Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Για τρίτη συνεχή χρονιά στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο ο Σερδερίδης ...


Με σύμμαχο την εμπειρία από τις συμμετοχές του στον αγώνα τα δύο τελευταία χρόνια αγωνίζεται στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο, πρώτο γύρο του WRC, o Ιορδάνης Σερδερίδης. Ο έλληνας οδηγός που ακολουθεί τα τελευταία χρόνια τη δεύτερη τη τάξει κατηγορία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ που απευθύνεται σε ιδιώτες, θα δοκιμάσει και φέτος τις δυνάμεις του στον πιο ιστορικό αγώνα του WRC με συνοδηγό τον Βέλγο Fred Miclotte και αυτοκίνητο Citroen DS3 R5.
Οι συνθήκες που θα αντιμετωπίσει ο καβαλιώτης οδηγός στις ειδικές βόρεια του πριγκηπάτου είναι ότι πιο δύσκολο μπορεί να συναντήσει κανείς στο παγκόσμιο πρωτάθλημα, με τις ασφάλτινες ειδικές να καλύπτονται σε πολλά τους σημεία από πάγο και χιόνι και να κάνουν την επιλογή των ελαστικών γρίφο για δυνατούς λύτες.
«Το Ράλλυ Μόντε Κάρλο είναι ένας ξεχωριστός αγώνας στον οποίο έχεις να αντιμετωπίσεις τεράστιες προκλήσεις. Πρέπει να προβλέψεις, εκτός των άλλων παραγόντων ενός συνηθισμένου αγώνα, τον καιρό που θα συναντήσεις στις ειδικές και μπορεί να αλλάζει από λεπτό σε λεπτό, αλλά και τα λάστιχα που θα επιλέξεις, μεταβλητές που αυξάνουν κατακόρυφα το συντελεστή δυσκολίας. Πρέπει να προσαρμόζεις το ρυθμό σου και το οδηγικό σου στυλ ανάλογα με τις συνθήκες, πολλές φορές και μέσα στην ίδια ειδική!» δήλωσε ο Σερδερίδης που συμπλήρωσε «Μπορεί να έχουμε τρέξει στο συγκεκριμένο αγώνα 2 φορές και να γνωρίζουμε αρκετά τις ειδικές, καθώς έχουμε αντιμετωπίσει παρόμοιες καταστάσεις τα δύο τελευταία χρόνια, η γενικότερη εμπειρία μου όμως από αγώνες ράλλυ είναι περιορισμένη σε σχέση με τους περισσότερους αντιπάλους μου».
Ο Έλληνας οδηγός θα έχει στη διάθεση του τέσσερις διαφορετικούς τύπους ελαστικών της Michelin, με μαλακή γόμα, πολύ μαλακή γόμα, χιονολάστιχα αλλά και λάστιχα με καρφιά για να επιλέξει ποια θα χρησιμοποιήσει στις ειδικές, ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες.
«Στόχος μας είναι ο τερματισμός στη βαθμολογούμενη 10αδα της κατηγορίας μας και στην πρώτη 30αδα του αγώνα και πιστεύω πως έχουμε τις δυνατότητες να τα καταφέρουμε. Είμαι πολύ χαρούμενος που στον αγώνα συμμετέχει ο καλύτερος Έλληνας οδηγός, ο Λάμπρος Αθανασούλας και οι χρόνοι του θα αποτελούν σημείο αναφοράς για εμένα. Στην πραγματικότητα όμως δεν θέλω να μπω σε διαδικασία σύγκρισης με κανέναν αντίπαλο μου, θα ακολουθήσω τον δικό μου ρυθμό και θα κάνω ότι καλύτερο μπορώ» είπε ο Σερδερίδης που δηλώνει έτοιμος για την πρόκληση του εναρκτήριου αγώνα του WRC!


Η αυλαία του Παγκοσμίου πρωταθλήματος Ράλλυ θα ανοίξει την Πέμπτη 21 Ιανουαρίου, με την πανηγυρική εκκίνηση που θα διεξαχθεί στο Μονακό. Η αγωνιστική δράση αρχίζει το βράδυ της ίδιας ημέρας, με τη διεξαγωγή δύο νυχτερινών ειδικών και θα ολοκληρωθεί την Κυριακή το μεσημέρι με την τέλεση της Power Stage.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι