Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ανασκόπηση Ο.Μ.Α.Θ. ......


Από όποια οπτική γωνία και να το δει κανείς για τον Όμιλο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας το 2015 ήταν μια γεμάτη χρονιά με επιτυχημένες διοργανώσεις, με έμφαση στην εκπαίδευση των στελεχών μας ,με το κοινωνικό μας πρόσωπο να αναδεικνύεται και φυσικά με πολλούς αθλητές που συμμετείχαν σε πάμπολλους αγώνες κατακτώντας πρωταθλήματα και διακρίσεις μαζεύοντας παράλληλα εμπειρίες που θα αποδειχθούν πολύτιμες για το 2016.
Από τα τέλη του 2014 είχε διαφανεί ότι τα γραφεία του σωματείου ήταν πολύ μικρά για να στεγάσουν τα μέλη και τους αθλητές μας και έτσι με το που άλλαξε η χρονιά μεταφερθήκαμε στην Μ. Παπαρήγα 9 με το πλήθος κόσμου που παρευρέθηκε για την κοπή της πίτας να μας δικαιώνει. Συνεχίσαμε με το 1ο σεμινάριο κριτών που έγινε ποτέ στην Θεσσαλία έχοντας την τιμή να εκπαιδευτούμε από τους κ.κ. Ζηρόπουλο και Παπασταθόπουλο, ενώ την ίδια ημέρα οι τεχνικοί μας έφοροι είχαν την πρώτη τους επαφή συμμετέχοντας στην εκδήλωση έκδοσης αγωνιστικών ταυτοτήτων των αυτοκινήτων όλης της Θεσσαλίας.Ενώ το δεύτερο εξάμηνο του 2015 ήταν από κάθε άποψη πλήρες  με την ίδρυση της τράπεζας αιμοδοσίας, διοργανώσαμε την 1η έκθεση αγωνιστικού αυτοκινήτου στην παραλία του Βόλου με την παρουσία του κόσμου να ξεπερνάει κάθε προσδοκία, υλοποιήσαμε έστω και σε πρώιμο στάδιο την ιδέα του group sponsoring για τους αθλητές μας, στελεχώσαμε σε μεγάλο ποσοστό το shakedown, τις επίσημες χρονομετρημένες δοκιμές και την ειδική Κεφαλάρι στην βιτρίνα του μηχανοκίνητου αθλητισμού της χώρας μας το Rally Acropolis, βοηθήσαμε στον 5ο αγώνα του Μακεδονικού επάθλου στις Σέρρες και φυσικά γεμίσαμε με στελέχη μας το Dragday Στεφανοβικείου του 2015.
Όλα αυτά δεν θα ήταν δυνατά χωρίς την εκπαίδευση των αθλητών και των μελών μας.
Έτσι οι Ζούρος, Μπερτζέμης, Πατσέας και Πετρούλιας είναι οι τέσσερις νέοι τεχνικοί μας έφοροι που με την εμπειρία τους και πλέον με την εξειδικευμένη κατάρτιση τους μπορούν να καλύψουν τα όποια κενά μπορεί να έχει ένας ενδιαφερόμενος πάνω στο αγωνιστικό αυτοκίνητο. Παράλληλα με τους τεχνικούς εφόρους ο Ο.Μ.Α.Θ. έδωσε βάση και στους υπόλοιπους κριτές. Έτσι τον έμπειρο Τριανταφύλλου Η. πλαισιώνουν από φέτος και οι Κολοκοτρώνη, Κορίνθιος, Κωσταδιού, Μακρυγιάννης,  Μόσιος Κ, Μόσιος Σ, Μόσχος, Σαρρής,Τριανταφύλλου Ν, Τσιτσιγιάννης και Τσιτσιγιάννη ως επιτυχόντες του 1ου σεμιναρίου δόκιμων κριτών του σωματείου μας δίνοντας ήδη τα διαπιστευτήρια τους σε διάφορους αγώνες.
Βέβαια όλοι αυτοί είναι στο παρασκήνιο για τους πραγματικούς πρωταγωνιστές των αγώνων:
Τους Αθλητές. Παρέα με τους ήδη υπάρχοντες λοιπόν Τσιτσιγιάννη Αθ, Χαλύφα,  Ταχτά,Τσιτσιγιάννη Αλ, Λεγαντή, Αναστασίου, Χατζηαγγελάκη, Γκριμπούρα, Καρλέ, Πατέτσος προστέθηκαν και οι προερχόμενοι από άλλα σωματεία οι Κορίνθιος, Ψιλιώτης, Παρασκευάς, Ρέντης, Στρούγγης, Μιχαήλ,Δαμασιώτης, Νικολός,Κωνσταντίνος και Βασδέκης.
Ο Ο.Μ.Α.Θ. νιώθει ιδιαίτερα υπερήφανος γιατί εκτός των προαναφερθέντων αθλητών συνέβαλε στην ένταξη νέων αθλητών στον χώρο με τους Μόσιο, Μπατσίλα, Τριανταφύλλου, Πρίντζιο, Πατατούκο και Μπαντάβα να παίρνουν φέτος το βάπτισμα του πυρός αλλά και οι Σαρρής, Μπερτζέμης και Λέτσας να επιστρέφουν στην οικογένεια των αγώνων αυτοκινήτων έπειτα από μακρά αποχή.
Και φυσικά ουκ ολίγες συμμετοχές των αθλητών μας συνοδεύτηκαν από διακρίσεις των αθλητών για τις οποίες θα ακολουθήσει ξεχωριστό δελτίο τύπου εν αναμονή των επίσημων ανακοινώσεων της ομοσπονδίας.
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε και δημόσια την ιατρική ομάδα του σωματείου που στάθηκε από την αρχή αρωγός των προσπαθειών μας και αποτελείτε από την παθολόγο κ.Μάνου, την οφθαλμίατρο κ.Μαντά, τον καρδιολόγο κ.Πίννα και τον φυσικοθεραπευτή κ.Κριτσιώτη
Επίσης θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε την αστυνομική διεύθυνση Μαγνησίας και το τμήμα τροχαίας Βόλου,τον Ο.Λ.Β. και το κεντρικό λιμεναρχείο Βόλου καθώς και την περιφέρεια Θεσσαλίας και τον Δήμο Βόλου για την πολύτιμη βοήθεια τους χωρίς την οποία τιποτα από όλα αυτά δεν θα ήταν εφικτό.
Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας θέλει να ευχηθεί καλές γιορτές και ευτυχισμένο το 2016 με πολλά και ασφαλή χιλιόμετρα.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

