Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η Alfa Romeo Giulia έρχεται να συναρπάσει το ελληνικό κοινό ...


Η νέα Giulia, η πιο αυθεντική έκφραση της Alfa Romeo και σύμβολο ολόκληρης της ιταλικής υπεροχής, έρχεται στην Ελλάδα για να σαγηνεύσει το ελληνικό κοινό, προσφέροντάς του μοναδικές στιγμές οδηγικής απόλαυσης. Η νέα Giulia με μοναδικό τρόπο συνδυάζει τις πέντε απόλυτες και διαχρονικές αξίες της Alfa Romeo: την προηγμένη τεχνολογία, τον δυναμισμό, το χαμηλό βάρος σε συνδυασμό με την υψηλή αποδοτικότητα, τον ιταλικό σχεδιασμό και το αγωνιστικό πνεύμα.
Αναφορικά με το τεχνολογικό υπόβαθρο της νέας Giulia αξίζει να αναφερθεί η ενσωμάτωση αναβαθμισμένης έκδοσης του Alfa DNA με προηγμένη επέμβαση στα ηλεκτρονικά συστήματα του αυτοκινήτου. Τα συστήματα αυτά αποτελούν την τελευταία λέξη της τεχνολογίας και περιλαμβάνονται στον βασικό εξοπλισμό του, όπως το Ολοκληρωμένο Σύστημα Πέδησης (Integrated Brake system-IBS) για βελτιωμένες επιδόσεις φρεναρίσματος και αυξημένα επίπεδα ασφάλειας, το Σύστημα Προειδοποίησης Αλλαγής Λωρίδας (Lane Departure Warning - LDW), το Σύστημα Προειδοποίησης Πρόσκρουσης (Forward Collision Warning - FCW), καθώς και το Σύστημα Παρακολούθησης Νεκρού Σημείου (Blind Spot Monitoring- BSM).
Η υιοθέτηση των παραπάνω καινοτόμων συστημάτων ασφαλείας, αλλά και η αποδοτικότητα του ελαφρού και ταυτόχρονα άκαμπτου αμαξώματος μέσω της χρήσης εξαιρετικά ελαφρών υλικών τόσο για τα δομικά όσο και τα μηχανικά μέρη του, οδήγησε στην «5άστερη» επιτυχία της νέας Giulia στις δοκιμές πρόσκρουσης EuroNCAP. Μάλιστα, το ποσοστό 98% που πέτυχε στην προστασία των ενήλικων επιβατών, αποτελεί το υψηλότερο που έχει πετύχει ποτέ ένα αυτοκίνητο ακόμη και μετά την υιοθέτηση αυστηρότερων κριτηρίων από το σύστημα αξιολόγησης το 2015.
Παράλληλα, την ψυχαγωγία και ενημέρωση των επιβατών αναλαμβάνει το Σύστημα Infotainment Νέας γενιάς έως 8,8 ιντσών με τρισδιάστατη οθόνη με πλοήγηση αλλά και με περιστρεφόμενο pad, καθώς και το Harman Kardon Sound Theatre, ένα υψηλής ποιότητας σύστημα ήχου με ειδικό ενισχυτή και 14 ηχεία.
Ένας από τους πρωταρχικούς στόχους στην καρδιά της σχεδίασης της νέας Giulia ήταν να επιτευχθεί η απόλυτη οδηγική ευχαρίστηση. Οι βασικοί συντελεστές για την επίτευξη αυτού του στόχου είναι η κίνηση στους πίσω τροχούς σε συνδυασμό με την άψογη κατανομή του βάρους. Ταυτόχρονα, το μοναδικό σύστημα ανάρτησης Alfa™link με διπλά ψαλίδια εμπρός και τέσσερις και μισό συνδέσμους πίσω προσφέρει τον καλύτερο συνδυασμό αίσθησης άνεσης σε οδήγηση σε στροφές με υψηλές ταχύτητες. Επιπλέον, το μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (Q2) είναι σε θέση να βελτιστοποιήσει την πρόσφυση στους πίσω τροχούς και να εξισορροπήσει τη ροπή του κινητήρα που λειτουργεί στον εμπρόσθιο άξονα του οχήματος.
