Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ο αγώνας ξεκίνησε ...


Το αγωνιστικό κομμάτι του διημέρου ξεκίνησε το απόγευμα του Σαββάτου 25 Ιουνίου με την Υπερειδική Διαδρομή "Λαμία", όπου ταχύτεροι ήταν οι Λευτέρης Αλυγιζάκης-Παναγιώτης Καϊτατζής (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4).
Το 33ο "Ι ΚΤΕΟ Χαλκιάς" Ράλλυ Φθιώτιδος ξεκίνησε το απόγευμα του Σαββάτου 25 Ιουνίου, με την διεξαγωγή της Υπερειδικής Διαδρομής "Λαμία" στην περιοχή του ΧΥΤΑ Λαμίας, που είχε μήκος 3,7 χιλιομέτρων. Οι διαδικασίες του αγώνα, που διοργανώνεται από το Αθλητικό Σωματείο "Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας (Α.Λ.Α.Λ.) είχαν ξεκινήσει από το μεσημέρι, όταν και πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις του Ι ΚΤΕΟ Χαλκιάς, που είναι και Χορηγός Ονομασίας, ο Τεχνικός Έλεγχος των οχημάτων. Μετά από αυτό 32 πληρώματα, όσα δηλαδή βρίσκονται στη λίστα συμμετεχόντων, πήραν Εκκίνηση από την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας και κατευθύνθηκαν προς την Υπερειδική Διαδρομή, για το εναρκτήριο σκέλος του αγώνα. Λίγη ώρα πριν την εκκίνηση, η βροχή έδειξε να περιπλέκει την κατάσταση, όμως εντέλει δεν αποδείχθηκε αρκετή ώστε να αλλάξει το οδόστρωμα και την πρόσφυση στη διαδρομή. 
Τον ταχύτερο χρόνο στην Υπερειδική, σημείωσαν οι Λευτέρης Αλυγιζάκης-Παναγιώτης Καϊτατζής (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4), με τους Γιώργο Φιλιππίδη-Λεωνίδα Μαχαίρα (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4) να ακολουθούν και τους Θέμη Χαλκιά-Νίκο Πετρόπουλο  (Subaru Impreza STI N14, C2-N4) να είναι τρίτοι. 


Στην Κατηγορία F2, ταχύτεροι ήταν οι Θόδωρος Τσάκαλος-Ηλίας Αγγελής (Toyota Yaris, C6-A5), που όμως δέχθηκαν ποινή 10 δευτερολέπτων για καθυστερημένη άφιξη στην εκκίνηση της διαδρομής, με αποτέλεσμα στην κατάταξη της κατηγορίας να προηγούνται οι Χρυσόστομος Καρέλλης-Γιώργος Ντότσικας (Ford Escort RS 2000, C3-E11) και να ακολουθούν οι  Γιάννης Αναγνωστάκος-Χρήστος Μπακλώρης (MG ZR 160, C3-A7).  Την τριάδα της F2 μετά την εναρκτήρια ειδική διαδρομή του αγώνα, διαμορφώνουν οι Κωνσταντίνος Αντωνίου-Γιώργος Αντωνίου (Ford Escort RS 2000, C3-E11), οι οποίοι πάντως αντιμετωπίζουν πρόβλημα με την 3η σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ έχασαν και χρόνο λόγω μιας μικρής εξόδου ακριβώς πριν τον τερματισμό της διαδρομής.  Σημειώνεται, ότι οι Βασίλης Βελάνης-Γιάννης Βελάνης (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4) χτύπησαν σε μια πέτρα με αποτέλεσμα να προκαλέσουν μικρό πρόβλημα στο πίσω αριστερά μέρος του αυτοκινήτου τους, ενώ οι Πέτρος Παντελή-Βασίλης Κούγιας (Mitsubishi Lancer EVO X, C2-N4) αντιμετώπισαν πρόβλημα με το τούρμπο από τα μισά της ειδικής διαδρομής. Επιπλέον, ένα από τα πληρώματα που αναμένεται να πρωταγωνιστήσουν στην F2,  οι "Pazonen"-Απόστολος Κοτρώνης (Toyota Yaris, C6-A5), είχαν τετ-α-κε στην τελευταία στροφή με αποτέλεσμα να χάσουν και εκείνοι με τη σειρά τους, χρόνο. 
Το 33ο "Ι ΚΤΕΟ Χαλκιάς" Ράλλυ Φθιώτιδος συνεχίζεται την Κυριακή 26 Ιουνίου, με δύο επαναλαμβανόμενες Ειδικές Διαδρομές (Ελευθεροχώρι, Ρεγγίνι-Καρυά) που έχουν αγωνιστικό μήκος 72,78 χιλιομέτρων και μαζί με την σημερινή Υπερειδική "Λαμία", διαμορφώνουν έναν αγώνα συνολικού μήκους 76,48 χιλιομέτρων. Ο καιρός συνεχίζει να αποτελεί ερωτηματικό, καθώς η πιθανότητα βροχής είναι υψηλή με αποτέλεσμα η διαδικασία επιλογής ελαστικών να περιπλέκεται. Ο Τερματισμός θα πραγματοποιηθεί στην Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας στις 15:32, ενώ η Απονομή θα φιλοξενηθεί στον όμορφο χώρο του Τουριστικού Περιπτέρου Αγίου Λουκά, στον Άγιο Λουκά Λαμίας, στις 17:45. 

