Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Οι κορυφαίοι είναι εδώ ...


Με 82 πληρώματα να παίρνουν εκκίνηση από το μνημείο του Λεωνίδα στις Θερμοπύλες θα ξεκινήσει σε δύο εβδομάδες το SEAJETS Ράλλυ Ακρόπολις 2016. Οι συμμετοχές αριθμητικά ξεπερνούν κάθε πρόσφατο προηγούμενο, με 35 πληρώματα να αγωνίζονται στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ και 47 για το Ελληνικό Πρωτάθλημα. 
Ειδικότερα, κάνοντας λόγο για το ευρωπαϊκό σκέλος του αγώνα, οι διεθνείς συμμετοχές αγγίζουν τις 29, αριθμός διπλάσιος του περυσινού, την ίδια ώρα που στα χώματα της Στερεάς Ελλάδας θα βρεθούν όλοι οι πρωταγωνιστές του θεσμού. Ανάμεσά τους συγκαταλέγονται οι διεκδικητές του τίτλου, Kajetan Kajetanowicz και Alexey Lukyanuk, αμφότεροι με Ford Fiesta R5, αλλά και όλοι όσοι ακολουθούν ολόκληρο το Πρωτάθλημα. Μάλιστα, αξίζει να σημειώσουμε ότι όσοι βρεθούν στα βουνά της ευρύτερης περιοχής τις ημέρες του αγώνα θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν από κοντά 12 αυτοκίνητα προδιαγραφών R5. Ιδιαίτερα σημαντική από ελληνικής πλευράς είναι η παρουσία των Λάμπρου Αθανασούλα-Νίκου Ζακχαίου με το Skoda Fabia R5, οι οποίοι και θα προσπαθήσουν να διεκδικήσουν τη νίκη σε επίπεδο Γενικής, κάτι που είχαν επιχειρήσει και πέρυσι, τερματίζοντας εντέλει στην 3η θέση και πραγματοποιώντας μια εμφάνιση που σαφέστατα κέρδισε τις εντυπώσεις. 
Φυσικά, εθνικό ενδιαφέρον θα υπάρχει και στην κατηγορία ERC-2, με τους διεκδικητές του ευρωπαϊκού στέμματος, Chuchala-Dymurski, Scattolon-Zanini και Alonso-Monasterolo να έχουν να αντιμετωπίσουν ισχυρούς ελληνικούς συνδυασμούς με κατασκευές ικανές για το καλύτερο. Τέτοιοι είναι οι «Ιαβέρης Jr»-Σπύρος Κολτσίδας, που επιστρέφουν ύστερα από έντεκα χρόνια στην αγωνιστική δράση με ένα Mitsubishi Lancer EVO IX, οι Θέμης Χαλκιάς-Κώστας Σούκουλης με το Subaru Impreza STi, αλλά και οι Κωνσταντίνος Χαλιβελάκης-Μάριος Τσαούσογλου με ακόμα ένα Lancer ένατης γενιάς. 
Το SEAJETS Ράλλυ Ακρόπολις, όμως, προσμετρά και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα, με κάθε ημέρα του να βαθμολογείται ξεχωριστά, και με όσους αγωνιστούν και στις δύο να έχουν τη δυνατότητα να κρατήσουν το καλύτερο από τα δύο αποτελέσματα. Συνολικά 47 πληρώματα θα βρεθούν στη ράμπα της αφετηρίας, με τα 4 από αυτά να εκκινούν μόνο την πρώτη ημέρα, τα 10 μόνο τη δεύτερη, και τα 33 και στα δύο σκέλη. Ανάμεσα σε αυτούς, φιγουράρουν όλα τα κορυφαία ονόματα των ελληνικών αγώνων και οι διεκδικητές του τίτλου, όπως οι Γιώργος Φιλιππίδης-Λεωνίδας Μαχαίρας και οι Βασίλης Βελάνης-Γιάννης Βελάνης, αμφότεροι με Mitsubishi Lancer EVO IX. 
Ραντεβού στις 6 Μαΐου στη Στερεά Ελλάδα, λοιπόν, με τους πρώτους αγωνιστικούς ήχους να ακούγονται στη ΒΙ.ΠΕ. Λαμίας στις 8:30 το πρωί, με την έναρξη των ελεύθερων δοκιμαστικών (11:23 Κατατακτήρια Ειδική Διαδρομή) και την Τελετή Εκκίνησης στις 18:30 στις Θερμοπύλες.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Με Ελληνικό άρωμα ...

