Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η Hyundai στο Nürburgring 24h Race ...


• Η Hyundai Motor υποβάλλει επιτυχώς σε σκληρή δοκιμασία το i30 2.0 Turbo στο Nürburgring
• Η εμπειρία στους αγώνες αυτοκινήτων θα ενσωματωθεί στη μαζική παραγωγή των μελλοντικών οχημάτων υψηλών επιδόσεων
• Το i30 2.0 Turbo καθώς και δύο μοντέλα παραγωγής βασισμένα στα i30 1.6 Turbo και Veloster οδήγησαν στην καρό σημαία

Το i30 2.0 Turbo της Hyundai Motor εκπλήρωσε όλες τις προσδοκίες με την πρώτη του εμφάνιση στo 24h Race που πραγματοποιήθηκε στο Nürburgring στο θρυλικό Nordschleife. Ο αγώνας σε μια από τις πιο απαιτητικές πίστες στον κόσμο, χρησιμοποιήθηκε ως μια σκληρή δοκιμασία για το νέο, προσανατολισμένο στις επιδόσεις, κινητήρα που θα εφαρμοστεί στο πρώτο μοντέλο της σειράς «Ν».
"Ο αγώνας αντοχής στο Nürburgring είναι ο σκληρότερος αγώνα στον κόσμο. Είναι το τέλειο περιβάλλον για τον έλεγχο ανθεκτικότητας του νέου δύο λίτρων turbo κινητήρα  με άμεσο ψεκασμό καυσίμου κάτω από ακραία πίεση », είπε ο Albert Biermann, Head of Vehicle Test & High Performance Development.


Ο πρόσφατα σχεδιασμένος turbo κινητήρας, o οποίος αποτελεί την καρδιά της ανάπτυξης του οχήματος, ανταπεξήλθε στα στάδια του 24h Race. Αυτό είναι ένα σημαντικό εύρημα για την Hyundai Motor στην ανάπτυξη των μελλοντικών κινητήρων υψηλών επιδόσεων.
«Είμαστε σε πολύ καλό δρόμο όσον αφορά στο σχεδιασμό του πρώτου μας οχήματος Ν. Κατά τη διαδικασία του σχεδιασμού κινητήρων υψηλής απόδοσης, η υψηλότερη δυνατή απόδοση ιπποδύναμης δεν είναι η πρώτη προτεραιότητα. Αντ 'αυτού, οι μηχανικοί επικεντρώνονται στη μέγιστη οδηγική άνεση και απόλαυση χωρίς συμβιβασμούς, δίχως να διακυβεύεται η καθημερινή χρηστικότητα του οχήματος», πρόσθεσε ο Albert Biermann.
Πολλά στοιχεία του Hyundai i30 2.0 Turbo διαμορφώθηκαν για να τρέξει στο Nordschleife. Στοιχεία, όπως ο κινητήρας, η προσαρμοσμένη ανάρτηση και τα ενισχυμένα αμορτισέρ καθώς και η βελτίωση σε άλλους τομείς, όπως τροχοί, τιμόνι, επεκτάσεις φτερών και τα κατασκευαστικά στοιχεία ασφαλείας διαμορφώθηκαν σύμφωνα με τις απαιτήσεις του αγώνα.
Εκτός από τα σημαντικά ευρήματα που θα ενσωματωθούν στον σχεδιασμό των μελλοντικών κινητήρων Hyundai, ο αγώνας αποδείχθηκε επίσης να είναι μια μεγάλη επιτυχία και για τους αγώνες. Το i30 2.0 Turbo ξεπέρασε μεγάλο αριθμό από τα άλλα 159 αυτοκίνητα, πράγμα που αποδεικνύει την κλασική αντοχή του. Το όχημα που αναπτύχθηκε πήρε την καρό σημαία μετά από 24 ώρες, τερματίζοντας στην 90η θέση στη συνολική κατάταξη. Συνολικά, οι οδηγοί Bruno Beulen (BE), Michael Bohrer (DE), Alexander Koppen (DE) και Rory Pentinnen (FI) ολοκλήρωσαν 91 γύρους στην εξαντλητική πίστα, που αντιπροσωπεύει μια απόσταση 2,309.39 χιλιομέτερων με ταχύτητες αγώνων και σημειώνοντας ταχύτερο χρόνο γύρου 9:55,636 λεπτά, ο οποίος έσπασε ακόμη και το φράγμα των 10 λεπτών.
Το όχημα που συμμετείχε στο Nürburgring 24h Race σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε από τον αντιπρόσωπο της Hyundai Motor και κατασκευαστή αγωνιστικών αυτοκινήτων Peter Schumann. Τα αγωνιστικά αυτοκίνητα που τρέχουν με επιτυχία από την Hyundai Motor Deutschland επίσης αναπτύχθηκαν, σχεδιάστηκαν και κατασκευάστηκαν από το τμήμα μηχανοκίνητου αθλητισμού του Schumann.


