Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

22ο ADAC Opel Classic Hessen-Thüringen ...


• Από το 8/25 hp μέχρι Cascada: η εξέλιξη των cabrio μέσα από μία ιστορία 100 χρόνων 
• Στο τιμόνι, ο Αντιπρόεδρος Πωλήσεων & Aftersales Peter Küspert και ο θρύλος του Le Mans, Joachim Winkelhock


Η Opel έκανε μία “topless” εμφάνιση στο 22ο ADAC Opel Classic Hessen-Thüringen. Πέντε κλασικά και ένα σύγχρονο cabrio αποτύπωσαν την εξέλιξη της 100χρονης παράδοσης της εταιρίας στα ανοιχτά μοντέλα. Το 1920 Opel 8/25 PS, το Opel Olympia convertible limousine της δεκαετίας ου 1950, το Rekord A του 1964 και το 1967 Record C με οδηγό το θρύλο του Le Mans, Joachim Winkelhock χάρισαν στο ράλι την αίγλης της συμμετοχής κλασικών αυτοκινήτων. Ο Αντιπρόεδρος Πωλήσεων & Aftersales Peter Christian Küspert συμμετείχε οδηγώντας ένα πανέμορφο Super 6 Gläser cabrio. Το Opel Cascada πλαισίωσε την ομάδα ως εκπρόσωπος της σύγχρονης εποχής. Βάση της απαιτητικής και ποικίλης διαδρομής των 350km ήταν το Hessen-Hotelpark Hohenroda. 


“Αναζωογονητικό” ταξίδι στο χρόνο με τα cabrio της Opel 

Η παράδοση της Opel στα ανοιχτά αυτοκίνητα χρονολογείται από τις αρχές της ιστορίας της μάρκας: Όπως όλα τα μοντέλα που κατασκευάστηκαν στο ξεκίνημα της εποχής του αυτοκινήτου, το Patentmotorwagen “System Lutzmann” του 1899 θύμιζε ‘καρότσα’ που προσφέρονταν κατόπιν παραγγελίας με cabrio οροφή. 
Όταν το Opel 8/25 hp με τη χαρακτηριστική ‘V’ εμπρός μάσκα κυκλοφόρησε 20 χρόνια αργότερα, έγινε σημείο αναφοράς σαν ένα ανοιχτό, τετραθέσιο tourer. Διέθετε υφασμάτινη οροφή αλλά χωρίς πλαϊνά παράθυρα. Οι οδηγοί της δεκαετίας του '20 φορούσαν τα κατάλληλα αδιάβροχα ρούχα, κάτι απαραίτητο αφού το 8/25 hp άγγιζε ταχύτητες 65 km/h. 
Το Opel Super 6 που λανσαρίστηκε το 1937 ήδη ανέπτυσσε ταχύτητες 111km/h με τον 2.5-L εν σειρά εξακύλινδρο κινητήρα των 55 hp. Οι πελάτες μπορούσαν να το παραγγείλουν σαν δίθυρη ή τετράθυρη λιμουζίνα ή σαν cabrio. Κατασκευαστές αμαξωμάτων όπως οι Hebmüller, Autenrieth, Buhne ,Deutsch και Gläser από τη Δρέσδη, που σχεδίασε ένα 2+2 θέσιο, εμπνευσμένο από ένα σπορ roadster, εκπλήρωσαν τις όποιες πρόσθετες επιθυμίες. Η οδήγηση cabrio είχε γίνει πλέον πολυτέλεια και όχι ο κανόνας. Το Opel Super 6 οδήγησε ο Αντιπρόεδρος Πωλήσεων & Aftersales της Opel κατά τη διάρκεια του ράλι. «Τι άλλο καλύτερο από το να βρίσκεσαι στο δρόμο με ένα 1937 Opel Super 6 Gläser cabrio με τέτοιο καταπληκτικό καιρό; Το ράλι ήταν πολύ διασκεδαστικό και ο ενθουσιασμός που έδειξαν οι θαυμαστές για την cabrio κληρονομιά μας δημιούργησε αίσθηση» δήλωσε ο Küspert.   


Στο ράλι συμμετείχε και ένα 1950 Opel Olympia, σύμβολο του οικονομικού θαύματος με τη χρήση διακοσμητικών στοιχείων χρωμίου. Ωστόσο, σαν μοντέλο cabrio ακολούθησε το προπολεμικό στυλ. Αντίθετα με ένα κανονικό cabrio, αυτό το ανοιχτό μοντέλο είχε σταθερά πλαίσια παραθύρων που ήταν συνδεδεμένα στο πλαίσιο του παρμπρίζ δημιουργώντας έτσι και τις κολώνες A, Β και C. Ανάμεσα τους άνοιγε η μεγάλη οροφή. Το τελευταίο μοντέλο του είδους έφυγε από τη γραμμή παραγωγής του Rüsselsheim το 1956.
Οι οπαδοί της Opel χρειάστηκε να περιμένουν 20 ολόκληρα χρόνια μέχρις ότου η εταιρία λανσάρει κάποιο νέο εργοστασιακό cabrio. Στο ενδιάμεσο διάστημα των 20 χρόνων, κάποιοι καροσερίστες - όπως ο Karl Deutsch - έκαναν και πάλι το όνειρο ενός Opel cabrio πραγματικότητα. Ο Deutsch μετέτρεψε το Rekord A του 1963 σε cabrio, όπως και το Rekord C το 1966. Οι αποκλειστικές δημιουργίες του Deutsch παραμένουν ελκυστικές, ξεχωριστές και σπάνιες, καθώς κατασκευάστηκαν μόνο περίπου 30 ανοιχτά μοντέλα Rekord A και B. Η εταιρία δημιούργησε επίσης περίπου 50 Rekord C και Commodore A. Ο πρεσβευτής της μάρκας Opel και θρυλικός οδηγός αγώνων Joachim Winkelhock πήρε θέση στο τιμόνι του κόκκινου Rekord C Deutsch cabrio κατά τη διάρκεια του ράλι.


Σήμερα, το τετραθέσιο Cascada συνεχίζει τη σχεδόν 120χρονη κληρονομιά της Opel στη δημιουργία ανοιχτών αυτοκινήτων. Είναι ένα ευρύχωρο τετραθέσιο με υψηλής ποιότητας υφασμάτινη οροφή που διαθέτει διαθέτει ανώτερη ακουστική και θερμική μόνωση για άνεση όλες τις εποχές του χρόνου. Το Opel Cascada είναι άκρως απολαυστικό με την οροφή ανοιχτή προσφέροντας μία απίστευτη αίσθηση ελευθερίας, και παραμένει ένα αθόρυβο Gran Turismo με την οροφή κλειστή. Η οροφή του Cascada ανοίγει σε 17 δευτερόλεπτα ακόμα και εν κινήσει με ταχύτητες έως 50 km/h.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι