Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

..... Όπως και στην Ελλάδα .....


Η SEAT πρόκειται να επενδύσει 3.3 δις ευρώ σε εξοπλισμό, εγκαταστάσεις και R&D μεταξύ 2015–2019. Την ανακοίνωση αυτή έκανε ο Πρόεδρος της SEAT Jürgen Stackmann κατά την επίσκεψη στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στο Martorell του Ισπανού Πρωθυπουργού Mariano Rajoy, με την ευκαιρία της 40ης επετείου λειτουργίας του Τεχνικού Κέντρου της SEAT. 
Ο Πρόεδρος της SEAT Jürgen Stackmann τόνισε: «τα 3.3 δις ευρώ προορίζονται για την προώθηση ανάπτυξης νέων οχημάτων στα πλαίσια των R&D projects του Τεχνικού Κέντρου της SEAT, καθώς και στον εξοπλισμό και τις εγκαταστάσεις του εργοστασίου στο Martorell». Με τα σημερινά δεδομένα, αυτή η δαπάνη, η οποία είναι η μεγαλύτερη στην ιστορία της SEAT, θα επενδυθεί για το λανσάρισμα τεσσάρων νέων μοντέλων μέσα στα επόμενα δύο χρόνια. «Αυτά τα νέα μοντέλα είναι μέρος του φιλόδοξου σχεδίου της SΕΑΤ ενίσχυσης της μάρκας και προώθησης των πωλήσεων, οι οποίες έχουν αυξηθεί σταθερά από το 2013. Οι δαπάνες για την καινοτομία διασφαλίζουν την ανταγωνιστικότητα και την απασχόληση και εξασφαλίζουν το μέλλον». Το νέο μοντέλο που θα λανσαριστεί κατά το α΄ εξάμηνο του 2016 στο πλαίσιο της νέας επιθετικής εμπορικής πολιτικής της SEAT, θα είναι το πρώτο compact SUV μοντέλο που αποτελεί την πρώτη παρουσία της μάρκας στην κατηγορία.
Το ποσό των 3.3 δις ευρώ αποτελεί μέρος του συνολικού ποσού που ανακοινώθηκε από τον Όμιλο Volkswagen τον περασμένο Μάιο. Ο Dr. Francisco Javier García Sanz, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Volkswagen AG ανέφερε σχετικά: «Η Ισπανία αποτελεί χώρα κλειδί στη στρατηγική του Ομίλου. Οι πόροι αυτοί υπογραμμίζουν τη δέσμευση μας ως κινητήρια δύναμη της ισπανικής οικονομίας και αποτελούν εγγύηση για το μέλλον». Επίσης τόνισε ότι: «τα 3.3 δις ευρώ θα ενισχύσουν τη θέση της SEAT στο πλαίσιο του Ομίλου Volkswagen και ως κύριο βιομηχανικό επενδυτή στο R&D στην Ισπανία». Η SEAT είναι η μοναδική αυτοκινητοβιομηχανία που ενισχύεται από το δικό της Τεχνικό Κέντρο (CTS) που φέτος γιορτάζει την 40η επέτειο λειτουργίας του. Από την αρχή της λειτουργίας του, το CTS διαμόρφωσε το DNA της SEAT και έγινε η κινητήρια δύναμη της εταιρείας και ο μεγαλύτερος βιομηχανικός επενδυτής στο R&D στην Ισπανία. Η εταιρεία έχει επενδύσει 1.4 δις ευρώ σε αυτόν τον τομέα τα τελευταία πέντε χρόνια.
Η SEAT είναι ένας από τους βασικότερους πυλώνες της βιομηχανικής παραγωγής στην Ισπανία και ταυτόχρονα η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία. Η SEAT συμβάλλει περίπου 1% στο ΑΕΠ της Ισπανίας και 4% στο ΑΕΠ της Καταλονίας. Η άμεση και η έμμεση απασχόληση στην SEAT περιλαμβάνει περίπου 70.000 άτομα. Οι επενδυτικές δαπάνες που ανακοινώθηκαν θα επιφέρουν θετικό αντίκτυπο και στη βιομηχανία ανταλλακτικών και εξαρτημάτων.

O Rajoy επισκέπτεται το Martorell.
O Ισπανός Πρωθυπουργός Mariano Rajoy αναγνώρισε πως οι επενδυτικές δαπάνες του Ομίλου Volkswagen και της SEAT, ενισχύουν σημαντικά τον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας ως έναν από τους πιο στρατηγικούς τομείς της χώρας. Κατά την πρώτη επίσκεψη του στο Martorell, o Rajoy επισκέφτηκε το SEAT Design Center. Σε αυτό το Κέντρο, που αποτελεί μέρος του ευρύτερου Τεχνικού Κέντρου, η τεχνολογία και η σχεδιαστική δημιουργικότητα συναντιούνται εποικοδομητικά για να κατασκευάσουν τα μελλοντικά μοντέλα της μάρκας.
Στα πλαίσια της επίσκεψης, ο Ισπανός Πρωθυπουργός μεταφέρθηκε στο Meisterbock όπου η SEAT διασφαλίζει την ποιότητα των αυτοκινήτων της κατά την εναρκτήρια φάση της κατασκευής τους και την περαιτέρω ανάπτυξη τους. Ο Rajoy είδε από πρώτο χέρι όλες τις τελευταίες τεχνολογίες που χρησιμοποιεί η εταιρεία για να εξασφαλίζει την ακρίβεια και την τελειότητα των μοντέλων της.

40 χρόνια στην πρώτη γραμμή της καινοτομίας.
Η επίσκεψη του Ισπανού Πρωθυπουργού Mariano Rajoy συμπίπτει με την 40η επέτειο λειτουργίας του Τεχνικού Κέντρου (CTS) της SEAT, η δημιουργία του οποίου αποτέλεσε σημείο καμπής για την εταιρεία και τον κλάδο του αυτοκινήτου στην Ισπανία. Από την αρχή της λειτουργίας του, το Τεχνικό Κέντρο διαμόρφωσε το γενετικό υλικό της SEAT και ήταν υπεύθυνο για την ανάπτυξη και την κατασκευή σημαντικών μοντέλων όπως το Leon, Ibiza, Toledo, Alhambra, Gredos, Marbella, Cordoba, Altea και Arosa. Τα μοντέλα αυτά κατασκευάστηκαν βάσει μιας κοινής φιλοσοφίας και σχεδιαστικής υπογραφής που  προσδίδουν τον χαρακτήρα και τη δυναμική της SEAT. Επιπλέον, το CTS συμμετέχει σε προγράμματα του Ομίλου Volkswagen με αντικείμενα την ανάπτυξη state-of-the-art τεχνολογιών, χρήση οικολογικών κινητήρων, συνδεσιμότητα, ο σχεδιασμός και η ασφάλεια.
Μέσα στα τελευταία αυτά 40 χρόνια, το Τεχνικό Κέντρο της SEAT έχει καταστεί ο κύριος τοπικός και εθνικός βιομηχανικός οδηγός και συμβάλλει καταλυτικά στην τεχνολογική ανάπτυξη μεταξύ επιχειρήσεων, ιδρυμάτων, πανεπιστημίων και προμηθευτών της εταιρείας σε όλη την Ισπανία. Σήμερα το CTS βρίσκεται σε μία περιοχή 200.000 m2 και απασχολεί περισσότερους από 900 μηχανικούς και τεχνικούς οι οποίοι θα ξεπεράσουν τους 1.000 μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους. 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...