Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το μέλλον είναι εδώ ...


Έχοντας παρουσιάσει την τελευταία τετραετία 11 νέα μοντέλα, η Renault διαθέτει τη νεότερη γκάμα μοντέλων στην Ευρώπη. Το φιλόδοξο πρόγραμμα της εταιρείας, πέρα από τις νέες προτάσεις σε προϊοντικό επίπεδο, δίνει ιδιαίτερη σημασία και στη δημιουργία νέων τεχνολογιών που σαν στόχο έχουν να προσφέρουν μια συνολικά ανώτερη εμπειρία οδήγησης, όπου η ασφάλεια, η άνεση, η προστασία του περιβάλλοντος, αλλά και η οδηγική απόλαυση συνδυάζονται με τον πιο ιδανικό τρόπο. Η πλήρης ανανέωση της γκάμας της, δίνει τη δυνατότητα στη Renault να εστιάσει στην επόμενη ημέρα της αυτοκίνησης, παρουσιάζοντας στο κοινό το όραμά της τόσο σε σχεδιαστικό, όσο και σε τεχνολογικό επίπεδο. Με βασικό μέσο το πρωτότυπο Trezor, η Renault δίνει το στίγμα της επόμενης ημέρας του αυτοκινήτου.       


Renault Trezor

Συνδυάζοντας μια σειρά πρωτοποριακών τεχνολογιών, οι οποίες ήδη εφαρμόζονται στα αυτοκίνητα της Renault και μια νέα σχεδιαστική γλώσσα, το πρωτότυπο Trezor δείχνει ξεκάθαρα το όραμα της εταιρείας τόσο σε επίπεδο αισθητικής, όσο και συνολικότερης λειτουργίας του αυτοκινήτου. Το Trezor σηματοδοτεί ένα νέο σχεδιαστικό κύκλο που θα χαρακτηρίζει τα μελλοντικά μοντέλα της Renault.
Ο επικεφαλής σχεδιασμού του Groupe Renault, Laurens Van den Acker δήλωσε ότι το συγκεκριμένο πρωτότυπο δεν θα μπορούσε να έχει υλοποιηθεί αν δεν είχε ανανεωθεί στο σύνολο της η γκάμα της εταιρείας. 
Οι δυναμικές αναλογίες, το έντονο ανάγλυφο των επιφανειών και η φωτεινή υπογραφή δημιουργούν ένα σύνολο που χαρακτηρίζεται από την ένταση και παράλληλα την αεροδυναμική βελτιστοποίηση. Οι σχεδιαστές δημιούργησαν ένα σχήμα με τις κλασσικές αναλογίες ενός GΤ και στυλιστικά στοιχεία τα οποία, παρά την απλότητα τους εντυπωσιάζουν με την πρώτη ματιά.
Όλα τα παραπάνω έγιναν εφικτά χάρη σε μια σειρά τεχνολογικών καινοτομιών που σε μεγάλο βαθμό εφαρμόζονται ήδη στα μοντέλα της Renault όπως:
• Κίνηση με ηλεκτρική ενέργεια: Η παρουσίαση στο Παρίσι του ηλεκτρικού ZOE Z.E. 40, με αυτονομία που πλέον φτάνει τα 400km έρχεται να ενισχύσει περαιταίρω τη θέση της Renault στα ηλεκτρικά οχήματα και να της προσφέρει ένα επιπλέον τεχνολογικό πλεονέκτημα. Το Trezor χρησιμοποιεί για την κίνησή του αποκλειστικά ηλεκτρική ενέργεια με συστοιχίες που βασίζονται στην τεχνολογία που χρησιμοποιεί και το Z.E. 40. Επίσης η μονάδα παραγωγής ισχύος προέρχεται από το μονοθέσιο της Formula-e όπου η Renault είναι ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής. Πέρα από τα σαφή πλεονεκτήματα σε επίπεδο προστασίας του περιβάλλοντος, η ηλεκτρική ενέργεια επιτρέπει μεγαλύτερη ελευθερία στους σχεδιαστές (π.χ. μικρότερες ανάγκες για ψύξη) και παράλληλα απαράμιλλη οδηγική αίσθηση χάρη στην άμεση απόκριση στο γκάζι και την υψηλή ροπή από μηδενικές στροφές.
• Σύστημα multisense: Το σύστημα multisense, που είναι ήδη διαθέσιμο σε μοντέλα της Renault, δίνει την ευκαιρία στον οδηγό να παραμετροποιήσει τις λειτουργίες του αυτοκινήτου (χαρακτηριστικά κινητήρα, ανάρτησης, συστήματος διεύθυνσης, φωτισμού κτλ.) ώστε να ανταποκρίνονται με τον ιδανικό τρόπο στις προτιμήσεις του. Το σύστημα παρεμβαίνει σε μια σειρά χαρακτηριστικών ώστε, ανάλογα με τις απαιτήσεις, να προσφέρουν κορυφαία οικονομία ενέργειας, απαράμιλλη άνεση, αλλά και υψηλή οδηγική αίσθηση. 
• Ενεργή αεροδυναμική: Όπως και στα μοντέλα παραγωγής της Renault, ενεργά αεροδυναμικά στοιχεία επιτρέπουν στο Trezor να έχει τη βέλτιστη αεροδυναμική απόδοση. Οι ειδικές εξαγωνικές περσίδες στο καπό ανοίγουν και κλείνουν σύμφωνα με τις ανάγκες ψύξης του οχήματος εξασφαλίζοντας την ελάχιστη αεροδυναμική αντίσταση. 
• Φωτεινή υπογραφή τεχνολογίας Led και Lazer:  Το εμπρόσθιο μέρος του Trezor φέρει τη νέα φωτεινή υπογραφή της Renault σε σχήμα “C”. Συνδυάζοντας την τεχνολογία LED με την τεχνολογία Lazer, πέρα από ένα υψηλής αισθητικής αποτέλεσμα διατηρεί στο ελάχιστο την κατανάλωση ενέργειας. Παράλληλα, μέσω του συστήματος multisense ο εξωτερικός φωτισμός αλλάζει σύμφωνα με την επιλογή του αντίστοιχου προγράμματος λειτουργίας.   
Με δυναμικό σχεδιασμό και τεχνολογία αιχμής που της έχει επιτρέψει να είναι ο αδιαμφισβήτητος ηγέτης στα ηλεκτρικά οχήματα στην Ευρώπη (μερίδιο αγοράς 27%), η Renault με το Trezor δίνει μια σαφή εικόνα για το μέλλον της αυτοκίνησης, με ένα όχημα που είναι φιλικό προς το χρήστη και το περιβάλλον, αλλά παράλληλα γεμάτο ένταση τόσο σε επίπεδο αισθητικής όσο και οδηγικής αίσθησης.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

Στην πρίζα ...

Οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα είναι ευκολότερο να φορτίζουν τα οχήματά τους στο σπίτι και στην εργασία τους τα επόμενα χρόνια, μετά την αναθεώρηση της οδηγίας για την ενεργειακή απόδοση των κτιρίων (EPBD) από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η οδηγία στοχεύει να βάλει την Ευρώπη στο δρόμο της πλήρους απανθρακοποίησης έως το 2050. Προσδιορίστηκαν χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτουν όλες οι νέες κατασκευές, αλλά και αυτές που υπόκεινται σε ανακαινίσεις. Έτσι όλα τα νέα κτίρια, καθώς και τα υπάρχοντα που υπόκεινται σε ριζική ανακαίνιση, πρέπει τώρα να εγκαταστήσουν προ-καλωδίωση για τα σημεία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Τι προβλέπει η νέα οδηγία Αυτό καλύπτει όλα τα απαραίτητα βήματα για να καταστεί δυνατή η εγκατάσταση σημείων φόρτισης. Επιπλέον, όλα τα νέα και ανακαινισμένα κτίρια με περισσότερες από πέντε θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων πρέπει να έχουν τουλάχιστον ένα σημείο φόρτισης για κάθε πέντε θέσεις και προκαλωδίωση για τους τουλάχιστον μισούς χώρους. Τα γραφεία που διαθέτουν

5ο Grand Prix - Κίνα ...

Το 5ο Grand Prix του φετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος, επιστρέφει μετά από τέσσερα χρόνια απουσίας λόγω των μέτρων που ίσχυαν για τον κορονοϊό στην Κίνα, στην πίστα της Σαγκάης, και θα μεταδοθεί την Κυριακή, 21 Απριλίου, στις 10:00, ζωντανά, αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ) και ετεροχρονισμένα στις 16:30 στον ΑΝΤ1. Οι λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού, την  Παρασκευή 19 Απριλίου και το Σάββατο 20 Απριλίου, θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+, τις ελεύθερες και τις κατατακτήριες δοκιμές των μονοθέσιων, που θα προετοιμάσουν το έδαφος για την τελική σειρά εκκίνησης, καθορίζοντας τη θέση κάθε οδηγού στο grid. Στο τελευταίο Grand Prix, που πραγματοποιήθηκε στην Κίνα το 2019, είχε κερδίσει ο Λιούις Χάμιλτον για λογαριασμό της Mercedes, με 2ο τον Βάλτερι Μπότας και 3ο τον Σεμπάστιαν Φέτελ, που οδηγούσε τότε για την Ferrari. Από τότε, δεν έχει μείνει τίποτα ίδιο. Αρχικά, έχουμε νέα μονοθέσια με διαφορετική δυναμική. Δευτερευόντως, έχουμε νέα