Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η Τέλεια Σεζόν Rally για την Opel ......


Η Opel έχει ήδη γράψει μία εξαιρετικά επιτυχημένη σεζόν ράλι για το 2015. Με τη νίκη του νεαρού Σουηδού Emil Bergkvist στο FIA ERC Junior Championship, η Γερμανική κατασκευάστρια εταιρία αυτοκινήτων γιόρτασε τον πρώτο της Ευρωπαϊκό τίτλο σε 33 χρόνια. Ο Bergkvist και ο Γερμανός team-mate του Marijan Griebel στο ADAC Opel Rallye Junior Team, απέδειξαν εντυπωσιακά τις ικανότητες του 190 hp Opel ADAM R2. «Δεν έχω καμία αμφιβολία ότι το ADAM R2 είναι αυτή τη στιγμή το καλύτερο αυτοκίνητο στην κατηγορία του,» δήλωσε ο Bergkvist. Ένα κλατάρισμα ελαστικού στο τελικό αγώνα του πρωταθλήματος ήταν απλά μία στιγμή ατυχίας που στέρησε από τον Griebel τη δεύτερη θέση στην κατάταξη. Τελικά τερμάτισε τρίτος.


Ο αγώνας στο Ypres του Βελγίου ήταν από τις αξέχαστες στιγμές της σεζόν με τριπλό θρίαμβο για την Opel. Σε τέσσερις από τους έξι γύρους του FIA ERC Junior, του παγκοσμίως απαιτητικότερου πρωταθλήματος ράλι για νεαρά ταλέντα, κέρδισαν ομάδες της Opel με ADAM R2. Ήταν το τελευταίο κεφάλαιο στην εξαιρετικά επιτυχημένη ιστορία του αυτοκινήτου: από τον Ιανουάριο του 2014 που πήρε έγκριση τύπου, αυτό το μικρό αγωνιστικό εργαλείο έχει κερδίσει σε 62 από τους 99 αγώνες στους οποίους συμμετείχε, διεκδικώντας πέντε πρωταθληματικούς τίτλους στο διάστημα αυτό. Εξάλλου, τα εθνικά πρωταθλήματα ράλι σε Γαλλία και Ισπανία δεν έχουν ολοκληρωθεί ακόμα, και οι οδηγοί του ADAM R2 έχουν μεγάλες πιθανότητες να κατακτήσουν τον τίτλο και στα δύο.


Η επιτυχία του ADAC Opel Rallye Junior Team αποδεικνύει τη συνοχή της φιλοσοφίας προώθησης οδηγών που έχουν εξελίξει η Opel με την ADAC. Σαν νικητές του ADAC Opel Rallye Cup, οι Griebel (2013) και Bergkvist (2014) κέρδισαν τη θέση τους στην εργοστασιακή ομάδα, υπογραμμίζοντας τη σημασία του Κυπέλλου ως κορυφαίας πλατφόρμας για την ανάδειξη ταλαντούχων νεαρών οδηγών ράλι στην Ευρώπη. Η υψηλή ποιότητα και το μέγεθος του ανταγωνισμού δημιουργούν αίσθηση πέραν των Γερμανικών συνόρων, όπως φαίνεται και από τη διεθνή σύνθεση του 2015 ADAC Opel Rallye Cup. Ομάδες από οκτώ χώρες έτρεξαν με το ADAM Cup 140 hp, φτάνοντας συχνά σε θέσεις της πρώτης δεκάδας στη γενική κατάταξη του Γερμανικού Πρωταθλήματος Ράλι – σε πολλές περιπτώσεις δίνοντας μάχη με πολύ ισχυρότερα αυτοκίνητα.


Ο Julius Tannert, 25, είχε ήδη κερδίσει τον τίτλο 2015 ADAC Opel Rallye Cup πριν το τέλος της σεζόν. Και κατάφερε εύκολα κάτι που ίσως ήταν η μεγαλύτερη πρόκληση της σεζόν, να βγει πρώτος σε μια σημαντική διαδικασία αξιολόγησης οδηγών κατά τη διάρκεια του τελικού της σεζόν στο ADAC 3 City Rallye. Ο Tannert απέκρουσε τρεις αντιπάλους του όταν επιλέχθηκε ο νέος οδηγός της 2016 ADAC Opel Rallye Junior Team. «Είναι ένα όνειρο που γίνεται πραγματικότητα» δήλωσε χαρούμενος ο Tannert, ο οποίος προσβλέπει σε ένα ελκυστικό και απαιτητικό πρόγραμμα στο τιμόνι ενός εργοστασιακού ADAM R2 του χρόνου.


Ο Διευθυντής Αγωνιστικού τμήματος της Opel Jörg Schrott αναπολεί τη σεζόν με μεγάλη ικανοποίηση: «Στην αρχή της σεζόν, ασφαλώς δεν ήταν εμφανές ότι η Opel θα μπορούσε να κυριαρχήσει στη δύσκολη κατηγορία ERC Junior με το ADAM R2 μας. Αλλά είχαμε το ισχυρότερο συνολικό πακέτο με το όχημα, τους οδηγούς και την ομάδα μας και αυτό είναι κάτι για το οποίο νιώθουμε περήφανοι. Και οι δύο εργοστασιακοί οδηγοί μας ήταν πρώην πρωταθλητές του ADAC Opel Rallye Cup, κάτι που κάνει την επιτυχία μας πολύ πιο γλυκιά. Σε τρία χρόνια μόλις, το Cup καθιερώθηκε σαν μία αληθινή πηγή ταλέντων στο μηχανοκίνητο αθλητισμό. Οι καλύτερη νεαροί οδηγοί από όλη την Ευρώπη θέλουν να μας προσεγγίσουν στο Cup επειδή βλέπουν την ποιότητα της ομάδας και τις τρομερές ευκαιρίες εξέλιξης. Και ίσως το σημαντικότερο είναι ότι το ADAC Opel Rallye Cup σημαίνει απλά μεγάλη απόλαυση – για συμμετέχοντες και θεατές.»

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...