Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η Hyundai στο Nürburgring 24h Race ...


• Η Hyundai Motor υποβάλλει επιτυχώς σε σκληρή δοκιμασία το i30 2.0 Turbo στο Nürburgring
• Η εμπειρία στους αγώνες αυτοκινήτων θα ενσωματωθεί στη μαζική παραγωγή των μελλοντικών οχημάτων υψηλών επιδόσεων
• Το i30 2.0 Turbo καθώς και δύο μοντέλα παραγωγής βασισμένα στα i30 1.6 Turbo και Veloster οδήγησαν στην καρό σημαία

Το i30 2.0 Turbo της Hyundai Motor εκπλήρωσε όλες τις προσδοκίες με την πρώτη του εμφάνιση στo 24h Race που πραγματοποιήθηκε στο Nürburgring στο θρυλικό Nordschleife. Ο αγώνας σε μια από τις πιο απαιτητικές πίστες στον κόσμο, χρησιμοποιήθηκε ως μια σκληρή δοκιμασία για το νέο, προσανατολισμένο στις επιδόσεις, κινητήρα που θα εφαρμοστεί στο πρώτο μοντέλο της σειράς «Ν».
"Ο αγώνας αντοχής στο Nürburgring είναι ο σκληρότερος αγώνα στον κόσμο. Είναι το τέλειο περιβάλλον για τον έλεγχο ανθεκτικότητας του νέου δύο λίτρων turbo κινητήρα  με άμεσο ψεκασμό καυσίμου κάτω από ακραία πίεση », είπε ο Albert Biermann, Head of Vehicle Test & High Performance Development.


Ο πρόσφατα σχεδιασμένος turbo κινητήρας, o οποίος αποτελεί την καρδιά της ανάπτυξης του οχήματος, ανταπεξήλθε στα στάδια του 24h Race. Αυτό είναι ένα σημαντικό εύρημα για την Hyundai Motor στην ανάπτυξη των μελλοντικών κινητήρων υψηλών επιδόσεων.
«Είμαστε σε πολύ καλό δρόμο όσον αφορά στο σχεδιασμό του πρώτου μας οχήματος Ν. Κατά τη διαδικασία του σχεδιασμού κινητήρων υψηλής απόδοσης, η υψηλότερη δυνατή απόδοση ιπποδύναμης δεν είναι η πρώτη προτεραιότητα. Αντ 'αυτού, οι μηχανικοί επικεντρώνονται στη μέγιστη οδηγική άνεση και απόλαυση χωρίς συμβιβασμούς, δίχως να διακυβεύεται η καθημερινή χρηστικότητα του οχήματος», πρόσθεσε ο Albert Biermann.
Πολλά στοιχεία του Hyundai i30 2.0 Turbo διαμορφώθηκαν για να τρέξει στο Nordschleife. Στοιχεία, όπως ο κινητήρας, η προσαρμοσμένη ανάρτηση και τα ενισχυμένα αμορτισέρ καθώς και η βελτίωση σε άλλους τομείς, όπως τροχοί, τιμόνι, επεκτάσεις φτερών και τα κατασκευαστικά στοιχεία ασφαλείας διαμορφώθηκαν σύμφωνα με τις απαιτήσεις του αγώνα.
Εκτός από τα σημαντικά ευρήματα που θα ενσωματωθούν στον σχεδιασμό των μελλοντικών κινητήρων Hyundai, ο αγώνας αποδείχθηκε επίσης να είναι μια μεγάλη επιτυχία και για τους αγώνες. Το i30 2.0 Turbo ξεπέρασε μεγάλο αριθμό από τα άλλα 159 αυτοκίνητα, πράγμα που αποδεικνύει την κλασική αντοχή του. Το όχημα που αναπτύχθηκε πήρε την καρό σημαία μετά από 24 ώρες, τερματίζοντας στην 90η θέση στη συνολική κατάταξη. Συνολικά, οι οδηγοί Bruno Beulen (BE), Michael Bohrer (DE), Alexander Koppen (DE) και Rory Pentinnen (FI) ολοκλήρωσαν 91 γύρους στην εξαντλητική πίστα, που αντιπροσωπεύει μια απόσταση 2,309.39 χιλιομέτερων με ταχύτητες αγώνων και σημειώνοντας ταχύτερο χρόνο γύρου 9:55,636 λεπτά, ο οποίος έσπασε ακόμη και το φράγμα των 10 λεπτών.
Το όχημα που συμμετείχε στο Nürburgring 24h Race σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε από τον αντιπρόσωπο της Hyundai Motor και κατασκευαστή αγωνιστικών αυτοκινήτων Peter Schumann. Τα αγωνιστικά αυτοκίνητα που τρέχουν με επιτυχία από την Hyundai Motor Deutschland επίσης αναπτύχθηκαν, σχεδιάστηκαν και κατασκευάστηκαν από το τμήμα μηχανοκίνητου αθλητισμού του Schumann.


Πάνω από 185.000 άνθρωποι συγκεντρώθηκαν για να παρακολουθήσουν το Nürburgring 24h Race. Περίπου 12.000 άνθρωποι βρίσκονταν στην «Hyundai Ν Fan Αρένα» για να πανηγυρίσουν για τα αυτοκίνητα Hyundai. Τα τρια αυτοκίνητα Hyundai που συμμετείχαν στο 24h Race ολοκλήρωσαν τον αγώνα, με το Veloster 1.6 Turbo να καταλαμβάνει την πρώτη θέση στην κατηγορία του.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...