Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Δημιουργική πορεία 15 χρόνων ...


Περισσότερο γνωστή σήμερα για το πολύ επιτυχημένο PHEV – το δημοφιλέστερο plug-in υβριδικό σε όλο τον κόσμο – η οικογένεια Mitsubishi Outlander γιορτάζει μία δημιουργική 15χρονη επιτυχημένη ιστορία, με ανάλογο αριθμό πωλήσεων – πάνω από 1.500.000 σε όλες τις παγκόσμιες αγορές, οι οποίες έχουν καταγραφεί σε τρεις διαδοχικές γενιές (Ιούνιος 2001 - Αύγουστος 2016 – δείτε υποσημείωση για λεπτομέρειες) ενώ τώρα επεκτείνεται και στην Κίνα (ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ!)

Η σκυτάλη από γενιά σε γενιά

Το Outlander ήταν ανέκαθεν ένα σημαντικό μοντέλο για τη Mitsubishi Motors Corporation (MMC) από απόψεως όγκου πωλήσεων αλλά και σε επίπεδο φιλοσοφίας, καθώς η κάθε επόμενη γενιά άνοιγε νέους δρόμους για την Εταιρεία και για τη βιομηχανία:
- Πρώτη γενιά:Παρουσίαση του όρου “crossover” – πρωτιά για τη βιομηχανία (“ASX” concept 2001)
- Δεύτερη γενιά:Ευέλικτη παγκόσμια πλατφόρμα της MMC  “Project Global” C/D (2005)
- Τρίτη γενιά:Plug-in υβριδικό ηλεκτρικό σύστημα κίνησης της MMC (Outlander PHEV το 2012)
Το Outlander διατήρησε το δημιουργικό ρόλο του όταν η έκδοση MY16 εγκαινίασε τη νέα οπτική ταυτότητα “Dynamic Shield” της MMC το φθινόπωρο του 2015.

SUV + Ηλεκτρικό 

Όμως ο πρωταγωνιστικός ρόλος του Outlander στον προϊοντικό σχεδιασμό της Mitsubishi Motors – βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα – έχει και στρατηγική σημασία.
Με την κυκλοφορία του πλήρως ανανεωμένου Νέου Outlander (MY16) πριν από ένα χρόνο, η MMC ξεκίνησε την παρουσίαση μίας νέας σειράς προϊόντων που θα ολοκληρωθεί τα επόμενα χρόνια...
... όπου κύριο λόγο θα έχουν τα SUV (μικρά, μεσαία και μεγάλα), 
...με διαθεσιμότητα (ανάλογα με τις αγορές και τα μοντέλα) είτε plug-in υβριδικών ηλεκτρικών ή πλήρως ηλεκτρικών εκδόσεων, 
... με κύριο χαρακτηριστικό μία ισχυρή και εκφραστική σχεδιαστική γλώσσα 
... όπου η Ιαπωνική ποιότητα κατασκευής, μέσα & έξω, θα επιβεβαιώσει μία ανανεωμένη θέση της μάρκας, που αρμόζει στην εντυπωσιακή ιστορία 99 ετών και την κληρονομιά που αφήνει...


• Παραγωγή 300.000+ μονάδων 1ης γενιάς (άνοιξη 2003 παρουσίαση σε Ευρώπη/MME34 – πωλήσεις 45.000 μονάδων στην περιοχή)
• Παραγωγή 600.000+ μονάδων 2ης γενιάς (αρχές 2007 λανσάρισμα σε Ευρώπη/MME34 – πωλήσεις περίπου 145.000 μονάδων στην περιοχή)
• Παραγωγή 598.125 μονάδων (μέχρι τα τέλη Αυγούστου 2016) της 3ης γενιάς συμπερ. έκδοσης PHEV (φθινόπωρο 2012 λανσάρισμα σε Ευρώπη /MME34 – πωλήσεις 152.000 μονάδων στην περιοχή μέχρι Σεπτέμβριο 2016)
• Οι 3 μεγαλύτερες Παγκόσμιες αγορές για τη σημερινή 3η γενιά. Outlander (συνολικές πωλήσεις μέχρι Αύγουστο 2016):
- Ευρώπη (συμπερ.RU/UA):260.000 μονάδες
- Β. Αμερική:82.000 μονάδες

- Β. Ασία:65.000 μονάδες
• Οι 3 μεγαλύτερες Ευρωπαϊκές αγορές (MME34) για τη σημερινή 3η γενιά. Outlander (συνολικές πωλήσεις μέχρι Σεπτέμβριο 2016):
- Ηνωμένο Βασίλειο:32.203 μονάδες
- Ολλανδία:26.467 μονάδες
- Γερμανία:18.476 μονάδες

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι