Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

To SEAJETS Ράλλυ Ακρόπολις στην ΕΡΤ-Τελευταίες δοκιμές ......


Μέσα από την τηλεοπτική και τη ραδιοφωνική συχνότητα της ΕΡΤ, οι φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού και όχι μόνο, θα έχουν τη δυνατότητα να μαθαίνουν την εξέλιξη του SEAJETS Ράλλυ Ακρόπολις 2015, καθώς και να παρακολουθήσουν τις καλύτερες στιγμές του. Ειδικότερα, τα σημαντικότερα στιγμιότυπα κάθε ημέρας θα μεταδοθούν από το κεντρικό δελτίο ειδήσεων της ΕΡΤ2 το Σάββατο 10 και την Κυριακή 11 Οκτωβρίου στις 21:00, ενώ οι τηλεθεατές θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν την ανασκόπηση του αγώνα, διάρκειας μιας ώρας, την Τρίτη 13 Οκτωβρίου στις 18:00 και την Παρασκευή 16 Οκτωβρίου στις 22:00.
Παράλληλα, η ΕΡΑσπορ στους 101.8 FM και το “Auto-Moto” με τον Άκη Παναγιωτόπουλο (κάθε Σάββατο και Κυριακή 12:00 με 13:00), «βρίσκεται» ήδη στην καρδιά των εξελίξεων, όπου και θα παραμείνει με τακτική ενημέρωση, συνδέσεις και συνεντεύξεις από τους πρωταγωνιστές του SEAJETS Ράλλυ Ακρόπολις 2015. 
Το Λουτράκι, όπου φιλοξενείται το SEAJETS Ράλλυ Ακρόπολις 2015 κινείται πλέον στο ρυθμό του αγώνα, με τις ομάδες να έχουν στρατοπεδεύσει στη Σχολή Μηχανικού όπου και το Service Park, και τα πληρώματα να βρίσκονται στις ειδικές διαδρομές για την πρώτη ημέρα αναγνωρίσεων. Ωστόσο, οι οδηγοί που πρωταγωνιστούν στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλλυ, πραγματοποίησαν χθες τις τελευταίες τους δοκιμές με τα αγωνιστικά αυτοκίνητα, έτσι ώστε να προετοιμαστούν ιδανικά για τις συνθήκες που θα συναντήσουν στις ακροπολικές ειδικές διαδρομές. Ο επικεφαλής στη βαθμολογία Kajetan Kajetanowicz, μαζί με τους Alexey Lukyanuk και Ιορδάνη Σερδερίδη βρέθηκαν σε χωμάτινη ειδική στα Αθίκια, ενώ η εργοστασιακή ομάδα της Peugeot, με τους Craig Breen και Charles Martin επέλεξαν τα Πίσια για τις τελευταίες ρυθμίσεις των 208 T16. Την ίδια ώρα, οι Bruno Maghalaes, Robert Consani καθώς και ο Λάμπρος Αθανασούλας, προτίμησαν τα Εξαμίλια, με τον Jaromir Tarabus να καταφθάνει κάπως αργότερα, με στόχο την οδήση νύχτα. 

Δηλώσεις:
Robert Consani: «Προσπαθούμε να επιλέξουμε το καλύτερο set up για τον αγώνα, αλλά ακόμα δεν το έχουμε βρει. Οι συνθήκες είναι πολύ διαφορετικές από την Κύπρο, αφού το χώμα είναι πιο μαλακό εδώ. Μετά την Τσεχία αισθάνομαι καλά και έχω αυτοπεοιποίηθηση. Στην Ελλάδα θέλω να σημειώσω ένα καλό αποτέλεσμα και να αποκομίσω όσο το δυνατόν περισσότερους βαθμούς. Αν δε συμβεί αυτό δεν θα ταξιδέψω στην Ελβετία για τον τελευταίο γύρο του θεσμού». 

