Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ADAC Opel Rallye Team .....


Η ADAC Opel Rallye Team έχει περάσει αρκετές έντονες και συναρπαστικές εβδομάδες το τελευταίο διάστημα. Το προσεχές Barum Czech Rally Zlín σηματοδοτεί το τρίτο ράλι μέσα σε τρεις εβδομάδες για τους εργοστασιακούς οδηγούς της Opel, Emil Bergkvist (21, Torsåker) και Marijan Griebel (26, Hahnweiler). Και ενώ ο τελικός αγώνας της σεζόν για το ERC Junior θα είναι μία άνετη βόλτα για τον κάτοχο του τίτλου του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος Σουηδό Bergkvist και το συνοδηγό του Joakim Sjöberg (29, Ösmo), για τον Γερμανό team mate τους Griebel και με συνοδηγό τον Stefan Clemens (28, Thailen),  ο τίτλος του Ευρωπαίου Αντιπρωταθλητή παίζεται – ενώ πέντε ακόμα οδηγοί θα τον διεκδικήσουν με σθένος.
Ο Griebel ετοιμάζεται για το κλασικό  ασφάλτινο ράλι της Τσεχίας με μεγάλη αυτοπεποίθηση.  Πέρσι ήρθε δεύτερος. «Μετά από δύο τερματισμούς στη δεύτερη θέση στα ασφάλτινα ράλι του 2015 ERC Junior σε Ιρλανδία και Βέλγιο, στόχος μας είναι μία θέση στο βάθρο. Ασφαλώς θα θέλαμε να κατακτήσουμε τη νίκη που στερηθήκαμε στην Ypres λόγω του προβλήματος με το ελαστικό στην τελευταία ειδική. Αλλά η κατάκτηση του τίτλου του Αντιπρωταθλητή σημαίνει ακόμα περισσότερα για μένα. Ένας τερματισμός 1-2 στο πολύ ανταγωνιστικό Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Junior θα ήταν ένα ονειρεμένο αποτέλεσμα για την ADAC Opel Rallye Junior Team, και θέλουμε να συμβεί. Χάρη στην Opel ADAM R2, είμαστε άριστα εξοπλισμένοι για να το πετύχουμε.»
Ο Bergkvist πιστεύει επίσης ότι ο team mate του είναι φαβορί στους τελικούς.  «Ο Marijan έχει αποδείξει πάνω από μία φορά πόσο εξαιρετικός οδηγός είναι στην άσφαλτο. Δύσκολο θα ηττηθεί στην Τσεχία. Θα προσπαθήσουμε, βέβαια – και ευελπιστούμε να κερδίσουμε βαθμούς από τον αγώνα για να βοηθήσουμε τον Mari στην προσπάθειά του για τον τίτλο του Αντιπρωταθλητή. Προσωπικά νιώθω ενθουσιασμένος που πηγαίνω στο Zlín σαν Ευρωπαίος Πρωταθλητής και θα μπορέσω να αγωνιστώ σε αυτό το τρομερό ράλι χωρίς τεράστια πίεση για βαθμούς. Αποφασισμένοι όπως πάντα, ο Jocke και εγώ θα κυνηγήσουμε το καλύτερο δυνατόν τερματισμό, με τις καλύτερες επιδόσεις μας όπως πάντα σε όλη τη σεζόν του FIA ERC Junior.»


Οι τελικοί του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Junior θα περιλαμβάνουν επίσης τον Aleks Zawada από την Πολωνία και την Γαλλίδα συνοδηγό του, Cathy Derousseaux, καθώς και τον Julius Tannert από τη Σαξονία (25, Zwickau) με τη συνοδηγό του Jennifer Thielen από το Λουξεμβούργο. Και τα δύο ζευγάρια οδηγούν ένα ιδιωτικής συμμετοχής Opel ADAM R2.
Το Barum Czech Rally Zlín έχει συνολική απόσταση 645.41 χλμ., από τα οποία τα 229.21 αγωνιστικά χιλιόμετρα κατανέμονται σε δεκαπέντε χρονομετρημένες ειδικές διαδρομές. Ο αγώνας ξεκινά την Παρασκευή το βράδυ (28 Αυγούστου) στις 9:15 μ.μ. με το θεαματικό σιρκουί πόλης στο Zlín (SS1), ενώ το πρώτο σκέλος συνεχίζεται το Σάββατο με οκτώ ακόμα ειδικές διαδρομές που ξεκινούν στις 9:46 π.μ. Οι οδηγοί θα τελειώσουν γύρω στις 8 μ.μ., και το δεύτερο σκέλος θα ξεκινήσει την Κυριακή στις 8:38 π.μ., με την τελευταία ειδική  (SS15) στις 2:28 μ.μ. Ο τηλεοπτικός σταθμός TV Eurosport θα μεταδίδει καθημερινά τις σημαντικότερες στιγμές του Barum Czech Rally Zlín. 
Οι οπαδοί του ράλι μπορούν να το παρακολουθήσουν ζωντανά στο www.opel-motorsport.com.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ρυμουλκούμενα - Τρέιλερ ...

Μια τελευταία ρύθμιση στο ζήτημα έκδοσης στοιχείων κυκλοφορίας για χρήση οχημάτων κατηγορίας Ο1 και Ο2 (ρυμουλκούμενα - τρέιλερ), συμπεριλαμβανομένων και των ειδικής χρήσεως ειδικού σκοπού μη μεταφοράς εμπορευμάτων, ενεργοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με σχετική τροπολογία. Με τη νέα νομοθετική διάταξη παρέχεται η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ρυμουλκούμενων – τρέιλερ, που είχαν παλαιότερα τεθεί νόμιμα σε κυκλοφορία με ειδικά σημειώματα ρυμούλκησης (Ε.Σ.Ρ.) και δεν είχαν εκδώσει στοιχεία κυκλοφορίας εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας  που προέβλεπε η υπ’ αρ. 2805/2021 Υπουργική Απόφαση (δηλαδή, μέχρι 29/12/2023), να εκδώσουν στοιχεία κυκλοφορίας (άδεια και πινακίδες), κατόπιν καταβολής παραβόλου, ύψους 200 ευρώ και εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε μηνών, μετά τη δημοσίευσή της σε ΦΕΚ. Επιπλέον, με σκοπό τη διευκόλυνση της ομαλής και απρόσκοπτης διεκπεραίωσης των εργασιών των πολιτών, παρέχεται η δυνατότητα τουλάχιστον έως τέλος Σεπτεμβρίου 2024, να  τίθενται νομίμως σε κ

Ευχές Α.Λ.Α.Κ. ...

 

Τεχνητή Νοημοσύνη ...

Στο μέλλον, τα ψηφιακά προϊόντα που βασίζονται στην Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ ή AI) θα διαδραματίσουν καθοριστικό ρόλο για τον Όμιλο Volkswagen. Οι νέες εφαρμογές infotainment και πλοήγησης, η υψηλής απόδοσης αναγνώριση ομιλίας, οι εκτεταμένες λειτουργίες του αυτοκινήτου και η μεγάλη ενσωμάτωση των ψηφιακών συστημάτων σε αυτό θα εξασφαλίζουν σημαντικά οφέλη για τους πελάτες, βελτιώνοντας την εμπειρία από το προϊόν. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η Volkswagen έχει δημιουργήσει ένα εξειδικευμένο «Εργαστήριο Τεχνητής Νοημοσύνης» (AI Lab). Η εταιρεία αυτή θα λειτουργεί ως ένα παγκοσμίως δικτυωμένο κέντρο ικανοτήτων και εκκολαπτήριο ιδεών. Το AI Lab θα εντοπίζει νέες ιδέες προϊόντων για τον Όμιλο Volkswagen και θα τις συντονίζει εντός του Ομίλου. Όσο οι ανάγκες θα αυξάνονται θα υπάρχει συνεργασία με τον τομέα τεχνολογίας στην Ευρώπη, την Κίνα και τη Βόρεια Αμερική. Υιοθετώντας αυτήν την προσέγγιση, ο Όμιλος Volkswagen σκοπεύει να απλοποιήσει τη συνεργασία με τις εταιρείες τεχνολογίας με σκοπ