Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Με πλώρη γιά τον "Τίτλο" ...


Με επιτυχία ολοκληρώθηκε ο αγώνας που είχε ως νικητές τους Γιώργο Φιλιππίδη-Λεωνίδα Μαχαίρα με το Mitsubishi Lancer EVO IX.

Η περιοχή της Φθιώτιδας φιλοξένησε στις 25-26 Ιουνίου το 33ο "Ι ΚΤΕΟ Χαλκιάς" Ράλλυ Φθιώτιδος, αγώνα που αποτέλεσε τον 5ο γύρο του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ και διοργανώθηκε από το Αθλητικό Σωματείο "Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας" (Α.Λ.Α.Λ.).
Το αγωνιστικό κομμάτι περιλάμβανε 5 χωμάτινες Ειδικές Διαδρομές, με την αρχή να γίνεται το απόγευμα του Σαββάτου 25 Ιουνίου με την διεξαγωγή της Υπερειδικής Διαδρομής "Λαμία" στην περιοχή του ΧΥΤΑ Λαμίας, και τη συνέχεια να δίνεται την Κυριακή 26 Ιουνίου με 2 περάσματα από γνωστές Ειδικές Διαδρομές όπως το Ελευθεροχώρι και το Ρεγγίνι-Καρυά, που διαμόρφωσαν έναν αγώνα συνολικού μήκους 76,48 χιλιομέτρων. Τελικά ο καιρός έκανε τη χάρη σε όλους τους εμπλεκόμενους και παρά τις προβλέψεις για βροχή, ο ήλιος ήταν διαρκώς παρών και προσέφερε έναν στεγνό αγώνα.
Νικητές ανάμεσα στους 32 συμμετέχοντες, αναδείχθηκαν οι Γιώργος Φιλιππίδης-Λεωνίδας Μαχαίρας (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4). Οι πρωτοπόροι στη βαθμολογία του Πρωταθλήματος, πέρασαν στην πρώτη θέση μετά την πρώτη σημερινή Ειδική Διαδρομή και διατηρήθηκαν εκεί ως το τέλος για να φτάσουν σε μια σημαντική για τους ίδιους νίκη, έχοντας σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο στις 3 από τις 5 Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Στη δεύτερη θέση της κατάταξης, τερμάτισαν οι Θέμης Χαλκιάς-Νίκος Πετρόπουλος (Subaru Impreza STI N14, C2-N4) που διατήρησαν σταθερό ρυθμό σε όλη τη διάρκεια του αγώνα και εντέλει ανταμείφθηκαν από τον τερματισμό σε μια πολύ καλή θέση ενώ την πρώτη τριάδα, συμπλήρωσαν οι Διονύσης Σπανός-Σωτήρης Γκότοβος (Subaru Impreza Spec-C, C2-N4), οι οποίοι ταλαιπωρήθηκαν μεν από προβλήματα στον κινητήρα που έμπαινε σε safe mode, όμως κατάφεραν να σημειώσουν ένα πολύ καλό αποτέλεσμα. Μια θέση πιο πίσω, βρέθηκαν οι Γιάννης Ζούνης-Νίκος Ιντζόγλου (Subaru Impreza WRX STI, C2-N4), που πρόσθεσαν στο ενεργητικό τους ακόμη έναν τερματισμό σε καλή θέση χωμάτινου ράλλυ. 
Στην 5η θέση της γενικής κατάταξης τερμάτισαν οι νικητές της Κατηγορίας F2, δηλαδή της Κατηγορίας για δικίνητα αυτοκίνητα, που παρουσίασε για ακόμη μια φορά έντονο συναγωνισμό. Ο λόγος για τους "Pazonen"-Απόστολο Κοτρώνη (Toyota Yaris, C6-A5) που κέρδισαν και την C6, οι οποίοι συνδύασαν ταχύτητα και αξιοπιστία, αφού σημείωσαν πολύ καλούς χρόνους στις Ειδικές Διαδρομές, μένοντας παράλληλα μακριά από προβλήματα, στοιχείο