Στην πρίζα ...

Οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα είναι ευκολότερο να φορτίζουν τα οχήματά τους στο σπίτι και στην εργασία τους τα επόμενα χρόνια, μετά την αναθεώρηση της οδηγίας για την ενεργειακή απόδοση των κτιρίων (EPBD) από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η οδηγία στοχεύει να βάλει την Ευρώπη στο δρόμο της πλήρους απανθρακοποίησης έως το 2050. Προσδιορίστηκαν χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτουν όλες οι νέες κατασκευές, αλλά και αυτές που υπόκεινται σε ανακαινίσεις. Έτσι όλα τα νέα κτίρια, καθώς και τα υπάρχοντα που υπόκεινται σε ριζική ανακαίνιση, πρέπει τώρα να εγκαταστήσουν προ-καλωδίωση για τα σημεία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Τι προβλέπει η νέα οδηγία Αυτό καλύπτει όλα τα απαραίτητα βήματα για να καταστεί δυνατή η εγκατάσταση σημείων φόρτισης. Επιπλέον, όλα τα νέα και ανακαινισμένα κτίρια με περισσότερες από πέντε θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων πρέπει να έχουν τουλάχιστον ένα σημείο φόρτισης για κάθε πέντε θέσεις και προκαλωδίωση για τους τουλάχιστον μισούς χώρους. Τα γραφεία που διαθέτουν

Opel Grandland SUV ...

Κομψό και δυναμικό, ευρύχωρο, ευέλικτο και αμιγώς ηλεκτρικό. Αυτό είναι το νέο Grandland, που παρουσίασε σήμερα η Opel! Στο νέο μοντέλο διακρίνουμε πολλά από τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά που πρωτοείδαμε στο πρωτότυπο Opel Experimental, για πρώτη φορά σε μοντέλο παραγωγής. Αυτά τα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν το 3D Vizor με το φωτιζόμενο λογότυπο του ‘Κεραυνού’, που τοποθετείται περήφανα στο κέντρο της μάσκας, καθώς και τα μόνιμα φωτιζόμενα γράμματα "OPEL" στο πίσω μέρος. Άλλα ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά αποτελούν το σύστημα φωτισμού Intelli-Lux Pixel HD με περισσότερα από 50.000 αυτόνομα στοιχεία, η νέα πλατφόρμα STLA Medium για τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα και η νέα, επίπεδη εγκατάσταση της μπαταρίας, που επιτρέπει την τοποθέτηση μιας μπαταρίας χωρητικότητας 98 kWh, η οποία χαρίζει στο Grandland Electric έως και περίπου 700 km ηλεκτρικής αυτονομίας (WLTP1). “Το λανσάρισμα του νέου Grandland αποτελεί ορόσημο για την Opel. Πλέον, κάθε μοντέλο της Opel, χωρίς εξαίρεση, είναι δι