμπα του τερματισμού. 
Οι ειδικές της Κυριακής ήταν ως επί το πλείστον στεγνές, με τον Σερδερίδη να επιχειρεί διακαώς να ανεβεί θέσεις στη γενική κατάταξη, μετά την ποινή που δέχτηκε το Σάββατο, για την οποία δήλωσε σχετικά ο οδηγός: «Ο στόχος την τελευταία μέρα ήταν να πιέσουμε για να τερματίσουμε ψηλότερα. Δεχτήκαμε μια ποινή 6 λεπτών το βράδυ του Σαββάτου καθώς εξαιτίας του κοινού σέρβις με τον Σουηδό οδηγό της ομάδας μας, δεν μπήκαμε εγκαίρως στο χώρο των επισκευών. Αυτό μας έριξε πίσω και πλέον σκοπεύαμε να δώσουμε το 100% των δυνατοτήτων μας στο τρίτο σκέλος.» 
Αναφορικά με τις συνθήκες που επικράτησαν στις τελευταίες διαδρομές του αγώνα, ο Έλληνας οδηγός τόνισε: «Συναντήσαμε στεγνό οδόστρωμα στις δύο πρώτες ειδικές της Κυριακής, ενώ στο τελευταίο πέρασμα από τη φημισμένη Col de Turini, άρχισε να χιονίζει και σε αρκετά σημεία υπήρχε πάγος, με αποτέλεσμα το Citroen DS3 WRC να γλιστράει, καθώς είχαμε επιλέξει πολύ μαλακή γόμα. Η επιλογή ήταν σοφή για τις πρώτες ειδικές, όχι όμως για την τελευταία, παρ’ όλα αυτά, με προσεκτική οδήγηση καταφέραμε και πετύχαμε πολύ καλή επίδοση που μας χάρισε τον δεύτερό μας τερματισμό σε Ράλλυ Μόντε Κάρλο.»


Αυτή ήταν μια από τις καλύτερες εμφανίσεις του Καβαλιώτη οδηγού στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλλυ, αν αναλογιστεί κανείς και τις δυσκολίες που κρύβει το Ράλλυ Μόντε Κάρλο: «Είμαστε ικανοποιημένοι για το αποτέλεσμα και την εμφάνισή μας. Πετύχαμε τον αρχικό στόχο μας, παρά την ποινή και πλέον είμαστε επικεφαλής στο WRC Trophy, το οποίο απευθύνεται σε ιδιώτες με προηγούμενης γενιάς αυτοκίνητα. Στον επόμενο γύρο του πρωταθλήματος, από τον οποίο όμως θα απουσιάζουμε, θα συμμετέχουν 3 συνδυασμοί στο νεοσύστατο αυτό θεσμό, οπότε το ενδιαφέρον αυξάνεται.», ήταν τα λόγια του Ιορδάνη Σερδερίδη.
Η επόμενη εμφάνιση του Σερδερίδη στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ είναι προγραμματισμένη για τα τέλη Ιουνίου, καθώς θα συμμετέχει στο Ράλλυ Πολωνίας, όγδοο γύρο του πρωταθλήματος. Μέχρι τότε, ο Έλληνας οδηγός θα δώσει το παρών σε τοπικούς αγώνες του Βελγίου.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευχές Α.Λ.Α.Κ. ...

 

Διαδρομή για δυνατούς λύτες ...

Μέσα από μια διαδρομή σημαντικά διαφοροποιημένη συγκριτικά με εκείνες των προηγούμενων ετών θα εξελιχθεί το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις από τις 5 έως τις 8 Σεπτεμβρίου, ως ο δέκατος γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA για το 2024. Απέναντι σε μια νέα πρόκληση θα βρεθούν τα πληρώματα που θα συμμετάσχουν στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024, καθώς η σημαντικά τροποποιημένη χάραξη της διαδρομής του αγώνα συνεπάγεται και νέα προσέγγιση ως προς τη διαχείριση δυνάμεων, υλικών και βέβαια ελαστικών. Στο ωράριο του αγώνα περιλαμβάνονται ειδικές διαδρομές ταυτόσημες με τον σκληρό χαρακτήρα του, όπως οι Ταρζάν, Ρεγκίνι, Άγιοι Θεόδωροι κ.ά., ενώ έχουν επανέλθει ε.δ. που «αγκαλιάστηκαν» από τους θεατές. Άλλες παλιότερα, όπως το Οινοχώρι στη Φωκίδα, μέρος του οποίου στις αρχές του 2000 χρησιμοποιήθηκε ως Shakedown, και άλλες έως και πρόσφατα, όπως η Θήβα. Μεταξύ των αλλαγών σε επίπεδο ε.δ. είναι η προσθήκη της Άνω Παύλιανης, που θα ξεκινάει από το Κουμαρίτσι και θα τερματίζει στην αφετηρία της γνωστής

22η Ανάβαση Κύμης “Γιάννης Ηλιόπουλος” ...

Οι προετοιμασίες για την 22η Ανάβαση Κύμης “Γιάννης Ηλιόπουλος”, η οποία θα διεξαχθεί το Σάββατο 25 και την Κυριακή 26 Μαΐου έχουν ξεκινήσει. Το Αθλητικό Σωματείο Start Line μαζί με τον Δήμο Κύμης - Αλιβερίου, συνεργάζονται και φέτος αρμονικά ώστε να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα σε αγωνιζόμενους και θεατές. Ο τρίτος γύρος του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων και Ιστορικών Αυτοκίνητων, επιστρέφει και πάλι στη γνωστή διαδρομή από το Λιμάνι μέχρι την πόλη της Κύμης, η οποία όλα αυτά τα χρόνια έχει αγαπηθεί από τους αγωνιζόμενους και τους θεατές. Τη φετινή χρονιά ωστόσο η Ανάβαση Κύμης πρωτοπορεί καθώς για πρώτη φορά σε αγώνα ανάβασης θα δούμε αγωνιστικά αυτοκίνητα Crosscar να προσπαθούν να σταματήσουν τα χρονόμετρα ταχύτερα από κάθε άλλου είδους αγωνιστικό αυτοκίνητο. Με αυτόν τον τρόπο ο θεσμός του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Crosscar μπαίνει δυνατά και στις αναβάσεις καθώς στον δεύτερο γύρο της χρονιάς θα δούμε τους πρωταγωνιστές του θεσμού να μάχονται αυτή τη φορά σε ασφάλτινο και