Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Δεν τους ήθελε η χωμάτινη ημέρα στο Φθιώτιδος .....


Η τύχη δεν ήταν με το μέρος των Φιλιππίδη-Παυλή Κορρέ στο χωμάτινο σκέλος του 32ου Ράλλυ Φθιώτιδος. Ύστερα από τη δεύτερη θέση στον ασφάλτινο αγώνα, το πλήρωμα εμφανίστηκε αποφασισμένο να παλέψει για τη νίκη σε μια επιφάνεια που σαφώς γνωρίζει καλύτερα. Δεν τα κατάφερε όμως εγκαταλείποντας τον αγώνα και αποχαιρέτησε τη Λαμία με ανάμικτα συναισθήματα.
Η κακή μέρα φάνηκε από το πρωί, καθώς στην πρώτη ειδική, το Mitsubishi Lancer Evo IX του Φιλιππίδη βρέθηκε τουμπαρισμένο σε μια σχετικά αργή στροφή: «Στα πρώτα χιλιόμετρα της Γραμμένης βρήκαμε σε ένα ανάχωμα, με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να ανατραπεί. Ευτυχώς δεν είχαμε κάποια σοβαρή ζημιά, οπότε συνεχίσαμε κανονικά» δήλωσε ο Φιλιππίδης και συμπλήρωσε: «Βέβαια, είχαμε χάσει κάθε ελπίδα για διάκριση, καθώς χρειάστηκε χρόνος ώσπου να επαναφέρουμε το Mitsubishi στις ρόδες του. Παρ’ όλα αυτά συνεχίσαμε και δεν το βάλαμε κάτω». Πράγματι, στη δεύτερη ειδική της ημέρας, στη Δίβρη, το πλήρωμα πέτυχε τον τρίτο χρόνο προσπαθώντας να βρει πάλι το ρυθμό του με το «πληγωμένο» Mitsubishi και να αναρριχηθεί στη γενική κατάταξη στο πλαίσιο του εφικτού. 


Στη Γραμμένη όμως ήταν …γραφτό να μη συνεχίσουν τον αγώνα τους, καθώς και στο δεύτερο πέρασμα από την ειδική διαδρομή των 22 χιλιομέτρων, οι Φιλιππίδης-Παυλή Κορρέ τούμπαραν το Mitsubishi Lancer Evo IX της SMsport με αποτέλεσμα αυτή τη φορά να μείνουν οριστικά εκτός αγώνα. «Η Γραμμένη δε μας ήθελε καθώς μία δεύτερη έξοδος μας ανάγκασε να δεχτούμε αυτό που από ότι φαίνεται ήταν  το «γραμμένο» μας! Όταν κινείσαι σε γρήγορους ρυθμούς αυτά είναι μέσα στο παιχνίδι»  δήλωσε ο οδηγός. 
Σε έναν αγώνα ο οποίος τους γύρισε την πλάτη από τις αναγνωρίσεις αφού αντιμετώπισαν σωρεία προβλημάτων, το πλήρωμα αισθάνθηκε την ανάγκη να ευχαριστήσει τους συναθλητές του που βρέθηκαν κοντά «στα δύσκολα».  «Στις δοκιμές μείναμε από ένα μηχανικό πρόβλημα  στη Δίβρη. Οι αγωνιζόμενοι Αποστόλης Τσιλίκας-Κωνσταντίνος Μίχος με το που αντιλήφθηκαν πως χρειαζόμασταν βοήθεια, αμέσως σταμάτησαν και προσφέρθηκαν να μας παρέχουν ότι χρειασθήκαμε. Τους ευχαριστούμε πολύ!» τόνισε ο Φιλιππίδης, ενώ η Μαρία συμπλήρωσε «Η συμπεριφορά των συναθλητών μας, μας θύμισε την ατμόσφαιρα και το κλίμα που επικρατούσε στους αγώνες αυτοκινήτου τις προηγούμενες δεκαετίες!».  
Εξαιρετική εντύπωση προκάλεσε το αυτοκόλλητο της Γενικής Γραμματείας Διά Βίου Μάθησης και Νέας Γενιάς,  της οποίας στέλεχος είναι η Μαρία Παυλή Κορρέ.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ

Nissan Formula E Team ...

Η Nissan Formula E Team πηγαίνει στο Βερολίνο, αυτό το Σαββατοκύριακο, για τον 9ο και 10ο Γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της ABB FIA Formula E 2023/24, με τους Oliver Rowland και Sacha Fenestraz να είναι έτοιμοι για την μάχη. Έχοντας φιλοξενήσει περισσότερα E-Prix από οποιοδήποτε άλλο χώρο, το Tempelhof Airport Circuit μήκους 2,355 χιλιομέτρων αποτελεί ένα κομβικό σημείο στο ημερολόγιο της Formula E, καθώς προσφέρει μια ποικιλία διατάξεων. Η πίστα, στην οποία δεσπόζει ένα αεροσκάφος Douglas DC-3 στο εσωτερικό της στροφής 6, αποτελεί μια μεγάλη πρόκληση για οδηγούς και ομάδες υποστήριξης, λόγω της λείας επιφάνειάς της, κάνοντας ακόμα πιο επιτακτική την προσπάθεια βέλτιστης διαχείρισης στην ενέργεια και τα ελαστικά. Τα προκριματικά ξεκινούν στις 11:20, ενώ οι αγώνες ξεκινούν στις 16:00 ώρα Ελλάδας.

Αιμοληψία Α.Ο.Θ. ...

Το ΔΣ του ΑΟΘ ενημερώνει τα μέλη του ομίλου, ότι θα πραγματοποιηθεί η εξ αναβολής πρώτη οργανωμένη εθελοντική αιμοδοσία μας.  Σας υπενθυμίζουμε ότι έχει δημιουργηθεί ‘’σύλλογος εθελοντών αιμοδοτών ΑΟΘ’’ και η αιμοληψία θα γίνει από συνεργείο του νοσοκομείου ΑΧΕΠΑ, απέναντι  από τα γραφεία του ομίλου στην ΔΕΘ, στην αίθουσα ΚΥΤΤΑΡΟ, την Κυριακή 12 Μαϊου από ώρα 9:00-13:00. Όποια/ος επιθυμεί να συμβάλει σε αυτή την ύψιστη ανθρώπινη προσφορά παρακαλούμε να προσέλθει. (Για επιπλέον πληροφορίες - διευκρινίσεις τηλ 6937100013 Δημήτρης Κουμποτής.)