Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Εντυπωσιακή Χρονιά για την Opel ...


Συναρπαστική ήταν για την Opel η φετινή σεζόν αγώνων ράλι. Αποκορύφωμα, ο θρίαμβος του Marijan Griebel στο FIA ERC Junior, που σηματοδότησε τη δεύτερη συνεχόμενη κατάκτηση του τίτλου από οδηγό του Opel ADAM R2. Ο 27χρονος Γερμανός (από το Hahnweiler) ‘άρπαξε’ τον τίτλο από το Βρετανό Chris Ingram (22, από το Manchester), μέλος της ίδιας ομάδας, σε ένα θρυλικό φινάλε στη Λετονία, γιορτάζοντας τον πρώτο Ευρωπαϊκό τίτλο για Γερμανό οδηγό σε 15 χρόνια. Ήταν το επιστέγασμα ενός κοινού ταξιδιού με την Opel, που ξεκίνησε το 2013 με νίκη στο ADAC Opel Rallye Junior Cup και την επακόλουθη προαγωγή του Griebel στην εργοστασιακή ομάδα της Opel. Η κυριαρχία της Opel στο ERC Junior ενισχύθηκε επίσης με τον Πολωνό Lukasz Pieniazek με ένα ADAM R2 ιδιωτικής συμμετοχής και το Γερμανό εργοστασιακό οδηγό Julius Tannert οι οποίοι ολοκλήρωσαν τη σεζόν στην 3η και 4η θέση.


Το ADAM R2 γιόρτασε επίσης νίκες κατηγορίας στα εθνικά πρωταθλήματα ράλι της Ισπανίας (Angel Paniceres), Δανίας (Jacob Lund Madsen), Βρετανίας (Robert Duggan) και Ολλανδίας (Timo van der Marel). Στο Ισπανικό, ασφάλτινο πρωτάθλημα που ολοκληρώνεται το Νοέμβριο, ο πρωταθλητής junior Paniceres και ο έμπειρος συνάδερφός του Esteban Vallin έχουν καλές πιθανότητες για ένα τίτλο R2.
Στην ομάδα του 2017 ADAC Opel Rallye Junior, ο Jari Huttunen διαδέχεται τον Marijan Griebel, ο οποίος αποχωρεί λόγω ηλικίας. Ο 22-χρονος Huttunen από το Kiuruvesi της Κεντρικής Φινλανδίας διακρίθηκε στην τέταρτη σεζόν του ADAC Opel Rallye Cup. Έχοντας επικρατήσει σε έξι από τους επτά αγώνες, ο Huttunen πέρασε από ένα διεξοδικό πρόγραμμα αξιολόγησης που θα αναδείκνυε τους πέντε καλύτερους οδηγούς της σεζόν του 2016. Με αυτό, ο νεαρός Φιλανδός προήχθη στην ομάδα ADAC Opel Rallye Junior και θα λάβει μέρος στο επόμενο ERC Junior σαν εργοστασιακός οδηγός της Opel με το ADAM R2. Τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας θα ανακοινωθούν τις προσεχείς εβδομάδες. 
Το ADAC Opel Rallye Cup έχει ενισχύσει περαιτέρω τη θέση του ως το σκληρότερο ράλι ενιαίου στην Ευρώπη. Με οδηγούς από επτά χώρες (Γερμανία, Φινλανδία, Σουηδία, Σλοβενία, Βρετανία, Ιταλία και Τσεχία), είναι πιο διεθνές από ποτέ στην τέταρτη σεζόν του. Το κορυφαίο επίπεδο επιδόσεων επιβεβαιώνεται συνεχώς με μία ματιά στους πίνακες γενικής κατάταξης του Γερμανικού Πρωταθλήματος Ράλι, όπου οι νεαροί ταλαντούχοι οδηγοί με τα αυτοκίνητά τους 140 hp προδιαγραφών ADAM Cup συχνά άφηναν πίσω ανταγωνιστές με πολύ ισχυρότερα αυτοκίνητα.
Η Opel και το πρόγραμμα προώθησης ράλι ADAC απέδειξε και πάλι τη συνοχή και απήχησή του διανύοντας την τέταρτη χρονιά του. Στο μέλλον, η κοινή πλατφόρμα νεαρών ταλέντων θα επεκταθεί, κυρίως από τη Γερμανική πλευρά. Η Ακαδημία ADAC Opel Rallye που λανσαρίστηκε το 2016 μυεί τους νεαρούς φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού στους αγώνες ράλι και αποτελεί τη βάση αποτελεσματικής προώθησης ταλέντων. Η Ακαδημία είναι ιδιαίτερα δημοφιλής: περίπου 1.000 νεαρά άτομα έκαναν αίτηση για το πρώτο από τα τρία στάδια εκπαίδευσης. Και οι πρώτοι νικητές του ADAC Opel Rallye Academy είναι: Ο οδηγός Tom Kässer με συνοδηγό τη Stephanie Voigtländer που κατέκτησαν μια θέση στο cockpit στο ADAC Opel Rallye Cup 2017. 


«Η σεζόν ράλι του 2016 δεν θα μπορούσε να είναι καλύτερη για την Opel,» δήλωσε ο Διευθυντής Αγωνιστικού της Opel, Jörg Schrott. «Το ADAM R2 απέδειξε για μία φορά ακόμα ότι είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικό στην κατηγορία του στην Ευρώπη. Ο ADAC Opel Rallye Cup έχει καθιερωθεί πλέον σαν ένα θεαματικό, προσιτό στάδιο για νεαρά ταλέντα. Και με την ADAC Opel Rallye Academy, έχουμε δημιουργήσει μία νέα, αποτελεσματική βασική δομή για νεαρούς ταλαντούχους Γερμανούς οδηγούς ράλι. Αυτό σημαίνει αποτελεσματική προώθηση νεαρών ταλέντων.»

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

Αναγέννηση ...

Το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τρίπολης θα υποδεχτεί το Σαββατοκύριακο 20 και 21 Απριλίου, 45 οδηγούς, οι οποίοι θα λάβουν μέρος στον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στις κατηγορίες Ν&Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών! Διοργανωτές είναι τα Σωματεία “Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ αυτοκινήτων” (ΑΣΙΣΑ) και “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.). Η κατηγορία Ν&Α συγκέντρωσε 11 οδηγούς, οι οποίοι θα αγωνιστούν με στόχο τη νίκη στην πρεμιέρα του θεσμού. Με τετρακίνητο Lancer της Ομάδας Ν θα αγωνιστεί ο 26χρονος Ταξιάρχης Ασημακόπουλος, ευελπιστώντας η τύχη να είναι με το μέρος του στην Τρίπολη, σε αντίθεση με την πρόσφατη Ανάβαση Ριτσώνας. Γνωστός από τη συμμετοχή του σε αγώνες ταχύτητας παλαιότερα, ο Σάκης Ηλιάδης επιστρέφει στην πίστα με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX και θα διεκδικήσει τη νίκη, ενώ για πρώτη φορά θα εκκινήσει σε αγώνα ταχύτητας ο 27χρονος τοπικός, Δημήτρης Μουργελάς με ένα Mitsubishi Lancer Evo VIII. Από τη Ρόδο θα ταξιδέψ

Νέος Κ.Ο.Κ. ...

Προ των πυλών βρίσκεται ο αναμορφωμένος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας με τις ποινές να αφορούν στον οδηγό και όχι στο όχημα. «Ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών, επικεντρωμένη στην οδική ασφάλεια. Δεν μας ενδιαφέρει να τιμωρήσουμε, πρωτίστως, τους παραβάτες, μας ενδιαφέρει να είναι εφαρμόσιμες οι ποινές, να είναι δίκαιες και να αντιστοιχούν στη σοβαρότητα και στην επικινδυνότητα κάθε παράβασης» , τόνισε η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου. Για πρώτη φορά, σύμφωνα με τον νέο ΚΟΚ, που αναμένεται να τεθεί σε διαβούλευση το επόμενο διάστημα, κατηγοριοποιούνται οι ποινές και αυστηροποιούνται, ανάλογα με τη σοβαρότητα της παράβασης (πχ. κινητό τηλέφωνο, κράνος, ζώνη κ.α.).   «Ο νέος ΚΟΚ, που θα ανταποκρίνεται στις νέες συνθήκες, βρίσκεται σε τελικό στάδιο επεξεργασίας και πρόκειται συντόμως να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση, πριν πάρει τον δρόμο για τη Βουλή» ανέφερε και υποστήριξε ότι ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών,