Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ιστορικό Rally Ελλάδας ...


Οι προετοιμασίες για την διοργάνωση του Ιστορικού Ράλλυ Ελλάδος βρίσκονται σε πλήρη ένταση. Ως γνωστόν η πιο απαιτητική διοργάνωση του είδους στην Ευρώπη θα εκκινήσει από το περιστύλιο του Ζαππείου Μεγάρου της Αθήνας την Παρασκευή 27 Μαΐου στις 11:00, σε μια πρωτόγνωρη Τελετή κατά την οποία τόσο οι συμμετέχοντες της κατηγορίας Sporting όσο και αυτοί της κατηγορίας Regularity θα ξεκινούν ταυτόχρονα από την ειδικά διαμορφωμένη ράμπα του αγώνα. 
Το πρώτο σκέλος της Κατηγορίας Sporting (27/5) το οποίο θα διεξαχθεί σε χωμάτινες επιφάνειες περιλαμβάνει 5 Ειδικές διαδρομές, συνολικού μήκους 80 χλμ. στην Δυτική Αττική και την Βορειοανατολική Πελοπόννησο, πριν τα αυτοκίνητα κατευθυνθούν στο Ναύπλιο για την απαραίτητη μετατροπή τους σε ασφάλτινα, αφού τα επόμενα δύο σκέλη του αγώνα πραγματοποιούνται σε τέτοιο τερέν. 
Το Σάββατο (28/5), το δεύτερο σκέλος του αγώνα είναι ίσως το πιο δύσκολο, αφού περιλαμβάνει 10 Ειδικές Διαδρομές συνολικού μήκος 140 χλμ., εκ των οποίων μάλιστα οι δύο τελευταίες θα είναι νυχτερινές.
Το τρίτο και τελευταίο σκέλος του Ιστορικού Ράλλυ Ελλάδος (29/5), επίσης σφάλτινο, περιλαμβάνει 4 Ειδικές διαδρομές μήκους 36 χλμ. με την Τελετή Τερματισμού και Απονομής να πραγματοποιούνται το μεσημέρι της Κυριακής στην Κεντρική Προβλήτα της πόλης του Ναυπλίου.
Αξίζει να σημειωθεί πως σχεδόν όλες οι Ειδικές Διαδρομές του αγώνα έχουν χρησιμοποιηθεί στο πρόσφατο παρελθόν στο πλαίσιο του Εθνικού μας Αγώνα, δηλαδή του Ράλλυ Ακρόπολις, είτε σε έκδοση Παγκοσμίου, είτε Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος.  
Ο εξίσου συναρπαστικός αγώνας Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδος – Regularity που εκκινεί ταυτόχρονα από την Αθήνα, περιλαμβάνει επίσης τρία σκέλη, με μήκος 280 χλμ. την Παρασκευή (27/5), 310 χλμ. το Σάββατο (28/5) και 240 χλμ. την Κυριακή (29/5), σε διαδρομές εξαιρετικής φυσικής ομορφιάς και θα περιλαμβάνει πάνω από 40 Ειδικές Διαδρομές Ακριβείας. Η Τελετή Τερματισμού θα πραγματοποιηθεί επίσης το απόγευμα της Κυριακής στην Κεντρική Προβλήτα της πόλης του Ναυπλίου και θα ακολουθήσει λίγο αργότερα η Τελετή Απονομής. 
Τέλος ιδιαίτερη μνεία πρέπει να γίνει για το Ναύπλιο και τους ανθρώπους του. Η πανέμορφη παραθαλάσσια πόλη του Αργολικού κόλπου και πρώτη πρωτεύουσα της νεώτερης Ελλάδας είναι αυτή που φιλοξενεί φέτος τον Ιστορικό αγώνα, δίνοντας μια ξεχωριστή λάμψη στο ήδη διάσημο αθλητικό γεγονός. Ο Δήμος της πόλης και η τοπική κοινωνία έχουν αγκαλίσει τη διοργάνωση, η οποία αναμένεται να είναι συναρπαστική για τους συμμετέχοντες και τους θεατές, τόσο αγωνιστικά, όσο και τουριστικά/πολιτιστικά. Είναι χαρακτηριστικό το γεγονός ότι το Αρχηγείο του αγώνα θα εγκατασταθεί στο «Βουλευτικό», της Πλατείας Συντάγματος του Ναυπλίου, δηλαδή στο ιστορικό κτήριο της πρώτης Βουλής των Ελλήνων, το οποίο ο τοπικός Δήμος έχει παραχωρήσει στην Οργανωτική Επιτροπή.  
Ραντεβού, λοιπόν, στο Ζάππειο την Παρασκευή 27/5 και στο  μαγευτικό Ναύπλιο στη συνέχεια, για ένα διαφορετικό τριήμερο έντασης, δράσης και πολιτισμού με αυτοκίνητα και οδηγούς, έλληνες και ξένους, που έγραψαν ιστορία στις Ειδικές Διαδρομές και τους δρόμους στο παρελθόν και συνεχίζουν… 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

Αναγέννηση ...

Το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τρίπολης θα υποδεχτεί το Σαββατοκύριακο 20 και 21 Απριλίου, 45 οδηγούς, οι οποίοι θα λάβουν μέρος στον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στις κατηγορίες Ν&Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών! Διοργανωτές είναι τα Σωματεία “Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ αυτοκινήτων” (ΑΣΙΣΑ) και “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.). Η κατηγορία Ν&Α συγκέντρωσε 11 οδηγούς, οι οποίοι θα αγωνιστούν με στόχο τη νίκη στην πρεμιέρα του θεσμού. Με τετρακίνητο Lancer της Ομάδας Ν θα αγωνιστεί ο 26χρονος Ταξιάρχης Ασημακόπουλος, ευελπιστώντας η τύχη να είναι με το μέρος του στην Τρίπολη, σε αντίθεση με την πρόσφατη Ανάβαση Ριτσώνας. Γνωστός από τη συμμετοχή του σε αγώνες ταχύτητας παλαιότερα, ο Σάκης Ηλιάδης επιστρέφει στην πίστα με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX και θα διεκδικήσει τη νίκη, ενώ για πρώτη φορά θα εκκινήσει σε αγώνα ταχύτητας ο 27χρονος τοπικός, Δημήτρης Μουργελάς με ένα Mitsubishi Lancer Evo VIII. Από τη Ρόδο θα ταξιδέψ