Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Όσκαρ του Καλύτερου Μικρού Κινητήρα ...


• Ο 1.0L EcoBoost της Ford αναδείχτηκε Καλύτερος Κινητήρας στην Κατηγορία Κάτω του Ενός Λίτρου (Best Engine Under 1.0-litre) στο θεσμό  “International Engine of the Year” για το 2016  για 5η συνεχόμενη χρονιά – παρά τον αυξημένο ανταγωνισμό στην κατηγορία αυτή από αναγνωρισμένους παγκόσμιους κατασκευαστές
• Ήταν η ένατη διάκριση που απέσπασε η Ford για τον αποδοτικό και σπορ κινητήρα, ο οποίος έχει κατέχει το ρεκόρ με τρεις τίτλους «καλύτερος κινητήρας της χρονιάς» και «καλύτερος νέος κινητήρας», ενώ εφοδιάζει το ένα στα πέντε οχήματα Ford που πωλούνται στην Ευρώπη
• Ο επαναστατικός 1.0L EcoBoost οφείλει τη νέα του διάκριση σε ένα συνδυασμό επιδόσεων, ελαστικότητας, οικονομίας, πολιτισμένης λειτουργίας και τεχνολογίας. Η ευφυής τεχνολογία του EcoBoost μεταφέρεται τώρα στους νέους κινητήρες EcoBlue diesel

