Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Nissan και Eaton μαζί ...


Nissan και Eaton εξοπλίζουν το νέο, οικολογικής σχεδίασης data centre της Webaxys, με πρωτοποριακά συστήματα αποθήκευσης ενέργειας.

Η  Nissan και ο ενεργειακός κολοσσός Eaton, ενώνουν τις δυνάμεις τους και παρέχουν μια καινοτόμο λύση στον τομέα της αποθήκευσης ενέργειας, στην εταιρεία Webaxys, που ειδικεύεται στις υπηρεσίες cloud και  IT hosting. To όλο εγχείρημα λαμβάνει χώρα στο νέο, “οικολογικής συνείδησης” data  centre της Webaxys, που βρίσκεται στο Οικολογικό Πάρκο Saint-Romain de Colbosc, στη Νορμανδία.
Η λύση αποθήκευσης της ενέργειας,  προσφέρει μια “δεύτερη ζωή” για  τις μπαταρίες των ηλεκτροκίνητων οχημάτων της Nissan και σε συνδυασμό με τις ηγετικές δυνατότητες της Eaton στην αδιάλειπτη παροχή  ρεύματος, παρέχει τον απαιτούμενο ενεργειακό έλεγχο στη διαχείριση των data centres. Η καινοτόμος αυτή λύση, εκτός του ότι συνεργάζεται  με τις τοπικές ανανεώσιμες πηγές ενέργειας,  επιτρέπει στις εταιρείες να αντλήσουν αλλά και να παρέχουν ενέργεια στο δίκτυο, διασφαλίζοντας  αφενός την σταθερότητα και αφετέρου  την οικονομικά αποδοτική διαχείριση των ενεργειακών τους συστημάτων.
Τα data centres καταναλώνουν  το 1,5% με 2% της διαθέσιμης παγκόσμιας ηλεκτρικής ενέργειας, με το ποσοστό αυτό να αυξάνεται ραγδαία κάθε χρόνο. Ωστόσο, οι ενεργειακές απαιτήσεις τους, όπου σημειωτέον δεν μπορούν να ανεχθούν την παραμικρή διακοπή ρεύματος, καθιστούν στην περίπτωσή τους την εφαρμογή των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, ιδιαίτερα δύσκολη. Το συγκεκριμένο νέο σύστημα ελέγχου και αποθήκευσης ενέργειας  των Nissan  και Eaton, θα επιτρέπει σε επιχειρήσεις  όπως η Webaxys να μπορούν να αποθηκεύσουν  την παραγόμενη ενέργεια, έτσι ώστε να μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε πρώτη ζήτηση. Αυτό ξεπερνά τους κινδύνους που σχετίζονται με τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας,  που είναι πιο επιρρεπής σε διακοπές ρεύματος, διασφαλίζοντας έτσι την αδιάλειπτη παροχή  ισχύος.


Κατά τη διάρκεια της Συνόδου Κορυφής της COP21 στο Παρίσι πέρυσι, η Eaton και η Nissan ανακοίνωσαν μια συνεργασία που στόχευε να φέρει στην αγορά λύσεις αποθήκευσης της ενέργειας. Η φιλοδοξία τους ήταν να συνδυάσουν ένα ισχυρό λογισμικό, με την παραγωγή ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές και την αποθήκευση της σε ένα σύστημα. Με τον τρόπο αυτό, η Nissan ως παγκόσμια ηγέτιδα στην αγορά των ηλεκτροκίνητων οχημάτων, θα δώσει μια “δεύτερη ζωή” στις μπαταρίες των οχημάτων αυτών , όπου και θα επαναχρησιμοποιηθούν στο πλαίσιο του συγκεκριμένου συστήματος. Αυτή η οικολογικά υπεύθυνη προσέγγιση, μεγιστοποιεί τη χρήση αυτών των μπαταριών πριν από το τέλος της  ζωής τους, ελαχιστοποιώντας την  χρήση των φυσικών πόρων.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Επικό "Μολών Λαβέ" ...

