Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Δεν τους ήθελε η χωμάτινη ημέρα στο Φθιώτιδος .....


Η τύχη δεν ήταν με το μέρος των Φιλιππίδη-Παυλή Κορρέ στο χωμάτινο σκέλος του 32ου Ράλλυ Φθιώτιδος. Ύστερα από τη δεύτερη θέση στον ασφάλτινο αγώνα, το πλήρωμα εμφανίστηκε αποφασισμένο να παλέψει για τη νίκη σε μια επιφάνεια που σαφώς γνωρίζει καλύτερα. Δεν τα κατάφερε όμως εγκαταλείποντας τον αγώνα και αποχαιρέτησε τη Λαμία με ανάμικτα συναισθήματα.
Η κακή μέρα φάνηκε από το πρωί, καθώς στην πρώτη ειδική, το Mitsubishi Lancer Evo IX του Φιλιππίδη βρέθηκε τουμπαρισμένο σε μια σχετικά αργή στροφή: «Στα πρώτα χιλιόμετρα της Γραμμένης βρήκαμε σε ένα ανάχωμα, με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να ανατραπεί. Ευτυχώς δεν είχαμε κάποια σοβαρή ζημιά, οπότε συνεχίσαμε κανονικά» δήλωσε ο Φιλιππίδης και συμπλήρωσε: «Βέβαια, είχαμε χάσει κάθε ελπίδα για διάκριση, καθώς χρειάστηκε χρόνος ώσπου να επαναφέρουμε το Mitsubishi στις ρόδες του. Παρ’ όλα αυτά συνεχίσαμε και δεν το βάλαμε κάτω». Πράγματι, στη δεύτερη ειδική της ημέρας, στη Δίβρη, το πλήρωμα πέτυχε τον τρίτο χρόνο προσπαθώντας να βρει πάλι το ρυθμό του με το «πληγωμένο» Mitsubishi και να αναρριχηθεί στη γενική κατάταξη στο πλαίσιο του εφικτού. 


Στη Γραμμένη όμως ήταν …γραφτό να μη συνεχίσουν τον αγώνα τους, καθώς και στο δεύτερο πέρασμα από την ειδική διαδρομή των 22 χιλιομέτρων, οι Φιλιππίδης-Παυλή Κορρέ τούμπαραν το Mitsubishi Lancer Evo IX της SMsport με αποτέλεσμα αυτή τη φορά να μείνουν οριστικά εκτός αγώνα. «Η Γραμμένη δε μας ήθελε καθώς μία δεύτερη έξοδος μας ανάγκασε να δεχτούμε αυτό που από ότι φαίνεται ήταν  το «γραμμένο» μας! Όταν κινείσαι σε γρήγορους ρυθμούς αυτά είναι μέσα στο παιχνίδι»  δήλωσε ο οδηγός. 
Σε έναν αγώνα ο οποίος τους γύρισε την πλάτη από τις αναγνωρίσεις αφού αντιμετώπισαν σωρεία προβλημάτων, το πλήρωμα αισθάνθηκε την ανάγκη να ευχαριστήσει τους συναθλητές του που βρέθηκαν κοντά «στα δύσκολα».  «Στις δοκιμές μείναμε από ένα μηχανικό πρόβλημα  στη Δίβρη. Οι αγωνιζόμενοι Αποστόλης Τσιλίκας-Κωνσταντίνος Μίχος με το που αντιλήφθηκαν πως χρειαζόμασταν βοήθεια, αμέσως σταμάτησαν και προσφέρθηκαν να μας παρέχουν ότι χρειασθήκαμε. Τους ευχαριστούμε πολύ!» τόνισε ο Φιλιππίδης, ενώ η Μαρία συμπλήρωσε «Η συμπεριφορά των συναθλητών μας, μας θύμισε την ατμόσφαιρα και το κλίμα που επικρατούσε στους αγώνες αυτοκινήτου τις προηγούμενες δεκαετίες!».  
Εξαιρετική εντύπωση προκάλεσε το αυτοκόλλητο της Γενικής Γραμματείας Διά Βίου Μάθησης και Νέας Γενιάς,  της οποίας στέλεχος είναι η Μαρία Παυλή Κορρέ.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2024 ...

Η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου ετοιμάζεται να υποδεχθεί στις 2-3 Νοεμβρίου, αθλητές ομάδες και θεατές. Το σωματείο Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α. προετοιμάζει, στην γνώριμη περιοχή της Αργολίδας και συγκεκριμένα, στην παλιά Ε.Ο. Κορίνθου – Τρίπολης, τον γνωστό "Κολοσούρτη" για την "Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2024". Σκοπός του σωματείου, είναι σε λίγα χρόνια να γίνει ο συγκεκριμένος αγώνας κομμάτι του Πανευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Αναβάσεων της FIA.  Γεγονός πολύ σημαντικό για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό στην χώρα μας.  Η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου είναι από τις πιο δημοφιλείς στους Ελληνικούς αγώνες, και βρίσκεται σταθερά στο αγωνιστικό πρόγραμμα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος αναβάσεων της χώρας μας τα τελευταία χρόνια. Μια αξιολάτρευτη διαδρομή τεχνική και απολαυστική, τόσο για τους οδηγούς όσο και για τους θεατές.

Ανάβαση Πιτίτσας - Αποτελέσματα ...

1ο Σκέλος!  2ο Σκέλος! Κατάταξη!

Ανάβαση Κύμης - Συμμετοχές .....

ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ !!!