Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Nissan JUKE-R 2.0 .....


Με το λανσάρισμα του JUKE-R το 2011, η Nissan κατάφερε να “παντρέψει” τη συναρπαστική εκδοχή του δημοφιλούς compact crossover με τις εξίσου εκρηκτικές επιδόσεις του θρυλικού GT-R.  Τώρα, τέσσερα χρόνια μετά, το JUKE-R έχει δεχθεί μια θεαματική αναβάθμιση που αφενός αντανακλά το στυλ του τελευταίου μοντέλου του JUKE και αφετέρου προσφέρει περισσότερη δύναμη, αλλά και συναρπαστικές επιδόσεις !  
Το παγκόσμιο ντεμπούτο του JUKE-R 2.0 (όπως αποκαλείται η τελευταία αυτή εκδοχή του), πραγματοποιήθηκε πρόσφατα στο ετήσιο Goodwood Festival of Speed και όπως ήταν αναμενόμενο, συγκέντρωσε το ενδιαφέρον των παρευρισκομένων.  
Το JUKE-R 2.0, βασίζεται στο νεότερο μοντέλο του JUKE, στο οποίο υπάρχουν εκτεταμένες αλλαγές στο σχεδιασμό του αλλά και πρόσθετες βελτιώσεις τεχνικού χαρακτήρα. Με κύριο άξονα το πλήθος των επιλογών εξατομίκευσης του μοντέλου με βάση τις επιθυμίες του εκάστοτε ιδιοκτήτη του, αλλά και με νέο σχήμα στα φώτα με την προσθήκη LED,  τους νέους  καθρέπτες που με τη σειρά τους ενσωματώνουν  φλας τεχνολογίας LED , καθώς και με την χαρακτηριστική μάσκα της Nissan τύπου V μπροστά, το JUKE-R 2.0 δεν μπορούσε να μείνει ανεπηρέαστο.


Το εύρος των βελτιώσεων στην αναβαθμισμένη έκδοση του JUKE-R 2.0, συνοψίζεται στα εξής : 
• Ο εμπρός προφυλακτήρας είναι κατασκευασμένος 100% από ίνες άνθρακα, ενώ είναι και  εξ ολοκλήρου ανασχεδιασμένος, τόσο αισθητικά όσο και λειτουργικά. Οι οπές ψύξης  έχουν αυξηθεί σε μέγεθος κατά 100%, λόγω της αυξημένης ανάγκης για  την ψύξη του κινητήρα, καθώς η ιπποδύναμή του έχει “εκτιναχθεί” στα  600bhp ! 
• Ο πίσω προφυλακτήρας  έχει κατασκευαστεί  από ανθρακονήματα, όπου και “φιλοξενεί” τις carbon απολήξεις  του διαχύτη. 
• Εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων έχει γίνει στα φτερά, τους θόλους, τα μαρσπιέ, όπως και στις εισαγωγές του αέρα πάνω στο καπό.
• Το Juke-R 2.0, πατάει σε νέου σχεδιασμού  τροχούς, όπως ακριβώς  συμβαίνει και στο τρέχων GT-R. 
• Το χρώμα είναι μαύρο ματ (όπως και στην αρχική έκδοση του μοντέλου). 
• Ο κινητήρας  έχει αναβαθμιστεί για να αποδίδει την εκπληκτική ιπποδύναμη των 600bhp, όπως συμβαίνει και με το GT-R NISMO !

Δείτε σχετικό video με το εκπληκτικό JUKE-R 2.0 ΕΔΩ! 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μυστήριο ...

5 Βασικές Αρχές : Συμμετέχεις μόνο αν δεχτείς πρόσκληση... Αν αποδεχτείς την πρόσκληση έχεις δικαίωμα να προσκαλέσεις ακόμη ένα πλήρωμα... Ο προορισμός είναι άγνωστος όπως η αφετηρία και η διαδρομή... Οχήματα αυστηρά ως το 1981... ….χαμόγελο υποχρεωτικό! Λεπτομέρειες; ΕΔΩ!

Πίτα του alfaclub.gr ....

Ο "ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ALFA ROMEO" το Σάββατο 22 Φεβρουαρίου2025 θα κάνει την κοπή πίτας στο εντευκτήριό μας. Ώρα προσέλευσης 19:00 .

Ευχαριστίες Ο.Μ.Α.Ε. ...

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος (Ο.Μ.Α.Ε.) εκφράζει τις θερμές του ευχαριστίες προς τον Υπουργό Αθλητισμού κ. Ιωάννη Βρούτση για την κατανόηση των χρόνιων ζητημάτων που αφορούν τον μηχανοκίνητο αθλητισμό στη χώρα μας. Με ιδιαίτερη ικανοποίηση αναγνωρίζουμε τη διάθεση του κ. Υπουργού να ακούσει, να κατανοήσει και να αποδεχθεί τις ιδιαίτερες ανάγκες και απαιτήσεις του αθλήματός μας. Η ενδελεχής συζήτηση και η εποικοδομητική ανταλλαγή απόψεων που πραγματοποιήθηκε μέσα από πολύωρες συναντήσεις, κατέληξε σε ουσιαστικές ρυθμίσεις που συμβάλλουν στην ανάπτυξη και εύρυθμη λειτουργία του μηχανοκίνητου αθλητισμού στην Ελλάδα. Ειδικότερα, η παρέμβασή του οδήγησε στις εξής σημαντικές ρυθμίσεις: Τη διευθέτηση του ζητήματος της συμμετοχής αλλοδαπών αθλητών στις εγχώριες διοργανώσεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού, εξασφαλίζοντας τη δυνατότητα διεθνούς ανταγωνισμού και ενίσχυσης του αθλήματος. Την εξαίρεση των κριτών από τις γενικές εξαιρέσεις που ισχύουν για ...