Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η Hyundai στο Nürburgring 24h Race ...


• Η Hyundai Motor υποβάλλει επιτυχώς σε σκληρή δοκιμασία το i30 2.0 Turbo στο Nürburgring
• Η εμπειρία στους αγώνες αυτοκινήτων θα ενσωματωθεί στη μαζική παραγωγή των μελλοντικών οχημάτων υψηλών επιδόσεων
• Το i30 2.0 Turbo καθώς και δύο μοντέλα παραγωγής βασισμένα στα i30 1.6 Turbo και Veloster οδήγησαν στην καρό σημαία

Το i30 2.0 Turbo της Hyundai Motor εκπλήρωσε όλες τις προσδοκίες με την πρώτη του εμφάνιση στo 24h Race που πραγματοποιήθηκε στο Nürburgring στο θρυλικό Nordschleife. Ο αγώνας σε μια από τις πιο απαιτητικές πίστες στον κόσμο, χρησιμοποιήθηκε ως μια σκληρή δοκιμασία για το νέο, προσανατολισμένο στις επιδόσεις, κινητήρα που θα εφαρμοστεί στο πρώτο μοντέλο της σειράς «Ν».
"Ο αγώνας αντοχής στο Nürburgring είναι ο σκληρότερος αγώνα στον κόσμο. Είναι το τέλειο περιβάλλον για τον έλεγχο ανθεκτικότητας του νέου δύο λίτρων turbo κινητήρα  με άμεσο ψεκασμό καυσίμου κάτω από ακραία πίεση », είπε ο Albert Biermann, Head of Vehicle Test & High Performance Development.


Ο πρόσφατα σχεδιασμένος turbo κινητήρας, o οποίος αποτελεί την καρδιά της ανάπτυξης του οχήματος, ανταπεξήλθε στα στάδια του 24h Race. Αυτό είναι ένα σημαντικό εύρημα για την Hyundai Motor στην ανάπτυξη των μελλοντικών κινητήρων υψηλών επιδόσεων.
«Είμαστε σε πολύ καλό δρόμο όσον αφορά στο σχεδιασμό του πρώτου μας οχήματος Ν. Κατά τη διαδικασία του σχεδιασμού κινητήρων υψηλής απόδοσης, η υψηλότερη δυνατή απόδοση ιπποδύναμης δεν είναι η πρώτη προτεραιότητα. Αντ 'αυτού, οι μηχανικοί επικεντρώνονται στη μέγιστη οδηγική άνεση και απόλαυση χωρίς συμβιβασμούς, δίχως να διακυβεύεται η καθημερινή χρηστικότητα του οχήματος», πρόσθεσε ο Albert Biermann.
Πολλά στοιχεία του Hyundai i30 2.0 Turbo διαμορφώθηκαν για να τρέξει στο Nordschleife. Στοιχεία, όπως ο κινητήρας, η προσαρμοσμένη ανάρτηση και τα ενισχυμένα αμορτισέρ καθώς και η βελτίωση σε άλλους τομείς, όπως τροχοί, τιμόνι, επεκτάσεις φτερών και τα κατασκευαστικά στοιχεία ασφαλείας διαμορφώθηκαν σύμφωνα με τις απαιτήσεις του αγώνα.
Εκτός από τα σημαντικά ευρήματα που θα ενσωματωθούν στον σχεδιασμό των μελλοντικών κινητήρων Hyundai, ο αγώνας αποδείχθηκε επίσης να είναι μια μεγάλη επιτυχία και για τους αγώνες. Το i30 2.0 Turbo ξεπέρασε μεγάλο αριθμό από τα άλλα 159 αυτοκίνητα, πράγμα που αποδεικνύει την κλασική αντοχή του. Το όχημα που αναπτύχθηκε πήρε την καρό σημαία μετά από 24 ώρες, τερματίζοντας στην 90η θέση στη συνολική κατάταξη. Συνολικά, οι οδηγοί Bruno Beulen (BE), Michael Bohrer (DE), Alexander Koppen (DE) και Rory Pentinnen (FI) ολοκλήρωσαν 91 γύρους στην εξαντλητική πίστα, που αντιπροσωπεύει μια απόσταση 2,309.39 χιλιομέτερων με ταχύτητες αγώνων και σημειώνοντας ταχύτερο χρόνο γύρου 9:55,636 λεπτά, ο οποίος έσπασε ακόμη και το φράγμα των 10 λεπτών.
Το όχημα που συμμετείχε στο Nürburgring 24h Race σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε από τον αντιπρόσωπο της Hyundai Motor και κατασκευαστή αγωνιστικών αυτοκινήτων Peter Schumann. Τα αγωνιστικά αυτοκίνητα που τρέχουν με επιτυχία από την Hyundai Motor Deutschland επίσης αναπτύχθηκαν, σχεδιάστηκαν και κατασκευάστηκαν από το τμήμα μηχανοκίνητου αθλητισμού του Schumann.


Πάνω από 185.000 άνθρωποι συγκεντρώθηκαν για να παρακολουθήσουν το Nürburgring 24h Race. Περίπου 12.000 άνθρωποι βρίσκονταν στην «Hyundai Ν Fan Αρένα» για να πανηγυρίσουν για τα αυτοκίνητα Hyundai. Τα τρια αυτοκίνητα Hyundai που συμμετείχαν στο 24h Race ολοκλήρωσαν τον αγώνα, με το Veloster 1.6 Turbo να καταλαμβάνει την πρώτη θέση στην κατηγορία του.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι