Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Δεν τους ήθελε η χωμάτινη ημέρα στο Φθιώτιδος .....


Η τύχη δεν ήταν με το μέρος των Φιλιππίδη-Παυλή Κορρέ στο χωμάτινο σκέλος του 32ου Ράλλυ Φθιώτιδος. Ύστερα από τη δεύτερη θέση στον ασφάλτινο αγώνα, το πλήρωμα εμφανίστηκε αποφασισμένο να παλέψει για τη νίκη σε μια επιφάνεια που σαφώς γνωρίζει καλύτερα. Δεν τα κατάφερε όμως εγκαταλείποντας τον αγώνα και αποχαιρέτησε τη Λαμία με ανάμικτα συναισθήματα.
Η κακή μέρα φάνηκε από το πρωί, καθώς στην πρώτη ειδική, το Mitsubishi Lancer Evo IX του Φιλιππίδη βρέθηκε τουμπαρισμένο σε μια σχετικά αργή στροφή: «Στα πρώτα χιλιόμετρα της Γραμμένης βρήκαμε σε ένα ανάχωμα, με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να ανατραπεί. Ευτυχώς δεν είχαμε κάποια σοβαρή ζημιά, οπότε συνεχίσαμε κανονικά» δήλωσε ο Φιλιππίδης και συμπλήρωσε: «Βέβαια, είχαμε χάσει κάθε ελπίδα για διάκριση, καθώς χρειάστηκε χρόνος ώσπου να επαναφέρουμε το Mitsubishi στις ρόδες του. Παρ’ όλα αυτά συνεχίσαμε και δεν το βάλαμε κάτω». Πράγματι, στη δεύτερη ειδική της ημέρας, στη Δίβρη, το πλήρωμα πέτυχε τον τρίτο χρόνο προσπαθώντας να βρει πάλι το ρυθμό του με το «πληγωμένο» Mitsubishi και να αναρριχηθεί στη γενική κατάταξη στο πλαίσιο του εφικτού. 


Στη Γραμμένη όμως ήταν …γραφτό να μη συνεχίσουν τον αγώνα τους, καθώς και στο δεύτερο πέρασμα από την ειδική διαδρομή των 22 χιλιομέτρων, οι Φιλιππίδης-Παυλή Κορρέ τούμπαραν το Mitsubishi Lancer Evo IX της SMsport με αποτέλεσμα αυτή τη φορά να μείνουν οριστικά εκτός αγώνα. «Η Γραμμένη δε μας ήθελε καθώς μία δεύτερη έξοδος μας ανάγκασε να δεχτούμε αυτό που από ότι φαίνεται ήταν  το «γραμμένο» μας! Όταν κινείσαι σε γρήγορους ρυθμούς αυτά είναι μέσα στο παιχνίδι»  δήλωσε ο οδηγός. 
Σε έναν αγώνα ο οποίος τους γύρισε την πλάτη από τις αναγνωρίσεις αφού αντιμετώπισαν σωρεία προβλημάτων, το πλήρωμα αισθάνθηκε την ανάγκη να ευχαριστήσει τους συναθλητές του που βρέθηκαν κοντά «στα δύσκολα».  «Στις δοκιμές μείναμε από ένα μηχανικό πρόβλημα  στη Δίβρη. Οι αγωνιζόμενοι Αποστόλης Τσιλίκας-Κωνσταντίνος Μίχος με το που αντιλήφθηκαν πως χρειαζόμασταν βοήθεια, αμέσως σταμάτησαν και προσφέρθηκαν να μας παρέχουν ότι χρειασθήκαμε. Τους ευχαριστούμε πολύ!» τόνισε ο Φιλιππίδης, ενώ η Μαρία συμπλήρωσε «Η συμπεριφορά των συναθλητών μας, μας θύμισε την ατμόσφαιρα και το κλίμα που επικρατούσε στους αγώνες αυτοκινήτου τις προηγούμενες δεκαετίες!».  
Εξαιρετική εντύπωση προκάλεσε το αυτοκόλλητο της Γενικής Γραμματείας Διά Βίου Μάθησης και Νέας Γενιάς,  της οποίας στέλεχος είναι η Μαρία Παυλή Κορρέ.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

115 χρόνια Alfa Romeo ...

