Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Δεν τους ήθελε η χωμάτινη ημέρα στο Φθιώτιδος .....


Η τύχη δεν ήταν με το μέρος των Φιλιππίδη-Παυλή Κορρέ στο χωμάτινο σκέλος του 32ου Ράλλυ Φθιώτιδος. Ύστερα από τη δεύτερη θέση στον ασφάλτινο αγώνα, το πλήρωμα εμφανίστηκε αποφασισμένο να παλέψει για τη νίκη σε μια επιφάνεια που σαφώς γνωρίζει καλύτερα. Δεν τα κατάφερε όμως εγκαταλείποντας τον αγώνα και αποχαιρέτησε τη Λαμία με ανάμικτα συναισθήματα.
Η κακή μέρα φάνηκε από το πρωί, καθώς στην πρώτη ειδική, το Mitsubishi Lancer Evo IX του Φιλιππίδη βρέθηκε τουμπαρισμένο σε μια σχετικά αργή στροφή: «Στα πρώτα χιλιόμετρα της Γραμμένης βρήκαμε σε ένα ανάχωμα, με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να ανατραπεί. Ευτυχώς δεν είχαμε κάποια σοβαρή ζημιά, οπότε συνεχίσαμε κανονικά» δήλωσε ο Φιλιππίδης και συμπλήρωσε: «Βέβαια, είχαμε χάσει κάθε ελπίδα για διάκριση, καθώς χρειάστηκε χρόνος ώσπου να επαναφέρουμε το Mitsubishi στις ρόδες του. Παρ’ όλα αυτά συνεχίσαμε και δεν το βάλαμε κάτω». Πράγματι, στη δεύτερη ειδική της ημέρας, στη Δίβρη, το πλήρωμα πέτυχε τον τρίτο χρόνο προσπαθώντας να βρει πάλι το ρυθμό του με το «πληγωμένο» Mitsubishi και να αναρριχηθεί στη γενική κατάταξη στο πλαίσιο του εφικτού. 


Στη Γραμμένη όμως ήταν …γραφτό να μη συνεχίσουν τον αγώνα τους, καθώς και στο δεύτερο πέρασμα από την ειδική διαδρομή των 22 χιλιομέτρων, οι Φιλιππίδης-Παυλή Κορρέ τούμπαραν το Mitsubishi Lancer Evo IX της SMsport με αποτέλεσμα αυτή τη φορά να μείνουν οριστικά εκτός αγώνα. «Η Γραμμένη δε μας ήθελε καθώς μία δεύτερη έξοδος μας ανάγκασε να δεχτούμε αυτό που από ότι φαίνεται ήταν  το «γραμμένο» μας! Όταν κινείσαι σε γρήγορους ρυθμούς αυτά είναι μέσα στο παιχνίδι»  δήλωσε ο οδηγός. 
Σε έναν αγώνα ο οποίος τους γύρισε την πλάτη από τις αναγνωρίσεις αφού αντιμετώπισαν σωρεία προβλημάτων, το πλήρωμα αισθάνθηκε την ανάγκη να ευχαριστήσει τους συναθλητές του που βρέθηκαν κοντά «στα δύσκολα».  «Στις δοκιμές μείναμε από ένα μηχανικό πρόβλημα  στη Δίβρη. Οι αγωνιζόμενοι Αποστόλης Τσιλίκας-Κωνσταντίνος Μίχος με το που αντιλήφθηκαν πως χρειαζόμασταν βοήθεια, αμέσως σταμάτησαν και προσφέρθηκαν να μας παρέχουν ότι χρειασθήκαμε. Τους ευχαριστούμε πολύ!» τόνισε ο Φιλιππίδης, ενώ η Μαρία συμπλήρωσε «Η συμπεριφορά των συναθλητών μας, μας θύμισε την ατμόσφαιρα και το κλίμα που επικρατούσε στους αγώνες αυτοκινήτου τις προηγούμενες δεκαετίες!».  
Εξαιρετική εντύπωση προκάλεσε το αυτοκόλλητο της Γενικής Γραμματείας Διά Βίου Μάθησης και Νέας Γενιάς,  της οποίας στέλεχος είναι η Μαρία Παυλή Κορρέ.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...