Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

22ο ADAC Opel Classic Hessen-Thüringen ...


• Από το 8/25 hp μέχρι Cascada: η εξέλιξη των cabrio μέσα από μία ιστορία 100 χρόνων 
• Στο τιμόνι, ο Αντιπρόεδρος Πωλήσεων & Aftersales Peter Küspert και ο θρύλος του Le Mans, Joachim Winkelhock


Η Opel έκανε μία “topless” εμφάνιση στο 22ο ADAC Opel Classic Hessen-Thüringen. Πέντε κλασικά και ένα σύγχρονο cabrio αποτύπωσαν την εξέλιξη της 100χρονης παράδοσης της εταιρίας στα ανοιχτά μοντέλα. Το 1920 Opel 8/25 PS, το Opel Olympia convertible limousine της δεκαετίας ου 1950, το Rekord A του 1964 και το 1967 Record C με οδηγό το θρύλο του Le Mans, Joachim Winkelhock χάρισαν στο ράλι την αίγλης της συμμετοχής κλασικών αυτοκινήτων. Ο Αντιπρόεδρος Πωλήσεων & Aftersales Peter Christian Küspert συμμετείχε οδηγώντας ένα πανέμορφο Super 6 Gläser cabrio. Το Opel Cascada πλαισίωσε την ομάδα ως εκπρόσωπος της σύγχρονης εποχής. Βάση της απαιτητικής και ποικίλης διαδρομής των 350km ήταν το Hessen-Hotelpark Hohenroda. 


“Αναζωογονητικό” ταξίδι στο χρόνο με τα cabrio της Opel 

Η παράδοση της Opel στα ανοιχτά αυτοκίνητα χρονολογείται από τις αρχές της ιστορίας της μάρκας: Όπως όλα τα μοντέλα που κατασκευάστηκαν στο ξεκίνημα της εποχής του αυτοκινήτου, το Patentmotorwagen “System Lutzmann” του 1899 θύμιζε ‘καρότσα’ που προσφέρονταν κατόπιν παραγγελίας με cabrio οροφή. 
Όταν το Opel 8/25 hp με τη χαρακτηριστική ‘V’ εμπρός μάσκα κυκλοφόρησε 20 χρόνια αργότερα, έγινε σημείο αναφοράς σαν ένα ανοιχτό, τετραθέσιο tourer. Διέθετε υφασμάτινη οροφή αλλά χωρίς πλαϊνά παράθυρα. Οι οδηγοί της δεκαετίας του '20 φορούσαν τα κατάλληλα αδιάβροχα ρούχα, κάτι απαραίτητο αφού το 8/25 hp άγγιζε ταχύτητες 65 km/h. 
Το Opel Super 6 που λανσαρίστηκε το 1937 ήδη ανέπτυσσε ταχύτητες 111km/h με τον 2.5-L εν σειρά εξακύλινδρο κινητήρα των 55 hp. Οι πελάτες μπορούσαν να το παραγγείλουν σαν δίθυρη ή τετράθυρη λιμουζίνα ή σαν cabrio. Κατασκευαστές αμαξωμάτων όπως οι Hebmüller, Autenrieth, Buhne ,Deutsch και Gläser από τη Δρέσδη, που σχεδίασε ένα 2+2 θέσιο, εμπνευσμένο από ένα σπορ roadster, εκπλήρωσαν τις όποιες πρόσθετες επιθυμίες. Η οδήγηση cabrio είχε γίνει πλέον πολυτέλεια και όχι ο κανόνας. Το Opel Super 6 οδήγησε ο Αντιπρόεδρος Πωλήσεων & Aftersales της Opel κατά τη διάρκεια του ράλι. «Τι άλλο καλύτερο από το να βρίσκεσαι στο δρόμο με ένα 1937 Opel Super 6 Gläser cabrio με τέτοιο καταπληκτικό καιρό; Το ράλι ήταν πολύ διασκεδαστικό και ο ενθουσιασμός που έδειξαν οι θαυμαστές για την cabrio κληρονομιά μας δημιούργησε αίσθηση» δήλωσε ο Küspert.   