που δεν ήταν καθόλου δεδομένο στον σημερινό, απαιτητικό αγώνα κατά τον οποίο πολλά πληρώματα κορυφής, ειδικά στην F2, ατύχησαν. Πίσω από τους νικητές της F2 τερμάτισαν οι Βασίλης Βελάνης-Γιάννης Βελάνης (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4) που σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο σε μία Ειδική Διαδρομή, όμως έχασαν τις ελπίδες τους για νίκη στο πρώτο πέρασμα από το Ελευθεροχώρι το πρωί της Κυριακής, όταν και είχαν κλατάρισμα. Να σημειώσουμε πάντως, ότι η καθυστέρηση των 7 λεπτών δεν οφείλεται αποκλειστικά στο χρόνο για να αλλάξουν το ελαστικό, αφού το πλήρωμα έχασε χρόνο ψάχνοντας το ιδανικό μέρος για αλλαγή, ώστε να μην δημιουργήσει πρόβλημα σε διερχόμενα αυτοκίνητα και ενώ ήταν έτοιμο να επανεκκινήσει, καθυστέρησε περιμένοντας τους Λευτέρη Αλυγιζάκη-Παναγιώτη Καϊτατζή, ώστε να μην τους δημιουργήσει πρόβλημα στην περίπτωση που έπεφταν στη σκόνη του. Μια εξαιρετική αθλητική συμπεριφορά που χρήζει ιδιαίτερης μνείας, περισσότερο από τις αγωνιστικές επιδόσεις. Επιστρέφοντας στην κατάταξη της F2, στη δεύτερη θέση της Κατηγορίας και στην 7η της γενικής, τερμάτισαν οι Θανάσης Τσάκαλος-Βαγγέλης Σεβαστόπουλος (Toyota Yaris, C6-A5), μετά από σταθερό αγώνα μακριά από προβλήματα, ενώ την τριάδα τόσο της Κατηγορίας όσο και της C6 διαμόρφωσαν μαζί με τους προαναφερθέντες,  οι "El Nak Jr."-Ανδρέας Βίγκος (MG ZR 105, C6-A5) αν και ταλαιπωρήθηκαν από πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων του αυτοκινήτου τους. Ακόμη, στην Κατηγορία C3 ο αγώνας περιλάμβανε πολλές ανατροπές, με τους Μάκη Χαλιβελάκη-Νίκο Μπαμπαλή να επικρατούν τελικά, εμπρός από τους Παναγιώτη Αρμυριώτη-Αποστόλη Μακάριο (Ford Escort RS 2000) και Γιώργο Δήμου-Βαγγέλη Ιατρού (Ford Escort RS 2000). 
Όμως, αρκετά ήταν τα κορυφαία πληρώματα που ατύχησαν και δεν κατάφεραν να φτάσουν στη ράμπα του τερματισμού. Οι Λευτέρης Αλυγιζάκης-Παναγιώτης Καϊτατζής (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4) οι οποίοι σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο στην Υπερειδική Διαδρομή του Σαββάτου, εγκατέλειψαν πριν το πρώτο πέρασμα από την Ειδική Διαδρομή "Ρεγγίνι-Καρυά" με πρόβλημα στα ηλεκτρικά και ενώ βρίσκονταν στη 2η θέση της κατάταξης. Επιπλέον, στην ίδια διαδρομή εγκατέλειψαν από την 3η θέση οι Πέτρος Παντελή-Βασίλης Κούγιας (Mitsubishi Lancer EVO X, C2-N4) όταν έσπασε το ψυγείο με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί πρόβλημα στον κινητήρα, ενώ από πληρώματα τετρακίνητων αυτοκινήτων εγκατέλειψαν και οι Κωνσταντίνος Τζέμος-Αντώνης Παπαρινόπουλος (Mitsubishi Lancer EVO VIII, C2-A8) εξαιτίας δύο κλαταρισμάτων, ενώ είχαν μαζί τους μία ρεζέρβα. 
