Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

NEO Ford KA+ ...


Η Ford Ευρώπης αποκάλυψε το νέο KA+, με κύρια χαρακτηριστικά την εξαιρετική ευρυχωρία, την οικονομία καυσίμου και την απολαυστική, δυναμική συμπεριφορά σε προσιτή τιμή.
Πλαισιώνοντας τη γκάμα μικρών μοντέλων Ford δίπλα στο δημοφιλές Fiesta, το KA+ αποτελεί μία ελκυστική εναλλακτική πρόταση για τους πελάτες που επιθυμούν να αποκτήσουν ένα στυλάτο, πλούσια εξοπλισμένο και υψηλής ποιότητας μικρό αυτοκίνητο σε προσιτή τιμή.
«Η Ford έχει γράψει ιστορία με τα προσιτά μικρά μοντέλα της που είναι πρακτικά, οικονομικά και απολαυστικά στην οδήγηση» δήλωσε ο Jim Farley, executive vice president & president, Ευρώπης, Μέσης Ανατολής & Αφρικής, της Ford Motor Company. «Το KA+ συνεχίζει αυτή την παράδοση, συγκεντρώνοντας τεράστια αξία σε ένα όχημα μικρών διαστάσεων με ζωηρή, δυναμική συμπεριφορά και εκπληκτικά ευρύχωρη καμπίνα.» 


Ευρυχωρία για πέντε
Στην Ευρώπη, το νέο Ford KA+ διατίθεται για παραγγελία από αυτό το μήνα με τις πρώτες παραδόσεις να αναμένονται αργότερα μέσα στη χρονιά. Το 5θυρο hatchback βασίζεται στην παγκόσμια πλατφόρμα μικρών αυτοκινήτων της Ford, και προσφέρει άφθονους χώρους για πέντε άτομα, έχοντας συνολικό μήκος κάτω από 4 m.
Το KA+ είναι ελαφρώς μικρότερο από το Fiesta, αλλά 29 mm ψηλότερο. Το βελτιστοποιημένο εσωτερικό του προσφέρει κορυφαίο χώρο για το κεφάλι των εμπρός επιβατών και τα πόδια των πίσω αντίστοιχα.
Το KA+ διασφαλίζει εξαιρετική πρακτικότητα σε καθημερινή χρήση με χώρο αποσκευών 270 L – αρκετό για να χωρέσει δύο μεγάλες βαλίτσες – καθώς και διαιρούμενα (60/40) / αναδιπλούμενα πίσω  καθίσματα και 21 αποθηκευτικούς χώρους για μικροαντικείμενα σε όλη την καμπίνα. 
Στους αποθηκευτικούς χώρους συμπεριλαμβάνεται το MyFord Dock που βρίσκεται στο κέντρο του ταμπλό οργάνων και προσφέρεται για τη φύλαξη, μεταφορά και φόρτιση κινητών συσκευών όπως τηλέφωνα και συστήματα πλοήγησης. Ιδιαίτερα πρακτικοί είναι οι αποθηκευτικοί χώροι στις εμπρός πόρτες, κατάλληλοι για μπουκάλια 1.0L, ένα μικρό μπουκάλι 0.6L και μία μικρή ομπρέλα. Ένας κρυφός αποθηκευτικός χώρος στο τελείωμα του ταμπλό είναι προσπελάσιμος μόνον όταν ανοίγει η πόρτα του οδηγού και προτείνεται για μεταφορά πολύτιμων αντικειμένων μακριά από τα αδιάκριτα βλέμματα.
Εμπνευσμένο από την τελευταία σχεδιαστική γλώσσα της Ford, το στυλάτο εξωτερικό του KA+ υιοθετεί τη χαρακτηριστική τραπεζοειδή μάσκα με μεγάλους προβολείς ‘τραβηγμένους’ προς τα πίσω. Όλα τα μοντέλα KA+ χαρακτηρίζονται από κομψό φινίρισμα με λεπτομέρειες χρωμίου στη μάσκα, σε συνδυασμό με προφυλακτήρες, λαβές θυρών και εξωτερικούς καθρέπτες βαμμένα στο χρώμα του αμαξώματος.
Στο εσωτερικό, κυριαρχεί ένα ελκυστικό ‘σαγρέ’ φινίρισμα στο ταμπλό και ανθεκτικές, σύγχρονες ταπετσαρίες σε μοντέρνα σκούρα, ανθρακί απόχρωση. Στοιχεία χρωμίου κοσμούν εξαρτήματα όπως οι λαβές των θυρών, τα κουμπιά της κεντρικής κονσόλας και οι αεραγωγοί.


Ζωηρός και οικονομικός κινητήρας
Τα νέο KA+ διαθέτει μία απλουστευμένη γκάμα κινητήρων βασισμένη στο νέο αποδοτικό βενζινοκινητήρα 1.2- Duratec με σκοπό να προσφέρει μέγιστη αξία στους Ευρωπαίους καταναλωτές. Ο κινητήρας 1.2L που διατίθεται σε εκδόσεις 70  και 85  ίππων προέρχεται από την ίδια οικογένεια με τον 1.25L του Fiesta. Διαθέτει τεχνολογία διπλού, μεταβλητού χρονισμού εκκεντροφόρων για βελτίωση των επιδόσεων, της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων.
Σε συνδυασμό με το στάνταρ, πεντατάχυτο μηχανικό κιβώτιο, ο κινητήρας 1.2 L είναι ρυθμισμένος ώστε να αποδίδει ομαλά και άμεσα την ισχύ του, με μία πλατιά καμπύλη ροπής που κάνει την οδήγηση εύκολη και απολαυστική στην πόλη αλλά και στον αυτοκινητόδρομο.
Η βελτιωμένη οικονομία καυσίμου οφείλεται στη βελτιστοποιημένη χαρτογράφηση, το λιπαντικό χαμηλής τριβής και το σύστημα έξυπνης φόρτισης που εξοικονομεί καύσιμο διατηρώντας υψηλά επίπεδα φόρτισης στη μπαταρία του οχήματος ανακτώντας ηλεκτρική ενέργεια κατά το ρολάρισμα ή φρενάρισμα.
Ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης και νέες αεροδυναμικές λεπτομέρειες όπως ένα  βελτιστοποιημένο εμπρός σπόιλερ και ανοίγματα στη μάσκα συμβάλλουν ομοίως στη βελτιωμένη απόδοση. Και οι δύο εκδόσεις κινητήρων πετυχαίνουν εκπομπές CO2 114 g/km, με κατανάλωση μικτού κύκλου 5,0 l/100 km.
Μία πρόσθετη, πολύ αποδοτική έκδοση 85 ίππων διατίθεται σε ορισμένες αγορές με μακρύτερη σχέση τελικής μετάδοσης και διαφοραετική χαρτογράφηση ώστε οι εκπομπές CO2 να μην υπερβαίνουν τα 110g/km.


Ευέλικτο, απολαυστικό, άνετο
Το νέο KA+ έχει εξελιχθεί με γνώμονα την ευελιξία και απολαυστική, δυναμική συμπεριφορά σύμφωνα με τις προσδοκίες των Ευρωπαίων πελατών.
Για να προσφέρει τις επιθυμητές, δυναμικές επιδόσεις, το KA+ υιοθετεί ένα πλαίσιο μοναδικών προδιαγραφών με ειδικές ρυθμίσεις σε τιμόνι, ελατήρια και αμορτισέρ, εμπρός αντιστρεπτική δοκό, ημιάκαμπτο πίσω άξονα και ελαστικά σε συνδυασμό με ένα αναθεωρημένο εμπρός υποπλαίσιο και βάσεις κινητήρα.
Το όχημα υποβλήθηκε σε εντατικό πρόγραμμα εξέλιξης προκειμένου να διασφαλιστεί η άνεση και η οδηγική ποιότητα στις κλασικές Ευρωπαϊκές συνθήκες οδήγησης, ενώ εφαρμόστηκαν ποικίλα μέτρα για την ελαχιστοποίηση των θορύβων από τον αέρα, το δρόμο και τον κινητήρα.
Μετά τις τελικές ρυθμίσεις που πραγματοποιήθηκαν στην Ευρωπαϊκή πίστα δοκιμών της Ford στο Lommel, στο Βέλγιο, και τα εκτενή test drives σε Ευρωπαϊκούς δρόμους, το KA+ προσφέρει μία απολαυστική οδηγική εμπειρία με ανέσεις υψηλών προδιαγραφών.
Ολοκληρωμένος στάνταρ εξοπλισμός, με δύο διαθέσιμες εκδόσεις
Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν από δύο εκδόσεις KA+, το στάνταρ μοντέλο των 70 PS και μία έκδοση 85 ίππων που διαθέτει επιπλέον: 
Μηχανικό σύστημα κλιματισμού A/C
Σύστημα επικοινωνίας & ψυχαγωγίας Ford SYNC με φωνητική ενεργοποίηση και AppLink που παρέχει φωνητικό έλεγχο ποικίλων εφαρμογών του smartphone 
Ford MyKey, που επιτρέπει στους ιδιοκτήτες να ελέγχουν τη μέγιστη τελική ταχύτητα και ένταση ήχου και να εμποδίζουν την απενεργοποίηση των συστημάτων ασφαλείας. Το  MyKey είναι ιδανική τεχνολογία για τους γονείς που επιτρέπουν σε νέους και άπειρους οδηγούς τη χρήση του αυτοκινήτου τους 
Όλα τα μοντέλα KA+ διαθέτουν ολοκληρωμένο στάνταρ εξοπλισμό όπως ηλεκτρικά εμπρός παράθυρα και εξωτερικούς καθρέπτες, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, σύστημα ασφαλείας με έξι αερόσακους, ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας (Electronic Stability Control) με υποβοήθηση εκκίνησης σε ανηφόρα (Hill Start Assist), περιοριστή ταχύτητας (Speed Limiter), και Ford Easy Fuel.