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΩΝ

Λευτέρης Αλυγιζάκης-Παναγιώτης Καϊτατζής (Mitsubishi Lancer EVO ΙΧ, C2-Ν4) 
"Η επιλογή ελαστικών ήταν ένα πρόβλημα λόγω της βροχής. Εμείς ακολουθήσαμε μια πιο... safe λύση και όλα πήγαν καλά. Σχετικά με την αυριανή ημέρα, είμαστε προετοιμασμένοι για όλα τα ενδεχόμενα."

Γιώργος Φιλιππίδης-Λεωνίδας Μαχαίρας (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4)
"Η ειδική διαδρομή γλιστρούσε αρκετά. Εμείς από την μεριά μας κινηθήκαμε στρωτά. Λίγο πριν την εκκίνηση είχαμε ένα μικρό πρόβλημα με τη θέση οδήγησης και αγχώθηκα λίγο, αλλά τελικά όλα είναι καλά. Αύριο ελπίζω να μην υπάρχει πολλή λάσπη, καθώς δεν είμαστε κατάλληλα προετοιμασμένοι και ευελπιστούμε σε στεγνό αγώνα."

Θέμης Χαλκιάς-Νίκος Πετρόπουλος (Subaru Impreza STI N14, C2-N4)
"Είμαστε έτοιμοι για αύριο, που είναι το κυρίως μέρος του αγώνα. Η ειδική διαδρομή σήμερα ήταν καλή, αν και το οδόστρωμα ήταν αρκετά σαθρό. Όλα καλά."

Χρυσόστομος Καρέλλης-Γιώργος Ντότσικας (Ford Escort RS 2000, C3-E11)
"Μάλλον η επιλογή ελαστικών ήταν λανθασμένη. Παρόλα αυτά, όλα πήγαν καλά και ετοιμαζόμαστε για την αυριανή ημέρα."

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

3η Ανάβαση Ψάθας ...

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων συνεχίζεται το διήμερο 27 και 28 Απριλίου με την 3η Ανάβαση Ψάθας η οποία συγκέντρωσε 54 συμμετοχές σε όλες τις κατηγορίες. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets. Ωραίες μονομαχίες και πλούσιο θέαμα αναμένεται να προσφέρουν οι οδηγοί που θα λάβουν μέρος στον αγώνα, καθώς όλοι θα δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό, θέλοντας να καρπωθούν πολύτιμους βαθμούς στη μάχη του πρωταθλήματος. Στην κατηγορία Formula Saloon , ο Μάριος Ηλιόπουλος θα οδηγήσει το γνωστό Ford Fiesta με στόχο κυρίως να ξεσηκώσει τα πλήθη που θα βρεθούν στη διαδρομή του αγώνα. Ο Νίκος Παπαδόπουλος θα προσπαθήσει να «κυνηγήσει» τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας με το θηριώδες Ford Escort MKII. Το παρών με στόχο ένα καλό πλασάρισμα στην κατηγορία θα δώσει στην Ψάθα ο «Κανέλλος», οδηγώντας ένα Peugeot 106, ενώ ένα Skoda Fabia θα έχει στα

ADAC Opel Electric Rally Cup ...

Το ADAC Opel Electric Rally Cup “powered by GSe” βρίσκεται λίγο πριν την έναρξη της 4ης σεζόν. 15 Corsa Rally Electric των 100 kW/136 hp θα λάβουν μέρος στη φετινή έναρξη, στις 3 και 4 Μαΐου στο ADAC Actronics Rally Sulingen (Lower Saxony). Το σύνολο των συμμετεχόντων στο πρώτο και μοναδικό στον κόσμο ηλεκτρικό κύπελλο ράλι με αυτοκίνητα μιας μάρκας, εντυπωσιάζει με την ποικιλομορφία και τον διεθνή χαρακτήρα του. Θα διαγωνιστούν αθλητές οκτώ διαφορετικών εθνικοτήτων. Συνολικά, δέκα νέες ομάδες, συμπεριλαμβανομένων τεσσάρων αμιγώς γυναικείων και αρκετών μικτών πληρωμάτων, φέρνουν έναν αέρα ανανέωσης στη συναρπαστική διοργάνωση. Η Γαλλική FFSA χρησιμοποιεί και πάλι δύο Corsa Rally Electric στο πλαίσιο του προγράμματος ανάπτυξης νέων ταλέντων στην ακαδημία της. Φέτος, τα αυτοκίνητα θα καταλάβουν οι Emma Chalvin/Emy Ailloud-Perraud και Alizée Pottier/Joanna Verdier. Επίσης, στο πλαίσιο της προώθησης νέων ταλέντων, η Βελγική RACB, σε συνεργασία με την Opel Belgium, παραχώρησε ένα αυτοκίνητ