Στο ράλι συμμετείχε και ένα 1950 Opel Olympia, σύμβολο του οικονομικού θαύματος με τη χρήση διακοσμητικών στοιχείων χρωμίου. Ωστόσο, σαν μοντέλο cabrio ακολούθησε το προπολεμικό στυλ. Αντίθετα με ένα κανονικό cabrio, αυτό το ανοιχτό μοντέλο είχε σταθερά πλαίσια παραθύρων που ήταν συνδεδεμένα στο πλαίσιο του παρμπρίζ δημιουργώντας έτσι και τις κολώνες A, Β και C. Ανάμεσα τους άνοιγε η μεγάλη οροφή. Το τελευταίο μοντέλο του είδους έφυγε από τη γραμμή παραγωγής του Rüsselsheim το 1956.
Οι οπαδοί της Opel χρειάστηκε να περιμένουν 20 ολόκληρα χρόνια μέχρις ότου η εταιρία λανσάρει κάποιο νέο εργοστασιακό cabrio. Στο ενδιάμεσο διάστημα των 20 χρόνων, κάποιοι καροσερίστες - όπως ο Karl Deutsch - έκαναν και πάλι το όνειρο ενός Opel cabrio πραγματικότητα. Ο Deutsch μετέτρεψε το Rekord A του 1963 σε cabrio, όπως και το Rekord C το 1966. Οι αποκλειστικές δημιουργίες του Deutsch παραμένουν ελκυστικές, ξεχωριστές και σπάνιες, καθώς κατασκευάστηκαν μόνο περίπου 30 ανοιχτά μοντέλα Rekord A και B. Η εταιρία δημιούργησε επίσης περίπου 50 Rekord C και Commodore A. Ο πρεσβευτής της μάρκας Opel και θρυλικός οδηγός αγώνων Joachim Winkelhock πήρε θέση στο τιμόνι του κόκκινου Rekord C Deutsch cabrio κατά τη διάρκεια του ράλι.


Σήμερα, το τετραθέσιο Cascada συνεχίζει τη σχεδόν 120χρονη κληρονομιά της Opel στη δημιουργία ανοιχτών αυτοκινήτων. Είναι ένα ευρύχωρο τετραθέσιο με υψηλής ποιότητας υφασμάτινη οροφή που διαθέτει διαθέτει ανώτερη ακουστική και θερμική μόνωση για άνεση όλες τις εποχές του χρόνου. Το Opel Cascada είναι άκρως απολαυστικό με την οροφή ανοιχτή προσφέροντας μία απίστευτη αίσθηση ελευθερίας, και παραμένει ένα αθόρυβο Gran Turismo με την οροφή κλειστή. Η οροφή του Cascada ανοίγει σε 17 δευτερόλεπτα ακόμα και εν κινήσει με ταχύτητες έως 50 km/h.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Καλή Αρχή ...

Το 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος βρίσκεται μια ανάσα από την πρεμιέρα του, αφού το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ο πρώτος γύρος του θεσμού, έχει τυπικά ξεκινήσει με την τέλεση της Πανηγυρικής Εκκίνησης στην Κεντρική Πλατεία της Θήβας, το βράδυ του Σαββάτου. Οι θεατές, φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού και κάτοικοι της περιοχής, κατέκλυσαν την πλατεία, γνωρίζοντας από κοντά τα 36 πληρώματα που θα συμμετάσχουν την Κυριακή στον αγώνα. Στην εκδήλωση έδωσαν το παρών, μεταξύ άλλων, ο Δήμαρχος Θηβαίων κ. Γιώργος Αναστασίου, η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, κ. Φανή Παπαθωμά, ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Βοιωτίας, κ. Γιώργος Ντασιώτης καθώς και πλήθος Αντιδημάρχων και Δημοτικών Συμβούλων της περιοχής. Νωρίτερα, στις εγκαταστάσεις του επίσημου διανομέα των λιπαντικών Texaco, Tsellos στη Θήβα είχε λάβει χώρα ο Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, με τα πληρώματα να είναι ευδιάθετα και να είναι έτοιμα να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό στις 5 Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Το α

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

1η Δεξιοτεχνία Νεμέας ...

Στις 14 Απριλίου θα διεξαχθεί η Δεξιοτεχνία Νεμέας στο χώρο του Οινοποιητικού Συνεταιρισμού Νεμέας. Ο αγώνας θα εκκινήσει στις 09:00. Σύμφωνα με την νέα εγκύκλιο της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού για τις Δεξιοτεχνίες προκειμένου να δηλώσει κάποιος συμμετοχή απαιτούνται τα ακόλουθα: • Άδεια Οδήγησης σε ισχύ (επιπλέον να μην παρακρατείτε από καμία δημόσια αρχή) • Άδεια Κυκλοφορίας ή Αγωνιστική Άδεια Κυκλοφορίας σε ισχύ (δεν δύναται να συμμετάσχουν οχήματα με πινακίδες ΔΟΚ, με Μ ή σε προσωρινή ακινησία) *σε περίπτωση διαφορετικού κατόχου-αγωνιζομένου απαιτείται Υ.Δ. παραχώρησης • Δελτίο Αθλητή τύπου Δ (κόστος ημερήσιου 20€ και ετήσιου 60€) • Ιατρική βεβαίωση σύμφωνα με τον αθλητικό νόμο (επισυνάπτεται αρχείο παρακάτω) Τέλος οι δηλώσεις συμμετοχών θα πραγματοποιούνται αποκλειστικά μέσω ΣΔΔΑ μέχρι και την Παρασκευή 12/4/2024. Η ασφάλεια του αγώνα καθορίζεται από την ΟΜΑΕ στα 20€ και καταβάλλεται με την δήλωση συμμετοχής στο ΣΔΔΑ ενώ η συμμετοχή της λέσχης είναι 50€ και καταβάλλεται • είτε