Η σχεδίαση, η τεχνική και η τεχνολογία αποτελούν ιδιαίτερα στοιχεία της νέας Giulia. Αυτό που την καθιστά μια πραγματική Alfa Romeo, ωστόσο, σύμφωνα με την παράδοση, είναι οι καρδιές που χτυπούν κάτω από το καπό. Η νέα Alfa Romeo Giulia διαθέτει μια εντελώς νέα, ειδική και ισχυρή γκάμα κινητήρων από αλουμίνιο. Οι κινητήρες της Giulia είναι εξαιρετικά αποτελεσματικοί και παρουσιάζουν εντυπωσιακές επιδόσεις. 
Η νέα Alfa Romeo Giulia αποτελεί την πιο αγνή έκφραση του σχεδιασμού της Alfa Romeo και ενσωματώνει τα καλύτερα στοιχεία του ιταλικού design, την αίσθηση των αναλογιών, την απλότητα, τη φροντίδα για την ποιότητα των επιφανειών. Οι αναλογίες της νέας Alfa Romeo Giulia έχουν επωφεληθεί από την υιοθέτηση του συστήματος της μετάδοσης κίνησης στους πίσω τροχούς, τη θέση οδήγησης προς τους κινητήριους τροχούς, το μακρύ καπό και ευρύ μπροστινό φτερό, το μυώδες πίσω φτερό από όπου δείχνει να απελευθερώνεται όλη η ισχύς και η τοποθέτηση κινητήρα μεταξύ των δύο αξόνων.
Το νέο μοντέλο έχει μια ισχυρή ταυτότητα περιλαμβάνοντας χαρακτηριστικά όπως το θρυλικό μπροστά τρίλοβο, ίσως το πιο γνωστό και αναγνωρίσιμο γράφημα στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας, ενώ, πλευρικά, μια σαφής κούφια γραμμή αναδεικνύει τις πόρτες και τις λαβές των θυρών. Επιπλέον, αφήνει το φως να περιγράψει τις αρμονικές της επιφάνειες, με την υιοθέτηση πολύ λίγων γραφικών λεπτομερειών. Μοιάζει με γλυπτό το οποίο αποκαλύπτει μια σχεδόν οργανική δύναμη. 
Οι εσωτερικοί χώροι είναι σαφείς και ουσιαστικοί και επικεντρώνονται στον οδηγό και τον τρόπο που κινείται. Η τεχνολογία έχει ως σκοπό την οδηγική απόλαυση όπου όλες οι διαθέσιμες τεχνολογίες δεν είναι απλά gadgets, αλλά συνεισφέρουν στην αίσθηση και την οδήγηση του αυτοκινήτου. Το κεντρικό τούνελ, το ταμπλό και ο πίνακας οργάνων είναι προσανατολισμένα στον οδηγό, το κάθισμα του οδηγού είναι κομμένο σαν ρούχο και ραμμένο σαν ένα κοστούμι χειροποίητο με μεράκι και πολύτιμα υλικά. Δέρμα, ξύλο και υφάσματα έχουν επιλεχθεί ώστε να δίνουν την απόλυτη ευχαρίστηση τόσο στην όψη όσο και την αφή, ενώ παράλληλα η συναρμογή τους είναι βασισμένη στη λεπτομέρεια.
Τρεις είναι οι εκδόσεις εξοπλισμού της νέας Giulia διαθέσιμες στην Ελλάδα, οι οποίες προσφέρουν στους οδηγούς όλο τον απαραίτητο πλούσιο εξοπλισμό: 
Η βασική έκδοση Giulia περιλαμβάνει στον βασικό της εξοπλισμό οθόνη TFT 3.5’’ πολλαπλών λειτουργιών, μηχανική ρύθμιση καθισμάτων 6 θέσεων, μαύρα υφασμάτινα καθίσματα, μαύρο εσωτερικό διάκοσμο στο ταμπλό, start button στο τιμόνι που είναι δερμάτινο, cruise control, διζωνικό κλιματισμό, αισθητήρα φώτων, ηλεκτρικό χειρόφρενο, αισθητήρα βροχής, κορυφαία συστήματα ασφάλειας (IBS, LDW, FCW, BSM), ζάντες αλουμινίου 16’’, αλουμινένιες δαγκάνες φρένων, προβολείς ομίχλης, εμπρός προβολείς αλογόνου και φώτα ημέρας, πίσω φώτα LED, μονή χρωμιωμένη απόληξη εξάτμισης, Alfa DNA, Σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης 6.5’’ (ραδιόφωνο, MP3, aux-in, Bluetooth), Start & Stop. 
Η έκδοση Super προσφέρει εκτός των παραπάνω αλουμινένια μαρσπιέ θυρών, καθίσματα με ύφασμα και δέρμα, διαθεσιμότητα 2 τόνων ταμπλό και πάνελ θυρών, ζάντες αλουμινίου 17’’ και διπλή απόληξη εξάτμισης.
Παράλληλα υπάρχει η δυνατότητα απόκτησης του πακέτου Luxury, το οποίο είναι διαθέσιμο στα επίπεδα εξοπλισμού Super και περιλαμβάνει δερμάτινα καθίσματα, πάνελ θυρών και υποβραχιόνιο από δέρμα υψηλής ποιότητας pieno fiore. Τα εσωτερικά του πακέτου είναι διαθέσιμα σε 4 χρωματισμούς.
Να σημειωθεί ότι η νέα Giulia θα διατίθεται σε 13 διαφορετικούς χρωματικούς συνδυασμούς, 3 παστέλ χρώματα, 8 μεταλλικά και 2 τριπλής επίστρωσης.
Τέλος, υπάρχει και η κορυφαία Quadrofoglio που περιλαμβάνει επιπρόσθετα τον παρακάτω εξοπλισμό: ζάντες αλουμινίου 19’’, μαύρες δαγκάνες φρένων, προβολείς bi-xenon και AFS, Led DRL και πίσω φώτα, 4απλή απόληξη εξάτμισης, πίσω διαχύτη, καθίσματα από δέρμα και Alcantara, ταμπλό από ανθρακονήματα, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες με λειτουργία Autodim, κάμερα οπισθοπορείας με δυναμικές γραμμές, Alfa D.N.A. Pro (με Race Mode), Alfa Active Suspension System, Alfa Chassis Domain Control.


Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά της νέας Giulia μπορείτε να τα βρείτε: ΕΔΩ! 
Στην Ελλάδα η Giulia είναι διαθέσιμη με δύο κινητήρες πετρελαίου 2.2 150hp και 180hp και τον κινητήρα βενζίνης 2.9 510hp, και οι παραγγελίες έχουν ήδη ανοίξει για το ελληνικό κοινό. Οι εκδόσεις Giulia 2,2 150hp με μηχανικό και αυτόματο κιβώτιο προσφέρονται στην τιμή των 37.400€ και 39.650€ αντίστοιχα, ενώ o 2.2 180hp κοστίζει 40.500€ στην έκδοση Super με μηχανικό κιβώτιο και 42.750€ με αυτόματο κιβώτιο. Η απόλυτη έκδοση 2.9 510hp QV μπορεί να αποκτηθεί στην τιμή των 112.500 €. (Οι παραπάνω τιμές αναφέρονται στην αγορά μετρητοίς συνδυαστικά με ειδική έκπτωση).
Εναλλακτικές επιλογές για την απόκτηση της Giulia είναι συνδυαστικά με έκπτωση 500 € για τις εκδόσεις πετρελαίου (και 1500 € για την έκδοση βενζίνης) + 5 χρόνια εγγύηση + 5χρόνια Οδική Βοήθεια + 5 χρόνια service. Τέλος, υπάρχει και η δυνατότητα απόκτησης με ευνοϊκή χρηματοδότηση για 5 χρόνια με επιτόκιο 3,9% μέσω FCA Bank + 5 χρόνια εγγύηση + 5 χρόνια Οδική Βοήθεια + 5 χρόνια service. 
Αναλυτικότερα, οι προωθητικές ενέργειες για τη νέα Giulia έχουν ως εξής: 
1η επιλογή προωθητικής ενέργειας: 
Μόνο Έκπτωση: 
1500 € για τις εκδόσεις πετρελαίου με μηχανικό κιβώτιο
2000 € για τις εκδόσεις πετρελαίου με αυτόματο κιβώτιο
3000 € για την έκδοση 2.9 510hp QV
2η επιλογή προωθητικής ενέργειας:  
Έκπτωση (500 € για τις εκδόσεις πετρελαίου ή 1500 € για την 2.9 510hp QV) + 5 χρόνια εγγύηση + 5χρόνια Οδική Βοήθεια + 5 χρόνια service
3η επιλογή προωθητικής ενέργειας: 
5 χρόνια εγγύηση + 5 χρόνια Οδική Βοήθεια + 5 χρόνια service + 5 χρόνια ευνοϊκή χρηματοδότηση με επιτόκιο 3,9% μέσω FCA Bank. Η ενέργεια αυτή δεν συνδυάζεται με έκπτωση.

Κατεβάστε ΕΔΩ! τον τιμοκατάλογο Ιουλίου της Alfa Romeo όπου περιλαμβάνεται και η Giulia.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι