Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Hyundai i20 New Generation ...


Νέος αποδοτικός κινητήρας 1.0Lt T-GDI εισάγεται σε όλα τα νέα i20. 
Τρικύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας άμεσου ψεκασμού με 100 PS και 120 PS.
Ισχυρή ροπή 17,5 κιλών σε μεγάλο εύρος στροφών 1500-4000 σαλ., με εκπομπές CO2 από 99g.
Ο πρώτος κινητήρας νέας γενιάς από μια σειρά μικρών turbo βενζινοκινητήρων που αναπτύχθηκαν in-house στη Namyang της Ν. Κορέας για την Ευρώπη.


Στην εισαγωγή ενός νέου κινητήρα για την οικογένεια των i20 προχώρησε η Hyundai. Στοχεύοντας στη δυναμική και αποδοτική οδήγηση, ο νέος Kappa 1.0Lt T-GDI τρικύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας άμεσου ψεκασμού είναι άμεσα διαθέσιμος στο i20 New Generation.
Ο κινητήρας T-GDI 1.0Lt διατίθεται σε δύο επίπεδα ιπποδυνάμεων. Με ισχύ 100 PS που στοχεύει στη μεγιστοποιήση της οικονομίας καυσίμου και εστιάζει στην άνεση και με 120 PS που έχει αναπτυχθεί για να διευκολύνει την πιο σπορ οδήγηση, χωρίς να θυσιάζεται η απόδοση.
"Ο νέος 1.0Lt T-GDI ταιριάζει απόλυτα στην οικογένεια i20», δηλώνει ο Dr. Michael Winkler, Head of Powertrain του Ευρωπαϊκού Τεχνονολικού Κέντρου της Hyundai Motor στο Rüsselsheim της Γερμανίας. "Ένας συμπαγής 1.0L κινητήρας 3-κύλινδρος με άμεσο ψεκασμό βενζίνης σε συνδυασμό με ένα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο υπερσυμπιεστή, προσφέρει στους πελάτες όχι μόνο την οικονομία καυσίμου, αλλά και την οδηγική απόλαυση."
Οι νέοι Turbo-GDI κινητήρες του i20 διαθέτουν στάνταρ σύστημα ISG (stop-start) και επιτυγχάνουν οικονομία καυσίμου με κατανάλωση έως και 4,3lt/100km και εκπομπές ρύπων CO2 τόσο χαμηλά όσο 99g/km. Είναι οι πρώτοι της νέας γενιάς μικρών, υπερτροφοδοτουμένων κινητήρων που κατασκευάζονται στη Νότιο Κορέα για την Ευρωπαϊκή αγορά. Το Ευρωπαϊκό Τεχνολογικό Κέντρο της Hyundai Motor στη Γερμανία έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην έρευνα, στην ανάπτυξη, στη μηχανική αλλά και τις δοκιμές του νέου κινητήρα, στοχεύοντας στη χρήση τους στους ευρωπαϊκούς δρόμους.
Ο νέος κινητήρας διαθέτει εξαιρετικά αποδοτική καύση και δυναμικές επιδόσεις εκπληρώνοντας τη δέσμεση της Hyundai στη δημιουργία μικρότερων κινητήρων με στόχο την τεχνολογία εξοικονόμησης καυσίμου. Οι εκδόσεις των 100 PS και 120 PS αποδίδουν και οι δύο μέγιστη ροπή 171,6 Nm στις 1.500 σ.α.λ. παρέχοντας ένα τέλειο συνδυασμό δυναμισμού και αποτελεσματικότητας.
Ένας υπερτροφοδότης με ηλεκτρονικό ρυθμιστή πίεσης βελτιώνει την αποδοτικότητα των καυσίμων με τη μείωση των απωλειών άντλησης, καθώς και τη βελτίωση της απόκρισης του γκαζιού και της ροπής στις χαμηλές στροφές. Μια βελτιστοποιημένη δομή διαχωρισμένης ψύξης για την κυλινδροκεφαλή και το μπλοκ, βελτιώνει την καλή λειτουργία του κινητήρα μέσω πίεσης των τριβών.
Ο κινητήρας έχει παραμείνει κατά το δυνατόν συμπαγέστερος, καθώς η πολλαπλή εξαγωγή είναι ενσωματωμένη μέσα στην κεφαλή του κυλίνδρου και μπορεί συνεπώς να ψύχεται αποτελεσματικά χρησιμοποιώντας το σύστημα ψύξης του νερού της κυλινδροκεφαλής. Οι προσπάθειες αυτές οδηγούν σε ταχύτερη προθέρμανση του καταλύτη και εν τέλει στη βελτίωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων.
Η προσθήκη των νέων 1,0Lt Turbo 100 ps και 120 ps έρχεται να εμπλουτίσει τη γκάμα των διαθέσιμων κινητήρων 1,2Lt 75ps & 84ps βενζίνης, 1,1Lt Turbo Diesel 75ps και 1,4Lt Turbo Diesel 90ps.
Έτσι η βενζινοκίνηση για το  i20 ξεκινά σήμερα από 11.990€ και η πετρελαιοκίνηση από 13.200€

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Πρόγραμμα Ιστορικών 2025 ...

Από έξι αγώνες αποτελείται το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών Αυτοκινήτων του 2025, ενώ τα επιμέρους Κύπελλα Ράλλυ Ασφάλτου και Χώματος των Ιστορικών περιλαμβάνουν 4 αγώνες. Παρακάτω, παρουσιάζεται αναλυτικά το πρόγραμμα του κάθε θεσμού: ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΡΑΛΛΥ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ  Το ασφάλτινο Ράλλυ Ευβοϊκού θα φιλοξενήσει τον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων στις 3 και 4 Μαΐου με τη συνέχεια να περιλαμβάνει το χωμάτινο Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας στις 24 και 25 Μαΐου. Ο τρίτος γύρος του θεσμού, το ασφάλτινο Ηπειρωτικό Ράλλυ, θα λάβει χώρα στις 14-15 Ιουνίου, ενώ το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις που συμπεριλαμβάνεται για τρίτη συνεχή χρονιά στο καλεντάρι του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος Ιστορικών θα αποτελέσει τον τέταρτο αγώνα, από τις 5 έως τις 7 Σεπτεμβρίου. Το χωμάτινο Ράλλυ Σπριντ Λιβαδειάς, ο πέμπτος αγώνας του πρωταθλήματος θα διεξαχθεί στις 18 και 19 Οκτωβρίου, ενώ το ασφάλτινο Ράλλυ Αλμυρός θα φιλοξενήσει τον τελευταίο γύρο του Πανελληνί...

Junior Elettrica Speciale ...

Έχοντας ξεκινήσει δυναμικά την εμπορική της πορεία και διευρύνοντας σημαντικά το αγοραστικό κοινό της Alfa Romeo , η Junior υλοποιεί ουσιαστικά το όραμα για τη νέα γενιά Alfisti. Από σήμερα δε, ισχυροποιεί ακόμα περισσότερο τη θέση της στην κατηγορία. Η πρώτη αμιγώς ηλεκτρική Alfa Romeo ξεκινάει πλέον από τις €33.400 στο εισαγωγικό επίπεδο εξοπλισμού, τιμή που μειώνεται στις €25.320 με την κρατική επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ». Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει μεταξύ άλλων αυτόματο κλιματισμό, 18άρες ζάντες αλουμινίου με διαμαντέ φινίρισμα, ενεργό cruise control, δερμάτινο τιμόνι, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος και αυτόνομο φρενάρισμα με αναγνώριση πεζών και δικυκλιστών. Η εκκίνηση γίνεται χωρίς κλειδί και οι προβολείς είναι τεχνολογίας LED, ενώ την υψηλή ψηφιακή τεχνολογία υποστηρίζουν το connectivity box μαζί με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25” και το infotainment με οθόνη αφής 10,1” που διαθέτει ασύρματο Apple CarPlay και Android Auto. Η Elettrica Speciale των...

Γενική Συνέλευση Ο.Μ.Α.Ε. ...

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος (Ο.Μ.Α.Ε), όπως αποφασίστηκε στη συνεδρίαση της 10ης Ιανουαρίου 2025, καλεί τους εκπροσώπους των σωματείων – μελών της να συμμετάσχουν στην Τακτική Γενική Συνέλευση, που θα πραγματοποιηθεί, την 25ην Φεβρουαρίου 2025, ημέρα Τρίτη και ώρα 17:00, στην αίθουσα 5 των γραφείων της ΟΜΑΕ στο Ποδηλατοδρόμιο του ΟΑΚΑ, Λ. Ολυμπιονίκη Σπύρου Λούη 1, Μαρούσι Αττικής. Σε περίπτωση μη απαρτίας η Γενική Συνέλευση θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2025 στις 17:00, στον ίδιο τόπο. Διαβάστε περισσότερα στη συνημμένη πρόσκληση: ΕΔΩ!