Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Με επιτυχία στέφθηκε το 1ο Classic Rally Νέας Φιλαδέλφειας-Νέας Χαλκηδόνας ...


Ολοκληρώθηκε το 1ο Classic Rally Νέας Φιλαδέλφειας-Νέας Χαλκηδόνας που πραγματοποιήθηκε από το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (Α.Σ.Μ.Α.). Ο αγώνας που είχε φιλικό χαρακτήρα συγκέντρωσε 21 πληρώματα, τα οποία αγωνίστηκαν σε 11 δοκιμασίες ακριβείας στην Αττική. Οι συμμετέχοντες διήλθαν μεταξύ άλλων από τις περιοχές του Βαρνάβα, του Καλάμου και των Αφιδνών.




Νικητές του αγώνα ήταν οι Σπύρος και Μάρκος Μουστάκας με Alfa Romeo Alfasud Ti και 15 βαθμούς ποινής. Ο θριαμβευτής του Ιστορικού Ακρόπολις, έχοντας ως συνοδηγό τον μικρότερο γιο του ο οποίος είναι μόλις 7 (!) ετών εντυπωσίασε και σε αυτόν τον αγώνα, κατακτώντας μια δίκαιη νίκη, τόσο στη γενική, όσο και στην Κατηγορία Ι. Ακολούθησαν οι Εμμανουήλ Γιαννούλης-Ελένη Ηλιοπούλου (Alfa Romeo Giulietta) με 16.7 βαθμούς ποινής, ενώ το βάθρο συμπλήρωσαν οι Δημήτρης και Πέτρος Αρβανίτης με Toyota Celica και 67.1 βαθμούς ποινής που ήταν οι καλύτεροι στην Κατηγορία H. Τέταρτοι στη γενική και πρώτοι στην Κατηγορία G τερμάτισαν τελικά οι Λευτέρης Μανδρούκας-Απόστολος Πανόπουλος με Volkswagen Beetle και 99.5 βαθμούς ποινής, οι οποίοι για μεγάλο μέρος του αγώνα βρίσκονταν στην τρίτη θέση. 
Οι Νίκος Μπαμπαλής-Γιάννης Λαζαρίδης με Suzuki ST 410, αν και ξεκίνησαν ιδανικά, ανεβαίνοντας μάλιστα και στην πρώτη θέση της γενικής, υποχώρησαν στη συνέχεια, ολοκληρώνοντας στην πέμπτη θέση με 238.8 βαθμούς ποινής. Μοναδική τους παρηγοριά ήταν η πρωτιά που κατέλαβαν στην Κατηγορία J. Την πρώτη εξάδα του αγώνα συμπλήρωσαν τα αδέρφια Ζωτιάδη, με τους Χρήστο και Γιάννη να δέχονται 271.9 βαθμούς ποινής, έχοντας στα χέρια τους ένα Ford Escort MKII. 
Ξεχωριστή κατηγορία υπήρχε για τα σύγχρονα αυτοκίνητα, τα οποία δεν προσμέτρησαν στη γενική κατάταξη, με τους Νίκο Χαλιβελάκη-Βίλλυ Φατούρου (Fiat 500) να επικρατούν με 179.9  βαθμούς ποινής.
Αξίζει να σημειωθεί πως το παρών στις απονομές που έλαβαν χώρα στο Παγκόσμιο Πολιτιστικό Ίδρυμα Ελληνισμού και Διασποράς έδωσαν οι κ. Αντιδήμαρχοι Νέας Φιλαδέλφειας-Νέας Χαλκηδόνας, Θεόδωρος Μανωλεδάκης και Μιχάλης Λάλος. 
Οι αγωνιζόμενοι ευχαριστήθηκαν τον φιλικό αυτό αγώνα Regularity που διοργάνωσε το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (ΑΣΜΑ) και ανανέωσαν το ραντεβού τους για την επόμενη χρονιά!





Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ρυμουλκούμενα - Τρέιλερ ...

Μια τελευταία ρύθμιση στο ζήτημα έκδοσης στοιχείων κυκλοφορίας για χρήση οχημάτων κατηγορίας Ο1 και Ο2 (ρυμουλκούμενα - τρέιλερ), συμπεριλαμβανομένων και των ειδικής χρήσεως ειδικού σκοπού μη μεταφοράς εμπορευμάτων, ενεργοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με σχετική τροπολογία. Με τη νέα νομοθετική διάταξη παρέχεται η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ρυμουλκούμενων – τρέιλερ, που είχαν παλαιότερα τεθεί νόμιμα σε κυκλοφορία με ειδικά σημειώματα ρυμούλκησης (Ε.Σ.Ρ.) και δεν είχαν εκδώσει στοιχεία κυκλοφορίας εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας  που προέβλεπε η υπ’ αρ. 2805/2021 Υπουργική Απόφαση (δηλαδή, μέχρι 29/12/2023), να εκδώσουν στοιχεία κυκλοφορίας (άδεια και πινακίδες), κατόπιν καταβολής παραβόλου, ύψους 200 ευρώ και εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε μηνών, μετά τη δημοσίευσή της σε ΦΕΚ. Επιπλέον, με σκοπό τη διευκόλυνση της ομαλής και απρόσκοπτης διεκπεραίωσης των εργασιών των πολιτών, παρέχεται η δυνατότητα τουλάχιστον έως τέλος Σεπτεμβρίου 2024, να  τίθενται νομίμως σε κ

Ευχές Α.Λ.Α.Κ. ...

 

Διαδρομή για δυνατούς λύτες ...

Μέσα από μια διαδρομή σημαντικά διαφοροποιημένη συγκριτικά με εκείνες των προηγούμενων ετών θα εξελιχθεί το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις από τις 5 έως τις 8 Σεπτεμβρίου, ως ο δέκατος γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA για το 2024. Απέναντι σε μια νέα πρόκληση θα βρεθούν τα πληρώματα που θα συμμετάσχουν στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024, καθώς η σημαντικά τροποποιημένη χάραξη της διαδρομής του αγώνα συνεπάγεται και νέα προσέγγιση ως προς τη διαχείριση δυνάμεων, υλικών και βέβαια ελαστικών. Στο ωράριο του αγώνα περιλαμβάνονται ειδικές διαδρομές ταυτόσημες με τον σκληρό χαρακτήρα του, όπως οι Ταρζάν, Ρεγκίνι, Άγιοι Θεόδωροι κ.ά., ενώ έχουν επανέλθει ε.δ. που «αγκαλιάστηκαν» από τους θεατές. Άλλες παλιότερα, όπως το Οινοχώρι στη Φωκίδα, μέρος του οποίου στις αρχές του 2000 χρησιμοποιήθηκε ως Shakedown, και άλλες έως και πρόσφατα, όπως η Θήβα. Μεταξύ των αλλαγών σε επίπεδο ε.δ. είναι η προσθήκη της Άνω Παύλιανης, που θα ξεκινάει από το Κουμαρίτσι και θα τερματίζει στην αφετηρία της γνωστής