Πολλοί ήταν όμως και οι άτυχοι στην F2, με προεξάρχοντες τους εντυπωσιακούς Θόδωρο Τσάκαλο-Ηλία Αγγελή (Toyota Yaris, C6-A5), που είχαν σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο σε όλες τις Ειδικές Διαδρομές και προηγούνταν στην F2 έως το δεύτερο πέρασμα από το Ελευθεροχώρι, μέχρις ότου λίγα μέτρα πριν τον τερματισμό, ένα ακρόμπαρο τους ανάγκασε να σταματήσουν την προσπάθειά τους. Επιπλέον οι πρωτοπόροι του Πρωταθλήματος Γιάννης Αναγνωστάκος-Χρήστος Μπακλώρης (MG ZR 160, C3-A7) τέθηκαν εκτός, αφού αρχικά ο κινητήρας του αυτοκινήτου τους ρέταρε και έπειτα δημιουργήθηκε πρόβλημα και στο κιβώτιο ταχυτήτων. Η λίστα με τους άτυχους της F2 δεν τελειώνει εδώ, αφού εγκατέλειψαν τόσο οι Χρυσόστομος Καρέλλης-Γιώργος Ντότσικας (Ford Escort RS 2000, C3-E11) που προηγούνταν μετά τη χθεσινή Υπερειδική στην F2 και είχαν το προβάδισμα στην C3 όσο και οι Δημήτρης Μελένιος-Βασίλης Μπασιούκας (Renault Clio R3, C3-A7) ενώ βρίσκονταν επίσης επικεφαλής στην C3, από κιβώτιο και δύο κλαταρίσματα αντίστοιχα, ενώ οι ταχείς τοπικοί Κωνσταντίνος Αντωνίου-Γιώργος Αντωνίου (Ford Escort, C3-E11), έμειναν πολύ πίσω με προβλήματα στο κιβώτιο ταχυτήτων και μια σπασμένη ανάρτηση.
Η Τοπική κοινωνία στήριξε για ακόμη μια φορά τον αγώνα, αφού τόσο  ο Δήμος Λαμιέων ως Μεγάλος Οικοδεσπότης όσο και η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδος και το Επιμελητήριο Φθιώτιδας στάθηκαν δίπλα στην Οργανωτική Επιτροπή, έχοντας μάλιστα τον πολύ σημαντικό ρόλο του συνδιοργανωτή.  Βέβαια, το 33ο "I KTEO Χαλκιάς" Ράλλυ Φθιώτιδος δε θα μπορούσε να τελεστεί δίχως την αρωγή του Δήμου Μώλου-Αγίου Κωνσταντίνου, από τα διοικητικά όρια του οποίου πέρασαν τα αγωνιστικά αυτοκίνητα κατά τη διάρκεια του Β' Σκέλους του αγώνα.
Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, το Σωματείο είχε τη χορηγική αρωγή του "Ι ΚΤΕΟ Χαλκιάς", το οποίο μάλιστα ήταν ξανά ο Χορηγός Ονομασίας, ενώ επιπλέον Χορηγοί ήταν οι εταιρείες "Pazonen-Ανταλλακτικά", "Peugeot Autokar", "Epic Energy" και "My-Track Real Time GPS Tracking Systems". Επιπρόσθετα, τον αγώνα υποστήριξαν η εταιρεία παραδοσιακών προϊόντων "Παπαδήμας", η εταιρεία εμφιάλωσης Μεταλλικού Νερού "Ιόλη" και ο Αγροτικός Ελαιουργικός Συνεταιρισμός Στυλίδας.
Η "Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας" ευχαριστεί θερμά τους αγωνιζόμενους που στήριξαν με την παρουσία τους ακόμη μια διοργάνωση του Σωματείου, τους Χορηγούς και τους Υποστηρικτές δίχως την βοήθεια των οποίων τα πάντα θα ήταν σαφώς πιο δύσκολα και φυσικά τους Χορηγούς Επικοινωνίας, οι οποίοι για ακόμη μια φορά έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στην καλύτερη δυνατή προβολή του αγώνα.  