Bruno Maghalaes: «Είναι δύσκολο να συγκρίνουμε τον αγώνα με αυτόν της Κύπρου. Εκεί οι επιφάνειες ήταν πολύ σκληρές, ενώ η ειδική σήμερα έχει πιο μαλακό χώμα. Τώρα κάνουμε αλλαγές στο στήσιμο της ανάρτησης. Όλα δείχνουν καλά και είμαι πεπεισμένος ότι μπορούμε να κάνουμε κάτι καλό. Θα προσπαθήσουμε να ανέβουμε στο βάθρο, αν και ξέρουμε ότι αυτό είναι δύσκολο, αφού η Peugeot είναι εδώ με δύο αυτοκίνητα. Όσον αφορά τον αγώνα, αν βρέξει την Κυριακή θα είναι δύσκολα για όλους. Βρεγμένη άσφαλτος με ελαστικά για χώμα, δεν είναι εύκολη υπόθεση. Τώρα δεν ξέρω τις ειδικές και δεν μπορώ να πω πόσο δύσκολα θα είναι. Εξαρτάται από τα τα ασφάλτινα κομμάτια, δηλαδή αν έχουν ευθείες ή περισσότερες στροφές. Για εμάς θα είναι ο τελευταίος μας αγώνας για το ERC, λόγω προϋπολογισμού. Αλλά αν εμφανιστεί κάτι στο τέλος θα θέλαμε να πάμε και στην Ελβετία. Είμαι χαρούμενος που είμαι εδώ»!

Λάμπρος Αθανασούλας: «Η πρώτη αίσθηση που αποκόμισα από το αυτοκίνητο είναι πως πρόκειται για μία πιο φιλική κατασκευή σε σχέση με ένα αυτοκίνητο προδιαγραφών S2000. Ο τρόπος λειτουργίας, ειδικά του κινητήρα, είναι πιο κοντά σε ένα αγωνιστικό της κατηγορίας Ν/4. Παράλληλα, πάντα σε σχέση με ένα S2000, απαιτούνται λιγότερες αλλαγές σχέσεων τόσο λόγω της ροπής του κινητήρα, όσο και του αριθμού των σχέσεων, αφού το κιβώτιο είναι πεντάρι. Αυτήν τη στιγμή προσπαθώ να συνηθίσω τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου, και ιδιαίτερα την αίσθηση των φρένων. Σίγουρα αυτό που θέλουμε είναι χιλιόμετρα με το αυτοκίνητο. Στόχος μας είναι να κάνουμε όλα τα χιλιόμετρα του αγώνα, να ευχαριστηθούμε και να προσπαθήσουμε να βρισκόμαστε κοντά στους χρόνους των πρώτων».


Ιορδάνης Σερδερίδης: «Είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ. Η Ελλάδα είναι η πιο όμορφη χώρα! Εγώ αισθάνομαι καλύτερα, γιατί είμαι πιο έμπειρος σε σχέση με πέρυσι. Βέβαια, το χώμα δεν είναι η αγαπημένη μου επιφάνεια, αλλά τώρα έχω ένα καλό καθηγητή μαζί μου, τον Karl Kruuda, ο οποίος με βοηθάει τόσο στο στήσιμο του αυτοκινήτου, όσο και στη βελτίωση της οδήγησής μου. Το Citroen είναι πιο δύσκολο να το στήσεις στο χώμα σε σχέση με το Fiesta. Έχουμε κάνει δοκιμές, προσπαθούμε να βελτιώσουμε την πρόσφυση και τώρα ο Karl με βοηθάει με τον τρόπο οδήγησής μου που είναι λίγο πιο επιθετικός από όσο πρέπει. Ο καιρός θα αποτελέσει πρόκληση και μάλλον έφερα την κακοκαιρία μαζί μου από την Κορσική! Σίγουρα, θα είναι πιο γλιστερό το οδόστρωμα, αλλά σε αυτές τις επιφάνειες έχω σημειώσει καλύτερες επιδόσεις, όπως στην Ουαλία παλιότερα. Δεν είμαι κορυφαίος οδηγός και αυτό που θέλω είναι να έχω ένα καθαρό αγώνα, να βελτιώσω την οδήγησή μου και να προσπαθήσω για ένα καλό αποτέλεσμα στο τέλος, χωρίς να κάνω λάθη. Στόχος είναι η πρώτη δεκάδα και αν πάνε όλα καλά θεωρώ πως είναι ένας εφικτός στόχος».

Μείνετε συντονισμένοι!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ρυμουλκούμενα - Τρέιλερ ...

Μια τελευταία ρύθμιση στο ζήτημα έκδοσης στοιχείων κυκλοφορίας για χρήση οχημάτων κατηγορίας Ο1 και Ο2 (ρυμουλκούμενα - τρέιλερ), συμπεριλαμβανομένων και των ειδικής χρήσεως ειδικού σκοπού μη μεταφοράς εμπορευμάτων, ενεργοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με σχετική τροπολογία. Με τη νέα νομοθετική διάταξη παρέχεται η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ρυμουλκούμενων – τρέιλερ, που είχαν παλαιότερα τεθεί νόμιμα σε κυκλοφορία με ειδικά σημειώματα ρυμούλκησης (Ε.Σ.Ρ.) και δεν είχαν εκδώσει στοιχεία κυκλοφορίας εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας  που προέβλεπε η υπ’ αρ. 2805/2021 Υπουργική Απόφαση (δηλαδή, μέχρι 29/12/2023), να εκδώσουν στοιχεία κυκλοφορίας (άδεια και πινακίδες), κατόπιν καταβολής παραβόλου, ύψους 200 ευρώ και εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε μηνών, μετά τη δημοσίευσή της σε ΦΕΚ. Επιπλέον, με σκοπό τη διευκόλυνση της ομαλής και απρόσκοπτης διεκπεραίωσης των εργασιών των πολιτών, παρέχεται η δυνατότητα τουλάχιστον έως τέλος Σεπτεμβρίου 2024, να  τίθενται νομίμως σε κ

Ευχές Α.Λ.Α.Κ. ...

 

Νέο Δ.Σ. στην ΑΛΜΑ Αιγίου ...

Μετά τις εκλογές που πραγματοποιήθηκαν στις 21/4/2024, το αθλητικό σωματείο μηχανοκίνητου αθλητισμού ΑΛΜΑ Αιγίου ανακοινώνει τη σύσταση του νέου Διοικητικού Συμβουλίου. Η νέα διοικητική ομάδα διαμορφώνεται ως εξής: Πρόεδρος: Μπουροθανασόπουλος Χαράλαμπος Αντιπρόεδρος: Σωτηρόπουλος Νικόλαος Γραμματέας: Τσερετζούλιας Θεοφάνης Ταμίας: Σουφλής Στάικος Μέλη: Λύρος Νικόλαος, Γκουλεμάνης Κωνσταντίνος, Δημουλάς Ανδρέας Η αποστολή του νέου Προέδρου και του Διοικητικού Συμβουλίου για την επόμενη διετία είναι να αναλάβουν τη διοργάνωση των αγώνων που ορίζονται από την ομοσπονδία μηχανοκίνητου αθλητισμού, ΟΜΑΕ. Φέτος για το 2024, στο σωματείο του Αιγίου ανατέθηκαν τρεις μεγάλες διοργανώσεις. Η επιτυχημένη  SEAJETS Ανάβαση Αρχαίας Αιγείρας τον περασμένο Μάρτιο, η οποία είχε μεγάλη απήχηση και προβολή για την περιοχή. Ο επόμενος αγώνας είναι 1 και 2 Ιουνίου το καθιερωμένο 11ο Rally Sprint Αιγίου που προσμετρά στο κύπελλο αυτοκινήτων και στο πρωτάθλημα ιστορικών. Μία διοργάνωση στολίδι για την μηχα