Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ενιαίο - Σ.Ο.Α.Α. ...


Ο Σύνδεσμος Οδηγών Αγώνων Αυτοκινήτου ανακοινώνει τη διεξαγωγή Ενιαίου Επάθλου για το 2017 και το 2018. Το αυτοκίνητο που επελέγη για το θεσμό είναι το Skoda Fabia 1.2 TSI.
Χάρη στις προσπάθειες του αντιπροέδρου του Συνδέσμου, κ. Νίκου Περατινού η οικονομική προσφορά που εξασφαλίστηκε ρίχνει την τιμή αγοράς του αυτοκινήτου στις 9.990€, από τις 14.080€ που είναι η αρχική τιμή της συγκεκριμένης έκδοσης και καθιστά το Skoda Fabia TSI ιδανικό για βάση, ώστε να δημιουργηθεί ένα ενδιαφέρον αγωνιστικό όχημα.
Πέραν της τιμής ωστόσο υπήρξε και μια συνολική προσπάθεια του Διοικητικού Συμβουλίου ώστε να βρεθούν οι καλύτερες δυνατές προσφορές από εταιρείες που επιθυμούσαν να εμπλακούν στην προετοιμασία του αυτοκινήτου σε αγωνιστικό.
Ως εκ τούτου και μετά από εξέταση όλων των προσφορών το συνολικό κόστος της μετατροπής του αυτοκινήτου σε αγωνιστικό υπολογίζεται στις 2.000€ επιπλέον της τιμής αγοράς, με απόκλιση 500€. Τονίζεται πως οι προσφορές δεν είναι δεσμευτικές από την πλευρά του Σ.Ο.Α.Α.. 
Κάτι που σημαίνει πως οποιοσδήποτε συμμετέχων μπορεί να επιλέξει άλλο πάροχο των αγωνιστικών εξαρτημάτων, αρκεί αυτά να καλύπτουν τους όρους ασφαλείας και συμμετοχής.
Το Skoda Fabia 1.2 TSI θα καλύπτεται από εγγύηση δύο ετών, στην αγωνιστική του μορφή, από την εταιρεία, ενώ η αγορά του θα περιλαμβάνει και ένα σετ ζαντών 16 ιντσών, εκτός αυτών που περιλαμβάνει η προσφορά.
Όσον αφορά το αγωνιστικό κομμάτι το Δ.Σ. του Σ.Ο.Α.Α. προσανατολίζεται το Ενιαίο να διεξαχθεί σε 6 αγώνες, 4 αγώνες ταχύτητας και 2 αναβάσεις του πρωταθλήματος. Οι ημερομηνίες και η επιλογή των αγώνων των αναβάσεων θα ανακοινωθούν σε νέα ενημέρωση, ενώ τονίζεται η δέσμευση της ΟΜΑΕ ώστε να διεξαχθούν όλοι οι αγώνες ταχύτητας ανεξαρτήτως συμμετοχών προκειμένου ο θεσμός του Ενιαίου να κυλήσει ομαλά. Επίσης πρέπει να σημειωθεί πως με βάση το ενδιαφέρον των υποψηφίων για συμμετοχή στο Ενιαίο Σ.Ο.Α.Α. Skoda Fabia Cup, ο Σύνδεσμος αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο να δημιουργηθεί και αντίστοιχο έπαθλο που θα αφορά τους αγώνες ράλι. 
Δυνατότητα συμμετοχής θα έχουν οι αγωνιζόμενοι σε δύο κατηγορίες βάσει ηλικίας. Ωστόσο επειδή το ενδιαφέρον είναι μεγάλο σε αυτή τη φάση προετοιμασίας, αποφασίστηκε να υπάρξει μια αξιολόγηση όσων εκφράσουν επιθυμία για συμμετοχή και να γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες ώστε η κατανομή σε κατηγορίες να είναι αξιοκρατική και διαφανής. Επίσης όλοι όσοι συμμετάσχουν στο Ενιαίο Σ.Ο.Α.Α. Skoda Fabia Cup θα πρέπει να είναι μέλη του Συνδέσμου και αν όχι να εγγραφούν.
Τέλος τονίζεται πως το παράβολο συμμετοχής στους αγώνες οι οποίοι θα προσμετρούν στο Ενιαίο Σ.Ο.Α.Α. Skoda Cup, o Σ.Ο.Α.Α. κατάφερε να πετύχει να είναι το μικρότερο δυνατό σε σχέση με τις υπόλοιπες κατηγορίες των ελληνικών αγώνων.
Σε άλλα θέματα που συζητήθηκαν στο Διοικητικό Συμβούλιο του Συνδέσμου προέκυψε ο σχεδιασμός μια συνάντησης του Δ.Σ. με όλους τους οργανωτές πρωταθληματικών αγώνων προκειμένου να συζητηθούν θέματα που αφορούν την καλύτερη δυνατή διοργάνωση. 
Οι κ. Ηλιόπουλος και Περατινός παρευρέθησαν στη συνεδρίαση της ΕΠΑ και ενημέρωσαν σχετικά με τρέχοντα ζητήματα όπως το πρόγραμμα των αγώνων που δημοσιεύτηκε ανεπίσημα και για το οποίο ζητήθηκαν κάποιες αλλαγές. Με χαρά είδαμε πως οι συγκεκριμένες αλλαγές εισακούστηκαν και το επίσημο πρόγραμμα είναι προς τη σωστή κατεύθυνση. 
Παράλληλα ζητήθηκε να ολοκληρωθεί μέσα στο επόμενο εξάμηνο το θέμα των κανονισμών μέχρι την περίοδο 2018-2019 και να μην υπάρξουν αλλαγές. 
Τέλος ζητήθηκε ο Σ.Ο.Α.Α. να έχει, από την νέα περίοδο, εκπρόσωπο χωρίς δικαίωμα ψήφου ή παρέμβασης στις εκδικάσεις εφέσεων και ενστάσεων που αφορούν τους ελληνικούς αγώνες.

Το Δ.Σ. του Σ.Ο.Α.Α. εύχεται χρόνια πολλά με υγεία και αγαπημένοι και ενωμένοι όλοι να υποδεχτούμε το 2107.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σ.Ο.Α.Α. 2024 ...

 

Ανάβαση Ψάθας - Δοκιμές ...

  Ομαλά κύλησε η διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στην Ανάβαση Ψάθας που έλαβε χώρα το Σάββατο. Οι οδηγοί πραγματοποίησαν και τα 3 προγραμματισμένα ανεβάσματα και πλέον είναι έτοιμοι να ριχτούν στη μάχη με το χρόνο στη δεύτερη πρωταθληματική Ανάβαση της χρονιάς. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets και το il Desto Group. Ο Μάριος Ηλιόπουλος χωρίς να πιέσει ιδιαίτερα ήταν ο ταχύτερος στη διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στη Formula Saloon , οδηγώντας ένα Ford Fiesta και την Κυριακή θα κινηθεί με στόχο να προσφέρει θέαμα στους φίλους του αθλήματος που θα βρεθούν στις στροφές της Ανάβασης Ψάθας. Τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας ακολούθησαν οι «Κανέλλος» (Peugeot 106) και Θανάσης Κοράκης (Nissan Silvia). Αίτημα για να αγωνιστεί την Κυριακή στον αγώνα έκανε ο Καλαματιανός Νικόλαος Παπαδόπουλος (Ford Escort MKII) που δεν σ

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