Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Περιπλάνηση ακριβείας σε Αναβάσεις της Αττικής ...


Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε το Ράλλυ Regularity Αναβάσεων, που είχε ως νικητές του Μάνο Παλαβίδη-Ιούλιο Ιατρίδη, με Renault 5 GT Turbo του 1985.
Το Πρωτάθλημα Ράλλυ Regularity Ιστορικών Αυτοκινήτων ολοκληρώθηκε την Κυριακή 11 Δεκεμβρίου με το Ράλλυ Regularity Αναβάσεων, που διοργανώθηκε από το Αθλητικό Σωματείο "Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής" (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.).
Οι διαδρομές της Αττικής γέμισαν με όμορφα Ιστορικά αυτοκίνητα που είχαν κατασκευαστεί από το 1960 έως το 1990, καθώς 47 πληρώματα έλαβαν μέρος στο τελευταίο ραντεβού της φετινής χρονιάς. Η ημέρα ξεκίνησε από το Ολυμπιακό Αθλητικό Κέντρο Αθηνών (Ο.Α.Κ.Α.) όπου αρχικά πέρασαν από τη διαδικασία Τεχνικού και Διοικητικού Ελέγχου, τα πληρώματα εκτός Αττικής που δεν είχαν βρεθεί χθες στο Ιδιωτικό ΚΤΕΟ "MyKTEO" στη Λεωφόρο Κηφισού, στο οποίο πραγματοποιήθηκε η διαδικασία για τα πληρώματα που προέρχονταν από την Αττική. Μετά την ολοκλήρωση της συγκεκριμένης, απαραίτητης διαδικασίας, το Ράλλυ Regularity Αναβάσεων εκκίνησε από το Ολυμπιακό Στάδιο, με τα πληρώματα να τερματίζουν την προσπάθειά τους λίγες ώρες αργότερα στην Πάρνηθα και πιο συγκεκριμένα στο Καζίνο. Ενδιάμεσα, οι συμμετέχοντες έδωσαν τη μάχη ακριβείας απέναντι σε χρονόμετρα και αντιπάλους, σε 5 Regularity Ειδικές Διαδρομές που περιλάμβαναν 11 μετρήσεις Ακριβείας στην Πεντέλη και την Πάρνηθα, οι οποίες περιλάμβαναν μεταξύ άλλων, διαδρομές Ανάβασης που έχουν γράψει ιστορία στον Ελληνικό Μηχανοκίνητο Αθλητισμό, όπως η Ανάβαση Πάρνηθας και η Ανάβαση Διονύσου, που μάλιστα αναβίωσε το 2016. 


Το Ράλλυ Regularity Αναβάσεων χαρακτηρίστηκε από δύσκολες διαδρομές, που χρειάζονταν μεγάλη προσοχή και πολύ καλή συνεργασία μεταξύ των μελών του πληρώματος. Όσον αφορά στα τελικά αποτελέσματα, η μάχη για τη νίκη στον απαιτητικό αγώνα που είχε μήκος 120 χιλιομέτρων ήταν αμφίρροπη και κρίθηκε μόλις στην τελευταία χρονομέτρηση. Νικητές αναδείχθηκαν οι Μάνος Παλαβίδης-Ιούλιος Ιατρίδης (Renault 5 GT Turbo, 1985) οι οποίοι τέθηκαν εξαρχής επικεφαλής, όμως απειλήθηκαν από τους Γιώργο Γεωργακόπουλο-Κωνσταντίνο Τσιτσιλώνη (Morris Mini, 1967) οι οποίοι μάλιστα προηγήθηκαν στην προτελευταία χρονομέτρηση, προτού υποχωρήσουν στο τέλος για μόλις 1,1 δευτερόλεπτα. Στο βάθρο ανέβηκαν επίσης οι Πέτρος Βασιλόπουλος-Βασίλης Βασιλόπουλος (Ford Capri GT, 1973), καθώς τερμάτισαν στην 3η θέση της Γενικής Κατάταξης. Μια θέση πιο πίσω, βρέθηκαν οι Σπύρος Μουστάκας-Νικόλας Μουστάκας (Renault 5 Alpine, 1984) που με αυτό το αποτέλεσμα, κατέκτησαν το Πρωτάθλημα Regularity για το 2016, επίτευγμα που αποκτά ακόμη μεγαλύτερη σημασία αν αναλογιστούμε πως ο συνοδηγός Νικόλας Μουστάκας, είναι μόλις 10 ετών! Την πρώτη εξάδα του αγώνα διαμόρφωσαν οι Νίκος Φράγκος-Κωστής Γιαννόπουλος (Alfa Romeo GT Junior, 1973) και Δημήτρης Χανιώτης-Τάσος Αρωνίτης (Porsche 911T, 1970). Να σημειωθεί, πως στο τέλος του αγώνα απονεμήθηκαν ειδικά κύπελλα στο μικρότερο και στο παλαιότερο αυτοκίνητο του αγώνα, τα οποία κέρδισαν οι Γιώργος Γεωργακόπουλος-Κωνσταντίνος Τσιτσιλώνης για το Morris Mini των 998 κ.εκ. και οι Ανδρέας Πανούσης-Valentina Myrosnychenko για τη Mercedes Benz 190 SL, με έτος παραγωγής το 1960!
Ο επίλογος γράφτηκε σε όμορφο κλίμα στο ξενοδοχείο "Parnis Palace" στις Αχαρνές, όπου πέραν της Απονομής των Επάθλων στους νικητές, η Οργανωτική Επιτροπή του αγώνα παρέθεσε αποχαιρετιστήριο γεύμα στα πληρώματα. Άπαντες αποχώρησαν ευχαριστημένοι και ανανέωσαν το ραντεβού τους με τους αγώνες της Κατηγορίας Regularity, για το 2017.



