Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ταχύτερος και πρωτοπόρος ο Carlos Sainz ......


9η ειδική διαδρομή – Σε μία ημέρα που θύμιζε καμίνι, οι Sainz/Cruz ήταν το ταχύτερο πλήρωμα περνώντας στην 1η θέση της γενικής κατάταξης. Στην 2η θέση βρίσκεται ακόμη ένα PEUGEOT 2008 DKR, αυτό των Peterhansel/Cottret!
Λόγω της υπερβολικής ζέστης και με τον υδράργυρο στους 47 βαθμούς Κελσίου, η χτεσινή ειδική σταμάτησε στο σημείο CP2 με τα πληρώματα να έχουν διανύσει 179 χλμ., από τα προβλεπόμενα 285 χλμ. της διαδρομής. Σχεδόν όλα τα πληρώματα αντιμετώπισαν διάφορα προβλήματα, με τους Sainz/Cruz να έχουν τρία κλαταρίσματα και δύο κολλήματα στην άμμο. Τελικά, το ισπανικό δίδυμο κατάφερε να σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο και για πρώτη φορά να περάσει μπροστά στην γενική κατάταξη!
Οι Peterhansel/Cottret τερμάτισαν στην 7η θέση μετά από δύο κλαταρίσματα και κολλήματα, καθυστερώντας για περισσότερα από 11 λεπτά. Πολύ καλή εμφάνιση είχαν οι Despres/Castera με τον 6ο ταχύτερο χρόνο, ενώ η γκαντεμιά για τους Loeb/Elena συνεχίστηκε με το ταλαιπωρημένο 2008 DKR (από το προηγούμενο ντελαπάρισμα) κολλώντας τέσσερις φορές στην άμμο. Και με πρόβλημα στην μετάδοση έμειναν περίπου μιάμιση ώρα πίσω και ουσιαστικά εκτός διεκδίκησης.

Carlos Sainz (PEUGEOT 2008 DKR n°303): «Ήταν μία πολύ δύσκολη ειδική. Είχε πολύ off-road σε μαλακό έδαφος με πολλές πιθανότητες να κολλήσεις. Δεν είμαι σίγουρος γιατί μίκρυναν την ειδική, ακόμη και αν είχε τόση πολύ ζέστη. Είμαι χαρούμενος για την 1η θέση, αλλά θα είναι δύσκολα αύριο στην ειδική Fiambala όπου ως πρώτοι θα ανοίγουμε το δρόμο».

Cyril Despres (PEUGEOT 2008 DKR n°321): «Η ειδική μας πήγε καλά. Οδηγήσαμε προσεκτικά και δεν κολλήσαμε. Κάποια στιγμή είδαμε ένα αυτοκίνητο να κολλά. Ήταν ο Stephane. Όταν βρίσκεσαι στην Team Peugeot Total πρέπει να βοηθήσεις την ομάδα σου. Χάσαμε λίγο χρόνο για να του δώσουμε μία ρεζέρβα. Αν δεν το κάναμε αυτό θα μπορούσαμε να είμαστε οι νικητές».

Η κατάταξη στην 9η ειδική διαδρομή (Belén-Belén)
1. Carlos Sainz (ESP)/Lucas Cruz (ESP), PEUGEOT 2008 DKR, 2h35min31s
2. Erik Van Loon (NLD)/Wouter Rosegaar (NLD), Mini All 4 Racing, +10s
3. Mikko Hirvonen (FIN)/Michel Perin (FRA), Mini All 4 Racing, +17s
4. Giniel De Villiers (ZAF)/Dirk Von Zitzewitz (DEU), Toyota Hilux, +38s
5. Nasser Al-Attiyah (QAT)/Matthieu Baumel (FRA), Mini All 4 Racing, +2min04s
6. Cyril Despres (FRA)/David Castera (FRA), PEUGEOT 2008 DKR, +6min46s
7. Stéphane Peterhansel (FRA)/Jean-Paul Cottret (FRA), PEUGEOT 2008 DKR, +9min12s
22. Sébastien Loeb (FRA)/Daniel Elena (MC), PEUGEOT 2008 DKR, +1h13min47s

Η γενική κατάταξη μετά την 9η ειδική διαδρομή

1. Carlos Sainz (ESP)/Lucas Cruz (ESP), PEUGEOT 2008 DKR, 28h39min24s
2. Stéphane Peterhansel (FRA)/Jean-Paul Cottret (FRA), PEUGEOT 2008 DKR, +7min03s
3. Nasser Al-Attiyah (QAT)/Matthieu Baumel (FRA), Mini All 4 Racing, +14min38s
4. Mikko Hirvonen (FIN)/Michel Perin (FRA), Mini All 4 Racing, +34min50s
5. Giniel De Villiers (ZAF)/Dirk Von Zitzewitz (DEU), Toyota Hilux, +53min18s
10. Cyril Despres (FRA)/David Castera (FRA), PEUGEOT 2008 DKR, +1h51min30s
13. Sébastien Loeb (FRA)/Daniel Elena (MC), PEUGEOT 2008 DKR, +2h16min54s

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

60 χρόνια Opel Design Centre...