Ο μικρός αλλά πανίσχυρος χιλιάρης EcoBoost της Ford ψηφίστηκε ο καλύτερος κινητήρας στην κατηγορία του στο θεσμό Βραβείων International Engine of the Year (Διεθνής Κινητήρας της Χρονιάς) για 5η συνεχή χρονιά. Η κριτική επιτροπή εκθείασε το συνδυασμό ελαστικότητας, επιδόσεων, οικονομίας, πολιτισμένης λειτουργίας και τεχνολογίας που εξακολουθεί να αποτελεί σημείο αναφοράς.
Ο οικονομικός, τρικύλινδρος EcoBoost αναδείχτηκε ‘Καλύτερος Κινητήρας στην Κατηγορία Κάτω του 1 Λίτρου’ -  “Best Engine Under 1.0-litre” από μία επιτροπή 65 δημοσιογράφων του ειδικού τύπου από 31 χώρες. Αξίζει να σημειωθεί ότι κάθε χρόνο από το λανσάρισμά του ψηφίζεται νικητής στην κατηγορία του. Φέτος, ήταν ο επικρατέστερος από 32 κινητήρες του ανταγωνισμού, 19 περισσότερους από τον ανταγωνισμό του 2012. Το σημαντικό είναι ότι το 2015 αυξήθηκαν οι διεκδικητές του τίτλου με την κατηγορία κάτω των 1.000 κυβικών εκατοστών να κατακλύζεται από υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες άμεσου ψεκασμού που φέρουν την υπογραφή παγκόσμιων κατασκευαστών αυτοκινήτων. 
Το 2014, ο 1.0L EcoBoost έγινε ο πρώτος κινητήρας που απέσπασε τον τίτλο “Διεθνής Κινητήρα της Χρονιάς” για  τρίτη συνεχή χρονιά, ενώ το 2012 αναδείχτηκε επίσης “Καλύτερος Νέος Κινητήρας.”
«Ο 1.0L EcoBoost ήταν ένας κινητήρας που άλλαξε τους κανόνες του παιχνιδιού και παρά το γεγονός ακολούθησαν και άλλοι το παράδειγμά μας, παραμένει αναμφισβήτητο σημείο αναφοράς στην κατηγορία του επί μία πενταετία, δήλωσε ο Joe Bakaj, vice president, Product Development, Ford Ευρώπης. «Το πνεύμα καινοτομίας εξακολουθεί να μας οδηγεί καθώς  έχουμε μεταφέρει την ίδια, ευφυή τεχνολογία σε μία νέα γενιά αποδοτικών, καθαρών και ισχυρών κινητήρων diesel με τη φιλοσοφία downsizing.»
Ο 1.0L EcoBoost που διατίθεται σε εκδόσεις 100, 125 και 140 ίππων, ακόμα και 180 ίππων στην έκδοση ράλι Ford Fiesta R2 χρησιμοποιείται σε 72 χώρες σε όλο τον κόσμο. Στην έκδοση 140 ίππων, ο κινητήρας προσφέρει μεγαλύτερη αναλογία ισχύος – κυβισμού από μία Bugatti Veyron. Μία Formula Ford με προδιαγραφές δρόμου που εφοδιάζεται με μία έκδοση 205 PS ίππων του κινητήρα, έκανε το γύρο του διάσημου σιρκουί του Nürburgring (Γερμανία),  σε 7 λεπτά και 22 δεύτερα. Μία επίδοση που την έφερε μπροστά από υπεραυτοκίνητα όπως οι Lamborghini Aventador, Ferrari Enzo και Pagani Zonda 600+ ίππων.
Έντεκα μοντέλα, ανάμεσά τους τα Fiesta, EcoSport, B-MAX, Focus, C-MAX, Grand C MAX, Tourneo & Transit Connect, Tourneo & Transit Courier, και Mondeo διατίθενται στην Ευρώπη με τον βραβευμένο κινητήρα. Το ένα στα πέντε νέα Ford που πωλήθηκαν στην Ευρώπη το 2015 είχε το χιλιάρη κινητήρα – και μάλιστα σχεδόν τα δύο στα πέντε Fiesta. 
Η τεχνολογία των βενζινοκινητήρων Ford EcoBoost εφαρμόζεται τώρα στο νεότερο, μικρό diesel της μάρκας, τον 2.0-litre EcoBlue που λανσαρίστηκε στο Ford Transit νωρίτερα μέσα στη χρονιά. Χρησιμοποιώντας υπερσυμπιεστή χαμηλής αδράνειας, άμεσο ψεκασμό υψηλής πίεσης, ενσωματωμένο σύστημα πολλαπλής εισαγωγής, εμβαπτιζόμενο σε λάδι ιμάντα εκκεντροφόρων (belt-in-oil) και άλλα υλικά που μειώνουν τις τριβές προσφέρει 13% αύξηση στην απόδοση καυσίμου και 20% περισσότερη ροπή στις χαμηλές στροφές. 
Σε όλο τον κόσμο, η γκάμα ισχυρών αλλά αποδοτικών κινητήρων EcoBoost της Ford περιλαμβάνει τους 1.5L, 1.6L, 2.0L και 2.3L τετρακύλινδρους κινητήρες, και τους 2.7L και 3.5L V6. Ο τελευταίος κινεί το Ford GT που θα τρέξει στο Le Mans στο τέλος του μήνα.
«Το γεγονός ότι έχει αναδειχτεί γενικός νικητής τρεις φορές και εξακολουθεί να απολαμβάνει την εύνοια της κριτικής επιτροπής υπογραμμίζει τώρα πόσο ξεχωριστός είναι ο 1.0L EcoBoost της Ford», δήλωσε ο Dean Slavnich, αντιπρόεδρος της 18ης διοργάνωσης του θεσμού ‘Διεθνής Κινητήρας της Χρονιάς’ που πραγματοποιήθηκε στη Στουτγάρδη και αρχισυντάκτης του περιοδικού Engine Technology International. «Αποδεικνύει ατράνταχτα ότι μικρότερος κυβισμός (down-sizing) και μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου δεν σημαίνουν απαραίτητα θυσίες σε άλλους τομείς όπως η ισχύς, οι επιδόσεις, η πολιτισμένη λειτουργία και η ελαστικότητα. Μάλιστα, μπορούν ακόμα και να συμβάλλουν στη βελτίωσή τους.»

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2024 ...

