Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η Hyundai Motor δημιουργεί οδικό χάρτη ...


Ο όμιλος Hyundai Motor παρουσίασε τον οδικό της χάρτη για την ανάπτυξη της συνδεσιμότητας του αυτοκινήτου, ανοίγοντας το δρόμο για νέες καινοτομίες στη συνδεσιμότητα. Η Hyundai Motor θα συνεργαστεί με κορυφαίες διεθνώς εταιρείες στους τομείς της πληροφορικής και δικτύωσης, ώστε να αναπτύξουν ένα «Υπερ-συνδεδεμένο και ευφυές» πρωτότυπο όχημα, με την έρευνα και την ανάπτυξη επικεντρωμένες στην έλευση νέων αξιών και αποδοτικότητας στην καθημερινότητα των πελατών.
Μαζί με τον οδικό χάρτη, η Hyundai Motor Group σχεδιάζει την έναρξη μιας νέας εποχής συνδεσιμότητας με το πρόγραμμα «Car to Life», όπου τα αυτοκίνητα θα είναι όλο και περισσότερο στο επίκεντρο της ζωής μας. Η πρωτοβουλία αυτή θα παρέχει στους χρήστες  ένα κεντρικό σημείο δεδομένων καθώς και την ικανότητα να αναλύει και να αξιοποιεί όλες τις πληροφορίες με σκοπό την βελτίωση της καθημερινότητας του κατόχου. Το «Υπερ-συνδεδεμένο και ευφυές όχημα» υπερβαίνει συγκλίνουσες τεχνολογίες επικοινωνιών διαμορφώνοντας το όχημα σε έναν «Υψηλής Απόδοσης Υπολογιστή σε Τροχούς». Αυτή είναι μια έννοια που συνδέει το αυτοκίνητο με άλλα αυτοκίνητα, με το γραφείο και την πόλη. Με άλλα λόγια, η Hyundai θα συνδέσει τα αυτοκίνητα με τη ζωή.
Ο οδικός χάρτης περιγράφει τέσσερις κύριους τομείς υπηρεσιών που θα βοηθήσουν στην ανάπτυξη πιο έξυπνων και ευφυών αυτοκινήτων, που μπορούν να λάβουν και να αξιοποιήσουν τα δεδομένα πιο γρήγορα από ποτέ. Περιλαμβάνεται μια σειρά από βασικά χαρακτηριστικά, όπως: έξυπνες υπηρεσίες συντήρησης εξ αποστάσεως, αυτόνομη οδήγηση, Smart Traffic και ένα συνδεδεμένο Mobility Hub που παρέχει ασφάλεια και διαχείριση δεδομένων για όλα τα στοιχεία του συνδεδεμένου αυτοκινήτου.
Πιο συγκεκριμένα, η έξυπνη υπηρεσία συντήρησης εξ αποστάσεως θα προβαίνει σε διάγνωση και διόρθωση θεμάτων του οχήματος πριν αυτά γίνουν εμφανή. Η αυτόνομη οδήγηση παρέχει μέγιστη ασφάλεια, συνδέοντας το όχημα με την αστική και οδική υποδομή. Το Smart Traffic παρέχει πληροφορίες κυκλοφοριακής συμφόρησης, ελέγχει τα όρια ταχύτητας στα ταξίδια και ελαχιστοποιεί το κοινωνικό κόστος από την εξέταση των συνθηκών κυκλοφορίας και της κατάστασης των δρόμων. Τέλος, το συνδεδεμένο Mobility Hub διαθέτει ένα κινητό κόμβο με μεγάλη επεξεργασιακή ισχύ, ώστε να κάνει εξυπνότερη την καθημερινή ζωή και την αλληλεπίδραση με το αυτοκίνητο και το περιβάλλον του.
Βραχυπρόθεσμα και μεσοπρόθεσμα, η Hyundai Motor Group θα επικεντρωθεί στις τεχνολογίες που σχετίζονται με τη σύνδεση smartphone και υπηρεσίες Smart Home, ενώ θα δημιουγηθεί μια κεντρική υποδομή που θα αποτελεί τη βάση για τις μελλοντικές εξελίξεις. Προκειμένου να ενσωματωθούν όλο και πιο πολύπλοκα χαρακτηριστικά στο οδικό χάρτη, η Hyundai θα δώσει προτεραιότητα επενδύσεων σε αυτούς τους επιλεγμένους τομείς.