Πάνω από 185.000 άνθρωποι συγκεντρώθηκαν για να παρακολουθήσουν το Nürburgring 24h Race. Περίπου 12.000 άνθρωποι βρίσκονταν στην «Hyundai Ν Fan Αρένα» για να πανηγυρίσουν για τα αυτοκίνητα Hyundai. Τα τρια αυτοκίνητα Hyundai που συμμετείχαν στο 24h Race ολοκλήρωσαν τον αγώνα, με το Veloster 1.6 Turbo να καταλαμβάνει την πρώτη θέση στην κατηγορία του.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

Στην πρίζα ...

Οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα είναι ευκολότερο να φορτίζουν τα οχήματά τους στο σπίτι και στην εργασία τους τα επόμενα χρόνια, μετά την αναθεώρηση της οδηγίας για την ενεργειακή απόδοση των κτιρίων (EPBD) από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η οδηγία στοχεύει να βάλει την Ευρώπη στο δρόμο της πλήρους απανθρακοποίησης έως το 2050. Προσδιορίστηκαν χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτουν όλες οι νέες κατασκευές, αλλά και αυτές που υπόκεινται σε ανακαινίσεις. Έτσι όλα τα νέα κτίρια, καθώς και τα υπάρχοντα που υπόκεινται σε ριζική ανακαίνιση, πρέπει τώρα να εγκαταστήσουν προ-καλωδίωση για τα σημεία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Τι προβλέπει η νέα οδηγία Αυτό καλύπτει όλα τα απαραίτητα βήματα για να καταστεί δυνατή η εγκατάσταση σημείων φόρτισης. Επιπλέον, όλα τα νέα και ανακαινισμένα κτίρια με περισσότερες από πέντε θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων πρέπει να έχουν τουλάχιστον ένα σημείο φόρτισης για κάθε πέντε θέσεις και προκαλωδίωση για τους τουλάχιστον μισούς χώρους. Τα γραφεία που διαθέτουν

5ο Grand Prix - Κίνα ...

Το 5ο Grand Prix του φετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος, επιστρέφει μετά από τέσσερα χρόνια απουσίας λόγω των μέτρων που ίσχυαν για τον κορονοϊό στην Κίνα, στην πίστα της Σαγκάης, και θα μεταδοθεί την Κυριακή, 21 Απριλίου, στις 10:00, ζωντανά, αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ) και ετεροχρονισμένα στις 16:30 στον ΑΝΤ1. Οι λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού, την  Παρασκευή 19 Απριλίου και το Σάββατο 20 Απριλίου, θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+, τις ελεύθερες και τις κατατακτήριες δοκιμές των μονοθέσιων, που θα προετοιμάσουν το έδαφος για την τελική σειρά εκκίνησης, καθορίζοντας τη θέση κάθε οδηγού στο grid. Στο τελευταίο Grand Prix, που πραγματοποιήθηκε στην Κίνα το 2019, είχε κερδίσει ο Λιούις Χάμιλτον για λογαριασμό της Mercedes, με 2ο τον Βάλτερι Μπότας και 3ο τον Σεμπάστιαν Φέτελ, που οδηγούσε τότε για την Ferrari. Από τότε, δεν έχει μείνει τίποτα ίδιο. Αρχικά, έχουμε νέα μονοθέσια με διαφορετική δυναμική. Δευτερευόντως, έχουμε νέα