Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ήρθε ......


Από τις αρχές Οκτωβρίου λανσάρεται στην ελληνική αγορά το νέο 500, το εμβληματικό μοντέλο της Fiat με περισσότερες από 1.5 εκατομμύριο πωλήσεις σε όλο τον κόσμο, που ανανεώθηκε αισθητικά και τεχνολογικά για να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις των καιρών με τον καλύτερο δυνατό συνδυασμό της παράδοσης με την καινοτομία. Tο «νέο 500» θα είναι διαθέσιμο άμεσα με τους κινητήρες βενζίνης 1.2 69 ίππων και 0.9 TwinAir 85 ίππων και 105 ίππων, ενώ σε λίγους μήνες θα ακολουθήσει και η πετρελαιοκίνητη έκδοση που προσφέρει ένα μικρό κινητήρα diesel ο οποίος αποτελεί το καλύτερο δείγμα της σύγχρονης τεχνολογίας: τον 1.3 16v Multijet 95 hp.
Το νέο Fiat 500 έχει ανανεώσει σημαντικά την εμφάνιση και το στιλ του, ενώ παράλληλα, με ορισμένες τεχνολογικές καινοτομίες κυρίως στον τομέα της τηλεματικής και του infotainment, εδραιώνει τη θέση του ως το απόλυτο fashion-icon αυτοκίνητο πόλης. Στο μπροστινό μέρος υπάρχει νέα μάσκα, ενώ νέοι είναι και οι εμπρός προβολείς (με μια καινοτόμο πολυελλειπτική μονάδα για καθαρό νυχτερινό φωτισμό και περισσότερη ασφάλεια), πλαισιωμένοι από τα φώτα ημέρας τεχνολογίας LED. Νέα είναι επίσης τα πίσω φωτιστικά σώματα, με νέα σχεδίαση, στην οποία μια περιμετρική δομή αφήνει το χρώμα του αμαξώματος να αναδύεται από το μέσον. Ο νέος πίσω προφυλακτήρας ενσωματώνει το πίσω φως ομίχλης (αριστερά) και το φως οπισθοπορείας (δεξιά).
Στο εσωτερικό υπάρχουν επίσης σημαντικές αλλαγές. Ξεχωρίζει το νέο ταμπλό, και η νέα σχεδίαση του τιμονιού με νέα χειριστήρια ηχοσυστήματος, ενώ υπάρχουν επίσης νέες ταπετσαρίες, νέοι διακόπτες για τα ηλεκτρικά παράθυρα και τον αυτόματο κλιματισμό, νέος κεντρικός αεραγωγός, νέα βάση μοχλού ταχυτήτων, νέο κλειστό ντουλαπάκι, νέα κεντρική κονσόλα με υποδοχές USB/Aux και φυσικά το νέο ηχοσύστημα U-Connect, που αποτελεί την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στα συστήματα infotainment, επιτρέποντας την πρόσβαση από την οθόνη αφής σε όλες τις κύριες λειτουργίες: από το ραδιόφωνο μέχρι όλες τις πηγές πολυμέσων οι οποίες μπορούν να συνδεθούν μέσω της θύρας USB ή της θύρας Aux-in.
Τολμηρό και σαγηνευτικό, το νέο 500 διαθέτει όχι λιγότερες από 1800 καινοτόμες λεπτομέρειες, όλες σχεδιασμένος για να ενισχύσουν την μοναδικότητά του και ταυτόχρονα να κάνουν το στιλ του ακόμη πιο εκλεπτυσμένο. Διαθέσιμο σε δυο εκδόσεις (κλειστή και ανοιχτή), το νέο 500 θα διατίθεται στις εκδόσεις εξοπλισμού Pop και Lounge, ενισχύοντας την «οικογένεια 500», που διαθέτει πλέον μια μεγάλη γκάμα αυτοκινήτων για την κάλυψη των πιο διαφορετικών αναγκών. 
Κι επειδή το 500 δεν είναι ίδιο με κανένα άλλο αυτοκίνητο, αλλά και κάθε 500 είναι διαφορετικό από τα υπόλοιπα χάρη στις μεγάλες δυνατότητες εξατομίκευσης που προσφέρονται, η FCA Bank, τράπεζα του ομίλου Fiat Chrysler Automobiles και της Crédit Agricole Consumer Finance με εξειδίκευση στις χρηματοδοτικές λύσεις αυτοκινήτου, μπορεί να παρέχει ειδικά σχεδιασμένες εξατομικευμένες προτάσεις όπου ανταποκρίνονται απόλυτα  στις ανάγκες των πελατών.


Η FCA Greece προσφέρει το νέο FIAT 500 με έκπτωση 500€  επί των αρχικών προτεινόμενων τιμών του τιμοκατάλογου που μπορείτε να κατεβάσετε από εδώ και με προνομιακή χρηματοδότηση 5,25% από την FCA Bank.
Oι αρχικές τιμές των διαθέσιμων κινητήρων είναι οι ακόλουθες (με όφελος προσφοράς και απόσυρσης):

FIAT 500 
1.2 69hp POP – 12.120€
1.2 69hp LOUNGE – 13.296€,
0.9 Twinair 85hp LOUNGE – 14.900€, 
0.9 Twinair 105hp LOUNGE – 15.700€

FIAT 500C 
1.2 69hp POP – 14.988€
1.2 69hp LOUNGE – 16.040€,
0.9 Twinair 85hp LOUNGE – 17.950€, 
0.9 Twinair 105hp LOUNGE – 18.750€

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Επικό "Μολών Λαβέ" ...

