Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η Hyundai Motor δημιουργεί οδικό χάρτη ...


Ο όμιλος Hyundai Motor παρουσίασε τον οδικό της χάρτη για την ανάπτυξη της συνδεσιμότητας του αυτοκινήτου, ανοίγοντας το δρόμο για νέες καινοτομίες στη συνδεσιμότητα. Η Hyundai Motor θα συνεργαστεί με κορυφαίες διεθνώς εταιρείες στους τομείς της πληροφορικής και δικτύωσης, ώστε να αναπτύξουν ένα «Υπερ-συνδεδεμένο και ευφυές» πρωτότυπο όχημα, με την έρευνα και την ανάπτυξη επικεντρωμένες στην έλευση νέων αξιών και αποδοτικότητας στην καθημερινότητα των πελατών.
Μαζί με τον οδικό χάρτη, η Hyundai Motor Group σχεδιάζει την έναρξη μιας νέας εποχής συνδεσιμότητας με το πρόγραμμα «Car to Life», όπου τα αυτοκίνητα θα είναι όλο και περισσότερο στο επίκεντρο της ζωής μας. Η πρωτοβουλία αυτή θα παρέχει στους χρήστες  ένα κεντρικό σημείο δεδομένων καθώς και την ικανότητα να αναλύει και να αξιοποιεί όλες τις πληροφορίες με σκοπό την βελτίωση της καθημερινότητας του κατόχου. Το «Υπερ-συνδεδεμένο και ευφυές όχημα» υπερβαίνει συγκλίνουσες τεχνολογίες επικοινωνιών διαμορφώνοντας το όχημα σε έναν «Υψηλής Απόδοσης Υπολογιστή σε Τροχούς». Αυτή είναι μια έννοια που συνδέει το αυτοκίνητο με άλλα αυτοκίνητα, με το γραφείο και την πόλη. Με άλλα λόγια, η Hyundai θα συνδέσει τα αυτοκίνητα με τη ζωή.
Ο οδικός χάρτης περιγράφει τέσσερις κύριους τομείς υπηρεσιών που θα βοηθήσουν στην ανάπτυξη πιο έξυπνων και ευφυών αυτοκινήτων, που μπορούν να λάβουν και να αξιοποιήσουν τα δεδομένα πιο γρήγορα από ποτέ. Περιλαμβάνεται μια σειρά από βασικά χαρακτηριστικά, όπως: έξυπνες υπηρεσίες συντήρησης εξ αποστάσεως, αυτόνομη οδήγηση, Smart Traffic και ένα συνδεδεμένο Mobility Hub που παρέχει ασφάλεια και διαχείριση δεδομένων για όλα τα στοιχεία του συνδεδεμένου αυτοκινήτου.
Πιο συγκεκριμένα, η έξυπνη υπηρεσία συντήρησης εξ αποστάσεως θα προβαίνει σε διάγνωση και διόρθωση θεμάτων του οχήματος πριν αυτά γίνουν εμφανή. Η αυτόνομη οδήγηση παρέχει μέγιστη ασφάλεια, συνδέοντας το όχημα με την αστική και οδική υποδομή. Το Smart Traffic παρέχει πληροφορίες κυκλοφοριακής συμφόρησης, ελέγχει τα όρια ταχύτητας στα ταξίδια και ελαχιστοποιεί το κοινωνικό κόστος από την εξέταση των συνθηκών κυκλοφορίας και της κατάστασης των δρόμων. Τέλος, το συνδεδεμένο Mobility Hub διαθέτει ένα κινητό κόμβο με μεγάλη επεξεργασιακή ισχύ, ώστε να κάνει εξυπνότερη την καθημερινή ζωή και την αλληλεπίδραση με το αυτοκίνητο και το περιβάλλον του.
Βραχυπρόθεσμα και μεσοπρόθεσμα, η Hyundai Motor Group θα επικεντρωθεί στις τεχνολογίες που σχετίζονται με τη σύνδεση smartphone και υπηρεσίες Smart Home, ενώ θα δημιουγηθεί μια κεντρική υποδομή που θα αποτελεί τη βάση για τις μελλοντικές εξελίξεις. Προκειμένου να ενσωματωθούν όλο και πιο πολύπλοκα χαρακτηριστικά στο οδικό χάρτη, η Hyundai θα δώσει προτεραιότητα επενδύσεων σε αυτούς τους επιλεγμένους τομείς.


Οι κύριοι τομείς που το R & D έχει επικεντρωθεί περιλαμβάνουν, δίκτυα εντός του οχήματος για τη μεταφορά υψηλής ταχύτητας μεγάλου όγκου δεδομένων και την τεχνολογία cloud για να συλλέγει τα στοιχεία του οχήματος και να παρέχει επεξεργασιακή ισχύ. Η Hyundai θα ερευνήσει την ανάλυση μεγάλου όγκου δεδομένων και θα επενδύσει στην ασφαλή συνδεσιμότητα του αυτοκινήτου, που είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την προστασία της ακεραιότητας μίας περίπλοκης πλατφόρμας που φιλοξενεί ποικίλες τεχνολογίες.
Η Hyundai Motor Group θα φέρει το μέλλον των συνδεδεμένων αυτοκινήτων πιο κοντά στους πελάτες της αναπτύσσοντας τεχνολογίες συνδεδεμένων αυτοκινήτων μέσω συνεργασιών «Ανοικτής Καινοτομίας» με εταιρείες από όλο τον κόσμο. Ο συνδεδεμένος οδικός χάρτης του αυτοκινήτου θα επικεντρωθεί στην έρευνα και την ανάπτυξη της βιομηχανίας, για την προώθηση νέων τεχνολογιών που θα αλλάξουν τον τρόπο που οι πελάτες αλληλεπιδρούν με τα αυτοκίνητά τους και το περιβάλλον τους.
Με πλούσια πρότερη εμπειρία στον τομέα αυτό, η Hyundai Motor Group έχει ήδη καθιερώσει το σύστημα Cloud, που φιλοξενεί τον πυρήνα των υποδομών των συνδεδεμένων αυτοκινήτων. Εν τω μεταξύ, μια ομάδα επιστημόνων έχει βοηθήσει την Hyundai Motor Group να ειδικεύεται σε αναλύσεις δεδομένων από το 2013. Η εταιρεία αξιοποιεί μεγάλο όγκο δεδομένων σε διάφορους τομείς για την ενίσχυση του  R & D και των προϊόντων, καθώς επίσης και τη συλλογή απόψεων των πελατών.
Το αυτοκίνητο είναι το τελευταίο εναπομένον φράγμα στη γεφύρωση της συνδεδεμένης ζωής του μέλλοντος. Ο οδικός χάρτης του Hyundai Motor Group για το συνδεδεμένο αυτοκίνητο θα επιταχύνει την ανάπτυξη των νέων τεχνολογιών και θα κάνει πραγματικότητα την εν κινήσει συνδεδεμένη ζωή των πελατών.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...