Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Νέα για το Fiat 500 X .....


Το νέο μικρό crossover της οικογένειας του 500, που τράβηξε αμέσως τα φώτα της δημοσιότητας επάνω του, καλύπτοντας διαφορετικές ανάγκες πολλών διαφορετικών αγοραστών, διευρύνει ακόμα περισσότερο το κοινό στο οποίο απευθύνεται στην ελληνική αγορά, με την προσθήκη στην γκάμα του νέων ισχυρών εκδόσεων του κινητήρα 1,4 Multiair ΙΙ. Έτσι, το 500X γίνεται ακόμη πιο ανταγωνιστικό, προσφέροντας περισσότερες δυνατότητες για οδηγική απόλαυση σε συνδυασμό με οικονομία στην κατανάλωση καυσίμου.
Η πρώτη έκδοση που προστίθεται είναι η 1.4 Multiair II 140hp DCT, με τον κινητήρα Multiair να αποδίδει 140 ίππους στις 5.000 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 230 Nm στις 1.750 σ.α.λ. Με αυτόν τον κινητήρα το 500X επιταχύνει από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 9,8'', με την τελική του ταχύτητα να αγγίζει τα 190 χλμ./ώρα. Ταυτόχρονα, η μέση κατανάλωσή του σε μικτό κύκλο είναι μόλις 5,7 λίτρα/100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 133 g/km. Αυτός ο κινητήρας συνδυάζεται με το 6ταχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού ξηρού συμπλέκτη DCT, στοχεύοντας όχι μόνο στη βελτίωση της άνεσης στην οδήγηση, αλλά, σε συνδυασμό και με όλα τα δυναμικά στοιχεία του 500X, στην εδραίωση του αυτοκινήτου ως σημείου αναφοράς στην κατηγορία για τις επιδόσεις και την απόλαυση της οδήγησης. 
Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει την αυτόματη λειτουργία του κιβωτίου για περισσότερη άνεση ή τη σειριακή λειτουργία για πιο σπορ οδήγηση. Η οδήγηση με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη ξηρού τύπου, εξασφαλίζει επίσης οικονομία καυσίμου όχι μόνο απέναντι στα κλασικά αυτόματα κιβώτια με μετατροπέα ροπής, αλλά και στα αυτόματα με διπλό συμπλέκτη «υγρού» τύπου. Αυτό το καινοτόμο μηχανικό σύνολο ολοκληρώνεται με το σύστημα Start & Stop για ακόμη περισσότερη οικονομία κατανάλωσης καυσίμου και μειωμένες εκπομπές ρύπων.


Επιπλέον, στις εκδόσεις Cross & Cross Plus το 500X μπορεί να εφοδιαστεί με τον ακόμη ισχυρότερο κινητήρα 1.4 Multiair II 170hp, σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων και τετρακίνηση. Αυτός ο κινητήρας, που αποδίδει 170 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 250 Nm στις 2.500 σ.α.λ., προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις στο 500X, επιταχύνοντας το αυτοκίνητο από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε μόλις 8,6'', με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 200 χλμ./ώρα. Παρά τις υψηλές επιδόσεις, η κατανάλωση καυσίμου παραμένει στα 6,7 λίτρα/100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 στα 157 g/km. Το αυτόματο κιβώτιο των 9 ταχυτήτων ελέγχεται από ένα λογισμικό τεχνολογίας αιχμής, που λαμβάνει δεδομένα από ένα σύνολο αισθητήρων προκειμένου να ρυθμιστεί η συνολική συμπεριφορά του οχήματος στις συνθήκες οδήγησης και να συνδυαστεί η άνεση με την αποδοτικότητα. Επίσης, ανάλογα με τις συνθήκες του οδοστρώματος προσφέρεται στον οδηγό η δυνατότητα χειροκίνητης εναλλαγής από 4Χ4 σε 4Χ2 και αντίστροφα. 


