Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αυλαία .....


Πλούσιο θέαμα από όλους τους οδηγούς απήλαυσαν οι αρκετοί φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού που βρέθηκαν στη μήκους 5 χιλιομέτρων διαδρομή της Καστανιάς. Οι μάχες στις περισσότερες ομάδες ήταν συναρπαστικές μέχρι τέλους, με αρκετές ανατροπές να γίνονται στο δεύτερο σκέλος. Η βροχή που έκανε για λίγα λεπτά την εμφάνισή της στο δεύτερο σκέλος δεν ήταν ικανή να χαλάσει την όμορφη ατμόσφαιρα που επικράτησε στο βουνό.
Στην Ομάδα Α, ο Μιχάλης Ευθυμίου, δε δυσκολεύτηκε να επικρατήσει με το Ford Escort WRC, ύστερα από την εγκατάλειψη του Λιώρη, αυξάνοντας έτσι ακόμη περισσότερο τη διαφορά του στο πρωτάθλημα. Οι Κώστας Παπαχρήστος με Citroen Saxo VTS και Χρήστος Λάππας (Peugeot 106 Kit Car) ακολούθησαν. Οι δύο οδηγοί βρέθηκαν στην κορυφή της Α έως 2 Λίτρα, ενώ ο Γιάννης Τασιόπουλος (Citroen Saxo VTS) με αντεπίθεση διαρκείας στο δεύτερο σκέλος τερμάτισε στην τρίτη θέση της Ομάδας. 
Ανέτρεψε την εις βάρος του κατάσταση στην Ομάδα Ν ο Ποσειδώνας Γορίτσας (Mitsubishi Lancer Evo X), επικρατώντας του Κωνσταντίνου Κάκου. Ο οδηγός του Mitsubishi Lancer Evo VIII προηγούταν μετά το πρώτο σκέλος, ωστόσο ο οδηγός από τα Γιάννενα αντεπιτέθηκε παίρνοντας τη νίκη στη Ν. Το βάθρο συμπλήρωσε ο εορτάζων Πάρης Τασιόπουλος με Peugeot 106 S16, ο οποίος πρώτευσε στη Ν έως 2 Λίτρα. Πίσω του τερμάτισαν οι Δημήτρης Γιαννούλης (Peugeot 106 S16) και Νίκος Ντούρας (Peugeot 206 RC). Ο επικεφαλής στη βαθμολογία, με το χρόνο του δεύτερου σκέλους κατάφερε την τελευταία στιγμή να ανεβεί στο βάθρο, σε μια Ομάδα που δεν προσμετράει εξαιτίας των λιγοστών συμμετοχών. 
Την ταχύτερη επίδοση στην Ομάδα Ε, πέτυχε ο Μάριος Ηλιόπουλος με Ford Escort WRC. Ο επικεφαλής της βαθμολογίας στην Ε, ήταν ανώτερος από τον μεγάλο του αντίπαλο, Λεωνίδα Κύρκο στο πρώτο σκέλος. Η μάχη που αναμενόταν στο δεύτερο μέρος του αγώνα δεν έγινε ποτέ, καθώς ο κινητήρας του Ford Escort WRC του Κύρκου είχε διαφορετική άποψη. Ο «Λέας» δεν ολοκλήρωσε την προσπάθειά του, μένοντας πίσω στη διεκδίκηση του τίτλου. Στην Ομάδα Ε έως 2 Λίτρα, ο Κωνσταντίνος Ψιλιώτης με Ford Escort MKII πέτυχε την πρώτη του φετινή νίκη εμπρός από τους Θανάση Κουρνιάτη με ίδιο αυτοκίνητο. Τρίτος στην Ε έως 2 Λίτρα βρέθηκε ο Γιάννης Μαυρίδης με Daihatsu Charade που έκανε πολύ καλό χρόνο στο δεύτερο πέρασμα.
Στα Turbo της Formula Saloon, ο Παναγιώτης Κύρκος εντυπωσίασε το διήμερο με το Mitsubishi Lancer Evo VIII, κατακτώντας εύκολα τη νίκη. Το πρόβλημα που αντιμετώπισε χθες ο Κώστας Πατσουρέας με το κιβώτιο ταχυτήτων του Mitsubishi Lancer Evo IX, του στέρησε τη δυνατότητα να μονομαχήσει σήμερα για την κορυφή. Στα ατμοσφαιρικά της Saloon, ο Σγουρής Μπαλάσης ήταν ο μοναδικός συμμετέχων με Toyota Corolla. Η Saloon δεν προσμετράει, καθώς δε συμπληρώθηκε ο απαιτούμενος αριθμός αγωνιζόμενων.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ρυμουλκούμενα - Τρέιλερ ...