Οι πελάτες που θα επιλέξουν το μοντέλο 85 ίππων μπορούν επίσης να παραγγείλουν ελκυστικό, προαιρετικό εξοπλισμό όπως ηλεκτρικό σύστημα ελέγχου κλιματισμού (A/C) , δερμάτινο τιμόνι με cruise control, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, ηχοσύστημα DAB, αισθητήρες πίσω παρκαρίσματος, ηλεκτρικά πίσω παράθυρα και θερμαινόμενους/ηλεκτρικούς αναδιπλούμενους εξωτερικούς καθρέπτες, φιμέ κρύσταλλα και ζάντες αλουμινίου 15-ιντσών.
«Η επιλογή ενός μικρού αυτοκινήτου δεν σημαίνει απαραίτητα συμβιβασμό στα θέλω σου,» δήλωσε ο Darren Palmer, small car vehicle line director, Ford Ευρώπης. «Το νέο μας KA+ δικαιώνει τα υψηλά πρότυπα που έχουν καθιερωθεί από τα μικρά μας μοντέλα Ford Fiesta, B-MAX και EcoSport προσφέροντας το στυλ, τους χώρους, την προηγμένη τεχνολογία και την οδηγική ποιότητα που επιθυμούν οι Ευρωπαίοι πελάτες.»

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mε τον φακό του Photo R Press στην Ριτσώνα ...

Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας με 38 συμμετοχές ...

Η αντίστροφη μέτρηση για την εκκίνηση του 60ού Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος έχει ήδη ξεκινήσει, με το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας να ετοιμάζεται να φιλοξενήσει τα 38 πληρώματα, στον πρώτο γύρο του θεσμού. Ο αγώνας που διοργανώνεται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) θα διεξαχθεί με κέντρο και πάλι την πόλη της Θήβας, στην Κεντρική Πλατεία της οποίας θα λάβει χώρα η Πανηγυρική Εκκίνηση του αγώνα το βράδυ του Σαββάτου. Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρέχουν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός είναι ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Ο πρωταθλητής Ελλάδος του 1999 και του 2020, Ιωάννης Παπαδημητρίου με νέο συνοδηγό φέτος, τον Χρήστο Κουζιώνη, θα αγωνιστεί για πρώτη φορά με ένα Skoda Fabia RS Rally2 και ευελπιστεί να φύγει νικητής από τη Θήβα, στη δεύτερη παρουσία του στον αγώνα. Από τη Θεσσαλονίκη θα ταξιδέψει έως την πόλη της Βοιωτίας ο Σωκράτης Τσολακί

Στο νήμα ...

Στις λεπτομέρειες κρίθηκε η νίκη σε πολλές κατηγορίες στην Ανάβαση Ριτσώνας, γεγονός που κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον των χιλιάδων θεατών μέχρι το τέλος. Η εναρκτήρια ανάβαση της χρονιάς συγκέντρωσε τριψήφιο αριθμό οδηγών, οι οποίοι οδήγησαν στο όριο, έχοντας ως στόχο να ξεκινήσουν με το δεξί τις αγωνιστικές υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων. Όσον αφορά τα αποτελέσματα στις επιμέρους κατηγορίες, ο Μάριος Ηλιόπουλος δεν δυσκολεύτηκε να επικρατήσει στη Formula Saloon . Ο οδηγός του Ford Fiesta ήταν ο πιο γρήγορος και στα δύο περάσματα και έφυγε για άλλη μια χρονιά νικητής από την Ανάβαση Ριτσώνας, κερδίζοντας παράλληλα την κατηγορία FST. Στη δεύτερη θέση, χωρίς να μπορέσει να ακολουθήσει το ρυθμό του νικητή, τερμάτισε ο Βαγγέλης Γεωργούλας (Mitsubishi Lancer Evo VIII), ξεπερνώντας στο τέλος το εμπόδιο του Πιτ Παρθένη, ο οποίος αρκέστηκε στην τρίτη θέση με το Mitsubishi Lancer Evo IX. Στην FSA, ο Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort MKI) ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου