Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

NEO Ford KA+ ...


Η Ford Ευρώπης αποκάλυψε το νέο KA+, με κύρια χαρακτηριστικά την εξαιρετική ευρυχωρία, την οικονομία καυσίμου και την απολαυστική, δυναμική συμπεριφορά σε προσιτή τιμή.
Πλαισιώνοντας τη γκάμα μικρών μοντέλων Ford δίπλα στο δημοφιλές Fiesta, το KA+ αποτελεί μία ελκυστική εναλλακτική πρόταση για τους πελάτες που επιθυμούν να αποκτήσουν ένα στυλάτο, πλούσια εξοπλισμένο και υψηλής ποιότητας μικρό αυτοκίνητο σε προσιτή τιμή.
«Η Ford έχει γράψει ιστορία με τα προσιτά μικρά μοντέλα της που είναι πρακτικά, οικονομικά και απολαυστικά στην οδήγηση» δήλωσε ο Jim Farley, executive vice president & president, Ευρώπης, Μέσης Ανατολής & Αφρικής, της Ford Motor Company. «Το KA+ συνεχίζει αυτή την παράδοση, συγκεντρώνοντας τεράστια αξία σε ένα όχημα μικρών διαστάσεων με ζωηρή, δυναμική συμπεριφορά και εκπληκτικά ευρύχωρη καμπίνα.» 


Ευρυχωρία για πέντε
Στην Ευρώπη, το νέο Ford KA+ διατίθεται για παραγγελία από αυτό το μήνα με τις πρώτες παραδόσεις να αναμένονται αργότερα μέσα στη χρονιά. Το 5θυρο hatchback βασίζεται στην παγκόσμια πλατφόρμα μικρών αυτοκινήτων της Ford, και προσφέρει άφθονους χώρους για πέντε άτομα, έχοντας συνολικό μήκος κάτω από 4 m.
Το KA+ είναι ελαφρώς μικρότερο από το Fiesta, αλλά 29 mm ψηλότερο. Το βελτιστοποιημένο εσωτερικό του προσφέρει κορυφαίο χώρο για το κεφάλι των εμπρός επιβατών και τα πόδια των πίσω αντίστοιχα.
Το KA+ διασφαλίζει εξαιρετική πρακτικότητα σε καθημερινή χρήση με χώρο αποσκευών 270 L – αρκετό για να χωρέσει δύο μεγάλες βαλίτσες – καθώς και διαιρούμενα (60/40) / αναδιπλούμενα πίσω  καθίσματα και 21 αποθηκευτικούς χώρους για μικροαντικείμενα σε όλη την καμπίνα. 
Στους αποθηκευτικούς χώρους συμπεριλαμβάνεται το MyFord Dock που βρίσκεται στο κέντρο του ταμπλό οργάνων και προσφέρεται για τη φύλαξη, μεταφορά και φόρτιση κινητών συσκευών όπως τηλέφωνα και συστήματα πλοήγησης. Ιδιαίτερα πρακτικοί είναι οι αποθηκευτικοί χώροι στις εμπρός πόρτες, κατάλληλοι για μπουκάλια 1.0L, ένα μικρό μπουκάλι 0.6L και μία μικρή ομπρέλα. Ένας κρυφός αποθηκευτικός χώρος στο τελείωμα του ταμπλό είναι προσπελάσιμος μόνον όταν ανοίγει η πόρτα του οδηγού και προτείνεται για μεταφορά πολύτιμων αντικειμένων μακριά από τα αδιάκριτα βλέμματα.
Εμπνευσμένο από την τελευταία σχεδιαστική γλώσσα της Ford, το στυλάτο εξωτερικό του KA+ υιοθετεί τη χαρακτηριστική τραπεζοειδή μάσκα με μεγάλους προβολείς ‘τραβηγμένους’ προς τα πίσω. Όλα τα μοντέλα KA+ χαρακτηρίζονται από κομψό φινίρισμα με λεπτομέρειες χρωμίου στη μάσκα, σε συνδυασμό με προφυλακτήρες, λαβές θυρών και εξωτερικούς καθρέπτες βαμμένα στο χρώμα του αμαξώματος.
Στο εσωτερικό, κυριαρχεί ένα ελκυστικό ‘σαγρέ’ φινίρισμα στο ταμπλό και ανθεκτικές, σύγχρονες ταπετσαρίες σε μοντέρνα σκούρα, ανθρακί απόχρωση. Στοιχεία χρωμίου κοσμούν εξαρτήματα όπως οι λαβές των θυρών, τα κουμπιά της κεντρικής κονσόλας και οι αεραγωγοί.


