Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

SEAT Live Store ...


Για πρώτη φορά η μάρκα προσφέρει στους δυνητικούς πελάτες της μία online εμπειρία προϊοντικής επίδειξης
Ειδικοί της SEAT καθοδηγούν τους χρήστες μέσω video κλήσης, τονίζουν τα χαρακτηριστικά του οχήματος και παρέχουν άμεσες απαντήσεις σε όλα τα ερωτήματα

Η SEAT προσφέρει για πρώτη φορά στους δυνητικούς πελάτες της μια εικονική εμπειρία εκθεσιακού χώρου. Μέσα από τη πρωτοποριακή πλατφόρμα SEAT Live Store, ειδικοί της SEAT καθοδηγούν τους χρήστες σε ένα προσωπικό, βήμα προς βήμα οπτικό tour, για να ανακαλύψουν όλα τα χαρακτηριστικά των μοντέλων της μάρκας, ανά πάσα στιγμή και από οποιοδήποτε σημείο κι αν βρίσκονται. Με αυτό το καινοτόμο online σύστημα επικοινωνίας, η μάρκα οδηγεί την εμπειρία του χρήστη σε ένα προχωρημένο ψηφιακό επίπεδο που διευκολύνει στην επιλογή του αυτοκινήτου. 
Κατά τη διάρκεια της video κλήσης, ένας ειδικός της SEAT καθοδηγεί τον χρήστη γύρω από το εσωτερικό και το εξωτερικό των αυτοκινήτων με δώδεκα σταθερές και τέσσερις κινητές κάμερες, ενώ απαντάει σε ερωτήσεις που σχετίζονται με τον εξοπλισμό, τη τεχνολογία και το σχεδιασμό του Ateca, του Leon και του Ibiza, των μοντέλων που είναι διαθέσιμα σε αυτή τη πλατφόρμα. Επιπλέον, οποιοδήποτε συγκεκριμένο χαρακτηριστικό ζητηθεί μπορεί να επισημανθεί, on line προϊοντικά video είναι άμεσα διαθέσιμα και το αυτοκίνητο μπορεί να διαμορφωθεί σε πραγματικό χρόνο. Ο online εκθεσιακός χώρος βρίσκεται στη Βαρκελώνη και έχει σχεδιαστεί για να εξυπηρετήσει την ισπανική και γερμανική αγορά σε 1η φάση.
Σύμφωνα με τον Gert-jan Geerse, head of Retail Development & Customer Experience της SEAT, «αυτός είναι ένας νέος τρόπος σύνδεσης με τους πελάτες μας που μπορούν να έχουν πρόσβαση στον εικονικό εκθεσιακό μας χώρο μέσα από το tablet, το κινητό τηλέφωνο ή τον υπολογιστή τους. Το SEAT Live Store είναι ένας τρόπος για να κάνει ο δυνητικός πελάτης μία πρώτη επαφή με το αυτοκίνητο, να κλίσει ένα test drive ή και να ολοκληρώσει την αγορά του, παραπέμποντας τον σε έναν αντιπρόσωπο».



Το SEAT Live Store σε καμία περίπτωση δεν υποκαθιστά τους εμπόρους, αλλά αποτελεί ένα καινοτόμο εργαλείο επικοινωνίας που συνδέει τους εμπόρους με τους πελάτες με ένα μόνο κλικ και προσφέρει μία μοναδική εμπειρία στον χρήστη. Μετά τη κλήση, ο αντιπρόσωπος θα έρθει σε επαφή με τον πελάτη μέσα σε 48 ώρες προκειμένου να κανονίσουν μία επίσκεψη στο κατάστημα ή ένα test drive.
Η SEAT καινοτομεί στο τομέα της εξυπηρέτησης πελατών
Το νέο σύστημα επίδειξης προϊόντος είναι ενσωματωμένο σε μία omni-channel πλατφόρμα το οποίο συγχρονίζει ταυτόχρονα τη τηλεφωνική επαφή με την ζωντανή μετάδοση video μέσω Διαδικτύου. Ο ειδικός της SEAT και ο online χρήστης, μπορούν να περιηγηθούν στο Internet, να δουν συγκεκριμένες εικόνες και video και να ανταλλάξουν πληροφορίες κατά την διάρκεια της επικοινωνίας, όλα με στόχο την υποστήριξη της προϊοντικής παρουσίασης σε απευθείας σύνδεση.

Τo SEAT Live Store είναι σε λειτουργία στην Ισπανία και Γερμανία και προκειμένου να έχουν οι υποψήφιοι πελάτες αυτή τη εξαιρετική εμπειρία το μόνο που χρειάζεται είναι να αποκτήσουν πρόσβαση στην ιστοσελίδα κάθε χώρας (www.seat.es / www.seat.de).

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...