Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

23ος Γύρος Αττικής ...


Ο Σύλλογος Ιδιόκτητων Ιστορικών Αυτοκινήτων διοργανώνει το Σάββατο 23/4/2016 τον 23ο Γύρο Αττικής, ένα απαιτητικό regularity rally για καλά προετοιμασμένα ιστορικά αυτοκίνητα που θα κινηθεί σε διαδρομές της Νότιας Αττικής.
Η εκκίνηση θα δοθεί αργά το μεσημέρι του Σαββάτου από το Δημαρχείο της Βούλας και ο αγώνας θα αποτελείται από μία απλή διαδρομή συνολικού μήκους 100 χλμ και από 4 ειδικές διαδρομές ακρίβειας δευτερολέπτου. Ο τερματισμός και η απονομή θα γίνουν στην ταβέρνα «ΜΥΘΟΣ» στην Ανάβυσσο. Δεκτά θα γίνουν ιστορικά αυτοκίνητα με πιστοποιητικά FIVA ή FIA κατασκευής έως το 1986, χωρισμένα σε κατηγορίες Ε, F1-3, F4-5, G1, G2, G3, G4 & G5, καθώς και αυτοκίνητα ιστορικού ενδιαφέροντος με πιστοποιητικό FIVA κατασκευής έως το 1996, για τα οποία έχει θεσπιστεί ειδική κατηγορία Youngtimer.
Η τιμή συμμετοχής ανά πλήρωμα είναι 70€ για τα μέλη του ΣΙΣΑ και 80€ για τους υπόλοιπους αγωνιζόμενους. Για όσα πληρώματα επιθυμούν θα υπάρχει προαιρετικό γεύμα στην ταβέρνα  «ΜΥΘΟΣ»  στην Ανάβυσσο στην ειδική τιμή των 10€ ανά άτομο (χωρίς τα ποτά). Ειδικός Κανονισμός & Αίτηση Συμμετοχής θα βρίσκονται αναρτημένα στην ιστοσελίδα του ΣΙΣΑ. 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ

Δευτέρα 28/3 Έναρξη δηλώσεων συμμετοχής
Δευτέρα 18/4 Λήξη δηλώσεων συμμετοχής 21:00 στα γραφεία του ΣΙΣΑ
Τετάρτη 20/4 Ανακοίνωση λίστας συμμετεχόντων
Πέμπτη 21/4 Παραλαβή υλικού εκδήλωσης από τα γραφεία του ΣΙΣΑ 17:30-20:30
Σάββατο 23/4
14:30-15:25 Συγκέντρωση και Διοικητικός έλεγχος στο το Δημαρχείο της Βούλας (Δήμος Βάρης-
Βούλας-Βουλιαγμένης)
15:30 Εκκίνηση 1ου αυτοκινήτου
15:30-18:00 Βούλα-Βουλιαγμένη-Λιμανάκια-Βάρκιζα-Βάρη-Κορωπί-Καλύβια-Κερατέα-Πλάκα-Σούνιο-Αγ. Κωνσταντίνος-Ανάβυσσος
18:00 Τερματισμός στην Ταβέρνα ΜΥΘΟΣ στην Ανάβυσσο
18:30-20:30 Δείπνο, ανακοίνωση αποτελεσμάτων & απονομή κυπέλλων

Τα ωράρια των διαδρομών & ανασυγκροτήσεων αναφέρονται στην εκκίνηση και στον τερματισμό του πρώτου αυτοκινήτου. Το τελευταίο θα διέρχεται περίπου 1μιση ώρα μετά.

Για πληροφορίες και κανονισμό στα τηλέφωνα 210 97.04.457 και Ηλίας Μανιάτης  6944 351533 ή στην ιστοσελίδα του ΣΙΣΑ. Ο Σύλλογος διατηρεί το δικαίωμα αλλαγών για την καλύτερη ροή του προγράμματος.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ρυμουλκούμενα - Τρέιλερ ...

Μια τελευταία ρύθμιση στο ζήτημα έκδοσης στοιχείων κυκλοφορίας για χρήση οχημάτων κατηγορίας Ο1 και Ο2 (ρυμουλκούμενα - τρέιλερ), συμπεριλαμβανομένων και των ειδικής χρήσεως ειδικού σκοπού μη μεταφοράς εμπορευμάτων, ενεργοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με σχετική τροπολογία. Με τη νέα νομοθετική διάταξη παρέχεται η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ρυμουλκούμενων – τρέιλερ, που είχαν παλαιότερα τεθεί νόμιμα σε κυκλοφορία με ειδικά σημειώματα ρυμούλκησης (Ε.Σ.Ρ.) και δεν είχαν εκδώσει στοιχεία κυκλοφορίας εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας  που προέβλεπε η υπ’ αρ. 2805/2021 Υπουργική Απόφαση (δηλαδή, μέχρι 29/12/2023), να εκδώσουν στοιχεία κυκλοφορίας (άδεια και πινακίδες), κατόπιν καταβολής παραβόλου, ύψους 200 ευρώ και εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε μηνών, μετά τη δημοσίευσή της σε ΦΕΚ. Επιπλέον, με σκοπό τη διευκόλυνση της ομαλής και απρόσκοπτης διεκπεραίωσης των εργασιών των πολιτών, παρέχεται η δυνατότητα τουλάχιστον έως τέλος Σεπτεμβρίου 2024, να  τίθενται νομίμως σε κ

Ευχές Α.Λ.Α.Κ. ...

 

Τεχνητή Νοημοσύνη ...

Στο μέλλον, τα ψηφιακά προϊόντα που βασίζονται στην Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ ή AI) θα διαδραματίσουν καθοριστικό ρόλο για τον Όμιλο Volkswagen. Οι νέες εφαρμογές infotainment και πλοήγησης, η υψηλής απόδοσης αναγνώριση ομιλίας, οι εκτεταμένες λειτουργίες του αυτοκινήτου και η μεγάλη ενσωμάτωση των ψηφιακών συστημάτων σε αυτό θα εξασφαλίζουν σημαντικά οφέλη για τους πελάτες, βελτιώνοντας την εμπειρία από το προϊόν. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η Volkswagen έχει δημιουργήσει ένα εξειδικευμένο «Εργαστήριο Τεχνητής Νοημοσύνης» (AI Lab). Η εταιρεία αυτή θα λειτουργεί ως ένα παγκοσμίως δικτυωμένο κέντρο ικανοτήτων και εκκολαπτήριο ιδεών. Το AI Lab θα εντοπίζει νέες ιδέες προϊόντων για τον Όμιλο Volkswagen και θα τις συντονίζει εντός του Ομίλου. Όσο οι ανάγκες θα αυξάνονται θα υπάρχει συνεργασία με τον τομέα τεχνολογίας στην Ευρώπη, την Κίνα και τη Βόρεια Αμερική. Υιοθετώντας αυτήν την προσέγγιση, ο Όμιλος Volkswagen σκοπεύει να απλοποιήσει τη συνεργασία με τις εταιρείες τεχνολογίας με σκοπ