Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Άρχισε η δράση ......


Οι εγκαταστάσεις του Ι.ΚΤΕΟ "Mr ΚΤΕΟ" στη Γέφυρα Ασπροπύργου φιλοξένησαν τη διαδικασία Τεχνικού και Διοικητικού, με την οποίο ξεκίνησε τυπικά ο αγώνας, που θα κορυφωθεί αύριο Σάββατο 28 Νοεμβρίου με το καθαρά αγωνιστικό κομμάτι. Από τη διαδικασία πέρασαν 53 αυτοκίνητα, ενώ άλλα 5 αναμένεται να περάσουν από έλεγχο εξακρίβωσης αύριο το πρωί λίγο πριν την εκκίνηση, τη στιγμή που 4 πληρώματα δε θα εκκινήσουν τον αγώνα. 
Θυμίζουμε, πως το 36ο Ράλλυ Παλάδιο έχει ως επίκεντρο τη Νέα Πέραμο Αττικής, που θα φιλοξενήσει το χώρο Εκκίνησης, Τερματισμού καθώς και το Service Park. Το 1ο αγωνιστικό αυτοκίνητο, θα εκκινήσει από τη Νέα Πέραμο στις 9.00 και θα επιστρέψει εκεί για τον τερματισμό στις  16.08, αφού τα πληρώματα θα έχουν αγωνιστεί σε συνολικά 7 ειδικές διαδρομές μήκους 50,66 αγωνιστικών χιλιομέτρων.
Ο καιρός αναμένεται να παίξει καθοριστικό ρόλο στην εξέλιξη του αγώνα, όντας μάλιστα το  κύριο θέμα συζήτησης στα "πηγαδάκια" μεταξύ των αγωνιζόμενων κατά τη διάρκεια του τεχνικού ελέγχου, με την επιλογή των κατάλληλων ελαστικών να αναδεικνύεται σε πολύ δύσκολη άσκηση. 
Όσοι από τους θεατές ενδιαφέρονται να εισέλθουν στις ειδικές διαδρομές, θα πρέπει να βρεθούν εκεί τουλάχιστον 1 ώρα πριν τη διέλευση του 1ου αγωνιστικού αυτοκινήτου. 
Το 36ο Ράλλυ Παλάδιο τελεί υπό την αιγίδα του Δήμου Μεγαρέων, ενώ παράλληλα θα διεξαχθεί με την υποστήριξη του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας και της Δημοτικής Κοινότητας και Εμπορικού Συλλόγου Νέας Περάμου. 

Μεταξύ των Χορηγών του αγώνα συγκαταλέγονται οι Seajets, Car Center, Φάρμα Κεχαγιάς, Serkova, Bibelo Creperie Café και Turbo Hellas. 
Χορηγοί επικοινωνίας είναι οι: Zougla.gr, 90,4_Κανάλι Ένα ΠΕΙΡΑΙΑΣ, SBC,  Automotopatras.gr, Time2Rally.gr, SportalTV, Κόκκινη Σημαία και SNP News.

Όλη η εξέλιξη του Αγώνα ΕΔΩ!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

Αναγέννηση ...

Το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τρίπολης θα υποδεχτεί το Σαββατοκύριακο 20 και 21 Απριλίου, 45 οδηγούς, οι οποίοι θα λάβουν μέρος στον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στις κατηγορίες Ν&Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών! Διοργανωτές είναι τα Σωματεία “Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ αυτοκινήτων” (ΑΣΙΣΑ) και “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.). Η κατηγορία Ν&Α συγκέντρωσε 11 οδηγούς, οι οποίοι θα αγωνιστούν με στόχο τη νίκη στην πρεμιέρα του θεσμού. Με τετρακίνητο Lancer της Ομάδας Ν θα αγωνιστεί ο 26χρονος Ταξιάρχης Ασημακόπουλος, ευελπιστώντας η τύχη να είναι με το μέρος του στην Τρίπολη, σε αντίθεση με την πρόσφατη Ανάβαση Ριτσώνας. Γνωστός από τη συμμετοχή του σε αγώνες ταχύτητας παλαιότερα, ο Σάκης Ηλιάδης επιστρέφει στην πίστα με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX και θα διεκδικήσει τη νίκη, ενώ για πρώτη φορά θα εκκινήσει σε αγώνα ταχύτητας ο 27χρονος τοπικός, Δημήτρης Μουργελάς με ένα Mitsubishi Lancer Evo VIII. Από τη Ρόδο θα ταξιδέψ

Νέος Κ.Ο.Κ. ...

Προ των πυλών βρίσκεται ο αναμορφωμένος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας με τις ποινές να αφορούν στον οδηγό και όχι στο όχημα. «Ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών, επικεντρωμένη στην οδική ασφάλεια. Δεν μας ενδιαφέρει να τιμωρήσουμε, πρωτίστως, τους παραβάτες, μας ενδιαφέρει να είναι εφαρμόσιμες οι ποινές, να είναι δίκαιες και να αντιστοιχούν στη σοβαρότητα και στην επικινδυνότητα κάθε παράβασης» , τόνισε η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου. Για πρώτη φορά, σύμφωνα με τον νέο ΚΟΚ, που αναμένεται να τεθεί σε διαβούλευση το επόμενο διάστημα, κατηγοριοποιούνται οι ποινές και αυστηροποιούνται, ανάλογα με τη σοβαρότητα της παράβασης (πχ. κινητό τηλέφωνο, κράνος, ζώνη κ.α.).   «Ο νέος ΚΟΚ, που θα ανταποκρίνεται στις νέες συνθήκες, βρίσκεται σε τελικό στάδιο επεξεργασίας και πρόκειται συντόμως να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση, πριν πάρει τον δρόμο για τη Βουλή» ανέφερε και υποστήριξε ότι ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών,