Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ενιαίο - Σ.Ο.Α.Α. ...


Ο Σύνδεσμος Οδηγών Αγώνων Αυτοκινήτου ανακοινώνει τη διεξαγωγή Ενιαίου Επάθλου για το 2017 και το 2018. Το αυτοκίνητο που επελέγη για το θεσμό είναι το Skoda Fabia 1.2 TSI.
Χάρη στις προσπάθειες του αντιπροέδρου του Συνδέσμου, κ. Νίκου Περατινού η οικονομική προσφορά που εξασφαλίστηκε ρίχνει την τιμή αγοράς του αυτοκινήτου στις 9.990€, από τις 14.080€ που είναι η αρχική τιμή της συγκεκριμένης έκδοσης και καθιστά το Skoda Fabia TSI ιδανικό για βάση, ώστε να δημιουργηθεί ένα ενδιαφέρον αγωνιστικό όχημα.
Πέραν της τιμής ωστόσο υπήρξε και μια συνολική προσπάθεια του Διοικητικού Συμβουλίου ώστε να βρεθούν οι καλύτερες δυνατές προσφορές από εταιρείες που επιθυμούσαν να εμπλακούν στην προετοιμασία του αυτοκινήτου σε αγωνιστικό.
Ως εκ τούτου και μετά από εξέταση όλων των προσφορών το συνολικό κόστος της μετατροπής του αυτοκινήτου σε αγωνιστικό υπολογίζεται στις 2.000€ επιπλέον της τιμής αγοράς, με απόκλιση 500€. Τονίζεται πως οι προσφορές δεν είναι δεσμευτικές από την πλευρά του Σ.Ο.Α.Α.. 
Κάτι που σημαίνει πως οποιοσδήποτε συμμετέχων μπορεί να επιλέξει άλλο πάροχο των αγωνιστικών εξαρτημάτων, αρκεί αυτά να καλύπτουν τους όρους ασφαλείας και συμμετοχής.
Το Skoda Fabia 1.2 TSI θα καλύπτεται από εγγύηση δύο ετών, στην αγωνιστική του μορφή, από την εταιρεία, ενώ η αγορά του θα περιλαμβάνει και ένα σετ ζαντών 16 ιντσών, εκτός αυτών που περιλαμβάνει η προσφορά.
Όσον αφορά το αγωνιστικό κομμάτι το Δ.Σ. του Σ.Ο.Α.Α. προσανατολίζεται το Ενιαίο να διεξαχθεί σε 6 αγώνες, 4 αγώνες ταχύτητας και 2 αναβάσεις του πρωταθλήματος. Οι ημερομηνίες και η επιλογή των αγώνων των αναβάσεων θα ανακοινωθούν σε νέα ενημέρωση, ενώ τονίζεται η δέσμευση της ΟΜΑΕ ώστε να διεξαχθούν όλοι οι αγώνες ταχύτητας ανεξαρτήτως συμμετοχών προκειμένου ο θεσμός του Ενιαίου να κυλήσει ομαλά. Επίσης πρέπει να σημειωθεί πως με βάση το ενδιαφέρον των υποψηφίων για συμμετοχή στο Ενιαίο Σ.Ο.Α.Α. Skoda Fabia Cup, ο Σύνδεσμος αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο να δημιουργηθεί και αντίστοιχο έπαθλο που θα αφορά τους αγώνες ράλι. 
Δυνατότητα συμμετοχής θα έχουν οι αγωνιζόμενοι σε δύο κατηγορίες βάσει ηλικίας. Ωστόσο επειδή το ενδιαφέρον είναι μεγάλο σε αυτή τη φάση προετοιμασίας, αποφασίστηκε να υπάρξει μια αξιολόγηση όσων εκφράσουν επιθυμία για συμμετοχή και να γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες ώστε η κατανομή σε κατηγορίες να είναι αξιοκρατική και διαφανής. Επίσης όλοι όσοι συμμετάσχουν στο Ενιαίο Σ.Ο.Α.Α. Skoda Fabia Cup θα πρέπει να είναι μέλη του Συνδέσμου και αν όχι να εγγραφούν.
Τέλος τονίζεται πως το παράβολο συμμετοχής στους αγώνες οι οποίοι θα προσμετρούν στο Ενιαίο Σ.Ο.Α.Α. Skoda Cup, o Σ.Ο.Α.Α. κατάφερε να πετύχει να είναι το μικρότερο δυνατό σε σχέση με τις υπόλοιπες κατηγορίες των ελληνικών αγώνων.
Σε άλλα θέματα που συζητήθηκαν στο Διοικητικό Συμβούλιο του Συνδέσμου προέκυψε ο σχεδιασμός μια συνάντησης του Δ.Σ. με όλους τους οργανωτές πρωταθληματικών αγώνων προκειμένου να συζητηθούν θέματα που αφορούν την καλύτερη δυνατή διοργάνωση. 
Οι κ. Ηλιόπουλος και Περατινός παρευρέθησαν στη συνεδρίαση της ΕΠΑ και ενημέρωσαν σχετικά με τρέχοντα ζητήματα όπως το πρόγραμμα των αγώνων που δημοσιεύτηκε ανεπίσημα και για το οποίο ζητήθηκαν κάποιες αλλαγές. Με χαρά είδαμε πως οι συγκεκριμένες αλλαγές εισακούστηκαν και το επίσημο πρόγραμμα είναι προς τη σωστή κατεύθυνση. 
Παράλληλα ζητήθηκε να ολοκληρωθεί μέσα στο επόμενο εξάμηνο το θέμα των κανονισμών μέχρι την περίοδο 2018-2019 και να μην υπάρξουν αλλαγές. 
Τέλος ζητήθηκε ο Σ.Ο.Α.Α. να έχει, από την νέα περίοδο, εκπρόσωπο χωρίς δικαίωμα ψήφου ή παρέμβασης στις εκδικάσεις εφέσεων και ενστάσεων που αφορούν τους ελληνικούς αγώνες.

Το Δ.Σ. του Σ.Ο.Α.Α. εύχεται χρόνια πολλά με υγεία και αγαπημένοι και ενωμένοι όλοι να υποδεχτούμε το 2107.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...