Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ασφάλεια 5 Αστέρων Euro NCAP για το Νέο Opel Astra ......


Το Euro NCAP επιβεβαίωσε την αξιοπιστία της συνολικής ασφάλειας του Opel Astra. Στην τελευταία αξιολόγηση που δημοσιεύτηκε σήμερα, το Euro NCAP βαθμολόγησε το νέο Astra με πέντε αστέρια. Το νέο, συμπαγές πεντάθυρο hatchback της Opel πέτυχε υψηλά σκορ σε όλες τις κατηγορίες που αξιολογήθηκε – προστασία ενηλίκων επιβατών, προστασία παιδιών, προστασία πεζών και συστήματα υποστήριξης ασφάλειας.
Στόχος της Opel για την ασφάλεια των επιβατικών και ελαφρά επαγγελματικών οχημάτων της είναι η βελτιστοποιημένη προστασία σε πραγματικές συνθήκες κυκλοφορίας και στις συγκρούσεις. Μη αποτελώντας εξαίρεση, τo νέο Astra βασίζεται στην ενιαία φιλοσοφία συστημάτων ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας.
Η σταθερή καμπίνα επιβατών είναι σχεδιασμένη ώστε να υφίσταται τη μικρότερη δυνατή παραμόρφωση προσφέροντας το μέγιστο χώρο επιβίωσης σε μία σύγκρουση. Για την αντιμετώπιση της ενέργειας κρούσης που απελευθερώνεται σε μία σύγκρουση, το εμπρός, το πίσω και τα πλαϊνά τμήματα της καμπίνας περιβάλλονται από ζώνες απορρόφησης ενέργειας και ελεγχόμενης παραμόρφωσης.
Μέσα στην καμπίνα επιβατών, το νέο Astra υιοθετεί μία ‘τριμερή’ φιλοσοφία για το στάνταρ σύστημα αερόσακων που αποτελείται από εμπρόσθιους αερόσακους για οδηγό και συνοδηγό, πλευρικούς αερόσακους προστασίας θώρακα / λεκάνης και αερόσακους οροφής πλήρους μήκους στην πρώτη και δεύτερη σειρά καθισμάτων. Σε συνδυασμό με προηγμένα συστήματα εμπρός ασφάλειας που περιλαμβάνουν ζώνες ασφαλείας αυτόματης αναδίπλωσης με προεντατήρες, περιοριστές φορτίου και πλαίσια αντιβύθισης ενσωματωμένα στα καθίσματα, το νέο Astra διασφαλίζει μέγιστη προστασία στους επιβάτες και μειώνει την πιθανότητα ατυχήματος.
Τα υψηλά πρότυπα προστασίας ενηλίκων επιβατών, παιδιών και πεζών του νέου Astra συμπληρώνονται από προηγμένα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας και λειτουργίες υποστήριξης οδηγού.
Η Προειδοποίηση Αλλαγής Λωρίδας Οχήματος (Lane Departure Warning), με Σύστημα Διατήρησης Λωρίδας Κυκλοφορίας (Lane Keep Assist) όχι μόνο προειδοποιεί τον οδηγό, αλλά εφαρμόζει και αυτόματη διόρθωση διεύθυνσης εάν ο οδηγός βγει τυχαία από τη λωρίδα του. Οι εμπρόσθιες συγκρούσεις μπορούν να αποφευχθούν ή να μετριαστούν σε σφοδρότητα χάρη στο Αυτοματοποιημένο Φρενάρισμα Έκτακτης Ανάγκης (Automated Emergency Braking), την Ενσωματωμένη Υποστήριξη Πέδησης (Integrated Brake Assist), το Σύστημα Αναγνώρισης Επικείμενης Σύγκρουσης (Forward Collision Alert) και την Ένδειξη Απόστασης Προπορευόμενου Οχήματος (Following Distance Indication). Το σύστημα προειδοποίησης σύγκρουσης έχει βελτιστοποιηθεί με μία σειρά κόκκινων φλας LED, που προβάλλονται στο παρμπρίζ, στο πεδίο ορατότητας του οδηγού εάν η απόσταση από το προπορευόμενο όχημα μειώνεται και επίκειται σύγκρουση.


Τα δεδομένα αυτών των συστημάτων συγκεντρώνει η mono camera του νέου Astra, που βρίσκεται στο πάνω τμήμα του παρμπρίζ. Το νέο Astra είναι το πρώτο συμπαγές αυτοκίνητο με mono camera από κατασκευαστή μαζικής παραγωγής και είναι επίσης το πρώτο Opel που προσφέρει υποβοηθούμενη πέδηση με βάση δεδομένα που λαμβάνονται μόνο από την camera.
Τα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας και υποστήριξης οδηγού του νέου Astra ολοκληρώνονται από την Προειδοποίηση Πλαϊνού Τυφλού Σημείου (Side Blind Spot Alert) (που χρησιμοποιεί τους αισθητήρες υπερήχων του συστήματος Park Assist για να προειδοποιήσει σχετικά με κρυφούς κινδύνους κατά την αλλαγή λωρίδων, στις προσπεράσεις ή στις στροφές) και IntelliLux LED® matrix light. Αυτή η προηγμένη τεχνολογία φωτισμού προσαρμόζεται αυτόματα στις τρέχουσες συνθήκες κυκλοφορίας και πάντα προσφέρει τον καλύτερο δυνατό φωτισμό.
Εκτός από τον οδηγό, τους επιβάτες και τους άλλους χρήστες των δρόμων, το νέο Astra προσφέρει επίσης “πεντάστερη” προστασία στην τσέπη του οδηγού και την άδεια οδήγησης. Το σύστημα Traffic Sign Assist παρακολουθεί συνεχώς τα δεδομένα της mono camera και τα συγκρίνει με τις πληροφορίες από το ενσωματωμένο σύστημα πλοήγησης του Navi 900 Intellilink infotainment. Στη συνέχεια, όρια ταχύτητας προβάλλονται στο ταμπλό, μειώνοντας τον κίνδυνο προστίμων από υπέρβαση ορίων ταχύτητας.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

Σ.Ο.Α.Α. 2024 ...

 

3η Ανάβαση Ψάθας ...

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων συνεχίζεται το διήμερο 27 και 28 Απριλίου με την 3η Ανάβαση Ψάθας η οποία συγκέντρωσε 54 συμμετοχές σε όλες τις κατηγορίες. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets. Ωραίες μονομαχίες και πλούσιο θέαμα αναμένεται να προσφέρουν οι οδηγοί που θα λάβουν μέρος στον αγώνα, καθώς όλοι θα δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό, θέλοντας να καρπωθούν πολύτιμους βαθμούς στη μάχη του πρωταθλήματος. Στην κατηγορία Formula Saloon , ο Μάριος Ηλιόπουλος θα οδηγήσει το γνωστό Ford Fiesta με στόχο κυρίως να ξεσηκώσει τα πλήθη που θα βρεθούν στη διαδρομή του αγώνα. Ο Νίκος Παπαδόπουλος θα προσπαθήσει να «κυνηγήσει» τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας με το θηριώδες Ford Escort MKII. Το παρών με στόχο ένα καλό πλασάρισμα στην κατηγορία θα δώσει στην Ψάθα ο «Κανέλλος», οδηγώντας ένα Peugeot 106, ενώ ένα Skoda Fabia θα έχει στα