Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Start .....


Δόθηκε το βράδυ της Πέμπτης η εκκίνηση στον 9ο γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ, που διεξάγεται στη Γερμανία. Ο εκπρόσωπος της χώρας μας, Ιορδάνης Σερδερίδης, στοχεύει σε ένα θετικό αποτέλεσμα, στον ιδιαίτερα ανταγωνιστικό θεσμό του WRC2 που ακολουθεί φέτος. Πλήθος κόσμου κατέκλυσε το κέντρο του Τριρ, χειροκροτώντας τα 74 πληρώματα που πήραν εκκίνηση, δημιουργώντας παράλληλα μια όμορφη, γιορτινή ατμόσφαιρα.
Το πρωί της Πέμπτης, ο Σερδερίδης πραγματοποίησε τις τελευταίες ρυθμίσεις στη Citroen DS3 R5, συμμετέχοντας στην καθιερωμένη δοκιμή των οδηγών πριν τον αγώνα, ή αλλιώς shakedown όπως είναι γνωστό στους φίλους των αγώνων: «Κάναμε δύο περάσματα από τη διαδρομή. Αν και αρχικά είχαμε προγραμματίσει να διέλθουμε τρεις φορές, κινηθήκαμε καλά τη δεύτερη φορά  έχοντας το κατάλληλο setup στο αυτοκίνητο, οπότε κρίθηκε σκόπιμο να μην ξαναμπούμε στη διαδρομή», δήλωσε ο Έλληνας οδηγός και πρόσθεσε «Είμαστε ικανοποιημένοι με τις ρυθμίσεις των φρένων, καθώς λειτούργησαν άψογα στο στεγνό οδόστρωμα».


Στο shakedown, ο Σερδερίδης δοκίμασε για πρώτη φορά τα νέα ελαστικά της Michelin: «Το σημαντικό ήταν να τεστάρουμε τη σκληρή γόμα της Michelin, την οποία θα χρησιμοποιήσουμε το τριήμερο του αγώνα. Μείναμε ευχαριστημένοι, οπότε είμαστε καθ ‘όλα έτοιμοι για να ριχτούμε στη μάχη. Είναι η πρώτη φορά που βρίσκομαι εδώ, οπότε με μηδενική εμπειρία, ο αγώνας προμηνύεται δύσκολος. Είμαι αισιόδοξος, όμως για ένα θετικό αποτέλεσμα που θα κάνει περήφανους τους συμπατριώτες μου.», ήταν τα λόγια του Καβαλιώτη οδηγού. 
Η δράση στο Ράλλυ Γερμανίας ξεκινάει το πρωί της Παρασκευής με το εναρκτήριο σκέλος που απαρτίζεται από 8 ειδικές διαδρομές, συνολικού μήκους 136.30 αγωνιστικών χιλιομέτρων.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ρυμουλκούμενα - Τρέιλερ ...

Μια τελευταία ρύθμιση στο ζήτημα έκδοσης στοιχείων κυκλοφορίας για χρήση οχημάτων κατηγορίας Ο1 και Ο2 (ρυμουλκούμενα - τρέιλερ), συμπεριλαμβανομένων και των ειδικής χρήσεως ειδικού σκοπού μη μεταφοράς εμπορευμάτων, ενεργοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με σχετική τροπολογία. Με τη νέα νομοθετική διάταξη παρέχεται η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ρυμουλκούμενων – τρέιλερ, που είχαν παλαιότερα τεθεί νόμιμα σε κυκλοφορία με ειδικά σημειώματα ρυμούλκησης (Ε.Σ.Ρ.) και δεν είχαν εκδώσει στοιχεία κυκλοφορίας εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας  που προέβλεπε η υπ’ αρ. 2805/2021 Υπουργική Απόφαση (δηλαδή, μέχρι 29/12/2023), να εκδώσουν στοιχεία κυκλοφορίας (άδεια και πινακίδες), κατόπιν καταβολής παραβόλου, ύψους 200 ευρώ και εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε μηνών, μετά τη δημοσίευσή της σε ΦΕΚ. Επιπλέον, με σκοπό τη διευκόλυνση της ομαλής και απρόσκοπτης διεκπεραίωσης των εργασιών των πολιτών, παρέχεται η δυνατότητα τουλάχιστον έως τέλος Σεπτεμβρίου 2024, να  τίθενται νομίμως σε κ

Ευχές Α.Λ.Α.Κ. ...

 

Τεχνητή Νοημοσύνη ...

Στο μέλλον, τα ψηφιακά προϊόντα που βασίζονται στην Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ ή AI) θα διαδραματίσουν καθοριστικό ρόλο για τον Όμιλο Volkswagen. Οι νέες εφαρμογές infotainment και πλοήγησης, η υψηλής απόδοσης αναγνώριση ομιλίας, οι εκτεταμένες λειτουργίες του αυτοκινήτου και η μεγάλη ενσωμάτωση των ψηφιακών συστημάτων σε αυτό θα εξασφαλίζουν σημαντικά οφέλη για τους πελάτες, βελτιώνοντας την εμπειρία από το προϊόν. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η Volkswagen έχει δημιουργήσει ένα εξειδικευμένο «Εργαστήριο Τεχνητής Νοημοσύνης» (AI Lab). Η εταιρεία αυτή θα λειτουργεί ως ένα παγκοσμίως δικτυωμένο κέντρο ικανοτήτων και εκκολαπτήριο ιδεών. Το AI Lab θα εντοπίζει νέες ιδέες προϊόντων για τον Όμιλο Volkswagen και θα τις συντονίζει εντός του Ομίλου. Όσο οι ανάγκες θα αυξάνονται θα υπάρχει συνεργασία με τον τομέα τεχνολογίας στην Ευρώπη, την Κίνα και τη Βόρεια Αμερική. Υιοθετώντας αυτήν την προσέγγιση, ο Όμιλος Volkswagen σκοπεύει να απλοποιήσει τη συνεργασία με τις εταιρείες τεχνολογίας με σκοπ