Τώρα όλη η γκάμα του 500Χ προσφέρεται και με το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα που περιλαμβάνει:
• 0% επιτόκιο χρηματοδότησης (με 35% προκαταβολή, 3 χρόνια διάρκεια)
• 3 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση
• 3 χρόνια οδική βοήθεια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1η Ανάβαση Πηλίου ...

Με 45 συμμετοχές θα πραγματοποιηθεί η 1η Ανάβαση Πηλίου. Ο αγώνας θα διεξαχθεί πρώτη φορά σε αυτή τη διαδρομή στον επαρχιακό δρόμο Άνω Λεχωνίων-Μηλέων. Η εκκίνηση ξεκινά από την διασταύρωση του Αγ.Βλασιου και τερματίζει σε 3.2χλμ προς τον Άγιο Γεώργιο που είναι πριν το πέταλο και τη διασταύρωση της Ι.Μ Αγίων Ταξιαρχών. Το Σάββατο το πρωί θα γίνει ο τεχνικός έλεγχος των αγωνιστικών αυτοκινήτων στην παραλία του Βόλου στο Πανεπιστήμιο όπου το ωράριο είναι 9:00-12:00. Μετά τις 13:00 οι αγωνιζόμενοι θα έχουν την δυνατότητα να πάνε προς τη διαδρομή της Ανάβασης και να στήσουν τα service τους. Ο χώρος του σέρβις είναι μετά τη γέφυρα του Παλαιοκάστρου (Πέστροφες). Εκατό μέτρα μετά τα σέρβις αρχίζει το warm up για περίπου 800 μέτρα ώστε να φτάσει στην εκκίνηση. Τα δοκιμαστικά θα αρχίσουν στις 16:00 (Λόγω των εκκλησιαστικών εκδηλώσεων που γίνονται στην Ι.Μ.). Το Σάββατο το βράδυ στις 21:00 θα γίνει η πανηγυρική εκκίνηση στην Κάτω Γατζέα. Εκει θα εκκινήσουν όλα τα αγωνιστικά αυτοκίνητα με την παρ

Ανάβαση Πιτίτσας – Χρήστος Μπαντούνας ...

Ο 4ος γύρος για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων του 2024, θα διεξαχθεί στις 22 και 23 Ιουνίου από τον ΑΟΠ (Αυτοκινητιστικός Όμιλος Πατρών), με την Ανάβαση Πιτίτσας, να είναι για ακόμα μία χρονιά στο καλεντάρι, επιβεβαιώνοντας πως είναι μία από τις πιο αγαπημένες όλων των οδηγών. Ο Αγώνας προσμετρά στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων αλλά και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων Ιστορικών Αυτοκινήτων. Για το 2024 η Ανάβαση Πιτίτσας θα ονομαστεί «Ανάβαση Πιτίτσας – Χρήστος Μπαντούνας», στην μνήμη του Χρήστου Μπαντούνα που η μοίρα τον πήρε από κοντά μας τόσο νωρίς και άδικα. Μία από τις ιστορικότερες Αναβάσεις της χώρας μας, ρίχνει σημαία εκκίνησης, με την Ανάβαση Πιτίτσας να διεξάγεται από το 1973 και ο τίτλος «στυλοβάτης» του Ελληνικού Πρωταθλήματος δεν είναι άδικος. Ξεκίνησε το 1973 με νικητή τον «Λεωνίδα» που οδηγούσε ένα Πόρσε Καρέρα RSR, με την απόσταση του πρώτου αυτού αγώνα να ήταν 3,8 χιλιόμετρα. Η ανάβαση Πιτίτσας είναι αγώνας του πανελλήνιου πρωταθλήματος αναβάσεων και ο παλα

Ανάβαση Βαντέ ...

Με 20 συμμετοχές θα διεξαχθεί το διήμερο 15 και 16 Ιουνίου η 3η Ανάβαση Βαντέ από την ΑΛΑΧανίων, αγώνας που προσμετράει στο Κύπελλο Αναβάσεων Κρήτης.