Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

PEUGEOT 308 Racing Cup .....


Οι μηχανικοί της PEUGEOT SPORT δούλεψαν σκληρά εστιάζοντας την προσοχή τους στο PEUGEOT 308, και η προσπάθεια αυτή απέδωσε τον καρπό της εμπειρίας και της τεχνογνωσίας τους, που δεν είναι άλλος από το 308 GTi by PEUGEOT SPORT, το πιο ριζοσπαστικό μοντέλο στην γκάμα της μάρκας. Ανικανοποίητοι όμως από το αποτέλεσμα, και παρά την επιτυχία του συγκεκριμένου προϊόντος, οι μηχανικοί της PEUGEOT SPORT προχώρησαν ένα βήμα παραπέρα, υλοποιώντας τη σύλληψη και μίας αγωνιστικής έκδοσης του μοντέλου. Και  αυτό το βήμα από το δρόμο στην πίστα οδήγησε στη δημιουργία του PEUGEOT 308 Racing Cup!
Σχεδιασμένο από τους ανθρώπους του σχεδιαστικού τμήματος της Peugeot, με τις γενναιόδωρες αναλογίες και τις αεροδυναμικές σχεδιαστικές του γραμμές, το PEUGEOT 308 Racing Cup, καταδεικνύει εμφανώς τα τεχνολογικά του χαρίσματα, που έχουν κατά καιρούς δοξάσει τη μάρκα στο χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Το πακέτο προορίζεται να ενθουσιάσει και τους πλέον απαιτητικούς πελάτες, που αναζητούν κυρίως τις επιδόσεις και την οδηγική απόλαυση. Για τα δύο παραπάνω χαρακτηριστικά υπεύθυνος είναι ο γνωστός 1,6άρης κινητήρας THP που φιλοξενείται και κάτω από το καπό του 308 GTi by PEUGEOT SPORT, με τη διαφορά ότι στο 308 Racing Cup η ισχύς είναι αυξημένη κατά 38 ίππους, φτάνοντας τους 308, και αυτό μόλις στην πρώτη φάση εξέλιξής του!  

Κομψό και ταυτόχρονα αγωνιστικό παρουσιαστικό 

Η εμφάνιση, οι καμπύλες και η αεροδυναμική του σιλουέτα, δίνουν μία πρώτη ένδειξη για το DNA του μοντέλου. Βασισμένο στο PEUGEOT 308 GTi by PEUGEOT SPORT, που εκτιμήθηκε ιδιαίτερα για την προσωπικότητα και τον ισχυρό του χαρακτήρα, το 308 Racing Cup έρχεται να προσθέσει το δικό του μυώδες παρουσιαστικό. 
Τα φτερά φάρδυναν ώστε να δεχτούν τους μεγαλύτερους τροχούς, προσδίδοντας έτσι στο PEUGEOT 308 Racing Cup μία μοναδική αθλητική εμφάνιση, που γίνεται αντιληπτή κυρίως από το εντυπωσιακό συνολικό του πλάτος, που φτάνει τα 1,910χλστ.(106 παραπάνω από το 308 GTi by PEUGEOT SPORT).
Το μεγάλο σποϊλερ που δεσπόζει στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, είναι βγαλμένο κατευθείαν από τους αγώνες του WTCC.
Ειδικά σχεδιασμένοι για το 308 Racing Cup είναι και οι προφυλακτήρες εμπρός και πίσω καθώς και ο μπροστινός διαχύτης, εξασφαλίζοντας έτσι, εκτός από την αεροδυναμική σταθερότητα και μία πιο επιθετική εμφάνιση. 
Στην ίδια κατηγορία εντυπωσιασμού αλλά και χρηστικότητας βρίσκονται και οι 18άρηδες τροχοί που μπορούν να φορέσουν ελαστικά είτε slicks, ή βρόχινα (27/65).