Η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου ετοιμάζεται να υποδεχθεί στις 2-3 Νοεμβρίου, αθλητές ομάδες και θεατές. Το σωματείο Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α. προετοιμάζει, στην γνώριμη περιοχή της Αργολίδας και συγκεκριμένα, στην παλιά Ε.Ο. Κορίνθου – Τρίπολης, τον γνωστό "Κολοσούρτη" για την "Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2024". Σκοπός του σωματείου, είναι σε λίγα χρόνια να γίνει ο συγκεκριμένος αγώνας κομμάτι του Πανευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Αναβάσεων της FIA.  Γεγονός πολύ σημαντικό για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό στην χώρα μας.  Η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου είναι από τις πιο δημοφιλείς στους Ελληνικούς αγώνες, και βρίσκεται σταθερά στο αγωνιστικό πρόγραμμα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος αναβάσεων της χώρας μας τα τελευταία χρόνια. Μια αξιολάτρευτη διαδρομή τεχνική και απολαυστική, τόσο για τους οδηγούς όσο και για τους θεατές.

17η Ανάβαση Ομαλού ...

Η Α.Λ.Α. Χανίων  διοργανώνει την 17η Πρωταθληματική Ανάβαση Ομαλού που θα διεξαχθεί το διήμερο 1 και 2 Απριλίου 2023 και μας ενημερώνει για τις παροχές  του αγώνα: Προσφέρονται σε όλους τους αγωνιζόμενους από Αθήνα προς Χανιά και από Χανιά προς Αθήνα, δωρεάν μεταφορά του αγωνιστικού αυτοκινήτου, προσφορά της Λέσχης. Προσφέρεται 50% έκπτωση με τα πλοία της ΑΝΕΚ LINES & Blue Star Ferries από και προς Χανιά, στα αυτοκίνητα συνοδείας, στους μηχανικούς και ΟΛΟΥΣ τους συνοδούς των συμμετεχόντων. Υπάρχει πριμ εκκινήσεως 40€ για όλα τα Κρητικά πληρώματα. Ενημερώνουμε ότι το Παράβολο Συμμετοχής στον αγώνα παραμένει στο ίδιο κόστος με το 2022. Έναρξη συμμετοχών: Δευτέρα 13 Μαρτίου 2023 Λήξη συμμετοχών: Παρασκευή  24 Μαρτίου 2023 Τηλ. 28210 74896, 28210 92705  - alahanion@hotmail.com

Φινάλε ...

Το myKTEO 11ο Φθινοπωρινό Ράλλυ πέρασε στην ιστορία ως ένας από τους πιο ενδιαφέροντες αγώνες του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος. Οι Ιωάννης Παπαδημητρίου-Χρήστος Κουζιώνης κυριάρχησαν στις ειδικές διαδρομές του δεύτερου σκέλους, πετυχαίνοντας τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη τους στο φετινό θεσμό. Στην Ιτέα, το διήμερο 5 και 6 Οκτωβρίου αναδείχθηκαν οι Πρωταθλητές Ελλάδος στις διάφορες κατηγορίες, με τον 27χρονο Γιώργο Αμούτζα να χρίζεται Πρωταθλητής, μόλις στη δεύτερή του χρονιά στους αγώνες ράλλυ.  Ο δύο φορές Πρωταθλητής Ελλάδος, Ιωάννης Παπαδημητρίου, ήταν ταχύτερος στις τέσσερις από τις πέντε διαδρομές της Κυριακής, ελέγχοντας τον συναγωνισμό και άφησε το πόδι από το γκάζι στην Power Stage, εξασφαλίζοντας την τρίτη νίκη σε Φθινοπωρινό Ράλλυ. Η επιτυχία του πληρώματος του Skoda Fabia RS Rally2, ωστόσο,  δεν ήταν αρκετή ώστε να χαρίσει άλλον έναν τίτλο στον οδηγό, εξαιτίας των δύο εγκαταλείψεων στην αρχή της χρονιάς. Από την άλλη, ο συνοδηγός του, Χρήστος Κουζιώνης, χαμογέλασε