Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Hyundai i20 New Generation ...


Νέος αποδοτικός κινητήρας 1.0Lt T-GDI εισάγεται σε όλα τα νέα i20. 
Τρικύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας άμεσου ψεκασμού με 100 PS και 120 PS.
Ισχυρή ροπή 17,5 κιλών σε μεγάλο εύρος στροφών 1500-4000 σαλ., με εκπομπές CO2 από 99g.
Ο πρώτος κινητήρας νέας γενιάς από μια σειρά μικρών turbo βενζινοκινητήρων που αναπτύχθηκαν in-house στη Namyang της Ν. Κορέας για την Ευρώπη.


Στην εισαγωγή ενός νέου κινητήρα για την οικογένεια των i20 προχώρησε η Hyundai. Στοχεύοντας στη δυναμική και αποδοτική οδήγηση, ο νέος Kappa 1.0Lt T-GDI τρικύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας άμεσου ψεκασμού είναι άμεσα διαθέσιμος στο i20 New Generation.
Ο κινητήρας T-GDI 1.0Lt διατίθεται σε δύο επίπεδα ιπποδυνάμεων. Με ισχύ 100 PS που στοχεύει στη μεγιστοποιήση της οικονομίας καυσίμου και εστιάζει στην άνεση και με 120 PS που έχει αναπτυχθεί για να διευκολύνει την πιο σπορ οδήγηση, χωρίς να θυσιάζεται η απόδοση.
"Ο νέος 1.0Lt T-GDI ταιριάζει απόλυτα στην οικογένεια i20», δηλώνει ο Dr. Michael Winkler, Head of Powertrain του Ευρωπαϊκού Τεχνονολικού Κέντρου της Hyundai Motor στο Rüsselsheim της Γερμανίας. "Ένας συμπαγής 1.0L κινητήρας 3-κύλινδρος με άμεσο ψεκασμό βενζίνης σε συνδυασμό με ένα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο υπερσυμπιεστή, προσφέρει στους πελάτες όχι μόνο την οικονομία καυσίμου, αλλά και την οδηγική απόλαυση."
Οι νέοι Turbo-GDI κινητήρες του i20 διαθέτουν στάνταρ σύστημα ISG (stop-start) και επιτυγχάνουν οικονομία καυσίμου με κατανάλωση έως και 4,3lt/100km και εκπομπές ρύπων CO2 τόσο χαμηλά όσο 99g/km. Είναι οι πρώτοι της νέας γενιάς μικρών, υπερτροφοδοτουμένων κινητήρων που κατασκευάζονται στη Νότιο Κορέα για την Ευρωπαϊκή αγορά. Το Ευρωπαϊκό Τεχνολογικό Κέντρο της Hyundai Motor στη Γερμανία έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην έρευνα, στην ανάπτυξη, στη μηχανική αλλά και τις δοκιμές του νέου κινητήρα, στοχεύοντας στη χρήση τους στους ευρωπαϊκούς δρόμους.
Ο νέος κινητήρας διαθέτει εξαιρετικά αποδοτική καύση και δυναμικές επιδόσεις εκπληρώνοντας τη δέσμεση της Hyundai στη δημιουργία μικρότερων κινητήρων με στόχο την τεχνολογία εξοικονόμησης καυσίμου. Οι εκδόσεις των 100 PS και 120 PS αποδίδουν και οι δύο μέγιστη ροπή 171,6 Nm στις 1.500 σ.α.λ. παρέχοντας ένα τέλειο συνδυασμό δυναμισμού και αποτελεσματικότητας.
Ένας υπερτροφοδότης με ηλεκτρονικό ρυθμιστή πίεσης βελτιώνει την αποδοτικότητα των καυσίμων με τη μείωση των απωλειών άντλησης, καθώς και τη βελτίωση της απόκρισης του γκαζιού και της ροπής στις χαμηλές στροφές. Μια βελτιστοποιημένη δομή διαχωρισμένης ψύξης για την κυλινδροκεφαλή και το μπλοκ, βελτιώνει την καλή λειτουργία του κινητήρα μέσω πίεσης των τριβών.
Ο κινητήρας έχει παραμείνει κατά το δυνατόν συμπαγέστερος, καθώς η πολλαπλή εξαγωγή είναι ενσωματωμένη μέσα στην κεφαλή του κυλίνδρου και μπορεί συνεπώς να ψύχεται αποτελεσματικά χρησιμοποιώντας το σύστημα ψύξης του νερού της κυλινδροκεφαλής. Οι προσπάθειες αυτές οδηγούν σε ταχύτερη προθέρμανση του καταλύτη και εν τέλει στη βελτίωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων.
Η προσθήκη των νέων 1,0Lt Turbo 100 ps και 120 ps έρχεται να εμπλουτίσει τη γκάμα των διαθέσιμων κινητήρων 1,2Lt 75ps & 84ps βενζίνης, 1,1Lt Turbo Diesel 75ps και 1,4Lt Turbo Diesel 90ps.
Έτσι η βενζινοκίνηση για το  i20 ξεκινά σήμερα από 11.990€ και η πετρελαιοκίνηση από 13.200€

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σ.Ο.Α.Α. 2024 ...

 

Ανάβαση Ψάθας - Δοκιμές ...

  Ομαλά κύλησε η διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στην Ανάβαση Ψάθας που έλαβε χώρα το Σάββατο. Οι οδηγοί πραγματοποίησαν και τα 3 προγραμματισμένα ανεβάσματα και πλέον είναι έτοιμοι να ριχτούν στη μάχη με το χρόνο στη δεύτερη πρωταθληματική Ανάβαση της χρονιάς. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets και το il Desto Group. Ο Μάριος Ηλιόπουλος χωρίς να πιέσει ιδιαίτερα ήταν ο ταχύτερος στη διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στη Formula Saloon , οδηγώντας ένα Ford Fiesta και την Κυριακή θα κινηθεί με στόχο να προσφέρει θέαμα στους φίλους του αθλήματος που θα βρεθούν στις στροφές της Ανάβασης Ψάθας. Τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας ακολούθησαν οι «Κανέλλος» (Peugeot 106) και Θανάσης Κοράκης (Nissan Silvia). Αίτημα για να αγωνιστεί την Κυριακή στον αγώνα έκανε ο Καλαματιανός Νικόλαος Παπαδόπουλος (Ford Escort MKII) που δεν σ

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