Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

1ος Αγώνας Rotax Max Challenge .....


Με 43 συμμετοχές ολοκληρώθηκε την Κυριακή 26 Απριλίου, ο 1ος Αγώνας Rotax Max Challenge, στην πίστα καρτ "Kartodromo", του Αγ.Στεφάνου. 
Πολύ θέαμα και μεγάλη προσπάθεια, σημείωσαν οι οδηγοί όλων των κατηγοριών, καθώς έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό αλλά και μία εξαιρετική οδήγηση που προσέφερε σε όλους όσους παρακολουθούσαν τον αγώνα, ενδιαφέρουσες μάχες εντός του αγωνιστικού χώρου. 
Στην κατηγορία Micro Max, την 3η θέση κατέλαβε ο Χρήστος Παπανικολάου, από την ομάδα Spartans, τη δεύτερη θέση ο Θάνος Ξηνταβελόνης, από την ομάδα Zorri Motorsport και στην πρώτη θέση του βάθρου ανέβηκε ο Γιάννης Λάτζης, από την ομάδα Chatzis Racing Team. Οι μικροί μας οδηγοί παρέλαβαν τα κύπελλά τους στην απονομή που ακολούθησε μετά τη λήξη του αγώνα, καθώς και από ένα σετ ελαστικών Mojo C2, τα οποία προσέφερε η EKO Racing σε συνεργασία με την Rotax Hellas, μετά από την ευγενική χορηγία της EKO Racing, για τους 3 Αγώνες Rotax Max Challenge, που θα πραγματοποιηθούν το έτος 2015, καθώς για πρώτη φορά στα ελληνικά δεδομένα, η EKO Racing προωθεί την κατηγορία Rotax Micro, για οδηγούς 8 έως 12 χρονών. 


Στην κατηγορία Junior Max, την τρίτη θέση κατέκτησε, ο Κωνσταντίνος Κλίτα, από την ομάδα Spartans, τη δεύτερη θέση, ο Σωτήρης Αθανασόπουλος, από την ομάδα Chatzis Racing Team και στην πρώτη θέση του βάθρου, μετά την καρό σημαία, ανέβηκε ο Δημήτρης Τσίμπρης, από την ομάδα PRT Motorsport. 
Στην κατηγορία Senior Max, στη γενική κατάταξη, την 3η θέση κατέκτησε ο Στέλιος Σαγανάς, από την ομάδα Chatzis Racing Team, τη 2η θέση, ο Στράτος Γαλανόπουλος, από την ομάδα Spartans και την πρώτη θέση, μετά από μία εξαιρετική οδηγική προσπάθεια, κατέκτησε ο Νίκος Ιωάννου, από την ομάδα Prt Motorsport.
Στην κατηγορία Senior Max Masters, υποκατηγορία της Max με οδηγούς άνω των 32 ετών, στην τρίτη θέση της κατηγορίας, τερμάτισε ο Παπαχριστόπουλος Χρίστος, από την ομάδα Praga Zachos Karting, στη δεύτερη θέση, ο Παπαναστασίου Δημήτρης, από την ομάδα Athens Kart Shop και την πρώτη θέση κατέκτησε επάξια, ο Νίκος Ιωάννου, ο οποίος τελικά αναδείχθηκε ο κυρίαρχος της Max, αποκτώντας δύο κύπελλα στην κατηγορία του!
Στην κατηγορία DD2 Max και μετά από έναν πολύ ενδιαφέρον αγώνα που όλοι παρακολουθήσαμε, στην 3η θέση της γενικής κατάταξης τερμάτισε, ο Δημήτρης Ζερβός, από την ομάδα Kartworks, στη 2η θέση ο Στέφανος Καμιτσάκης, από την ομάδα Intrepid Hellas και στην πρώτη θέση τερμάτισε, ο Δημήτρης Βασιλέρης, από την ομάδα PRT Motorsport. 
Στην κατηγορία  DD2 Masters, υποκατηγορία της DD2 με οδηγούς άνω των 32 ετών, στην τρίτη θέση τερμάτισε ο Βασιλόπουλος Γιώργος, από την ομάδα PRT Motorsport, στη δεύτερη θέση, ο Παπαχρήστου Σωτήρης, από την ομάδα Intrepid Hellas και την πρώτη θέση του βάθρου κατέκτησε επάξια, ο Δημήτρης Ζερβός, από την ομάδα Kartworks. 


