Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Οι επιτυχίες του Ο.Μ.Α.Θ. συνεχίζονται ......


Ακόμα ένα Σαββατοκύριακο ολοκληρώθηκε με επιτυχίες για τον Όμιλο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας αφού ούτε λίγο ούτε πολύ σε δύο αγώνες  που πραγματοποιήθηκαν στην Βόρεια Ελλάδα συμμετείχαν  τέσσερις συνολικά αθλητές του σωματείου πετυχαίνοντας διακρίσεις και αφήνοντας θετικές εντυπώσεις.


Ξεκίνημα από τις Σέρρες και τον 4ο αγώνα του Μακεδονικού επάθλου με τον Σπύρο Μόσιο και το πρωτότυπο του τύπου Lotus Super Seven να κλέβει για μία ακόμα φορά τις εντυπώσεις κρατώντας την τρίτη θέση γενικής κόντρα σε δυνατότερους συνδυασμούς σχεδόν μέχρι το τέλος.Άτυχη και η Αλεξία Τσιτσιγιάννη με Citroen Saxo μια συμμετοχή της τελευταίας στιγμής που έδειξε δείγματα της ταχύτητας της αλλά και των δυνατοτήτων του αυτοκινήτου μέχρι να αναγκαστεί να αποσυρθεί εξαιτίας μηχανικής βλάβης.


Εξαιρετικό ντεμπούτο έκανε ο Βασίλης Πρίντζιος με Opel Ascona καταφέρνοντας να ανέβει στο βάθρο καταλαμβάνοντας την τρίτη θέση και στην ατομική χρονομέτρηση αλλά και στο drift δείχνοντας πως μπορεί να κινηθεί εξίσου γρήγορα και εντυπωσιακά.


Τέλος στο ράλλυ Δ.Ε.Θ. αναμφίβολα έναν από τους σημαντικότερους αγώνες της χώρας μας ο Άλκης Ρέντης συνέχισε να διαπρέπει καθοδηγώντας με τον καλύτερο τρόπο τον Γιάννη Πλάγο.Το ταχύτατο πλήρωμα με όπλο τους ένα Peugeot 106 συνέχισε να εκπλήσσει τους απανταχού φίλους του αθλήματος τερματίζοντας στην τρίτη θέση της γενικής κατάταξης υποκλινόμενοι μόνο στα τετρακίνητα και σαφώς δυνατότερα αυτοκίνητα του αγώνα ενώ κέρδισαν και την κλάση τους (Α6) αλλά και την κατηγορία τους (F2).Αξίζει να σημειωθεί πως ο Άλκης Ρέντης μετά και το ράλλυ Δ.Ε.Θ. φιγουράρει στην πρώτη θέση του μεικτού πανελληνίου πρωταθλήματος  συνοδηγών.
Μπορεί  το Σαββατοκύριακο  19-20 Σεπτεμβρίου να μην έχουμε αγώνες αλλά ο  Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας έχει αποδείξει ότι δεν αναπαύεται .Έτσι καλεί όλους τους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού στην παραλία του Βόλου όπου θα έχουν την ευκαιρία να δουν μια πληθώρα αγωνιστικών αυτοκίνητων και να γνωρίσουν και να συζητήσουν με τους ιδιοκτήτες τους.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ρυμουλκούμενα - Τρέιλερ ...

Μια τελευταία ρύθμιση στο ζήτημα έκδοσης στοιχείων κυκλοφορίας για χρήση οχημάτων κατηγορίας Ο1 και Ο2 (ρυμουλκούμενα - τρέιλερ), συμπεριλαμβανομένων και των ειδικής χρήσεως ειδικού σκοπού μη μεταφοράς εμπορευμάτων, ενεργοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με σχετική τροπολογία. Με τη νέα νομοθετική διάταξη παρέχεται η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ρυμουλκούμενων – τρέιλερ, που είχαν παλαιότερα τεθεί νόμιμα σε κυκλοφορία με ειδικά σημειώματα ρυμούλκησης (Ε.Σ.Ρ.) και δεν είχαν εκδώσει στοιχεία κυκλοφορίας εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας  που προέβλεπε η υπ’ αρ. 2805/2021 Υπουργική Απόφαση (δηλαδή, μέχρι 29/12/2023), να εκδώσουν στοιχεία κυκλοφορίας (άδεια και πινακίδες), κατόπιν καταβολής παραβόλου, ύψους 200 ευρώ και εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε μηνών, μετά τη δημοσίευσή της σε ΦΕΚ. Επιπλέον, με σκοπό τη διευκόλυνση της ομαλής και απρόσκοπτης διεκπεραίωσης των εργασιών των πολιτών, παρέχεται η δυνατότητα τουλάχιστον έως τέλος Σεπτεμβρίου 2024, να  τίθενται νομίμως σε κ

Ευχές Α.Λ.Α.Κ. ...

 

Τεχνητή Νοημοσύνη ...

Στο μέλλον, τα ψηφιακά προϊόντα που βασίζονται στην Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ ή AI) θα διαδραματίσουν καθοριστικό ρόλο για τον Όμιλο Volkswagen. Οι νέες εφαρμογές infotainment και πλοήγησης, η υψηλής απόδοσης αναγνώριση ομιλίας, οι εκτεταμένες λειτουργίες του αυτοκινήτου και η μεγάλη ενσωμάτωση των ψηφιακών συστημάτων σε αυτό θα εξασφαλίζουν σημαντικά οφέλη για τους πελάτες, βελτιώνοντας την εμπειρία από το προϊόν. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η Volkswagen έχει δημιουργήσει ένα εξειδικευμένο «Εργαστήριο Τεχνητής Νοημοσύνης» (AI Lab). Η εταιρεία αυτή θα λειτουργεί ως ένα παγκοσμίως δικτυωμένο κέντρο ικανοτήτων και εκκολαπτήριο ιδεών. Το AI Lab θα εντοπίζει νέες ιδέες προϊόντων για τον Όμιλο Volkswagen και θα τις συντονίζει εντός του Ομίλου. Όσο οι ανάγκες θα αυξάνονται θα υπάρχει συνεργασία με τον τομέα τεχνολογίας στην Ευρώπη, την Κίνα και τη Βόρεια Αμερική. Υιοθετώντας αυτήν την προσέγγιση, ο Όμιλος Volkswagen σκοπεύει να απλοποιήσει τη συνεργασία με τις εταιρείες τεχνολογίας με σκοπ