Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

49ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. ...


Η επιτυχία μιας αυτοκινητιστικής λέσχης έγκειται στην ιστορία της. Ο Αυτοκινητιστικός Όμιλος Θεσσαλονίκης το απέδειξε στηρίζοντας τον θεσμό του Κυπέλλου Βορείου Ελλάδος αφού διοργάνωσε, παρά τις αντιξοότητες, το 44ο Ράλλυ Θερμαϊκού. Στις 17 και 18 Σεπτεμβρίου καλείται να διοργανώσει το 49ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. που πλέον προσμετρά μόνο στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ και θα το πράξει παρότι οι συνθήκες είναι ακόμα πιο αντίξοες. 
Το 49ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ., δεν θα μπορούσε να είναι αποδυναμωμένο καθώς προοιωνίζει την 50η χρυσή διοργάνωση για το 2017. Το αντίθετο, ο Α.Ο.Θ. προωθεί από την αρχή της χρονιάς το σλόγκαν πως το παιχνίδι πρέπει να παιχτεί στο βουνό και όχι στην κονσόλα. Έτσι ο 6ος γύρος του 52ου Πρωταθλήματος Ράλλυ θα διεξαχθεί στα ορεινά της Χαλκιδικής, σε γνώριμες και αγαπημένες ειδικές διαδρομές, με κύριο χαρακτηριστικό την απόλαυση των άμεσα και έμμεσα εμπλεκομένων. 
Η εκκίνηση το Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου από την Νότια Πύλη της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης πιστοποιεί για άλλη μια φορά τα ισχυρά δεσμά της Δ.Ε.Θ. με τον Α.Ο.Θ. και τον ομώνυμο αγώνα. Το «παιχνίδι» με το χρονόμετρο αρχίζει σε απόσταση λιγότερη των 30 χιλιομέτρων από την Θεσσαλονίκη. Λιβάδι – Πετροκέρασα και τα πρώτα 19.7 αγωνιστικά χιλιόμετρα «γράφτηκαν» στις καρδιές των πληρωμάτων. Από την Δουμπιά στα Σανά και από εκεί στην ειδική διαδρομή Άγιος Πρόδρομος των 13.22 χιλιομέτρων. Ανάπαυλα για τα πληρώματα και Parc Ferme για τα αγωνιστικά στον Πολύγυρο. 
Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου, αν υπάρχουν εγκαταλείψαντες, αυτοί εκκινούν με το καθεστώς Super Rally εφόσον έχουν πράξει αυτά που ορίζει ο κανονισμός, τα υπόλοιπα πληρώματα ρίχνονται στην μάχη για τις θέσεις στο βάθρο με νέα σειρά εκκίνησης. Η ειδική διαδρομή του Παλαιοκάστρου με τα 8 χιλιόμετρα είναι η «προθέρμανση» για την ειδική διαδρομή Τσουκαλάς Ι των 16.5 χιλιομέτρων που ακολουθεί και θα απαιτήσει τα μέγιστα από όλους. 
Υπολείπονται δύο ειδικές διαδρομές, η επανάληψη του δύσκολου «Τσουκαλά» και η χαρακτηρισμένη ως Super Stage τελευταία ειδική διαδρομή «Λιβάδι» των 7.5 χιλιομέτρων όπου αναμένεται να κριθεί ο νικητής του αγώνα, καθώς σε ένα Ράλλυ Δ.Ε.Θ. δεν υπάρχουν εύκολες νίκες.  
Τερματισμός και απονομή στη Νότια Πύλη Δ.Ε.Θ. με όλη την λαμπρότητα που απαιτεί ένας αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Ένας αγώνας τον οποίον στηρίζουν με κάθε μέσο η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, ο Δήμος Θεσσαλονίκης και η Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος 
6 ειδικές διαδρομές, 81.29 αγωνιστικά χιλιόμετρα, 153.75 χιλιόμετρα απλής διαδρομής, 1 σλόγκαν:

Το παιχνίδι παίζεται στο βουνό και όχι στην κονσόλα 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι