Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ο Ο.Μ.Α.Θ. στον τελικό ...


Με τον τελικό του κυπέλλου ασφάλτου ολοκληρώνεται η αγωνιστική χρονιά αυτό το Σαββατοκύριακo στην Λαμία, ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας δεν θα μπορούσε να λείπει από την μεγάλη γιορτή του μηχανοκίνητου αθλητισμού με τέσσερις αθλητές να συμμετέχουν με αξιώσεις σε ένα κύπελλο που δίχασε θεατές και αθλητές με τον τρόπο διεξαγωγής τους φέτος.



Ξεκινάμε από τους Γιάννη Πλάγο – Άλκη Ρέντη.Το πλήρωμα που φέτος έχει πραγματοποιήσει εξαιρετικές εμφανίσεις φέτος πρέπει να φέρει το Honda Civic Type-R τους μπροστά από του Nikon και Παυλίδη για να εξασφαλίσει τον τίτλο ενώ του αρκεί η πέμπτη θέση γενικής για να κατακτήσει το περιφερειακό κύπελλο κεντρικής Ελλάδος.



Συνεχίζουμε με την κατηγορία C6 όπου θα δούμε δύο αθλητές σε δύο διαφορετικές συμμετοχές.Από την μία οι Σταμάτης Μιχαήλ-Γιώργος Παπαπεΐδης με Peugeot 106 S16 ένα αυτοκίνητο που έδειξε ότι μπορεί να κοιτάξει στα μάτια τον έντονο ανταγωνισμό και τον οδηγό του να διανύει ίσως την πιο ώριμη εποχή του.



Στην ίδια κατηγορία θα συμμετάσχουν και οι Παύλος Μπαξεβανάκης-Γρηγόρης Κορίνθιος με Toyota Yaris.Οι δυο τους θα κάτσουν για πρώτη φορά σε αγωνιστικό κάθισμα μαζί με αποτέλεσμα να τους λείπει μεν η χημεία αλλά όχι οι ικανότητες με την προσαρμοστικότητα του συνοδηγού να είναι αποδεδειγμένη πολλάκις.
Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας εύχεται στους αθλητές του καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ρυμουλκούμενα - Τρέιλερ ...

Μια τελευταία ρύθμιση στο ζήτημα έκδοσης στοιχείων κυκλοφορίας για χρήση οχημάτων κατηγορίας Ο1 και Ο2 (ρυμουλκούμενα - τρέιλερ), συμπεριλαμβανομένων και των ειδικής χρήσεως ειδικού σκοπού μη μεταφοράς εμπορευμάτων, ενεργοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με σχετική τροπολογία. Με τη νέα νομοθετική διάταξη παρέχεται η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ρυμουλκούμενων – τρέιλερ, που είχαν παλαιότερα τεθεί νόμιμα σε κυκλοφορία με ειδικά σημειώματα ρυμούλκησης (Ε.Σ.Ρ.) και δεν είχαν εκδώσει στοιχεία κυκλοφορίας εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας  που προέβλεπε η υπ’ αρ. 2805/2021 Υπουργική Απόφαση (δηλαδή, μέχρι 29/12/2023), να εκδώσουν στοιχεία κυκλοφορίας (άδεια και πινακίδες), κατόπιν καταβολής παραβόλου, ύψους 200 ευρώ και εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε μηνών, μετά τη δημοσίευσή της σε ΦΕΚ. Επιπλέον, με σκοπό τη διευκόλυνση της ομαλής και απρόσκοπτης διεκπεραίωσης των εργασιών των πολιτών, παρέχεται η δυνατότητα τουλάχιστον έως τέλος Σεπτεμβρίου 2024, να  τίθενται νομίμως σε κ

Ευχές Α.Λ.Α.Κ. ...

 

Διαδρομή για δυνατούς λύτες ...

Μέσα από μια διαδρομή σημαντικά διαφοροποιημένη συγκριτικά με εκείνες των προηγούμενων ετών θα εξελιχθεί το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις από τις 5 έως τις 8 Σεπτεμβρίου, ως ο δέκατος γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA για το 2024. Απέναντι σε μια νέα πρόκληση θα βρεθούν τα πληρώματα που θα συμμετάσχουν στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024, καθώς η σημαντικά τροποποιημένη χάραξη της διαδρομής του αγώνα συνεπάγεται και νέα προσέγγιση ως προς τη διαχείριση δυνάμεων, υλικών και βέβαια ελαστικών. Στο ωράριο του αγώνα περιλαμβάνονται ειδικές διαδρομές ταυτόσημες με τον σκληρό χαρακτήρα του, όπως οι Ταρζάν, Ρεγκίνι, Άγιοι Θεόδωροι κ.ά., ενώ έχουν επανέλθει ε.δ. που «αγκαλιάστηκαν» από τους θεατές. Άλλες παλιότερα, όπως το Οινοχώρι στη Φωκίδα, μέρος του οποίου στις αρχές του 2000 χρησιμοποιήθηκε ως Shakedown, και άλλες έως και πρόσφατα, όπως η Θήβα. Μεταξύ των αλλαγών σε επίπεδο ε.δ. είναι η προσθήκη της Άνω Παύλιανης, που θα ξεκινάει από το Κουμαρίτσι και θα τερματίζει στην αφετηρία της γνωστής