Εργαστήριο τεχνολογίας

Ο κινητήρας THP των 1.6 λίτρων είναι ο ίδιος που κινεί και το 308 GTi by PEUGEOT SPORT. Οι ειδικοί του τμήματος κινητήρων της εταιρείας στο Vélizy φρόντισαν να κάνουν ακόμα πιο «κοφτερή» την απόδοσή του, στοχεύοντας σε ένα πολύ ψηλότερο επίπεδο όπως αυτό που επικρατεί στις πίστες των αγώνων. Έτσι, και με την τοποθέτηση του υπερσυμπιεστή από τον κινητήρα του 208T16, το PEUGEOT 308 Racing Cup ξεπέρασε ήδη το κατώφλι των 308 ίππων. Η διαρκής δουλειά στην εξέλιξη είναι σίγουρο ότι θα δώσει την ευκαιρία επίτευξης ακόμα καλύτερων και πιο ριζοσπαστικών επιδόσεων. 
Το PEUGEOT 308 Racing Cup δανείζεται επίσης και τμήματα της ανάρτησης από το μοντέλου δρόμου, όπως τα ψαλίδια και ο πίσω άξονας. Σε άλλους τομείς, οι μηχανικοί πραγματοποίησαν δραστικές παρεμβάσεις όπως είναι για παράδειγμα οι 6πίστονες δαγκάνες των φρένων, ώστε να καταστήσουν το αυτοκίνητο ανταγωνιστικό στην πίστα. Παράλληλα, έχει τοποθετηθεί και σειριακό κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ οι αλλαγές πραγματοποιούνται από τα ειδικά «paddles» στο τιμόνι. 
Μεγάλη προτεραιότητα, όπως ήταν αναμενόμενο, έχει δοθεί και στο συνολικό βάρος του PEUGEOT 308 Racing Cup, το οποίο και υπολογίζεται να κυμαίνεται μεταξύ 1.000 και 1.050 κιλών. 

Ένα μοντέλο με διεθνή καριέρα 

Το PEUGEOT 308 Racing Cup θα είναι διαθέσιμο για πελάτες από όλο τον κόσμο περί τα τέλη του 2016. Το μοντέλο προορίζεται να αντικαταστήσει το RCZ Racing Cup, τόσο στα τοπικά πρωταθλήματα PEUGEOT, όσο και στους εθνικούς αγώνες sportscar όπως το VLN στη Γερμανία, το CER στην Ισπανία, το CITE στην Ιταλία, και το BGDC στο Βέλγιο, αλλά και στα πρωταθλήματα αντοχής όπως είναι οι 24ωροι αγώνες. 

Ένα προκλητικό κοκτέιλ για την έκθεση της Φρανκφούρτης  

Το PEUGEOT 308 Racing Cup θα παρουσιαστεί επίσημα στην έκθεση της Φρανκφούρτης στις 17 Σεπτεμβρίου. Στη συνέχεια, μετά τους προβολείς της έκθεσης, σειρά έχει η δράση στην πίστα όπου το αυτοκίνητο θα παρουσιάσει για 1η φορά ‘live’ τις ικανότητές του στο κοινό, στην πίστα του Paul Ricard, στη Γαλλία, France, σε μία δοκιμή επίδειξης κατά τη διάρκεια του τελευταίου αγώνα του πρωταθλήματος GT (24-25 Οκτωβρίου).

Δείτε το PEUGEOT 308 RACING CUP στο Youtube : peugeotsportofficial

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Κινητήρας
Τύπος: 1.6λίτρα THP από το 308 GTi by PEUGEOT SPORT (υπερσυμπιεστής από το 208 T16)
Ισχύς: 308hp
Κυβισμός: 1,600cc
Μέγιστη ισχύς : Τουλάχιστον 308hp
Διάμετρος εξαγωγής: 70mm
Ρεζερβουάρ: standard
Ψεκασμός: άμεσος, υψηλής πίεσης 

Μετάδοση
6τάχυτο σειριακό κιβώτιο, με paddles αλλαγών στο τιμόνι 

Πλαίσιο
Δομή: πλαίσιο ενισχυμένο με πιστοποιημένο roll cage βάσει προδιαγραφών της FIA 
Αμάξωμα: ειδικοί προφυλακτήρες και φτερά εμπρός και πίσω 
Παράθυρα: πλαστικά πίσω πλευρικά παράθυρα και πίσω παρμπρίζ 
Βάρος: minimum: 1,000kg / maximum: 1,050kg
Κατανομή βάρους εμπρός/πίσω: 63% / 37%
Ρυθμιζόμενο ίχνος/κάμπερ/ύψος από το έδαφος/κλίση πίσω πτέρυγας/αμορτισέρ (απόσβεση συμπίεσης & επαναφορά) 

Διατάσεις
Μήκος: 4,288mm (χωρίς την πίσω πτέρυγα προδιαγραφών WTCC)
Πλάτος: 1,910mm
Μεταξόνιο: 2,620mm
Ειδικοί εμπρός και πίσω προφυλακτήρες και φτερά

Αεροδυναμική
Εμπρός αεροτομή
Πίσω πτέρυγα προδιαγραφών WTCC

Ζάντες/τροχοί
Ειδικοί 10” x 18”
Ελαστικά Slick και βρόχινα (27/65)

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2024 ...