Οι κύριοι τομείς που το R & D έχει επικεντρωθεί περιλαμβάνουν, δίκτυα εντός του οχήματος για τη μεταφορά υψηλής ταχύτητας μεγάλου όγκου δεδομένων και την τεχνολογία cloud για να συλλέγει τα στοιχεία του οχήματος και να παρέχει επεξεργασιακή ισχύ. Η Hyundai θα ερευνήσει την ανάλυση μεγάλου όγκου δεδομένων και θα επενδύσει στην ασφαλή συνδεσιμότητα του αυτοκινήτου, που είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την προστασία της ακεραιότητας μίας περίπλοκης πλατφόρμας που φιλοξενεί ποικίλες τεχνολογίες.
Η Hyundai Motor Group θα φέρει το μέλλον των συνδεδεμένων αυτοκινήτων πιο κοντά στους πελάτες της αναπτύσσοντας τεχνολογίες συνδεδεμένων αυτοκινήτων μέσω συνεργασιών «Ανοικτής Καινοτομίας» με εταιρείες από όλο τον κόσμο. Ο συνδεδεμένος οδικός χάρτης του αυτοκινήτου θα επικεντρωθεί στην έρευνα και την ανάπτυξη της βιομηχανίας, για την προώθηση νέων τεχνολογιών που θα αλλάξουν τον τρόπο που οι πελάτες αλληλεπιδρούν με τα αυτοκίνητά τους και το περιβάλλον τους.
Με πλούσια πρότερη εμπειρία στον τομέα αυτό, η Hyundai Motor Group έχει ήδη καθιερώσει το σύστημα Cloud, που φιλοξενεί τον πυρήνα των υποδομών των συνδεδεμένων αυτοκινήτων. Εν τω μεταξύ, μια ομάδα επιστημόνων έχει βοηθήσει την Hyundai Motor Group να ειδικεύεται σε αναλύσεις δεδομένων από το 2013. Η εταιρεία αξιοποιεί μεγάλο όγκο δεδομένων σε διάφορους τομείς για την ενίσχυση του  R & D και των προϊόντων, καθώς επίσης και τη συλλογή απόψεων των πελατών.
Το αυτοκίνητο είναι το τελευταίο εναπομένον φράγμα στη γεφύρωση της συνδεδεμένης ζωής του μέλλοντος. Ο οδικός χάρτης του Hyundai Motor Group για το συνδεδεμένο αυτοκίνητο θα επιταχύνει την ανάπτυξη των νέων τεχνολογιών και θα κάνει πραγματικότητα την εν κινήσει συνδεδεμένη ζωή των πελατών.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Επικό "Μολών Λαβέ" ...

Ο πρώτος χωμάτινος αγώνας για το 2025 πέρασε στις αναμνήσεις μας. Πολύ θέαμα, ειδικά στο γνωστό άλμα, γρήγορα περάσματα με τεχνική για καλύτερο χρόνο και για να αποφύγεις τις κακοτοπιές αλλά και πολλές εγκαταλείψεις, αφού η διαδρομή φέτος έδειξε τα δόντια της σε όσους είτε δεν εκτίμησαν κάτι σωστά, είτε υπερπροσπάθησαν για την καλύτερη επίδοση. Η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της Σπάρτης γεμάτη ασφυκτικά από κόσμο υποδέχτηκε και χειροκρότησε τα πληρώματα, εγκαινιάζοντας το ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ 2025. Άτομα κάθε ηλικίας ήρθαν για να θαυμάσουν και να περιεργαστούν από κοντά τα αγωνιστικά αυτοκίνητα σε μια πετυχημένη για άλλη μια χρονιά εκδήλωση. Η συνέχεια στον όμορφο Πάρνωνα που η προετοιμασία της διαδρομής ικανοποίησε τα πληρώματα τα οποία μετά τα έξι περάσματα των αναγνωρίσεων ξεκίνησαν τον αγώνα σε μια ηλιόλουστη μέρα με πλήθος θεατών, περισσότεροι από πέρσι, που θαύμασαν τα δυναμικά περάσματα των συμμετεχόντων. Στα αποτελέσματα τώρα ξεκινάμε με τα ιστορικά με πρώτους γενικής τους ...

51ο Rally Θερμαϊκού ...

Σε λίγες μέρες διοργανώνεται το 51ο ράλι Θερμαϊκού. Ας πούμε λίγα λόγια για την ιστορία αυτού του αγώνα, για να θυμηθούν οι παλιοί και να μάθουν οι πιο νέοι. Η ιστορία του ράλι Θερμαϊκού ξεκινάει από πολύ παλιά. Μόνιμος διοργανωτής ήταν ο Α.Ο.Θ. Στις 2 Μαρτίου 1969 έγινε το πρώτο ράλι Θερμαϊκού. Ένας αγώνας μεικτός σε χώμα και άσφαλτο, με 30 συμμετοχές. Νικητές ήταν οι Μιχάλης και Παύλος Πετρίδης με B.M.W. 1600. Το ίδιο μοτίβο χώμα - άσφαλτος συνεχίζει και τα δυο επόμενα χρόνια με τον Γάκη Καλεμτζάκη να είναι ο νικητής το 1970 με συνοδηγό τον Παπαδημητρίου με ένα Ford και το 1971 με τον Λάμπρο Γκράσσο με μια Toyota Corolla. Απο το 1972 ο αγώνας γίνεται καθαρά χωμάτινος μέχρι και το 1976. Οι Σταύρος Σταυριανίδης - Λάμπρος Γράσσος θα είναι οι νικητές το 1972 με Opel Kadett Rallye, με τους Γιώργο Γεωργούλα - Σταυριανίδη να κερδίζουν το 1973 με ίδιο αυτοκίνητο. Τα επόμενα χρόνια 1975 - 1978, απόλυτοι κυρίαρχοι του ράλι Θερμαικού θα είναι οι Γιώργος Σωτηριάδης - Γιάννης Κέπετζης, αφού θα π...

Η Ώρα της Απονομής ...

Η Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος (ΟΜΑΕ) με χαρά ανακοινώνει πως την Τετάρτη 2 Απριλίου 2025 στις 19:00 θα πραγματοποιηθεί η Τελετή Βράβευσης των νικητών των Πρωταθλημάτων, Κυπέλλων και Επάθλων των ελληνικών αγώνων Αυτοκινήτου και Karting του έτους 2024. Η εκδήλωση θα λάβει χώρα στο κτήμα Domaine Karras στην Μεγάλη Αυλή Κερατέας. Μπορείτε να βρείτε τις Οδηγίες Πρόσβασης στο χώρο πατώντας ΕΔΩ! .