Ο 1ος Αγώνας Rotax Max Challenge για αυτή τη χρονιά, έφτασε αισίως στο τέλος του και η εικόνα που άφησε ήταν πολύ καλή, με την προσπάθεια φυσικά όλων όσων παρευρέθηκαν, αγωνίστηκαν και έδωσαν το παρόν για να πραγματοποιηθεί ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα για όλους! 
Να ευχαριστήσουμε όσους συμμετείχαν στον 1ο Rotax Max Challenge και να δώσουμε το επόμενο ραντεβού μας για τον 2ο Αγώνα της Rotax, στις 28 Ιουνίου 2015!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ρυμουλκούμενα - Τρέιλερ ...

Μια τελευταία ρύθμιση στο ζήτημα έκδοσης στοιχείων κυκλοφορίας για χρήση οχημάτων κατηγορίας Ο1 και Ο2 (ρυμουλκούμενα - τρέιλερ), συμπεριλαμβανομένων και των ειδικής χρήσεως ειδικού σκοπού μη μεταφοράς εμπορευμάτων, ενεργοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με σχετική τροπολογία. Με τη νέα νομοθετική διάταξη παρέχεται η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ρυμουλκούμενων – τρέιλερ, που είχαν παλαιότερα τεθεί νόμιμα σε κυκλοφορία με ειδικά σημειώματα ρυμούλκησης (Ε.Σ.Ρ.) και δεν είχαν εκδώσει στοιχεία κυκλοφορίας εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας  που προέβλεπε η υπ’ αρ. 2805/2021 Υπουργική Απόφαση (δηλαδή, μέχρι 29/12/2023), να εκδώσουν στοιχεία κυκλοφορίας (άδεια και πινακίδες), κατόπιν καταβολής παραβόλου, ύψους 200 ευρώ και εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε μηνών, μετά τη δημοσίευσή της σε ΦΕΚ. Επιπλέον, με σκοπό τη διευκόλυνση της ομαλής και απρόσκοπτης διεκπεραίωσης των εργασιών των πολιτών, παρέχεται η δυνατότητα τουλάχιστον έως τέλος Σεπτεμβρίου 2024, να  τίθενται νομίμως σε κ

Ευχές Α.Λ.Α.Κ. ...

 

Τεχνητή Νοημοσύνη ...

Στο μέλλον, τα ψηφιακά προϊόντα που βασίζονται στην Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ ή AI) θα διαδραματίσουν καθοριστικό ρόλο για τον Όμιλο Volkswagen. Οι νέες εφαρμογές infotainment και πλοήγησης, η υψηλής απόδοσης αναγνώριση ομιλίας, οι εκτεταμένες λειτουργίες του αυτοκινήτου και η μεγάλη ενσωμάτωση των ψηφιακών συστημάτων σε αυτό θα εξασφαλίζουν σημαντικά οφέλη για τους πελάτες, βελτιώνοντας την εμπειρία από το προϊόν. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η Volkswagen έχει δημιουργήσει ένα εξειδικευμένο «Εργαστήριο Τεχνητής Νοημοσύνης» (AI Lab). Η εταιρεία αυτή θα λειτουργεί ως ένα παγκοσμίως δικτυωμένο κέντρο ικανοτήτων και εκκολαπτήριο ιδεών. Το AI Lab θα εντοπίζει νέες ιδέες προϊόντων για τον Όμιλο Volkswagen και θα τις συντονίζει εντός του Ομίλου. Όσο οι ανάγκες θα αυξάνονται θα υπάρχει συνεργασία με τον τομέα τεχνολογίας στην Ευρώπη, την Κίνα και τη Βόρεια Αμερική. Υιοθετώντας αυτήν την προσέγγιση, ο Όμιλος Volkswagen σκοπεύει να απλοποιήσει τη συνεργασία με τις εταιρείες τεχνολογίας με σκοπ