Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ανάμικτα συναισθήματα .....


Ανάμικτα είναι τα συναισθήματα για τον Ιορδάνη Σερδερίδη μετά την ολοκλήρωση του Ράλλυ Γερμανίας. Ο Έλληνας οδηγός αντιμετώπισε μηχανικό πρόβλημα στο δεύτερο σκέλος του αγώνα, κάτι που τον ανάγκασε να υποχωρήσει αρκετά στην κατάταξη. Επέστρεψε την τελευταία ημέρα και βλέποντας τον αρχικό στόχο της 10άδας στο WRC2 να έχει πια χαθεί, κινήθηκε ώστε να φτάσει στη ράμπα του τερματισμού και να προσφέρει θέαμα στους φίλους του μηχανοκίνητου σπορ στις ειδικές της Γερμανίας. 
Το σκέλος της Κυριακής περιελάμβανε 4 ειδικές διαδρομές με τον Καβαλιώτη οδηγό να το διασκεδάζει: «Η πρώτη διαδρομή της ημέρας πιστεύω ήταν και η πιο όμορφη του αγώνα, μας άρεσε πολύ! 
Επιλέξαμε να οδηγήσουμε σβέλτα, χωρίς όμως να πάρουμε περιττά ρίσκα, καθώς μετά τη χθεσινή μας ατυχία δεν μπορούσαμε να βελτιώσουμε τη θέση μας στην κατάταξη της κατηγορίας WRC2. Θέλαμε να ολοκληρώσουμε τον αγώνα και τα καταφέραμε» ήταν τα λόγια του Σερδερίδη. Σε αυτόν τον αγώνα, η «ελληνική» Citroen DS3 R5 φορούσε για πρώτη φορά λάστιχα της Michelin με τη νέα σκληρή γόμα: «Στη Γερμανία χρησιμοποιήσαμε νέο σετ ελαστικών, από τα οποία μείναμε ευχαριστημένοι. Δίχως να έχουμε να χάσουμε κάτι στο τελευταίο σκέλος, κάναμε αρκετές διαφορετικές ρυθμίσεις στο setup του αυτοκινήτου, ώστε να πάρουμε την καλύτερη απόδοση από τα Michelin περιορίζοντας τη φθορά τους, βελτιώνοντας έτσι τους χρόνους μας», υπογράμμισε ο εκπρόσωπός μας στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα.


Αν και το επιθυμητό αποτέλεσμα δεν ήρθε, ο Έλληνας οδηγός κρατάει τα θετικά από το τριήμερο του Ράλλυ Γερμανίας: «Είμαστε ικανοποιημένοι με το ρυθμό που είχαμε. Οι χρόνοι μας βελτιώνονται σε σχέση με τον ανταγωνισμό και αυτό κρατάμε. Δυστυχώς ο στόχος μας που ήταν η 10άδα στο WRC2 δεν επετεύχθη. Ωστόσο, το χθεσινό πρόβλημα στη DS3 R5 οφείλεται σε κατασκευαστικό λάθος και όχι σε λάθος της ομάδας μας, κάτι που μας παρηγορεί. Αξίζει να αναφέρουμε πως πρώτη φορά το Citroen παρουσιάζει αυτό το πρόβλημα», τόνισε ο Σερδερίδης.
Η επόμενη εμφάνιση του Σερδερίδη στο WRC θα γίνει στο Γύρο της Κορσικής, το οποίο θα διεξαχθεί επίσης σε ασφάλτινες επιφάνειες από την 1η έως τις 3 Οκτώβρη, ενώ αμέσως μετά θα συμμετάσχει στο Ράλλυ Ακρόπολις, τον εθνικό μας αγώνα που φέτος προσμετράει στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλλυ.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...