Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Εύκολη επικράτηση για τα φαβορί ...


Ο καιρός στάθηκε στο πλευρό οδηγών και αγωνιζομένων στη 2η Ανάβαση Καστανιάς που διοργάνωσε με επιτυχία ο Σύλλογος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Κοζάνης (Σ.Μ.Α.Κ.), με τα δύο σκέλη αγώνα να διεξάγονται κάτω από ιδανικές συνθήκες. Η Βόρεια Ελλάδα φιλοξένησε με επιτυχία τον πέμπτο γύρο του πρωταθλήματος Αναβάσεων, με τους θεατές να πλημμυρίζουν τη μήκους 5 χιλιομέτρων διαδρομή του αγώνα,  χειροκροτώντας τις προσπάθειες όλων των οδηγών. 
Στο αγωνιστικό κομμάτι, το τοπίο στις περισσότερες κατηγορίες είχε ήδη ξεκαθαρίσει από το πρώτο σκέλος. 


Άνετα επικράτησε ο Κωνσταντίνος Κάκος στην Ομάδα Ν, όντας ταχύτερος και στα δύο περάσματα. Ο οδηγός του Mitsubishi Lancer ένατης γενιάς πανηγύρισε την πρώτη του φετινή νίκη στην κατηγορία, μειώνοντας αρκετά τη διαφορά από την κορυφή του πρωταθλήματος. Ο Παναγιώτης Παύλου στην πρώτη του επαφή με το Mitsubishi Lancer Evo X ολοκλήρωσε στη δεύτερη θέση, χωρίς να μπορέσει να απειλήσει. Το βάθρο της Ν συμπλήρωσε ο Κωνσταντίνος Αναγνωστάκης (Suzuki Swift Sport) που ήταν άτρωτος το σαββατοκύριακο και επικράτησε στη Ν έως 2 Λίτρα, τερματίζοντας εμπρός από τους Σπύρο Λιώση (Citroen Saxo VTS) και Μανώλη Στιβακτάκη (Citroen Saxo VTS) που είχαν τη δική τους μάχη. Η Ν έως 2 Λίτρα δεν προσμέτρησε εξαιτίας των λιγοστών συμμετοχών.


Στην Ομάδα Α, ο Παναγιώτης Λιώρης με Ford Escort WRC ήταν εντυπωσιακός το διήμερο, πετυχαίνοντας τη δεύτερη συνεχή του νίκη στο φετινό πρωτάθλημα, αναπτερώνοντας τις ελπίδες για τον τίτλο. Ο Δημήτρης Μπατσάρας με Mitsubishi Lancer Evo VIII δεν μπόρεσε να απειλήσει τον πρωτοπόρο, τερματίζοντας δεύτερος, με τον Χρήστο Λάππα (Peugeot 106 Kit Car) να συμπληρώνει το βάθρο. Ο Γιαννιώτης οδηγός πανηγύρισε την πρώτη του φετινή επιτυχία στην Α έως 2 Λίτρα, μην αφήνοντας περιθώρια αντίδρασης στους αντιπάλους του. Δεύτερος στην κατηγορία βρέθηκε ο Νίκος Μπόμπης (MG ZR 105) που είχε όμορφη μάχη με τον Νίκο Τριχίδη (Citroen Xsara VTS) ο οποίος ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου. Ο Μιχάλης Ευθυμίου (Ford Escort WRC) ήταν άτυχος, καθώς στο πρώτο σκέλος είχε τετ-α-κε, χάνοντας πολύτιμο χρόνο και μαζί τις όποιες ελπίδες είχε για επικράτηση. 


Στην Ε αλλά και στην Ε έως 2 Λίτρα, ο Θανάσης Κουρνιάτης (Ford Escort MKII) πρωταγωνίστησε, επικρατώντας με άνεση, ενώ την τριάδα συμπλήρωσαν οι Βασίλης Μπιλαδέρης (Honda Civic) και Θανάσης Ζήσης (Toyota Corolla KE30). 


Ο Μάριος Ηλιόπουλος έκανε ιδανικό ντεμπούτο με το Ford Fiesta WRC, δείχνοντας να εξοικειώνεται με το νέο του απόκτημα. Ο Mario έσπασε το περσινό, δικό του ρεκόρ διαδρομής, ανεβαίνοντας στο πρώτο σκαλί του βάθρου στη Formula Saloon και σκαρφάλωσε στην κορυφή της βαθμολογίας. Πίσω του τερμάτισαν οι Κωνσταντίνος Λαζαρίδης (Mitsubishi Lancer Evo VIII) και Δημήτρης Κατσαρός (Mitsubishi Lancer Evo IX). Μεγάλος άτυχος ήταν ο πρωτοπόρος του πρωταθλήματος, Αντώνης Σταφυλοπάτης (Opel Astra OPC) που αντιμετώπισε μηχανικό πρόβλημα αμέσως μετά το τέλος του πρώτου σκέλους, εγκαταλείποντας κι ενώ βρισκόταν στην τρίτη θέση της κατηγορίας. Ένα μηχανικό πρόβλημα στο Mitsubishi Lancer Evo VIII δεν επέτρεψε στον Πάνο Κύρκο να εκκινήσει στον αγώνα.

Χορηγοί του αγώνα ήταν οι SEAJETS, IΚΤΕΟ Αυτοδιάγνωση, πρατήρια ΧΛΙΑΠΑΣ JETOIL, WURTH, CP-OIL, IKTEO EXPRESS SERVICE και πρατήριο ΤΑΡΤΑΡΑΣ, ενώ ο αγώνας ήταν υπό την αιγίδα του Υπουργείου Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης (πρώην Μακεδονίας – Θράκης) και της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας που στηρίζει έμπρακτα το μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Μετά την περσινή επιτυχία, ο Σύλλογος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Κοζάνης (ΣΜΑΚ) διοργάνωσε ακόμη έναν όμορφα οργανωμένο αγώνα που απέσπασε θετικά σχόλια οδηγών και θεατών. 

Και του χρόνου!

Νικητές επιμέρους κλάσεων:

Α5: Νικόλαος Μπόμπης (MG ZR 105) – Δεν προσμέτρησε
Α7: Χρήστος Λάππας (Peugeot 106 Kit Car)
A8: Παναγιώτης Λιώρης (Ford Escort WRC)
N2: Κωνσταντίνος Αναγνωστάκης (Suzuki Swift Sport)
N4: Κωνσταντίνος Κάκος (Mitsubishi Lancer Evo IX)
E10: Βασίλης Μπιλαδέρης (Honda Civic VTEC)
E11: Θανάσης Κουρνιάτης (Ford Escort MKII) – Δεν προσμέτρησε
FST: Μάριος Ηλιόπουλος (Ford Fiesta WRC)
FST2: Σγουρής Μπαλάσης (Toyota Corolla)
FSA: Θεόδωρος Αγραφιώτης (BMW E30)

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

60 χρόνια Opel Design Centre...

Το 2024 είναι μία επετειακή χρονιά για την Opel, αφού η Γερμανική εταιρεία γιορτάζει 125 χρόνια στην κατασκευή αυτοκινήτων. Από το 1899, η μάρκα με έμβλημα τον Κεραυνό έχει καταστήσει την κινητικότητα προσιτή σε εκατομμύρια ανθρώπους, ενώ την ίδια στιγμή, συνεχίζει να εμπνέει το κοινό με τα καινοτόμα μοντέλα της. Σήμερα, το έμβλημα της Opel εκφράζει τη συναρπαστική πλευρά της μάρκας, καθώς και τον δρόμο της προς τον εξηλεκτρισμό. Το design είναι αυτό που ευθύνεται κατά κύριο λόγο για το πώς ένα αυτοκίνητο μπορεί να συναρπάσει από την πρώτη ματιά. Και εδώ, η Opel έθεσε γερές βάσεις, ακριβώς 60 χρόνια πριν. Το 1964, ξεκινά τη λειτουργία του στο Rüsselsheim το Opel Design Studio, το πρώτο κέντρο σχεδιασμού αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Από τότε, είναι υπεύθυνο για τη συνεχώς εξελισσόμενη σχεδιαστική φιλοσοφία των μοντέλων παραγωγής της Opel. Οι σχεδιαστές έχουν επίσης δημιουργήσει πρωτοποριακά πρωτότυπα οχήματα, που δίνουν μια γεύση από το μέλλον της μάρκας, από το θρυλικό Opel Experimental GT