Το 2024 είναι μία επετειακή χρονιά για την Opel, αφού η Γερμανική εταιρεία γιορτάζει 125 χρόνια στην κατασκευή αυτοκινήτων. Από το 1899, η μάρκα με έμβλημα τον Κεραυνό έχει καταστήσει την κινητικότητα προσιτή σε εκατομμύρια ανθρώπους, ενώ την ίδια στιγμή, συνεχίζει να εμπνέει το κοινό με τα καινοτόμα μοντέλα της. Σήμερα, το έμβλημα της Opel εκφράζει τη συναρπαστική πλευρά της μάρκας, καθώς και τον δρόμο της προς τον εξηλεκτρισμό. Το design είναι αυτό που ευθύνεται κατά κύριο λόγο για το πώς ένα αυτοκίνητο μπορεί να συναρπάσει από την πρώτη ματιά. Και εδώ, η Opel έθεσε γερές βάσεις, ακριβώς 60 χρόνια πριν. Το 1964, ξεκινά τη λειτουργία του στο Rüsselsheim το Opel Design Studio, το πρώτο κέντρο σχεδιασμού αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Από τότε, είναι υπεύθυνο για τη συνεχώς εξελισσόμενη σχεδιαστική φιλοσοφία των μοντέλων παραγωγής της Opel. Οι σχεδιαστές έχουν επίσης δημιουργήσει πρωτοποριακά πρωτότυπα οχήματα, που δίνουν μια γεύση από το μέλλον της μάρκας, από το θρυλικό Opel Experimental GT

1000 Miglia ...

Από τις 11 έως και τις 15 Ιουνίου 2024 διεξάγεται στην Ιταλία και την κλασική πλέον διαδρομή Μπρέσια-Ρώμη-Μπρέσια, το 42ο “1000 Miglia” όπου πάνω από 400 κλασικά αυτοκίνητα λαμβάνουν μέρος. Περισσότερες από 50 Alfa Romeo συμμετέχουν στον «Πιο όμορφο αγώνα του κόσμου», όπως τον αποκαλούσε ο Enzo Ferrari. Η πιο ιδιαίτερη αφορά σε μια εξαιρετικά σπάνια 1900 Sport Spider του 1954, η οποία φέρει τον αριθμό «289». Πρόκειται για ένα ανοιχτό αγωνιστικό με 4κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα που απέδιδε 138 HP, κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων και πίσω άξονα De Dion. Χάρη στο βάρος των μόλις 880 kg και την εξαιρετική αεροδυναμική, μπορούσε να αναπτύξει ταχύτητα έως και 220 km/h ενώ τα δυναμικά χαρακτηριστικά της ήταν κορυφαία. Πίσω από το τιμόνι της βρίσκεται ο Nicola Larini, ο θρυλικός πιλότος που στη δεκαετία του 1990 μεσουράνησε στο DTM και το 1993 στέφθηκε πρωταθλητής με την Alfa Romeo 155 V6 TI. Ακόμα μια πολύ σπάνια παρουσία είναι μια 1900 Super Sprint του 1956 που συμμετέχει στον αγώνα με τ

20ο Ράλλυ Κορίνθου ...

Το Ράλλυ Κορίνθου στην επιστροφή του στο 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ έπειτα από δύο χρόνια απουσίας, συγκέντρωσε 48 συμμετοχές! Ο αγώνας θα πραγματοποιηθεί από την Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Κορινθίας (ΑΛΑΚ) στις 15 και 16 Ιουνίου και πεδίο δράσης θα είναι δύο αγαπημένες «ακροπολικές» Ειδικές Διαδρομές, οι Άγιοι Θεόδωροι και τα Πίσια. Οι συμμετοχές χαρακτηρίζονται τόσο από την ποσότητα, όσο και από την ποιότητα, με τους πρωταγωνιστές του πρωταθλήματος να δίνουν το παρών στην Κόρινθο, σε ένα κρίσιμο σημείο για το θεσμό. Πρώτοι στον αγώνα θα εκκινήσουν οι Jourdan Serderidis-Frederic Miclotte με το ολοκαίνουριο Skoda Fabia RS Rally2 του οδηγού, οι οποίοι θα αγωνιστούν στο Ράλλυ Κορίνθου προκειμένου να κάνουν μια καλή προπόνηση ενόψει του εθνικού μας αγώνα, στον οποίο θα οδηγήσουν ένα Ford Puma της κορυφαίας κατηγορίας. Να αφήσουν πίσω τους τις ατυχίες που αντιμετώπισαν στους δύο πρώτους πρωταθληματικούς αγώνες θα επιδιώξουν οι Ιωάννης Παπαδημητρίου-Χρήστος Κουζιώνης, οι οποίοι θα κ