Για πρώτη φορά στην εννιάχρονη ιστορία του το Πρωτάθλημα Tour European Rally (TER) περιλαμβάνει αγώνα στην Ελλάδα. Το 41o Ράλλυ Φθιώτιδος είναι ο τέταρτος γύρος αυτού του διεθνούς πρωταθλήματος που δημιουργήθηκε το 2016 και έχει αγκαλιάσει μερικούς από τους πιο ονομαστούς αγώνες της Ευρώπης με αίγλη και ιστορία. Εκτός από τον αγώνα της Φθιώτιδας, στο Tour European Rally περιλαμβάνονται φέτος ένας από τους θεμέλιους λίθους του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος, το Rally Antibes, το επίσης ονομαστό, χωμάτινο, Rally Azores, αλλά και τα νέα και ανερχόμενα Ράλλυ Λισαβώνας στην Πορτογαλία, Rally Sierra Morena στην Ισπανία και Rally Terra Sarda στη Σαρδηνία. Στο Tour European Rally μετέχουν καταξιωμένοι οδηγοί με διακρίσεις σε τοπικό και διεθνές επίπεδο. Πολυνίκης του θεσμού με δύο πρωταθλήματα είναι ο Πρωταθλητής Ιταλίας και Ευρώπης Giandomenico Basso, ενώ πρωταθλητές έχουν αναδειχθεί και ο Πρωταθλητής Ευρώπης Hayden Paddon, o Πρωταθλητής Βρετανίας Osian Pryce κι ο Πρωταθλητής JWRC Simone Tempestini.

Alfa Romeo Junior Veloce ...

Ολοκληρώνοντας τις ιδιαίτερα απαιτητικές δοκιμές εξέλιξης της Junior, του ολοκαίνουργιου B-SUV της Alfa Romeo, οι μηχανολόγοι της μάρκας κατάφεραν να αυξήσουν τη μέγιστη ισχύ της κορυφαίας έκδοσης Veloce στους 280 CV και την ροπή στα 345 Nm. Η συγκεκριμένη εκδοχή του ηλεκτρικού κινητήρα έχει δεχτεί τη φροντίδα της Alfa Romeo και κάνει ντεμπούτο στην Junior που εξελίχθηκε στις εγκαταστάσεις του Balocco Proving Ground. Εκεί δηλαδή όπου οι καλύτεροι μηχανολόγοι και οδηγοί της μάρκας ρυθμίζουν με πάθος ακόμα και την παραμικρή λεπτομέρεια θρυλικών μοντέλων όπως οι 4C, 8C, Giulia & Stelvio Quadrifoglio, Giulia GTA και 33 Stradale. Μεταξύ των διαδρομών του Ιταλικού οδηγικού παραδείσου είναι και η χάραξη “Langhe” που ξεπερνά τα 20 km σε μήκος και προσομοιάζει τέλεια τις πλέον απαιτητικές συνθήκες που μπορεί να συναντήσει κάποιος στο δρόμο. Μάλιστα, δημοσιογράφοι από ολόκληρο τον κόσμο θα έχουν σε λίγες ημέρες τη δυνατότητα για πρώτη φορά να οδηγήσουν στη συγκεκριμένη διαδρομή, παράλληλα με

Λίγο πριν το GO ...

Η εκκίνηση του διεθνούς Ράλλυ Φθιώτιδος απέχει μόλις 10 ημέρες! Ο αγώνας, που φέτος συμπληρώνει 41 χρόνια ζωής, περιλαμβάνεται για πρώτη φορά στο καλεντάρι του Tour European Rally (TER) και θα διεξαχθεί με επίκεντρο την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας το τριήμερο από τις 28 έως τις 30 Ιουνίου. Η προσωρινή λίστα συμμετοχών περιλαμβάνει και αγωνιζόμενους από το εξωτερικό, γεγονός που θα προσδώσει ιδιαίτερη λάμψη στον αγώνα, ο οποίος εκτός από το TER και το TER Historic, προσμετράει και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου, όντας ο δεύτερος γύρος του θεσμού. Παράλληλα, αποτελεί τον δεύτερο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2), τον δεύτερο γύρο του  Κυπέλλου  αυτοκινήτων Legends (συντελεστής 2) και τον δεύτερο γύρο του Κυπέλλου Ασφάλτου Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2). Ο αγώνας είναι διήμερος και αποτελείται από 138 αγωνιστικά χιλιόμετρα, έτοιμα να προσφέρουν ισχυρές δόσεις αδρεναλίνης σε συμμετέχοντες και θεατές. Αξίζει να σημειωθεί πως η περίο