Μια τελευταία ρύθμιση στο ζήτημα έκδοσης στοιχείων κυκλοφορίας για χρήση οχημάτων κατηγορίας Ο1 και Ο2 (ρυμουλκούμενα - τρέιλερ), συμπεριλαμβανομένων και των ειδικής χρήσεως ειδικού σκοπού μη μεταφοράς εμπορευμάτων, ενεργοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με σχετική τροπολογία. Με τη νέα νομοθετική διάταξη παρέχεται η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ρυμουλκούμενων – τρέιλερ, που είχαν παλαιότερα τεθεί νόμιμα σε κυκλοφορία με ειδικά σημειώματα ρυμούλκησης (Ε.Σ.Ρ.) και δεν είχαν εκδώσει στοιχεία κυκλοφορίας εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας  που προέβλεπε η υπ’ αρ. 2805/2021 Υπουργική Απόφαση (δηλαδή, μέχρι 29/12/2023), να εκδώσουν στοιχεία κυκλοφορίας (άδεια και πινακίδες), κατόπιν καταβολής παραβόλου, ύψους 200 ευρώ και εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε μηνών, μετά τη δημοσίευσή της σε ΦΕΚ. Επιπλέον, με σκοπό τη διευκόλυνση της ομαλής και απρόσκοπτης διεκπεραίωσης των εργασιών των πολιτών, παρέχεται η δυνατότητα τουλάχιστον έως τέλος Σεπτεμβρίου 2024, να  τίθενται νομίμως σε κ

Ευχές Α.Λ.Α.Κ. ...

 

Νέο Δ.Σ. στην ΑΛΜΑ Αιγίου ...

Μετά τις εκλογές που πραγματοποιήθηκαν στις 21/4/2024, το αθλητικό σωματείο μηχανοκίνητου αθλητισμού ΑΛΜΑ Αιγίου ανακοινώνει τη σύσταση του νέου Διοικητικού Συμβουλίου. Η νέα διοικητική ομάδα διαμορφώνεται ως εξής: Πρόεδρος: Μπουροθανασόπουλος Χαράλαμπος Αντιπρόεδρος: Σωτηρόπουλος Νικόλαος Γραμματέας: Τσερετζούλιας Θεοφάνης Ταμίας: Σουφλής Στάικος Μέλη: Λύρος Νικόλαος, Γκουλεμάνης Κωνσταντίνος, Δημουλάς Ανδρέας Η αποστολή του νέου Προέδρου και του Διοικητικού Συμβουλίου για την επόμενη διετία είναι να αναλάβουν τη διοργάνωση των αγώνων που ορίζονται από την ομοσπονδία μηχανοκίνητου αθλητισμού, ΟΜΑΕ. Φέτος για το 2024, στο σωματείο του Αιγίου ανατέθηκαν τρεις μεγάλες διοργανώσεις. Η επιτυχημένη  SEAJETS Ανάβαση Αρχαίας Αιγείρας τον περασμένο Μάρτιο, η οποία είχε μεγάλη απήχηση και προβολή για την περιοχή. Ο επόμενος αγώνας είναι 1 και 2 Ιουνίου το καθιερωμένο 11ο Rally Sprint Αιγίου που προσμετρά στο κύπελλο αυτοκινήτων και στο πρωτάθλημα ιστορικών. Μία διοργάνωση στολίδι για την μηχα