Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Οι Πωλήσεις του Opel Ampera-e ξεκίνησαν από τη Νορβηγία ...


Πρώτη χώρα στην Ευρώπη, η Νορβηγία έδωσε το έναυσμα για να ξεκινήσουν οι πωλήσεις του επαναστατικού Opel Ampera-e στις 14 Δεκεμβρίου, 2016. Με ηλεκτρική αυτονομία πάνω από 500 km (ηλεκτρική αυτονομία μετρημένη με βάση το Νέο Ευρωπαϊκό Κύκλο Οδήγησης σε χλμ.: >500, προκαταρτική τιμή), το ηλεκτρικό μοντέλο της Opel θα αρχίσει να πωλείται στην πιο ώριμη αγορά ηλεκτρικών οχημάτων της Ευρώπης.
Καθώς η αύξηση της παραγωγής του Ampera-e θα είναι σταδιακή, τους πρώτους μήνες θα διατίθεται σε περιορισμένο αριθμό. Γι’ αυτό, έχει τεθεί σε εφαρμογή ένα σχέδιο κλιμακούμενου λανσαρίσματος για τις Ευρωπαϊκές αγορές με έμφαση αρχικά στις αγορές που διαθέτουν υποδομή EV και /ή έχουν δείξει μεγαλύτερη επιθυμία να φέρουν στους δρόμους τους ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Μετά την παράδοση των πρώτων οχημάτων στη Νορβηγία την άνοιξη, οι επόμενες χώρες είναι η Γερμανία, Ολλανδία, Γαλλία και Ελβετία. Θα ακολουθήσουν αρκετές ακόμα Ευρωπαϊκές χώρες στα τέλη του 2017 ή κατά τη διάρκεια του 2018 καθώς ο όγκος παραγωγής θα αυξάνεται. 
Η επιλογή της Νορβηγίας ως πρώτης αγοράς για το λανσάρισμα του Ampera-e έχει μία λογική. Η Νορβηγία είναι μακράν η πιο ώριμη αγορά EV στην Ευρώπη και σύντομα θα έχει ήδη 100.000 BEV στο δρόμο. Επιτυχημένες πολιτικές όπως απουσία φόρων αγοράς στα EV, απαλλαγή από ΦΠΑ σε αγορά ή leasing, χαμηλά τέλη κυκλοφορίας, δωρεάν διέλευση από σταθμούς διοδίων και χρήση ferry, δωρεάν δημοτικό πάρκινγκ, πρόσβαση σε λεωφορειόδρομους και 50% μειωμένος φόρων εταιρικών αυτοκινήτων δελεάζουν τους Νορβηγούς στην αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Το μερίδιο των ηλεκτρικών οχημάτων στις πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων στη Νορβηγία είναι το υψηλότερο παγκοσμίως εδώ και αρκετά χρόνια. Ήδη άγγιξε το 22% το 2015 με το μερίδιο EV σε μερικές περιοχές της χώρας να υπερβαίνει το 30.


«Γνωρίζαμε από την πρώτη ημέρα ότι η διαθεσιμότητα του Ampera-e θα ήταν περιορισμένη λόγω σταδιακής αύξησης παραγωγής στο εργοστάσιο του Orion στο Michigan,» δήλωσε ο Peter Christian Küspert, Αντιπρόεδρος Πωλήσεων & Aftersales του Opel Group. «Γι’ αυτό, αποφασίσαμε να προχωρήσουμε με ένα σχέδιο κλιμακούμενου λανσαρίσματος, ξεκινώντας από χώρες που ήδη διαθέτουν ένα είδος υποδομής EV ή που έχουν δηλώσει τη φιλοδοξία τους να γίνουν πρωτοπόρες στα EV. Έτσι δημιουργήθηκε η εξής ιεραρχία: Νορβηγία, Γερμανία, Ολλανδία, Γαλλία και Ελβετία. Ωστόσο, είμαστε ευέλικτοι και θα μπορέσουμε να προσθέσουμε χώρες ή να αλλάξουμε τη σειρά πολύ σύντομα, εάν κάποια χώρα γίνει ελκυστική λόγω αλλαγής πολιτικής, για παράδειγμα. Στόχος μας είναι να έχουμε αρκετή δυναμικότητα μέχρι το  2018 ώστε να είμαστε σε θέση να προσφέρουμε αξιοπρεπείς ποσότητες στις περισσότερες Ευρωπαϊκές χώρες. Σύμφωνα με το τρέχον σχέδιό μας, το Ampera-e πωλείται από επιλεγμένους διανομείς ηλεκτρικών οχημάτων του δικτύου Opel σε όλες τις αγορές, πλην της Νορβηγίας όπου θα πωλείται μέσω ολοκλήρου του δικτύου διανομέων Opel, καθώς το Ampera-e σύντομα θα γίνει bestseller της Opel εκεί.»
Το Opel Ampera-e επαναπροσδιορίζει την έννοια της ηλεκτρικής μετακίνησης έχοντας ηλεκτρική αυτονομία πάνω από 500 km – τουλάχιστον 100 km επιπλέον αυτονομία από τους πλησιέστερου αντιπάλου του στην κατηγορία στο δρόμο. Η συνδυασμένη αυτονομία WLTP (Worldwide Harmonized Light-Duty Vehicles Test Procedure) υπολογίζεται πάνω από 380 km. Ασφαλώς η αυτονομία σε συνθήκες πραγματικής χρήσης θα διαφέρει και εξαρτάται από το προσωπικό στυλ οδήγησης και εξωγενείς παράγοντες όπως η εξωτερική θερμοκρασία ή τη τοπογραφία της αντίστοιχης διαδρομής.
Όταν οι πελάτες χρειάζεται να επαναφορτίσουν το όχημα μπορούν να αποκτήσουν περίπου 150 km αυτονομίας σε 30 λεπτά μόνο σε ένα δημόσιο σταθμό ταχείας φόρτισης 50 kW DC (μέση τιμή, μετρημένη σύμφωνα με προκαταρκτικές δοκιμές NEDC).

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...