1000 Miglia ...

Από τις 11 έως και τις 15 Ιουνίου 2024 διεξάγεται στην Ιταλία και την κλασική πλέον διαδρομή Μπρέσια-Ρώμη-Μπρέσια, το 42ο “1000 Miglia” όπου πάνω από 400 κλασικά αυτοκίνητα λαμβάνουν μέρος. Περισσότερες από 50 Alfa Romeo συμμετέχουν στον «Πιο όμορφο αγώνα του κόσμου», όπως τον αποκαλούσε ο Enzo Ferrari. Η πιο ιδιαίτερη αφορά σε μια εξαιρετικά σπάνια 1900 Sport Spider του 1954, η οποία φέρει τον αριθμό «289». Πρόκειται για ένα ανοιχτό αγωνιστικό με 4κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα που απέδιδε 138 HP, κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων και πίσω άξονα De Dion. Χάρη στο βάρος των μόλις 880 kg και την εξαιρετική αεροδυναμική, μπορούσε να αναπτύξει ταχύτητα έως και 220 km/h ενώ τα δυναμικά χαρακτηριστικά της ήταν κορυφαία. Πίσω από το τιμόνι της βρίσκεται ο Nicola Larini, ο θρυλικός πιλότος που στη δεκαετία του 1990 μεσουράνησε στο DTM και το 1993 στέφθηκε πρωταθλητής με την Alfa Romeo 155 V6 TI. Ακόμα μια πολύ σπάνια παρουσία είναι μια 1900 Super Sprint του 1956 που συμμετέχει στον αγώνα με τ

20ο Ράλλυ Κορίνθου ...

Το Ράλλυ Κορίνθου στην επιστροφή του στο 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ έπειτα από δύο χρόνια απουσίας, συγκέντρωσε 48 συμμετοχές! Ο αγώνας θα πραγματοποιηθεί από την Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Κορινθίας (ΑΛΑΚ) στις 15 και 16 Ιουνίου και πεδίο δράσης θα είναι δύο αγαπημένες «ακροπολικές» Ειδικές Διαδρομές, οι Άγιοι Θεόδωροι και τα Πίσια. Οι συμμετοχές χαρακτηρίζονται τόσο από την ποσότητα, όσο και από την ποιότητα, με τους πρωταγωνιστές του πρωταθλήματος να δίνουν το παρών στην Κόρινθο, σε ένα κρίσιμο σημείο για το θεσμό. Πρώτοι στον αγώνα θα εκκινήσουν οι Jourdan Serderidis-Frederic Miclotte με το ολοκαίνουριο Skoda Fabia RS Rally2 του οδηγού, οι οποίοι θα αγωνιστούν στο Ράλλυ Κορίνθου προκειμένου να κάνουν μια καλή προπόνηση ενόψει του εθνικού μας αγώνα, στον οποίο θα οδηγήσουν ένα Ford Puma της κορυφαίας κατηγορίας. Να αφήσουν πίσω τους τις ατυχίες που αντιμετώπισαν στους δύο πρώτους πρωταθληματικούς αγώνες θα επιδιώξουν οι Ιωάννης Παπαδημητρίου-Χρήστος Κουζιώνης, οι οποίοι θα κ