Η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου ετοιμάζεται να υποδεχθεί στις 2-3 Νοεμβρίου, αθλητές ομάδες και θεατές. Το σωματείο Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α. προετοιμάζει, στην γνώριμη περιοχή της Αργολίδας και συγκεκριμένα, στην παλιά Ε.Ο. Κορίνθου – Τρίπολης, τον γνωστό "Κολοσούρτη" για την "Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2024". Σκοπός του σωματείου, είναι σε λίγα χρόνια να γίνει ο συγκεκριμένος αγώνας κομμάτι του Πανευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Αναβάσεων της FIA.  Γεγονός πολύ σημαντικό για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό στην χώρα μας.  Η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου είναι από τις πιο δημοφιλείς στους Ελληνικούς αγώνες, και βρίσκεται σταθερά στο αγωνιστικό πρόγραμμα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος αναβάσεων της χώρας μας τα τελευταία χρόνια. Μια αξιολάτρευτη διαδρομή τεχνική και απολαυστική, τόσο για τους οδηγούς όσο και για τους θεατές.

17η Ανάβαση Ομαλού ...

Η Α.Λ.Α. Χανίων  διοργανώνει την 17η Πρωταθληματική Ανάβαση Ομαλού που θα διεξαχθεί το διήμερο 1 και 2 Απριλίου 2023 και μας ενημερώνει για τις παροχές  του αγώνα: Προσφέρονται σε όλους τους αγωνιζόμενους από Αθήνα προς Χανιά και από Χανιά προς Αθήνα, δωρεάν μεταφορά του αγωνιστικού αυτοκινήτου, προσφορά της Λέσχης. Προσφέρεται 50% έκπτωση με τα πλοία της ΑΝΕΚ LINES & Blue Star Ferries από και προς Χανιά, στα αυτοκίνητα συνοδείας, στους μηχανικούς και ΟΛΟΥΣ τους συνοδούς των συμμετεχόντων. Υπάρχει πριμ εκκινήσεως 40€ για όλα τα Κρητικά πληρώματα. Ενημερώνουμε ότι το Παράβολο Συμμετοχής στον αγώνα παραμένει στο ίδιο κόστος με το 2022. Έναρξη συμμετοχών: Δευτέρα 13 Μαρτίου 2023 Λήξη συμμετοχών: Παρασκευή  24 Μαρτίου 2023 Τηλ. 28210 74896, 28210 92705  - alahanion@hotmail.com

Φινάλε ...

Το myKTEO 11ο Φθινοπωρινό Ράλλυ πέρασε στην ιστορία ως ένας από τους πιο ενδιαφέροντες αγώνες του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος. Οι Ιωάννης Παπαδημητρίου-Χρήστος Κουζιώνης κυριάρχησαν στις ειδικές διαδρομές του δεύτερου σκέλους, πετυχαίνοντας τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη τους στο φετινό θεσμό. Στην Ιτέα, το διήμερο 5 και 6 Οκτωβρίου αναδείχθηκαν οι Πρωταθλητές Ελλάδος στις διάφορες κατηγορίες, με τον 27χρονο Γιώργο Αμούτζα να χρίζεται Πρωταθλητής, μόλις στη δεύτερή του χρονιά στους αγώνες ράλλυ.  Ο δύο φορές Πρωταθλητής Ελλάδος, Ιωάννης Παπαδημητρίου, ήταν ταχύτερος στις τέσσερις από τις πέντε διαδρομές της Κυριακής, ελέγχοντας τον συναγωνισμό και άφησε το πόδι από το γκάζι στην Power Stage, εξασφαλίζοντας την τρίτη νίκη σε Φθινοπωρινό Ράλλυ. Η επιτυχία του πληρώματος του Skoda Fabia RS Rally2, ωστόσο,  δεν ήταν αρκετή ώστε να χαρίσει άλλον έναν τίτλο στον οδηγό, εξαιτίας των δύο εγκαταλείψεων στην αρχή της χρονιάς. Από την άλλη, ο συνοδηγός του, Χρήστος Κουζιώνης, χαμογέλασε