ΝΙΚΗΤΕΣ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ

Κατηγορία Ε: Θεοφάνης Μήλας - Ελένη Μήλα (Morris Sedan, 1961)
Κατηγορία G: Γιώργος Γεωργακόπουλος-Κωνσταντίνος Τσιτσιλώνης (Morris Mini, 1967)
Κατηγορία H: Πέτρος Βασιλόπουλος-Βασίλης Βασιλόπουλος (Ford Capri GT, 1973)
Κατηγορία Ι: Θεμιστοκλής Κονταράτος-Μαθιός Μανσόλας (Porsche 911 SC, 1980)
Κατηγορία J1/J2: Μάνος Παλαβίδης-Ιούλιος Ιατρίδης (Renault 5 GT Turbo, 1985)


ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΩΝ


Μάνος Παλαβίδης-Ιούλιος Ιατρίδης (Renault 5 GT Turbo, 1985) - 1οι Γενικής
"Ήταν μια ωραία εκδήλωση συνολικά. Ο αγώνας ήταν ωραίος και οι Ειδικές Διαδρομές ήταν πολύ ενδιαφέρουσες, ειδικά στην Ιπποκράτειο Πολιτεία που είχε πολλή πλοήγηση. Φτάσαμε στο τέλος να κερδίσουμε την πρώτη θέση για κλάσματα του δευτερολέπτου από τους δεύτερους, οι οποίοι είναι ένα πολύ καλό πλήρωμα."


Γιώργος Γεωργακόπουλος-Κωνσταντίνος Τσιτσιλώνης (Morris Mini, 1967) - 2οι Γενικής
"Δεύτερη θέση της Γενικής για εμάς, στον τελευταίο αγώνα Πρωταθλήματος της χρονιάς. Ο αγώνας ήταν πολύ ωραίος και οι Ειδικές Διαδρομές είχαν τρομερό ενδιαφέρον, κάτι που φαίνεται και στα αποτελέσματα, αφού οι διαφορές ήταν πολύ μικρές και η πρώτη θέση άλλαξε χέρια. Οι διαδρομές στο Μερκούρη, την Ιπποκράτειο Πολιτεία και τη Λίμνη Μπελέτσι ήταν μια πολύ ωραία εμπειρία. Συγχαρητήρια στους Διοργανωτές, στον Αλυτάρχη και σε όλους όσοι συνεργάστηκαν για να γίνει αυτός ο αγώνας."


Πέτρος Βασιλόπουλος-Βασίλης Βασιλόπουλος (Ford Capri GT, 1973) - 3οι Γενικής
"Ένας πολύ ωραίος αγώνας τελείωσε. Ο αγώνας ήταν εξαιρετικός και οι καιρικές συνθήκες άψογες. Η πλοήγηση και το στήσιμο ήταν μοναδικά, ενώ δεν υπήρχαν λάθη στο Road Book που ήταν πολύ έξυπνο, καλογραμμένο και απαιτούσε μεγάλη προσοχή. Ευχαριστούμε πολύ και ευχόμαστε του χρόνου να μπορέσουμε να ανταπεξέλθουμε ακόμη καλύτερα."


Αποτελέσματα: ΕΔΩ!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...