Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Νέα για το Fiat 500 X .....


Το νέο μικρό crossover της οικογένειας του 500, που τράβηξε αμέσως τα φώτα της δημοσιότητας επάνω του, καλύπτοντας διαφορετικές ανάγκες πολλών διαφορετικών αγοραστών, διευρύνει ακόμα περισσότερο το κοινό στο οποίο απευθύνεται στην ελληνική αγορά, με την προσθήκη στην γκάμα του νέων ισχυρών εκδόσεων του κινητήρα 1,4 Multiair ΙΙ. Έτσι, το 500X γίνεται ακόμη πιο ανταγωνιστικό, προσφέροντας περισσότερες δυνατότητες για οδηγική απόλαυση σε συνδυασμό με οικονομία στην κατανάλωση καυσίμου.
Η πρώτη έκδοση που προστίθεται είναι η 1.4 Multiair II 140hp DCT, με τον κινητήρα Multiair να αποδίδει 140 ίππους στις 5.000 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 230 Nm στις 1.750 σ.α.λ. Με αυτόν τον κινητήρα το 500X επιταχύνει από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 9,8'', με την τελική του ταχύτητα να αγγίζει τα 190 χλμ./ώρα. Ταυτόχρονα, η μέση κατανάλωσή του σε μικτό κύκλο είναι μόλις 5,7 λίτρα/100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 133 g/km. Αυτός ο κινητήρας συνδυάζεται με το 6ταχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού ξηρού συμπλέκτη DCT, στοχεύοντας όχι μόνο στη βελτίωση της άνεσης στην οδήγηση, αλλά, σε συνδυασμό και με όλα τα δυναμικά στοιχεία του 500X, στην εδραίωση του αυτοκινήτου ως σημείου αναφοράς στην κατηγορία για τις επιδόσεις και την απόλαυση της οδήγησης. 
Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει την αυτόματη λειτουργία του κιβωτίου για περισσότερη άνεση ή τη σειριακή λειτουργία για πιο σπορ οδήγηση. Η οδήγηση με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη ξηρού τύπου, εξασφαλίζει επίσης οικονομία καυσίμου όχι μόνο απέναντι στα κλασικά αυτόματα κιβώτια με μετατροπέα ροπής, αλλά και στα αυτόματα με διπλό συμπλέκτη «υγρού» τύπου. Αυτό το καινοτόμο μηχανικό σύνολο ολοκληρώνεται με το σύστημα Start & Stop για ακόμη περισσότερη οικονομία κατανάλωσης καυσίμου και μειωμένες εκπομπές ρύπων.


Επιπλέον, στις εκδόσεις Cross & Cross Plus το 500X μπορεί να εφοδιαστεί με τον ακόμη ισχυρότερο κινητήρα 1.4 Multiair II 170hp, σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων και τετρακίνηση. Αυτός ο κινητήρας, που αποδίδει 170 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 250 Nm στις 2.500 σ.α.λ., προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις στο 500X, επιταχύνοντας το αυτοκίνητο από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε μόλις 8,6'', με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 200 χλμ./ώρα. Παρά τις υψηλές επιδόσεις, η κατανάλωση καυσίμου παραμένει στα 6,7 λίτρα/100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 στα 157 g/km. Το αυτόματο κιβώτιο των 9 ταχυτήτων ελέγχεται από ένα λογισμικό τεχνολογίας αιχμής, που λαμβάνει δεδομένα από ένα σύνολο αισθητήρων προκειμένου να ρυθμιστεί η συνολική συμπεριφορά του οχήματος στις συνθήκες οδήγησης και να συνδυαστεί η άνεση με την αποδοτικότητα. Επίσης, ανάλογα με τις συνθήκες του οδοστρώματος προσφέρεται στον οδηγό η δυνατότητα χειροκίνητης εναλλαγής από 4Χ4 σε 4Χ2 και αντίστροφα. 


Τώρα όλη η γκάμα του 500Χ προσφέρεται και με το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα που περιλαμβάνει:
• 0% επιτόκιο χρηματοδότησης (με 35% προκαταβολή, 3 χρόνια διάρκεια)
• 3 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση
• 3 χρόνια οδική βοήθεια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σ.Ο.Α.Α. 2024 ...

 

Ανάβαση Ψάθας - Δοκιμές ...

  Ομαλά κύλησε η διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στην Ανάβαση Ψάθας που έλαβε χώρα το Σάββατο. Οι οδηγοί πραγματοποίησαν και τα 3 προγραμματισμένα ανεβάσματα και πλέον είναι έτοιμοι να ριχτούν στη μάχη με το χρόνο στη δεύτερη πρωταθληματική Ανάβαση της χρονιάς. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets και το il Desto Group. Ο Μάριος Ηλιόπουλος χωρίς να πιέσει ιδιαίτερα ήταν ο ταχύτερος στη διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στη Formula Saloon , οδηγώντας ένα Ford Fiesta και την Κυριακή θα κινηθεί με στόχο να προσφέρει θέαμα στους φίλους του αθλήματος που θα βρεθούν στις στροφές της Ανάβασης Ψάθας. Τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας ακολούθησαν οι «Κανέλλος» (Peugeot 106) και Θανάσης Κοράκης (Nissan Silvia). Αίτημα για να αγωνιστεί την Κυριακή στον αγώνα έκανε ο Καλαματιανός Νικόλαος Παπαδόπουλος (Ford Escort MKII) που δεν σ

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