Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Νέα για το Fiat 500 X .....


Το νέο μικρό crossover της οικογένειας του 500, που τράβηξε αμέσως τα φώτα της δημοσιότητας επάνω του, καλύπτοντας διαφορετικές ανάγκες πολλών διαφορετικών αγοραστών, διευρύνει ακόμα περισσότερο το κοινό στο οποίο απευθύνεται στην ελληνική αγορά, με την προσθήκη στην γκάμα του νέων ισχυρών εκδόσεων του κινητήρα 1,4 Multiair ΙΙ. Έτσι, το 500X γίνεται ακόμη πιο ανταγωνιστικό, προσφέροντας περισσότερες δυνατότητες για οδηγική απόλαυση σε συνδυασμό με οικονομία στην κατανάλωση καυσίμου.
Η πρώτη έκδοση που προστίθεται είναι η 1.4 Multiair II 140hp DCT, με τον κινητήρα Multiair να αποδίδει 140 ίππους στις 5.000 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 230 Nm στις 1.750 σ.α.λ. Με αυτόν τον κινητήρα το 500X επιταχύνει από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 9,8'', με την τελική του ταχύτητα να αγγίζει τα 190 χλμ./ώρα. Ταυτόχρονα, η μέση κατανάλωσή του σε μικτό κύκλο είναι μόλις 5,7 λίτρα/100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 133 g/km. Αυτός ο κινητήρας συνδυάζεται με το 6ταχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού ξηρού συμπλέκτη DCT, στοχεύοντας όχι μόνο στη βελτίωση της άνεσης στην οδήγηση, αλλά, σε συνδυασμό και με όλα τα δυναμικά στοιχεία του 500X, στην εδραίωση του αυτοκινήτου ως σημείου αναφοράς στην κατηγορία για τις επιδόσεις και την απόλαυση της οδήγησης. 
Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει την αυτόματη λειτουργία του κιβωτίου για περισσότερη άνεση ή τη σειριακή λειτουργία για πιο σπορ οδήγηση. Η οδήγηση με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη ξηρού τύπου, εξασφαλίζει επίσης οικονομία καυσίμου όχι μόνο απέναντι στα κλασικά αυτόματα κιβώτια με μετατροπέα ροπής, αλλά και στα αυτόματα με διπλό συμπλέκτη «υγρού» τύπου. Αυτό το καινοτόμο μηχανικό σύνολο ολοκληρώνεται με το σύστημα Start & Stop για ακόμη περισσότερη οικονομία κατανάλωσης καυσίμου και μειωμένες εκπομπές ρύπων.


Επιπλέον, στις εκδόσεις Cross & Cross Plus το 500X μπορεί να εφοδιαστεί με τον ακόμη ισχυρότερο κινητήρα 1.4 Multiair II 170hp, σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων και τετρακίνηση. Αυτός ο κινητήρας, που αποδίδει 170 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 250 Nm στις 2.500 σ.α.λ., προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις στο 500X, επιταχύνοντας το αυτοκίνητο από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε μόλις 8,6'', με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 200 χλμ./ώρα. Παρά τις υψηλές επιδόσεις, η κατανάλωση καυσίμου παραμένει στα 6,7 λίτρα/100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 στα 157 g/km. Το αυτόματο κιβώτιο των 9 ταχυτήτων ελέγχεται από ένα λογισμικό τεχνολογίας αιχμής, που λαμβάνει δεδομένα από ένα σύνολο αισθητήρων προκειμένου να ρυθμιστεί η συνολική συμπεριφορά του οχήματος στις συνθήκες οδήγησης και να συνδυαστεί η άνεση με την αποδοτικότητα. Επίσης, ανάλογα με τις συνθήκες του οδοστρώματος προσφέρεται στον οδηγό η δυνατότητα χειροκίνητης εναλλαγής από 4Χ4 σε 4Χ2 και αντίστροφα. 


Τώρα όλη η γκάμα του 500Χ προσφέρεται και με το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα που περιλαμβάνει:
• 0% επιτόκιο χρηματοδότησης (με 35% προκαταβολή, 3 χρόνια διάρκεια)
• 3 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση
• 3 χρόνια οδική βοήθεια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι