Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Οι αθλητές του Ο.Μ.Α.Θ. ......


Με αμείωτη ένταση συνεχίζονται οι αγώνες αυτοκινήτου σε όλα τα μήκη και πλάτη της χώρας μας και φυσικά οι αθλητές του Ομίλου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας δεν θα μπορούσαν να λείπουν από την γιορτή.
Να ξεκινήσουμε από το Σαββατοκύριακο που πέρασε και άφησε ανάμεικτα συναισθήματα στους Γιάννη-Πλάγο και Άλκη Ρέντη.Το ταχύτατο δίδυμο είχε την ατυχία στην ειδική του Σαββάτου να βρει μία πέτρα σεβαστών διαστάσεων στο δρόμο του με αποτέλεσμα να χάσει πάρα πολύ χρόνο αλλά και να δει το Peugeot 106 του να παθαίνει εκτεταμένες ζημιές.
Παρόλα αυτά οι αθλητές επανήλθαν την Κυριακή κάνοντας εξωπραγματικούς χρόνους στην προσπάθεια τους να καλύψουν την διαφορά από τους προπορευόμενους κάτι που κατάφεραν τελικά αλλά όχι στον βαθμό που θα ήθελαν.
Έτσι αναδείχθηκαν πρωταθλητές Ελλάδος στην κλάση Α6 με τον αθλητή του Ο.Μ.Α.Θ. να χάνει το πρωτάθλημα της F2 για μόλις μισό βαθμό.



Πλέον πάμε στο Σαββατοκύριακο 31/10-01/11 με δύο αγώνες και τον Ο.Μ.Α.Θ. να εκπροσωπείται και στους δύο από δύο αθλητές.
Ξεκινάμε από την 3η ανάβαση Δερβενοχωρίων με τον Κώστα Ψιλιώτη να είναι σχεδόν αγκαλιά με ένα ακόμα τίτλο της κλάσης Ε11 που μάλιστα θα είναι και ο δεύτερος συνεχόμενος του.Βεβαία αυτό δεν θα τον εμποδίσει να απογειώσει το Ford Escort MkII του οδηγώντας σε ρυθμούς που μόνο αυτός ξέρει.



Συνεχίζουμε με τον Άγγελο Χατζηαγγελάκη που θα συμμετάσχει και αυτός στην ανάβαση με Peugeot 106 στην γνώριμη για αυτόν κλάση Ν2. Αξίζει να σημειωθεί πως ο νεαρός αθλητής έρχεται με φόρα μετά και από το καλοκαιρινό του βάθρο στην ανάβαση της Δράμας θέλοντας να κλείσει την χρονιά εντυπωσιακά.
Συνεχίζουμε με τον τελευταίο αγώνα του μακεδονικού επάθλου στην πίστα των Σερρών και τους Σπύρο Μόσιο και Γρηγόρη Κορίνθιο να δίνουν δυναμικό παρών.



Το πρωτότυπο του Σπύρου Μόσιου είναι πανέτοιμο με τον αθλητή να έχει αποκτήσει εμπειρία στην συγκεκριμένη πίστα ώστε να αντιμετωπίσει σαφώς δυνατότερα αυτοκίνητα. Ένα από αυτά είναι και το Seat Leon Cupra του Γρηγόρη Κορίνθιου που θα δει πίστα μετά από πάρα πολύ καιρό και μάλλον θα είναι πιο ανυπόμονο από τον ιδιοκτήτη του.



Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας θέλει να συγχαρεί τον Άλκη Ρέντη για την επιτυχία του και να ευχηθεί στους αθλητές του καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1η Ανάβαση Πηλίου ...

Με 45 συμμετοχές θα πραγματοποιηθεί η 1η Ανάβαση Πηλίου. Ο αγώνας θα διεξαχθεί πρώτη φορά σε αυτή τη διαδρομή στον επαρχιακό δρόμο Άνω Λεχωνίων-Μηλέων. Η εκκίνηση ξεκινά από την διασταύρωση του Αγ.Βλασιου και τερματίζει σε 3.2χλμ προς τον Άγιο Γεώργιο που είναι πριν το πέταλο και τη διασταύρωση της Ι.Μ Αγίων Ταξιαρχών. Το Σάββατο το πρωί θα γίνει ο τεχνικός έλεγχος των αγωνιστικών αυτοκινήτων στην παραλία του Βόλου στο Πανεπιστήμιο όπου το ωράριο είναι 9:00-12:00. Μετά τις 13:00 οι αγωνιζόμενοι θα έχουν την δυνατότητα να πάνε προς τη διαδρομή της Ανάβασης και να στήσουν τα service τους. Ο χώρος του σέρβις είναι μετά τη γέφυρα του Παλαιοκάστρου (Πέστροφες). Εκατό μέτρα μετά τα σέρβις αρχίζει το warm up για περίπου 800 μέτρα ώστε να φτάσει στην εκκίνηση. Τα δοκιμαστικά θα αρχίσουν στις 16:00 (Λόγω των εκκλησιαστικών εκδηλώσεων που γίνονται στην Ι.Μ.). Το Σάββατο το βράδυ στις 21:00 θα γίνει η πανηγυρική εκκίνηση στην Κάτω Γατζέα. Εκει θα εκκινήσουν όλα τα αγωνιστικά αυτοκίνητα με την παρ

Ανάβαση Πιτίτσας – Χρήστος Μπαντούνας ...

Ο 4ος γύρος για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων του 2024, θα διεξαχθεί στις 22 και 23 Ιουνίου από τον ΑΟΠ (Αυτοκινητιστικός Όμιλος Πατρών), με την Ανάβαση Πιτίτσας, να είναι για ακόμα μία χρονιά στο καλεντάρι, επιβεβαιώνοντας πως είναι μία από τις πιο αγαπημένες όλων των οδηγών. Ο Αγώνας προσμετρά στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων αλλά και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων Ιστορικών Αυτοκινήτων. Για το 2024 η Ανάβαση Πιτίτσας θα ονομαστεί «Ανάβαση Πιτίτσας – Χρήστος Μπαντούνας», στην μνήμη του Χρήστου Μπαντούνα που η μοίρα τον πήρε από κοντά μας τόσο νωρίς και άδικα. Μία από τις ιστορικότερες Αναβάσεις της χώρας μας, ρίχνει σημαία εκκίνησης, με την Ανάβαση Πιτίτσας να διεξάγεται από το 1973 και ο τίτλος «στυλοβάτης» του Ελληνικού Πρωταθλήματος δεν είναι άδικος. Ξεκίνησε το 1973 με νικητή τον «Λεωνίδα» που οδηγούσε ένα Πόρσε Καρέρα RSR, με την απόσταση του πρώτου αυτού αγώνα να ήταν 3,8 χιλιόμετρα. Η ανάβαση Πιτίτσας είναι αγώνας του πανελλήνιου πρωταθλήματος αναβάσεων και ο παλα

Ανάβαση Βαντέ ...

Με 20 συμμετοχές θα διεξαχθεί το διήμερο 15 και 16 Ιουνίου η 3η Ανάβαση Βαντέ από την ΑΛΑΧανίων, αγώνας που προσμετράει στο Κύπελλο Αναβάσεων Κρήτης.