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΩΝ


Γιώργος Φιλιππίδης-Λεωνίδας Μαχαίρας (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4) - Νικητές αγώνα και Κατηγορίας C2
"Στην απλή μετά την τελευταία Ειδική Διαδρομή μείναμε από μίζα, όμως ευτυχώς είμαστε εδώ. Οι Ειδικές Διαδρομές ήταν ωραίες, αν και στο δεύτερο πέρασμα είχαν χαλάσει. Εμείς δεν είχαμε κάτι να κυνηγήσουμε έτσι όπως εξελίχθηκε ο αγώνας, οπότε ακολουθήσαμε έναν στρωτό ρυθμό και είμαστε ευχαριστημένοι από το αποτέλεσμα."


Θέμης Χαλκιάς-Νίκος Πετρόπουλος (Subaru Impreza STI N14, C2-N4) - Δεύτεροι Γενικής
"Ήταν ένας ωραίος αγώνας, ενώ ευτυχώς ο καιρός μας έκανε το κέφι και δεν είχαμε βροχή. Εμείς από τη μεριά μας δεν αντιμετωπίσαμε προβλήματα και μετά από καιρό, ευχαριστηθήκαμε ένα ράλλυ. Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι."


Διονύσης Σπανός-Σωτήρης Γκότοβος (Subaru Impreza Spec-C, C2-N4) - Τρίτοι Γενικής
"Δυστυχώς ταλαιπωρηθήκαμε σε όλη τη διάρκεια του αγώνα από ένα πρόβλημα στον κινητήρα, καθώς έμπαινε σε safe mode και δεν ανέβαζε στροφές. Ο αγώνας συνολικά ήταν ωραίος, εμείς κατορθώσαμε να είμαστε στον τερματισμό, οπότε είμαστε χαρούμενοι αφού πρωτίστως, ευχαριστηθήκαμε."


"PAZONEN"-Απόστολος Κοτρώνης (Toyota Yaris, C6-A5) - Νικητές F2 και Κατηγορίας C6
"Ο αγώνας ήταν καλός για εμάς. Οι Ειδικές Διαδρομές ήταν όπως πάντα πολύ ωραίες και εμείς από την πλευρά μας είμαστε πολύ ευχαριστημένοι από το Τελικό αποτέλεσμα."

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κύπελλα Rally ....

Η ΟΜΑΕ ανακοινώνει το πρόγραμμα των τεσσάρων Κυπέλλων Ράλλυ που έχει προκηρύξει για το 2025. Το Κύπελλο Ράλλυ Χώματος περιλαμβάνει 5 αγώνες, το Κύπελλο Ράλλυ Ασφάλτου Βορείου Ελλάδος και το Κύπελλο Ράλλυ Ασφάλτου Νοτίου Ελλάδος, επίσης 5, ενώ το Κύπελλο Ράλλυ Ασφάλτου Κρήτης απαρτίζεται από 3 συναντήσεις. Παρακάτω παρουσιάζονται αναλυτικά τα προγράμματα για τον κάθε θεσμό. ΚΥΠΕΛΛΟ ΡΑΛΛΥ ΧΩΜΑΤΟΣ Όπως το 2024, έτσι και φέτος, η πρεμιέρα του Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος θα πραγματοποιηθεί στη Σπάρτη με τη διεξαγωγή του Ράλλυ Σπριντ Μολών Λαβέ στις 15 και 16 Μαρτίου. Το Ράλλυ Σπριντ Καλαμάτας είναι προγραμματισμένο για τις 3 και 4 Μαΐου, ενώ το Ράλλυ Σπριντ Ναυπλίου, επιστρέφει στο καλεντάρι του θεσμού, έπειτα από 12 χρόνια και θα λάβει χώρα στις 7 και 8 Ιουνίου. Το Ράλλυ Σπριντ Λιβαδειάς θα διεξαχθεί στις 18 και 19 Οκτωβρίου, ενώ η αυλαία του θεσμού θα πέσει στις 15 και 16 Νοεμβρίου στον Πύργο, με τη διεξαγωγή του ομώνυμου Ράλλυ Σπριντ. Συνοπτικά το πρόγραμμα του Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος 2025 έχε...