Ζωηρός και οικονομικός κινητήρας
Τα νέο KA+ διαθέτει μία απλουστευμένη γκάμα κινητήρων βασισμένη στο νέο αποδοτικό βενζινοκινητήρα 1.2- Duratec με σκοπό να προσφέρει μέγιστη αξία στους Ευρωπαίους καταναλωτές. Ο κινητήρας 1.2L που διατίθεται σε εκδόσεις 70  και 85  ίππων προέρχεται από την ίδια οικογένεια με τον 1.25L του Fiesta. Διαθέτει τεχνολογία διπλού, μεταβλητού χρονισμού εκκεντροφόρων για βελτίωση των επιδόσεων, της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων.
Σε συνδυασμό με το στάνταρ, πεντατάχυτο μηχανικό κιβώτιο, ο κινητήρας 1.2 L είναι ρυθμισμένος ώστε να αποδίδει ομαλά και άμεσα την ισχύ του, με μία πλατιά καμπύλη ροπής που κάνει την οδήγηση εύκολη και απολαυστική στην πόλη αλλά και στον αυτοκινητόδρομο.
Η βελτιωμένη οικονομία καυσίμου οφείλεται στη βελτιστοποιημένη χαρτογράφηση, το λιπαντικό χαμηλής τριβής και το σύστημα έξυπνης φόρτισης που εξοικονομεί καύσιμο διατηρώντας υψηλά επίπεδα φόρτισης στη μπαταρία του οχήματος ανακτώντας ηλεκτρική ενέργεια κατά το ρολάρισμα ή φρενάρισμα.
Ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης και νέες αεροδυναμικές λεπτομέρειες όπως ένα  βελτιστοποιημένο εμπρός σπόιλερ και ανοίγματα στη μάσκα συμβάλλουν ομοίως στη βελτιωμένη απόδοση. Και οι δύο εκδόσεις κινητήρων πετυχαίνουν εκπομπές CO2 114 g/km, με κατανάλωση μικτού κύκλου 5,0 l/100 km.
Μία πρόσθετη, πολύ αποδοτική έκδοση 85 ίππων διατίθεται σε ορισμένες αγορές με μακρύτερη σχέση τελικής μετάδοσης και διαφοραετική χαρτογράφηση ώστε οι εκπομπές CO2 να μην υπερβαίνουν τα 110g/km.


Ευέλικτο, απολαυστικό, άνετο
Το νέο KA+ έχει εξελιχθεί με γνώμονα την ευελιξία και απολαυστική, δυναμική συμπεριφορά σύμφωνα με τις προσδοκίες των Ευρωπαίων πελατών.
Για να προσφέρει τις επιθυμητές, δυναμικές επιδόσεις, το KA+ υιοθετεί ένα πλαίσιο μοναδικών προδιαγραφών με ειδικές ρυθμίσεις σε τιμόνι, ελατήρια και αμορτισέρ, εμπρός αντιστρεπτική δοκό, ημιάκαμπτο πίσω άξονα και ελαστικά σε συνδυασμό με ένα αναθεωρημένο εμπρός υποπλαίσιο και βάσεις κινητήρα.
Το όχημα υποβλήθηκε σε εντατικό πρόγραμμα εξέλιξης προκειμένου να διασφαλιστεί η άνεση και η οδηγική ποιότητα στις κλασικές Ευρωπαϊκές συνθήκες οδήγησης, ενώ εφαρμόστηκαν ποικίλα μέτρα για την ελαχιστοποίηση των θορύβων από τον αέρα, το δρόμο και τον κινητήρα.
Μετά τις τελικές ρυθμίσεις που πραγματοποιήθηκαν στην Ευρωπαϊκή πίστα δοκιμών της Ford στο Lommel, στο Βέλγιο, και τα εκτενή test drives σε Ευρωπαϊκούς δρόμους, το KA+ προσφέρει μία απολαυστική οδηγική εμπειρία με ανέσεις υψηλών προδιαγραφών.
Ολοκληρωμένος στάνταρ εξοπλισμός, με δύο διαθέσιμες εκδόσεις
Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν από δύο εκδόσεις KA+, το στάνταρ μοντέλο των 70 PS και μία έκδοση 85 ίππων που διαθέτει επιπλέον: 
Μηχανικό σύστημα κλιματισμού A/C
Σύστημα επικοινωνίας & ψυχαγωγίας Ford SYNC με φωνητική ενεργοποίηση και AppLink που παρέχει φωνητικό έλεγχο ποικίλων εφαρμογών του smartphone 
Ford MyKey, που επιτρέπει στους ιδιοκτήτες να ελέγχουν τη μέγιστη τελική ταχύτητα και ένταση ήχου και να εμποδίζουν την απενεργοποίηση των συστημάτων ασφαλείας. Το  MyKey είναι ιδανική τεχνολογία για τους γονείς που επιτρέπουν σε νέους και άπειρους οδηγούς τη χρήση του αυτοκινήτου τους 
Όλα τα μοντέλα KA+ διαθέτουν ολοκληρωμένο στάνταρ εξοπλισμό όπως ηλεκτρικά εμπρός παράθυρα και εξωτερικούς καθρέπτες, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, σύστημα ασφαλείας με έξι αερόσακους, ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας (Electronic Stability Control) με υποβοήθηση εκκίνησης σε ανηφόρα (Hill Start Assist), περιοριστή ταχύτητας (Speed Limiter), και Ford Easy Fuel.


Οι πελάτες που θα επιλέξουν το μοντέλο 85 ίππων μπορούν επίσης να παραγγείλουν ελκυστικό, προαιρετικό εξοπλισμό όπως ηλεκτρικό σύστημα ελέγχου κλιματισμού (A/C) , δερμάτινο τιμόνι με cruise control, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, ηχοσύστημα DAB, αισθητήρες πίσω παρκαρίσματος, ηλεκτρικά πίσω παράθυρα και θερμαινόμενους/ηλεκτρικούς αναδιπλούμενους εξωτερικούς καθρέπτες, φιμέ κρύσταλλα και ζάντες αλουμινίου 15-ιντσών.
«Η επιλογή ενός μικρού αυτοκινήτου δεν σημαίνει απαραίτητα συμβιβασμό στα θέλω σου,» δήλωσε ο Darren Palmer, small car vehicle line director, Ford Ευρώπης. «Το νέο μας KA+ δικαιώνει τα υψηλά πρότυπα που έχουν καθιερωθεί από τα μικρά μας μοντέλα Ford Fiesta, B-MAX και EcoSport προσφέροντας το στυλ, τους χώρους, την προηγμένη τεχνολογία και την οδηγική ποιότητα που επιθυμούν οι Ευρωπαίοι πελάτες.»

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι