Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το ADAC Opel Rallye Cup στο Γερμανικό Γύρο του WRC ...


Ένας στόχος: 18 ομάδες Opel ADAM στοχεύουν σε νίκη κατηγορίας στο ‘πικ’ της σεζόν 
Δύο ειδικές διαδρομές: Δύο γύροι Opel Cup διεξάγονται στο ADAC Deutschland Rallye
Τρεις εργοστασιακοί οδηγοί: Griebel, Tannert & Ingram με τέρμα γκάζι και ADAM R2 


Φέτος, το ADAC Opel Rallye Cup διεξάγεται στα πλαίσια του Γερμανικού γύρου του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος(WRC) στο Trier για τέταρτη φορά. Οι νεαροί οδηγοί και οι συνοδηγοί τους μπορούν να κάνουν επίδειξη των ικανοτήτων τους στο πιο ανταγωνιστικό Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα ράλυ και μάλιστα σε ένα εντυπωσιακό σκηνικό υπό το έμπειρο βλέμμα της ελίτ του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι που συγκεντρώνεται εκεί. Όπως και πέρσι, το ADAC Opel Rallye Cup θα αποτελείται από δύο ειδικές διαδρομές στο πλαίσιο του  ADAC Rallye Deutschland. Αυτό σημαίνει ότι οι ομάδες έχουν διπλάσιες ευκαιρίες να συγκεντρώσουν βαθμούς και άλλες τόσες για να κερδίζουν το χρηματικό βραβείο – κάθε σεζόν, το χρηματικό βραβείο ανέρχεται περίπου στα 120.000 ευρώ.
Ο Γερμανικός γύρος του WRC είναι εντυπωσιακός: περιλαμβάνει 306 χιλιόμετρα ειδικών διαδρομών, υπερδιπλάσια από έναν αγώνα Deutsche Rallye Meisterschaft (DRM). Αναμφίβολα, την μεγαλύτερη πρόκληση αποτελεί η διάσημη ειδική διαδρομή “Panzerplatte”. Με μήκος 40.8 χλμ. απαιτεί σχεδόν μιάμιση ώρα απόλυτης συγκέντρωσης στο cockpit. Μάλιστα οι οδηγοί θα χρειαστεί να αντιμετωπίσουν αυτή την πρόκληση δύο φορές, καθώς η ειδική “Panzerplatte lang” ολοκληρώνεται δύο φορές το Σάββατο, αμέσως μετά την ειδική “Arena Panzerplatte”. Αυτή η ειδική διαδρομή μήκους τριών χιλιομέτρων πραγματοποιείται σε ένα χώρο τύπου ανοιχτής αρένας, που φέτος θα κατακλειστεί και πάλι από δεκάδες χιλιάδες θεατές.
Το ADAC Opel Rallye Cup θεωρείται ένα είδος μύησης στον κόσμο των αγώνων ράλι και απολαμβάνει υψηλή δημοτικότητα σε όλη την Ευρώπη: συμμετέχοντες από Ιταλία, Σουηδία, Φινλανδία, Βρετανία, Σλοβενία και Τσεχία ανταγωνίζονται τους καλύτερους νεαρούς, Γερμανούς οδηγούς. Όλοι μοιράζονται το ίδιο όνειρο, να προσχωρήσουν στην ADAC Opel Rallye Junior team στο τέλος της σεζόν και να αντιμετωπίσουν τα κορυφαία Ευρωπαϊκά ταλέντα στο FIA ERC Junior με το Opel ADAM R2, που αυτή τη στιγμή θεωρείται το πιο επιτυχημένο αυτοκίνητο ράλι στην κατηγορία του. Ονειρεύονται να ακολουθήσουν την καριέρα των Marijan Griebel (27, από το Hahnweiler) και Julius Tannert (26, από το Zwickau), των καλύτερων οδηγών του Cup Junior από το 2013 και 2015 που αυτή τη στιγμή γράφουν ιστορία στο FIA ERC Junior.


Πέρσι, ο Emil Bergkvist έδειξε πόσο ελκυστικές μπορεί να είναι οι προοπτικές. Ο νεαρός Σουηδός, ο οποίος προσχώρησε με επιτυχία στην ομάδα Junior σαν Πρωταθλητής το 2014, κέρδισε το FIA ERC Junior με ένα εργοστασιακό ADAM R2 και απέσπασε τον πρώτο τίτλο Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος για την Opel σε 33 χρόνια. Φέτος, οι Griebel και Tannert, μαζί με το Βρετανό εργοστασιακό οδηγό της Opel Chris Ingram (22, από το Manchester), αγωνίζονται για τον τίτλο στο σκληρότερο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα νεαρών ταλέντων. Και οι τρεις εργοστασιακοί οδηγοί της Opel θα βρίσκονται στη γραμμή εκκίνησης του ADAC Rallye Deutschland. Πάνω απ’ όλα, ο Griebel στοχεύει σε ένα hat-trick έχοντας αναδειχτεί νικητής κατηγορίας τα τελευταία δύο χρόνια.
Η Tamara Molinaro ακολουθεί άλλη προσέγγιση. Η 18-χρονη Ιταλίδα από το Como συμμετέχει στο ADAC Rallye Deutschland, με σκοπό να διανύσει περισσότερα χιλιόμετρα με το Opel ADAM R2 με την έμπειρη Αυστριακή συνοδηγό Ilka Minor δίπλα της και να αποκτήσει περισσότερη εμπειρία καθώς ανεβαίνει αγωνιστικές κατηγορίες. Οι εταίροι Opel Red Bull και Pirelli υποστηρίζουν την καριέρα των νέων ταλέντων με πάθος και συστηματικότητα.
Με  απώτερο σκοπό την προώθηση ταλαντούχων νεαρών οδηγών, η ADAC και η Opel αποφάσισαν να ιδρύσουν την ADAC Opel Rallye Academy. Η Ακαδημία αποτελείται από τρία στάδια και στόχο έχει να προετοιμάσει τους νεαρούς, ταλαντούχους οδηγούς για αγώνες ράλι. Ο καλύτερος στην Ακαδημία το 2016 θα οδηγήσει στο ADAC Opel Rallye Cup 2017. Με αυτό,  η Opel και η Γερμανική Λέσχη Αυτοκινήτου ADAC παρουσιάζουν στα νεαρά ταλέντα της Γερμανίας ένα μοναδικό τρόπο εξέλιξης από την εισαγωγική μέχρι την κορυφαία κατηγορία του σπορ στην Ευρώπη. Η αγωνιστική φιλοσοφία είναι πολύ δημοφιλής – μέσα σε λίγες εβδομάδες, όλες οι κενές θέσεις της ADAC Opel Rallye Academy συμπληρώθηκαν.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...