Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τελετή Εκκίνησης ...


Πριν από λίγο στο Ζάππειο Μέγαρο της Αθήνας ολοκληρώθηκε η Τελετή Εκκίνησης του Ιστορικού Ράλλυ Ελλάδος. Συνολικά 72 αυτοκίνητα έλαβαν μέρος στη διαδικασία, με τα τελευταία 6 να συμμετέχουν μόνο στο Ασφάλτινο Σκέλος του αγώνα Sporting το Σάββατο 28 και την Κυριακή 29 Μαΐου. Σήμερα Παρασκευή 27 Μαΐου λοιπόν στο χωμάτινο σκέλος του Ιστορικού Ράλλυ Ελλάδος θα αγωνιστούν 29 πληρώματα της κατηγορίας Sporting. Επίσης, 37 αυτοκίνητα ξεκίνησαν την τριήμερη περιπέτεια της κατηγορίας Regularity.
Σημειώστε πως η ταυτόχρονη εκκίνηση των αυτοκινήτων Sporting και Regularity που πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά έδωσε φέτος ξεχωριστό ενδιαφέρον στην εκδήλωση, αφού ήταν μια πρωτόγνωρη εμπειρία, τόσο για πληρώματα όσο και για τους θεατές.

Οι δηλώσεις των συμμετεχόντων:
1 “PEDRO” - BALDACCINI Emanuele    LANCIA Delta Integrale 16V
«Είναι η τρίτη μου φορά εδώ. Πρόκειται για έναν σημαντικό αγώνα του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος. Παρά το γεγονός ότι είναι ένας χωμάτινος αγώνας, κάθε φορά έχει και άσφαλτο, αλλά ΟΚ. Ελπίζω να έχουμε έναν καλό αγώνα, χωρίς προβλήματα. Άλλωστε πρόκειται για το Σαφάρι της Ευρώπης και είμαστε προετοιμασμένοι».
2 PARADISSIS Panagiotis - PIMENIDIS Konstantinos    FORD Escort RS 2000    
«Μακάρι να πάνε όλα καλά. Ο αγώνας είναι πολύ ωραία σχεδιασμένος. Ελπίζουμε να μην έχουμε προβλήματα και να πάνε όλα καλά ως το τέλος».
3 “LUCKY” - “GROUCHO”    2 VW Golf GTI 16V
«Είναι η τρίτη συμμετοχή μας σε Ιστορικό, ενώ έχουμε συμμετάσχει και σε σύγχρονα Ράλλυ Ακρόπολις. Είναι η πρώτη μας φόρα με το συγκεκριμένο Golf στο χώμα. Ο αγώνας είναι πολύ καλά σχεδιασμένος, αν και θα προτιμούσα να χώμα να ήταν μετά και την πρώτη ημέρα».
4 PETRIDIS Spyros - PALLAS Apostolis    TOYOTA Corolla AE86    
«Ο αγώνας είναι ωραίος. Ελπίζουμε να ευχαριστηθούμε τόσο εμείς όσο και οι θεατές. Στόχος μας είναι ο τερματισμός».
5 CHORIANOPOULOS Georgios - FOTINOPOULOS Takis    AUDI 80GT
«Είναι Ακρόπολις κι αυτό, καθώς για πρώτη φορά θυμίζει παλιά Ράλλυ Ακρόπολις λόγω των πολλών χιλιομέτρων και των πολλών ειδικών διαδρομών, κάτι πουμας αρέσει, αφού παράλληλα έχει και δύο νυχτερινές ε.δ. Στόχος μας είναι ο τερματισμός σε όσο καλύτερη θέση».
16 MANDROUKAS Eleftherios - TSADARIS Nikolaos    PORSCHE 911
«Σχεδιαστικά ο αγώνας είναι πολύ ωραίος. Η εκκίνηση είναι εξαιρετική, η καλύτερη δυνατή μετά την Ακρόπολη. Εμείς θα βλέπουμε τον αγώνα μέρα με τη μέρα. Για σήμερα, δε νομίζω ότι θα έχει πολύ κόσμο στις ε.δ.»
21 GIOVAS Antonis - GRIGORIADIS Konstantinos    AUDI 80GT
«Συμμετέχουμε μόνο στο χωμάτινο αγώνα. Για εμάς το χώμα είναι παράδοση και μας αρέσουν πολύ οι χωμάτινες ε.δ. Στόχος μας, όπως πάντα, είναι το καλύτερο αποτέλεσμα στη γενική κατάταξη».
23 KAROTSIERIS Andreas - KATARAS Panagiotis    FORD Escort RS 2000 
«Συμμετέχουμε μόνο στο χώμα. Οι ε.δ. είναι γνωστές και ενδιαφέρουσες, η διοργάνωση είναι εντυπωσιακή με δεδομένο το γεγονός ότι είχαν λίγα χρήματα διαθέσιμα. Μπράβο τους».
24 LYKAKIS Michalis - TZOGIAS Ioannis    FORD Escort RS 2000
«Συμμετέχουμε μόνο στο χωμάτινο αγώνα. Οι ε.δ. είναι συμπαθητικές, κλασικές ε.δ. Στόχος μας είναι ο τερματισμός χωρίς προβλήματα».
25K OUTSIKOS Panagiotis - KORRE-PAVLI Maria    BMW 2002ti    
«Συμμετέχουμε μόνο στο χώμα, καθώς δεν προλαβαίναμε να ετοιμάσουμε το αυτοκίνητο και για άσφαλτο. Όμως, θέλαμε να έχουμε εμπλοκή στον αγώνα και ελπίζουμε να το ευχαριστηθούμε». 