Στις 24 Ιουνίου 2025 η Alfa Romeo θα συμπληρώσει 115 χρόνια από την ίδρυσή της. Με αυτή την αφορμή παρουσιάζει ένα εορταστικό λογότυπο, ως φόρο τιμής σε μια βαθύπλουτη ιστορία που χαρακτηρίζεται από το πάθος, το στιλ και την αγωνιστική δραστηριότητα, αποδεδειγμένα συγκοινωνούν δοχείο με την κορυφαία τεχνολογία. Η διαγώνια ανάπτυξη του αριθμού 115 συμβολίζει το όραμα για εξέλιξη και καινοτομία, αμφότερες αναπόσπαστες αξίες του DNA της μάρκας. Πρωταγωνιστής ωστόσο είναι ο χαρακτήρας «5» που αγκαλιάζεται από το ιστορικό όσο και εμβληματικό Biscione, δημιουργώντας ξεκάθαρη αναφορά στο παρελθόν. Η παρουσίαση του νέου λογότυπου στα μέσα Απριλίου κάθε άλλο παρά τυχαία είναι. Για την ακρίβεια συμπίπτει με δύο ιδιαίτερα σημαντικά γεγονότα αναφορικά με τη σφυρηλάτηση του θρύλου της Alfa Romeo καθώς και των Alfisti, του πιο πιστού κοινού στη βιομηχανία αυτοκινήτου. Στις 12-13 Απριλίου του 1930, η Alfa Romeo 6C 1750 Gran Sport με πλήρωμα τους Tazio Nuvolari και Giovanni Battista Guidotti κατέκτη...

2ος Γύρος - Μέγαρα ...

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε ο δεύτερος αγώνας του AUTOVISION Hellenic Auto GP 2025, ο οποίος φιλοξενήθηκε στο αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων. Έντονος συναγωνισμός και πλούσιο θέαμα σε όλες τις κατηγορίες ενθουσίασαν όσους παρακολούθησαν από κοντά την αγωνιστική δράση. Η ημέρα άρχισε με το Regularity των ιστορικών αυτοκινήτων, πριν δοθεί η εκκίνηση για τους τέσσερις αγώνες των υπολοίπων κατηγοριών. Ιστορικά αυτοκίνητα, νοσταλγικές εικόνες Τα παλιά, ιστορικά μοντέλα γέμισαν την πίστα με ατμόσφαιρα μιας άλλης εποχής, κινούμενα στα αυστηρά πλαίσια των κανονισμών του Regularity. Νικητές της δοκιμασίας αναδείχθηκαν οι Ηλίας Λαλούσης - Κωνσταντίνος Κοτσίρης με Peugeot 306 GTI. Δεύτεροι κατετάγησαν οι Άκης Μερτινός - Γεράσιμος Κυπραίος με Peugeot 106 GTI, ενώ την τριάδα συμπλήρωσαν οι Ιωσήφ Λαγάκης - Νικήτας Τσαλίκης με Subaru Legacy. Κυριαρχία Mitsubishi με φόντο έναν γαλλικό εμφύλιο Στην Κατηγορία Ν, ο Ταξιάρχης Ασημακόπουλος (ΑΛΜΑ Τρίπολης) επικράτησε σχετικά εύκολα. Το Mitsubishi Lancer ...

9η Ανάβαση Βούλας «Νίκος Καλογεράς» ...

Η Ανάβαση Βούλας που θα κάνει ο ΣΙΣΑ το Σάββατο 26 Απριλίου είναι η αναβίωση της Ανάβασης Βούλας που γινόταν από το 1972 έως το 1977. Η οικιστική ανάπτυξη της περιοχής έφερε το τέλος της φημισμένης ανάβασης του Κρεμασμένου Λαγού ή κατ άλλους Κρεμαστού Λαγού, που πήρε το όνομα του από την ομώνυμη πλαγιά του Υμηττού που βρίσκεται πάνω από τη Βούλα και ατενίζει τον Σαρωνικό κόλπο. Το 2016 ο ΣΙΣΑ τόλμησε να αναβιώσει τον ¨Λαγό¨ σε μορφή αγώνων ακριβείας-regularity, όπου όμως δεν λείπει ούτε η σπιρτάδα, ούτε το θέαμα. Δεκτά είναι τα ιστορικά αυτοκίνητα άνω των 30 ετών, είτε αυτά είναι "αγωνιστικά" είτε αυτοκίνητα "βόλτας". Επίσης δεκτά είναι τα youngtimer 20-29 ετών, εκτός συναγωνισμού σε δική τους κατάταξη. Το Σάββατο 26 Απριλίου στις 4μμ θα αρχίσουν να συγκεντρώνονται στο Πανόραμα της Βούλας τα 90 ιστορικά αυτοκίνητα & youngtimer, που θα είναι επισκέψιμα από όποιον θέλει να τα δεί. Οι θεατές θα πρέπει να έχουν ανέβει στις φουρκέτες μέχρι τις 5μμ, όταν και θα ξεκι...