Ο πρώτος χωμάτινος αγώνας για το 2025 πέρασε στις αναμνήσεις μας. Πολύ θέαμα, ειδικά στο γνωστό άλμα, γρήγορα περάσματα με τεχνική για καλύτερο χρόνο και για να αποφύγεις τις κακοτοπιές αλλά και πολλές εγκαταλείψεις, αφού η διαδρομή φέτος έδειξε τα δόντια της σε όσους είτε δεν εκτίμησαν κάτι σωστά, είτε υπερπροσπάθησαν για την καλύτερη επίδοση. Η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της Σπάρτης γεμάτη ασφυκτικά από κόσμο υποδέχτηκε και χειροκρότησε τα πληρώματα, εγκαινιάζοντας το ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ 2025. Άτομα κάθε ηλικίας ήρθαν για να θαυμάσουν και να περιεργαστούν από κοντά τα αγωνιστικά αυτοκίνητα σε μια πετυχημένη για άλλη μια χρονιά εκδήλωση. Η συνέχεια στον όμορφο Πάρνωνα που η προετοιμασία της διαδρομής ικανοποίησε τα πληρώματα τα οποία μετά τα έξι περάσματα των αναγνωρίσεων ξεκίνησαν τον αγώνα σε μια ηλιόλουστη μέρα με πλήθος θεατών, περισσότεροι από πέρσι, που θαύμασαν τα δυναμικά περάσματα των συμμετεχόντων. Στα αποτελέσματα τώρα ξεκινάμε με τα ιστορικά με πρώτους γενικής τους ...

Heritage Classic Cup – Spring Edition ...

Η Επίσημη εκδήλωση του ΣΦΙΠΟΠ για το 2025 έρχεται στις 29-30/3/2025 και οι συμμετοχές συνεχίζονται μέχρι τη Πέμπτη 27/3/2025. Με την αμέριστη υποστήριξη και τη συνδιοργάνωση του Δήμου Αρχαίας Ολυμπίας η φετινή εκδήλωση του ΣΦΙΠΟΠ θα αναδείξει τις ομορφιές και θα δώσει πνοή σε όλα σχεδόν τα χωριά του Δήμου Αρχαίας Ολυμπίας με τη διέλευση των αγωνιζομένων με τα πανέμορφα κλασσικά οχήματα του περασμένου αιώνα. Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας συμβάλει στη συνδιοργάνωση με την αθλοθέτηση των νικητών και ο Δήμος Πύργου (όπου εδρεύει ο ΣΦΙΠΟΠ) βοηθάει σημαντικά με επιχορήγηση για την επιτυχή ολοκλήρωση της. Η Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ περιλαμβάνει το Heritage Classic Cup – Spring Edition στο ετήσιο πρόγραμμα κλασσικών και ιστορικών οχημάτων με αποτέλεσμα να προσελκύει μεγάλο ενδιαφέρον από πληρώματα όλης της Ελλάδος. Μετά την επιτυχία από το προηγούμενο Heritage Classic Cup, έρχεται η φετινή εκδήλωση για αυτοκίνητα και για  μοτοσικλέτες με δύο αγωνιστικές μέρες και περισσότερα από 180 οδηγικά χλμ και 14 ει...

51ο Rally Θερμαϊκού ...

Σε λίγες μέρες διοργανώνεται το 51ο ράλι Θερμαϊκού. Ας πούμε λίγα λόγια για την ιστορία αυτού του αγώνα, για να θυμηθούν οι παλιοί και να μάθουν οι πιο νέοι. Η ιστορία του ράλι Θερμαϊκού ξεκινάει από πολύ παλιά. Μόνιμος διοργανωτής ήταν ο Α.Ο.Θ. Στις 2 Μαρτίου 1969 έγινε το πρώτο ράλι Θερμαϊκού. Ένας αγώνας μεικτός σε χώμα και άσφαλτο, με 30 συμμετοχές. Νικητές ήταν οι Μιχάλης και Παύλος Πετρίδης με B.M.W. 1600. Το ίδιο μοτίβο χώμα - άσφαλτος συνεχίζει και τα δυο επόμενα χρόνια με τον Γάκη Καλεμτζάκη να είναι ο νικητής το 1970 με συνοδηγό τον Παπαδημητρίου με ένα Ford και το 1971 με τον Λάμπρο Γκράσσο με μια Toyota Corolla. Απο το 1972 ο αγώνας γίνεται καθαρά χωμάτινος μέχρι και το 1976. Οι Σταύρος Σταυριανίδης - Λάμπρος Γράσσος θα είναι οι νικητές το 1972 με Opel Kadett Rallye, με τους Γιώργο Γεωργούλα - Σταυριανίδη να κερδίζουν το 1973 με ίδιο αυτοκίνητο. Τα επόμενα χρόνια 1975 - 1978, απόλυτοι κυρίαρχοι του ράλι Θερμαικού θα είναι οι Γιώργος Σωτηριάδης - Γιάννης Κέπετζης, αφού θα π...