Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αυλαία .....


Πλούσιο θέαμα από όλους τους οδηγούς απήλαυσαν οι αρκετοί φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού που βρέθηκαν στη μήκους 5 χιλιομέτρων διαδρομή της Καστανιάς. Οι μάχες στις περισσότερες ομάδες ήταν συναρπαστικές μέχρι τέλους, με αρκετές ανατροπές να γίνονται στο δεύτερο σκέλος. Η βροχή που έκανε για λίγα λεπτά την εμφάνισή της στο δεύτερο σκέλος δεν ήταν ικανή να χαλάσει την όμορφη ατμόσφαιρα που επικράτησε στο βουνό.
Στην Ομάδα Α, ο Μιχάλης Ευθυμίου, δε δυσκολεύτηκε να επικρατήσει με το Ford Escort WRC, ύστερα από την εγκατάλειψη του Λιώρη, αυξάνοντας έτσι ακόμη περισσότερο τη διαφορά του στο πρωτάθλημα. Οι Κώστας Παπαχρήστος με Citroen Saxo VTS και Χρήστος Λάππας (Peugeot 106 Kit Car) ακολούθησαν. Οι δύο οδηγοί βρέθηκαν στην κορυφή της Α έως 2 Λίτρα, ενώ ο Γιάννης Τασιόπουλος (Citroen Saxo VTS) με αντεπίθεση διαρκείας στο δεύτερο σκέλος τερμάτισε στην τρίτη θέση της Ομάδας. 
Ανέτρεψε την εις βάρος του κατάσταση στην Ομάδα Ν ο Ποσειδώνας Γορίτσας (Mitsubishi Lancer Evo X), επικρατώντας του Κωνσταντίνου Κάκου. Ο οδηγός του Mitsubishi Lancer Evo VIII προηγούταν μετά το πρώτο σκέλος, ωστόσο ο οδηγός από τα Γιάννενα αντεπιτέθηκε παίρνοντας τη νίκη στη Ν. Το βάθρο συμπλήρωσε ο εορτάζων Πάρης Τασιόπουλος με Peugeot 106 S16, ο οποίος πρώτευσε στη Ν έως 2 Λίτρα. Πίσω του τερμάτισαν οι Δημήτρης Γιαννούλης (Peugeot 106 S16) και Νίκος Ντούρας (Peugeot 206 RC). Ο επικεφαλής στη βαθμολογία, με το χρόνο του δεύτερου σκέλους κατάφερε την τελευταία στιγμή να ανεβεί στο βάθρο, σε μια Ομάδα που δεν προσμετράει εξαιτίας των λιγοστών συμμετοχών. 
Την ταχύτερη επίδοση στην Ομάδα Ε, πέτυχε ο Μάριος Ηλιόπουλος με Ford Escort WRC. Ο επικεφαλής της βαθμολογίας στην Ε, ήταν ανώτερος από τον μεγάλο του αντίπαλο, Λεωνίδα Κύρκο στο πρώτο σκέλος. Η μάχη που αναμενόταν στο δεύτερο μέρος του αγώνα δεν έγινε ποτέ, καθώς ο κινητήρας του Ford Escort WRC του Κύρκου είχε διαφορετική άποψη. Ο «Λέας» δεν ολοκλήρωσε την προσπάθειά του, μένοντας πίσω στη διεκδίκηση του τίτλου. Στην Ομάδα Ε έως 2 Λίτρα, ο Κωνσταντίνος Ψιλιώτης με Ford Escort MKII πέτυχε την πρώτη του φετινή νίκη εμπρός από τους Θανάση Κουρνιάτη με ίδιο αυτοκίνητο. Τρίτος στην Ε έως 2 Λίτρα βρέθηκε ο Γιάννης Μαυρίδης με Daihatsu Charade που έκανε πολύ καλό χρόνο στο δεύτερο πέρασμα.
Στα Turbo της Formula Saloon, ο Παναγιώτης Κύρκος εντυπωσίασε το διήμερο με το Mitsubishi Lancer Evo VIII, κατακτώντας εύκολα τη νίκη. Το πρόβλημα που αντιμετώπισε χθες ο Κώστας Πατσουρέας με το κιβώτιο ταχυτήτων του Mitsubishi Lancer Evo IX, του στέρησε τη δυνατότητα να μονομαχήσει σήμερα για την κορυφή. Στα ατμοσφαιρικά της Saloon, ο Σγουρής Μπαλάσης ήταν ο μοναδικός συμμετέχων με Toyota Corolla. Η Saloon δεν προσμετράει, καθώς δε συμπληρώθηκε ο απαιτούμενος αριθμός αγωνιζόμενων.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μυστήριο ...

5 Βασικές Αρχές : Συμμετέχεις μόνο αν δεχτείς πρόσκληση... Αν αποδεχτείς την πρόσκληση έχεις δικαίωμα να προσκαλέσεις ακόμη ένα πλήρωμα... Ο προορισμός είναι άγνωστος όπως η αφετηρία και η διαδρομή... Οχήματα αυστηρά ως το 1981... ….χαμόγελο υποχρεωτικό! Λεπτομέρειες; ΕΔΩ!

Πίτα του alfaclub.gr ....

Ο "ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ALFA ROMEO" το Σάββατο 22 Φεβρουαρίου2025 θα κάνει την κοπή πίτας στο εντευκτήριό μας. Ώρα προσέλευσης 19:00 .

Ευχαριστίες Ο.Μ.Α.Ε. ...

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος (Ο.Μ.Α.Ε.) εκφράζει τις θερμές του ευχαριστίες προς τον Υπουργό Αθλητισμού κ. Ιωάννη Βρούτση για την κατανόηση των χρόνιων ζητημάτων που αφορούν τον μηχανοκίνητο αθλητισμό στη χώρα μας. Με ιδιαίτερη ικανοποίηση αναγνωρίζουμε τη διάθεση του κ. Υπουργού να ακούσει, να κατανοήσει και να αποδεχθεί τις ιδιαίτερες ανάγκες και απαιτήσεις του αθλήματός μας. Η ενδελεχής συζήτηση και η εποικοδομητική ανταλλαγή απόψεων που πραγματοποιήθηκε μέσα από πολύωρες συναντήσεις, κατέληξε σε ουσιαστικές ρυθμίσεις που συμβάλλουν στην ανάπτυξη και εύρυθμη λειτουργία του μηχανοκίνητου αθλητισμού στην Ελλάδα. Ειδικότερα, η παρέμβασή του οδήγησε στις εξής σημαντικές ρυθμίσεις: Τη διευθέτηση του ζητήματος της συμμετοχής αλλοδαπών αθλητών στις εγχώριες διοργανώσεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού, εξασφαλίζοντας τη δυνατότητα διεθνούς ανταγωνισμού και ενίσχυσης του αθλήματος. Την εξαίρεση των κριτών από τις γενικές εξαιρέσεις που ισχύουν για ...