Ο πρώτος χωμάτινος αγώνας για το 2025 πέρασε στις αναμνήσεις μας. Πολύ θέαμα, ειδικά στο γνωστό άλμα, γρήγορα περάσματα με τεχνική για καλύτερο χρόνο και για να αποφύγεις τις κακοτοπιές αλλά και πολλές εγκαταλείψεις, αφού η διαδρομή φέτος έδειξε τα δόντια της σε όσους είτε δεν εκτίμησαν κάτι σωστά, είτε υπερπροσπάθησαν για την καλύτερη επίδοση. Η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της Σπάρτης γεμάτη ασφυκτικά από κόσμο υποδέχτηκε και χειροκρότησε τα πληρώματα, εγκαινιάζοντας το ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ 2025. Άτομα κάθε ηλικίας ήρθαν για να θαυμάσουν και να περιεργαστούν από κοντά τα αγωνιστικά αυτοκίνητα σε μια πετυχημένη για άλλη μια χρονιά εκδήλωση. Η συνέχεια στον όμορφο Πάρνωνα που η προετοιμασία της διαδρομής ικανοποίησε τα πληρώματα τα οποία μετά τα έξι περάσματα των αναγνωρίσεων ξεκίνησαν τον αγώνα σε μια ηλιόλουστη μέρα με πλήθος θεατών, περισσότεροι από πέρσι, που θαύμασαν τα δυναμικά περάσματα των συμμετεχόντων. Στα αποτελέσματα τώρα ξεκινάμε με τα ιστορικά με πρώτους γενικής τους ...

Heritage Classic Cup – Spring Edition ...

Η Επίσημη εκδήλωση του ΣΦΙΠΟΠ για το 2025 έρχεται στις 29-30/3/2025 και οι συμμετοχές συνεχίζονται μέχρι τη Πέμπτη 27/3/2025. Με την αμέριστη υποστήριξη και τη συνδιοργάνωση του Δήμου Αρχαίας Ολυμπίας η φετινή εκδήλωση του ΣΦΙΠΟΠ θα αναδείξει τις ομορφιές και θα δώσει πνοή σε όλα σχεδόν τα χωριά του Δήμου Αρχαίας Ολυμπίας με τη διέλευση των αγωνιζομένων με τα πανέμορφα κλασσικά οχήματα του περασμένου αιώνα. Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας συμβάλει στη συνδιοργάνωση με την αθλοθέτηση των νικητών και ο Δήμος Πύργου (όπου εδρεύει ο ΣΦΙΠΟΠ) βοηθάει σημαντικά με επιχορήγηση για την επιτυχή ολοκλήρωση της. Η Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ περιλαμβάνει το Heritage Classic Cup – Spring Edition στο ετήσιο πρόγραμμα κλασσικών και ιστορικών οχημάτων με αποτέλεσμα να προσελκύει μεγάλο ενδιαφέρον από πληρώματα όλης της Ελλάδος. Μετά την επιτυχία από το προηγούμενο Heritage Classic Cup, έρχεται η φετινή εκδήλωση για αυτοκίνητα και για  μοτοσικλέτες με δύο αγωνιστικές μέρες και περισσότερα από 180 οδηγικά χλμ και 14 ει...

51ο Rally Θερμαϊκού ...

Σε λίγες μέρες διοργανώνεται το 51ο ράλι Θερμαϊκού. Ας πούμε λίγα λόγια για την ιστορία αυτού του αγώνα, για να θυμηθούν οι παλιοί και να μάθουν οι πιο νέοι. Η ιστορία του ράλι Θερμαϊκού ξεκινάει από πολύ παλιά. Μόνιμος διοργανωτής ήταν ο Α.Ο.Θ. Στις 2 Μαρτίου 1969 έγινε το πρώτο ράλι Θερμαϊκού. Ένας αγώνας μεικτός σε χώμα και άσφαλτο, με 30 συμμετοχές. Νικητές ήταν οι Μιχάλης και Παύλος Πετρίδης με B.M.W. 1600. Το ίδιο μοτίβο χώμα - άσφαλτος συνεχίζει και τα δυο επόμενα χρόνια με τον Γάκη Καλεμτζάκη να είναι ο νικητής το 1970 με συνοδηγό τον Παπαδημητρίου με ένα Ford και το 1971 με τον Λάμπρο Γκράσσο με μια Toyota Corolla. Απο το 1972 ο αγώνας γίνεται καθαρά χωμάτινος μέχρι και το 1976. Οι Σταύρος Σταυριανίδης - Λάμπρος Γράσσος θα είναι οι νικητές το 1972 με Opel Kadett Rallye, με τους Γιώργο Γεωργούλα - Σταυριανίδη να κερδίζουν το 1973 με ίδιο αυτοκίνητο. Τα επόμενα χρόνια 1975 - 1978, απόλυτοι κυρίαρχοι του ράλι Θερμαικού θα είναι οι Γιώργος Σωτηριάδης - Γιάννης Κέπετζης, αφού θα π...