Οι δηλώσεις των συμμετεχόντων στην κατηγορία Regularity:

101 MARCATTILJ Paolo - GIAMMARINO Francesco    PORSCHE 911 2.0 SWB
«Είμαστε πολύ χαρούμενοι που βρισκόμαστε εδώ. Είναι η 4η φορά μας (2013-2016). Αγαπάμε την Ελλάδα. Ο αγώνας είναι καινούριος για μας, διότι πρόκειται για εντελώς νέα διοργάνωση, νέο κέντρο του αγώνα και νέες διαδρομές».
102 HABERL Michael - HABERL Sebastian    PORSCHE 911
«Αγαπάμε το Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδος. Μας αρέσουν οι ελληνικοί δρόμοι, ενώ οι ε.δ. είναι πολλές και απαιτητικές. Θέλουμε να τερματίσουμε στην καλύτερη δυνατή θέση».
103 KATSAOUNIS Ιoannis - MANSOLAS Matthew    VW Golf
«Ο αγώνας είναι πάρα πολύ καλά οργανωμένος και ο καιρός καλός, κάτι που βοηθάει. Όταν συμμετέχεις σε αγώνα θέλεις πάντα να κερδίσεις και αυτός είναι ο στόχος μας».
104 MOUSTAKAS Spyridon - MOUSTAKAS Nikolaos    ALFA ROMEO Alfasud        
«Ο αγώνας είναι λίγο πιο φτωχός σε σχέση με προηγούμενες χρονιές. Ο συνοδηγός μου είναι ο νεαρότερος στον αγώνα, καθώς έχει ηλικία 9,5 ετών. Ελπίζουμε να αποφύγουμε τα λάθη και στόχος μας είναι η τριάδα».
105 KOUNELIS Dimitris - KOUNELIS Angelos    BLMC Mini
«Πάμε να διασκεδάσουμε. Είμαστε προετοιμασμένοι ότι θα συναγωνιστούμε και δεν θα στεναχωρηθούμε. Η οργάνωση ξεκινά με πολύ καλούς οιωνούς».
106 PALAVIDIS Manos - PALAVIDI Maria    BRITISH LEYLAND Mini
«Ο αγώνας είναι ευκαιρία, να δούμε κάποιους παλιούς φίλους και κάποιους φίλους από το εξωτερικό. Ο φετινός αγώνας απαιτεί αντοχή και όχι μόνο ακρίβεια. Όμως, χαιρόμαστε γιατί μας δίνεται η δυνατότητα να δούμε μέρη που δε θα βλέπαμε σε άλλη περίπτωση».

Πληροφορίες για το Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδος μπορείτε να βρείτε στην επίσημη ιστοσελίδα του αγώνα, www.historic.rallyofgreece.gr

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σ.Ο.Α.Α. 2024 ...

 

Ρυμουλκούμενα - Τρέιλερ ...

Μια τελευταία ρύθμιση στο ζήτημα έκδοσης στοιχείων κυκλοφορίας για χρήση οχημάτων κατηγορίας Ο1 και Ο2 (ρυμουλκούμενα - τρέιλερ), συμπεριλαμβανομένων και των ειδικής χρήσεως ειδικού σκοπού μη μεταφοράς εμπορευμάτων, ενεργοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με σχετική τροπολογία. Με τη νέα νομοθετική διάταξη παρέχεται η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ρυμουλκούμενων – τρέιλερ, που είχαν παλαιότερα τεθεί νόμιμα σε κυκλοφορία με ειδικά σημειώματα ρυμούλκησης (Ε.Σ.Ρ.) και δεν είχαν εκδώσει στοιχεία κυκλοφορίας εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας  που προέβλεπε η υπ’ αρ. 2805/2021 Υπουργική Απόφαση (δηλαδή, μέχρι 29/12/2023), να εκδώσουν στοιχεία κυκλοφορίας (άδεια και πινακίδες), κατόπιν καταβολής παραβόλου, ύψους 200 ευρώ και εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε μηνών, μετά τη δημοσίευσή της σε ΦΕΚ. Επιπλέον, με σκοπό τη διευκόλυνση της ομαλής και απρόσκοπτης διεκπεραίωσης των εργασιών των πολιτών, παρέχεται η δυνατότητα τουλάχιστον έως τέλος Σεπτεμβρίου 2024, να  τίθενται νομίμως σε κ

Ανάβαση Ψάθας - Δοκιμές ...

  Ομαλά κύλησε η διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στην Ανάβαση Ψάθας που έλαβε χώρα το Σάββατο. Οι οδηγοί πραγματοποίησαν και τα 3 προγραμματισμένα ανεβάσματα και πλέον είναι έτοιμοι να ριχτούν στη μάχη με το χρόνο στη δεύτερη πρωταθληματική Ανάβαση της χρονιάς. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets και το il Desto Group. Ο Μάριος Ηλιόπουλος χωρίς να πιέσει ιδιαίτερα ήταν ο ταχύτερος στη διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στη Formula Saloon , οδηγώντας ένα Ford Fiesta και την Κυριακή θα κινηθεί με στόχο να προσφέρει θέαμα στους φίλους του αθλήματος που θα βρεθούν στις στροφές της Ανάβασης Ψάθας. Τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας ακολούθησαν οι «Κανέλλος» (Peugeot 106) και Θανάσης Κοράκης (Nissan Silvia). Αίτημα για να αγωνιστεί την Κυριακή στον αγώνα έκανε ο Καλαματιανός Νικόλαος Παπαδόπουλος (Ford Escort MKII) που δεν σ