Νέα Μ5 ...

Η νέα BMW Μ5 είναι απλώς εκκωφαντική, ένα αυθεντικό «driver’s car» φτιαγμένο από υλικά που συνηγορούν σε μια αυταπόδεικτη υπεροχή. Ανατρέχοντας στην ιστορία της BMW Μ5 , θα μπορούσε να πει κανείς ότι κάθε νέα γενιά της σμιλεύεται με το κριτήριο της «πρόκλησης» αν και κάθε φορά ερμηνευμένη με διαφορετικό τρόπο και με βάση τα ζητούμενα κάθε εποχής.Η έβδομη κατά σειρά γενιά του μοντέλου με την κωδική ονομασία G90 δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση από τον παραπάνω άτυπο κανόνα, αν και στην προκειμένη περίπτωση ακριβέστερος όρος θα ήταν μάλλον η λέξη «έκρηξη» καθώς κάθε παράμετρός της δείχνει να έχει σχεδιαστεί προκειμένου να προκαλέσει έκρηξη στις αισθήσεις είτε απλώς κοιτάξει κανείς το επιβλητικό σκαρί της που και σε πλήρη ακινησία μοιάζει με δρομέα λίγο πριν το σύνθημα του αφέτη είτε, αυτονόητα, όταν βρεθεί στην θέση του οδηγού. Διατρέχοντας τα χαρακτηριστικά της εξωτερικά, όπως και στην πιο πρόσφατη M3, οι σχεδιαστές της BMW αποφάσισαν να αφήσουν πίσω τις οποιεσδήποτε αναστολές είχαν...

Πρωτάθλημα Regularity 2025 ...

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Regularity της φετινής χρονιάς απαρτίζεται από 6 αγώνες. Στις 8 και 9 Μαρτίου θα διεξαχθεί ο πρώτος αγώνας, το Πελοποννησιακό Classic Rally, με τη συνέχεια να περιλαμβάνει το Ράλλυ Μόντε Βοστίτσα στις 10 και 11 Μαΐου. Το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις που θα πραγματοποιηθεί από τις 5 έως τις 7 Σεπτεμβρίου θα αποτελέσει τον τρίτο γύρο του θεσμού, ενώ στις 27 και 28 Σεπτεμβρίου θα λάβει χώρα το Ράλλυ Regularity Κορίνθου. Το Ιστορικό Ράλλυ Κρήτης θα διεξαχθεί στις 25 και 26 Οκτωβρίου, ενώ ο έκτος και τελευταίος αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Regularity για το 2025 θα είναι το Νυχτερινό Classic Rally που θα λάβει χώρα το διήμερο 13 και 14 Δεκεμβρίου. Συνοπτικά, το πρόγραμμα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Regularity για το 2025 έχει ως εξής: Πελοποννησιακό Classic Rally (8-9 Μαρτίου) Ράλλυ Μόντε Βοστίτσα (10-11 Μαΐου) Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις (5-7 Σεπτεμβρίου) Ράλλυ Regularity Κορίνθου (27-28 Σεπτεμβρίου) Ιστορικό Ράλλυ Κρήτης (25-26 Οκτωβρίου) Νυχτερινό Classic Ral...