Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ανάμικτα συναισθήματα .....


Ανάμικτα είναι τα συναισθήματα για τον Ιορδάνη Σερδερίδη μετά την ολοκλήρωση του Ράλλυ Γερμανίας. Ο Έλληνας οδηγός αντιμετώπισε μηχανικό πρόβλημα στο δεύτερο σκέλος του αγώνα, κάτι που τον ανάγκασε να υποχωρήσει αρκετά στην κατάταξη. Επέστρεψε την τελευταία ημέρα και βλέποντας τον αρχικό στόχο της 10άδας στο WRC2 να έχει πια χαθεί, κινήθηκε ώστε να φτάσει στη ράμπα του τερματισμού και να προσφέρει θέαμα στους φίλους του μηχανοκίνητου σπορ στις ειδικές της Γερμανίας. 
Το σκέλος της Κυριακής περιελάμβανε 4 ειδικές διαδρομές με τον Καβαλιώτη οδηγό να το διασκεδάζει: «Η πρώτη διαδρομή της ημέρας πιστεύω ήταν και η πιο όμορφη του αγώνα, μας άρεσε πολύ! 
Επιλέξαμε να οδηγήσουμε σβέλτα, χωρίς όμως να πάρουμε περιττά ρίσκα, καθώς μετά τη χθεσινή μας ατυχία δεν μπορούσαμε να βελτιώσουμε τη θέση μας στην κατάταξη της κατηγορίας WRC2. Θέλαμε να ολοκληρώσουμε τον αγώνα και τα καταφέραμε» ήταν τα λόγια του Σερδερίδη. Σε αυτόν τον αγώνα, η «ελληνική» Citroen DS3 R5 φορούσε για πρώτη φορά λάστιχα της Michelin με τη νέα σκληρή γόμα: «Στη Γερμανία χρησιμοποιήσαμε νέο σετ ελαστικών, από τα οποία μείναμε ευχαριστημένοι. Δίχως να έχουμε να χάσουμε κάτι στο τελευταίο σκέλος, κάναμε αρκετές διαφορετικές ρυθμίσεις στο setup του αυτοκινήτου, ώστε να πάρουμε την καλύτερη απόδοση από τα Michelin περιορίζοντας τη φθορά τους, βελτιώνοντας έτσι τους χρόνους μας», υπογράμμισε ο εκπρόσωπός μας στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα.


Αν και το επιθυμητό αποτέλεσμα δεν ήρθε, ο Έλληνας οδηγός κρατάει τα θετικά από το τριήμερο του Ράλλυ Γερμανίας: «Είμαστε ικανοποιημένοι με το ρυθμό που είχαμε. Οι χρόνοι μας βελτιώνονται σε σχέση με τον ανταγωνισμό και αυτό κρατάμε. Δυστυχώς ο στόχος μας που ήταν η 10άδα στο WRC2 δεν επετεύχθη. Ωστόσο, το χθεσινό πρόβλημα στη DS3 R5 οφείλεται σε κατασκευαστικό λάθος και όχι σε λάθος της ομάδας μας, κάτι που μας παρηγορεί. Αξίζει να αναφέρουμε πως πρώτη φορά το Citroen παρουσιάζει αυτό το πρόβλημα», τόνισε ο Σερδερίδης.
Η επόμενη εμφάνιση του Σερδερίδη στο WRC θα γίνει στο Γύρο της Κορσικής, το οποίο θα διεξαχθεί επίσης σε ασφάλτινες επιφάνειες από την 1η έως τις 3 Οκτώβρη, ενώ αμέσως μετά θα συμμετάσχει στο Ράλλυ Ακρόπολις, τον εθνικό μας αγώνα που φέτος προσμετράει στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλλυ.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Πρόγραμμα Ιστορικών 2025 ...

Από έξι αγώνες αποτελείται το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών Αυτοκινήτων του 2025, ενώ τα επιμέρους Κύπελλα Ράλλυ Ασφάλτου και Χώματος των Ιστορικών περιλαμβάνουν 4 αγώνες. Παρακάτω, παρουσιάζεται αναλυτικά το πρόγραμμα του κάθε θεσμού: ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΡΑΛΛΥ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ  Το ασφάλτινο Ράλλυ Ευβοϊκού θα φιλοξενήσει τον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων στις 3 και 4 Μαΐου με τη συνέχεια να περιλαμβάνει το χωμάτινο Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας στις 24 και 25 Μαΐου. Ο τρίτος γύρος του θεσμού, το ασφάλτινο Ηπειρωτικό Ράλλυ, θα λάβει χώρα στις 14-15 Ιουνίου, ενώ το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις που συμπεριλαμβάνεται για τρίτη συνεχή χρονιά στο καλεντάρι του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος Ιστορικών θα αποτελέσει τον τέταρτο αγώνα, από τις 5 έως τις 7 Σεπτεμβρίου. Το χωμάτινο Ράλλυ Σπριντ Λιβαδειάς, ο πέμπτος αγώνας του πρωταθλήματος θα διεξαχθεί στις 18 και 19 Οκτωβρίου, ενώ το ασφάλτινο Ράλλυ Αλμυρός θα φιλοξενήσει τον τελευταίο γύρο του Πανελληνί...

Junior Elettrica Speciale ...

Έχοντας ξεκινήσει δυναμικά την εμπορική της πορεία και διευρύνοντας σημαντικά το αγοραστικό κοινό της Alfa Romeo , η Junior υλοποιεί ουσιαστικά το όραμα για τη νέα γενιά Alfisti. Από σήμερα δε, ισχυροποιεί ακόμα περισσότερο τη θέση της στην κατηγορία. Η πρώτη αμιγώς ηλεκτρική Alfa Romeo ξεκινάει πλέον από τις €33.400 στο εισαγωγικό επίπεδο εξοπλισμού, τιμή που μειώνεται στις €25.320 με την κρατική επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ». Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει μεταξύ άλλων αυτόματο κλιματισμό, 18άρες ζάντες αλουμινίου με διαμαντέ φινίρισμα, ενεργό cruise control, δερμάτινο τιμόνι, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος και αυτόνομο φρενάρισμα με αναγνώριση πεζών και δικυκλιστών. Η εκκίνηση γίνεται χωρίς κλειδί και οι προβολείς είναι τεχνολογίας LED, ενώ την υψηλή ψηφιακή τεχνολογία υποστηρίζουν το connectivity box μαζί με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25” και το infotainment με οθόνη αφής 10,1” που διαθέτει ασύρματο Apple CarPlay και Android Auto. Η Elettrica Speciale των...

Γενική Συνέλευση Ο.Μ.Α.Ε. ...

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος (Ο.Μ.Α.Ε), όπως αποφασίστηκε στη συνεδρίαση της 10ης Ιανουαρίου 2025, καλεί τους εκπροσώπους των σωματείων – μελών της να συμμετάσχουν στην Τακτική Γενική Συνέλευση, που θα πραγματοποιηθεί, την 25ην Φεβρουαρίου 2025, ημέρα Τρίτη και ώρα 17:00, στην αίθουσα 5 των γραφείων της ΟΜΑΕ στο Ποδηλατοδρόμιο του ΟΑΚΑ, Λ. Ολυμπιονίκη Σπύρου Λούη 1, Μαρούσι Αττικής. Σε περίπτωση μη απαρτίας η Γενική Συνέλευση θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2025 στις 17:00, στον ίδιο τόπο. Διαβάστε περισσότερα στη συνημμένη πρόσκληση: ΕΔΩ!