Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

5 αστέρια στις δοκιμές Euro NCAP απέσπασε η Alfa Romeo Giulia ...


Η Alfa Romeo Giulia αξιολογήθηκε με 5 αστέρια από τον ευρωπαϊκό οργανισμό Euro NCAP, αποσπώντας τη συνολική βαθμολογία 98% για την προστασία των ενήλικων επιβατών κάθε αναστήματος. Πρόκειται για την υψηλότερη βαθμολογία που έχει πετύχει ποτέ ένα αυτοκίνητο, ακόμη και μετά την υιοθέτηση αυστηρότερων κριτηρίων από το σύστημα αξιολόγησης, το 2015.
Το νέο σπορ sedan της Alfa Romeo πέτυχε αυτό το εξαιρετικό αποτέλεσμα κυρίως λόγω δύο βασικών στοιχείων: πρώτον, της υιοθέτησης μιας ευρείας σειράς καινοτόμων συστημάτων ασφαλείας, και, δεύτερον, της απόδοσης του αμαξώματος που είναι εξίσου ελαφρύ και άκαμπτο, μέσα από την εκτεταμένη χρήση εξαιρετικά ελαφρών υλικών όπως τα ανθρακονήματα, το κράμα αλουμινίου και το πλαστικό. 
Πρόκειται για ένα σημαντικό βραβείο που επιβεβαιώνει την ιδιαίτερη προσοχή που δίνει η Alfa Romeo στην ασφάλεια όλων των οδηγών.
Η Alfa Romeo Giulia ενσαρκώνει τον ασυμβίβαστο σχεδιασμό και την απαράμιλλη κατασκευή, με σκοπό να γίνει το νέο πρότυπο της μάρκας και ένα νέο σημείο αναφοράς στην κατηγορία της, ακόμα και στον τομέα της ασφάλειας.
Τηρώντας την παράδοση της Alfa Romeo, η Giulia διαθέτει μια σειρά από καινοτόμες τεχνικές λύσεις που έχουν σχεδιαστεί για να παρέχουν πρώτης τάξεως δυναμικές αρετές που μεταφράζονται επίσης σε κορυφαία επίπεδα ασφάλειας.
Ο πιο εξελιγμένος εξοπλισμός περιλαμβάνει το Ολοκληρωμένο Σύστημα Πέδησης (IBS) που μειώνει σημαντικά την απόσταση φρεναρίσματος (100 km/h σε 0 στα 38 m για τη Giulia και 32 m για την έκδοση Quadrifoglio), την προηγμένη ανάρτηση με την αποκλειστική τεχνολογία AlfaLink, και το πιο άμεσο σύστημα διεύθυνσης στην κατηγορία του. Αυτά τα χαρακτηριστικά συνδυαστικά προβάλλουν την εξαιρετική οδική συμπεριφορά και τον εύκολο, ενστικτώδη έλεγχο του οχήματος σε όλες τις καταστάσεις.


Τέλος, όσον αφορά στα συστήματα υποστήριξης του οδηγού, η νέα Giulia αντιπροσωπεύει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας. Για παράδειγμα, στον βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων της Giulia περιλαμβάνεται το Σύστημα Αναγνώρισης Επικείμενης Σύγκρουσης (Forward Collision Warning - FCW) και το Αυτόνομο Φρενάρισμα Έκτακτης Ανάγκης (Autonomous Emergency Brake - AEB) με την ανίχνευση πεζών. Με τη βοήθεια αισθητήρα και κάμερας ενσωματωμένης στο παρμπρίζ, τα συστήματα αυτά ανιχνεύουν την παρουσία τυχόν εμποδίων ή οχημάτων στην πορεία του αυτοκινήτου και προειδοποιούν τον οδηγό για τον κίνδυνο επικείμενης σύγκρουσης. Αν ο οδηγός δεν αντιδράσει έγκαιρα, το σύστημα φρενάρει αυτόματα για να αποφευχθεί η σύγκρουση ή να μειωθεί η σοβαρότητά της. Χάρη στη λειτουργία αναγνώρισης πεζών, το AEB είναι επίσης ικανό να σταματήσει το αυτοκίνητο αυτόνομα με ταχύτητες μέχρι 60 χλμ/ώρα, ερμηνεύοντας τις πληροφορίες που λαμβάνει από τον αισθητήρα και την κάμερα. Ο βασικός εξοπλισμός όλων των εκδόσεων της Giulia περιλαμβάνει επίσης την Lane Departure Warning (LDW) που ανιχνεύει ακούσια αλλαγή λωρίδας, ενώ στον προαιρετικό εξοπλισμό ανήκουν τα Blind Spot Monitoring (BSM) και Rear Cross Path Detection, που χρησιμοποιούν αισθητήρες για την παρακολούθηση της περιοχής γύρω από το αυτοκίνητο και να βοηθήσουν τον οδηγό κατά της διάρκεια προσπέρασης, αλλαγής λωρίδας ή εξόδου από χώρους στάθμευσης αυτοκινήτων, παρακολουθώντας την κίνηση των γύρω αυτοκίνητων.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

Στην πρίζα ...

Οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα είναι ευκολότερο να φορτίζουν τα οχήματά τους στο σπίτι και στην εργασία τους τα επόμενα χρόνια, μετά την αναθεώρηση της οδηγίας για την ενεργειακή απόδοση των κτιρίων (EPBD) από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η οδηγία στοχεύει να βάλει την Ευρώπη στο δρόμο της πλήρους απανθρακοποίησης έως το 2050. Προσδιορίστηκαν χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτουν όλες οι νέες κατασκευές, αλλά και αυτές που υπόκεινται σε ανακαινίσεις. Έτσι όλα τα νέα κτίρια, καθώς και τα υπάρχοντα που υπόκεινται σε ριζική ανακαίνιση, πρέπει τώρα να εγκαταστήσουν προ-καλωδίωση για τα σημεία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Τι προβλέπει η νέα οδηγία Αυτό καλύπτει όλα τα απαραίτητα βήματα για να καταστεί δυνατή η εγκατάσταση σημείων φόρτισης. Επιπλέον, όλα τα νέα και ανακαινισμένα κτίρια με περισσότερες από πέντε θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων πρέπει να έχουν τουλάχιστον ένα σημείο φόρτισης για κάθε πέντε θέσεις και προκαλωδίωση για τους τουλάχιστον μισούς χώρους. Τα γραφεία που διαθέτουν

5ο Grand Prix - Κίνα ...

Το 5ο Grand Prix του φετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος, επιστρέφει μετά από τέσσερα χρόνια απουσίας λόγω των μέτρων που ίσχυαν για τον κορονοϊό στην Κίνα, στην πίστα της Σαγκάης, και θα μεταδοθεί την Κυριακή, 21 Απριλίου, στις 10:00, ζωντανά, αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ) και ετεροχρονισμένα στις 16:30 στον ΑΝΤ1. Οι λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού, την  Παρασκευή 19 Απριλίου και το Σάββατο 20 Απριλίου, θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+, τις ελεύθερες και τις κατατακτήριες δοκιμές των μονοθέσιων, που θα προετοιμάσουν το έδαφος για την τελική σειρά εκκίνησης, καθορίζοντας τη θέση κάθε οδηγού στο grid. Στο τελευταίο Grand Prix, που πραγματοποιήθηκε στην Κίνα το 2019, είχε κερδίσει ο Λιούις Χάμιλτον για λογαριασμό της Mercedes, με 2ο τον Βάλτερι Μπότας και 3ο τον Σεμπάστιαν Φέτελ, που οδηγούσε τότε για την Ferrari. Από τότε, δεν έχει μείνει τίποτα ίδιο. Αρχικά, έχουμε νέα μονοθέσια με διαφορετική δυναμική. Δευτερευόντως, έχουμε νέα