Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αφθονία θεατών και θεάματος .....


Η 2η Ανάβαση Δερβενοχωρίων "Βαγγέλης Παλαπανίδης", που διοργανώθηκε από το Αθλητικό Σωματείο Οδηγών Αγώνων Αυτοκινήτου (ΑΣΣΟΑΑ), με την έγκριση της ΟΜΑΕ-ΕΠΑ, πραγματοποιήθηκε σήμερα Κυριακή 2 Νοεμβρίου 2014, με επιτυχία.
Η καλή ημέρα είχε φανεί από το πρωί και η απουσία βροχής βοήθησε ώστε, παρά το κρύο της περιοχής του οροπεδίου των Δερβενοχωρίων, οι θεατές να κατακλύσουν τη διαδρομή των 4,2 χιλιομέτρων, που φιλοξένησε τον 6ο και τελευταίο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων. Ιδιαίτερα η Κ2 του αγώνα, ήταν ασφυκτικά γεμάτη με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί μια πολύ όμορφη ατμόσφαιρα, που ώθησε τους οδηγούς ώστε να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό. Η αγωνιστικότητα των οδηγών βοηθήθηκε και από το γεγονός ότι δεν υπήρξαν μεγάλες διακοπές, αφού οι λίγες εγκαταλείψεις αντιμετωπίστηκαν έγκαιρα, χωρίς να υπάρξει χρονική "κοιλιά" στον αγώνα.
Πόλος έλξης για τους θεατές, υπήρξε ο συνδυασμός του Nikolay Zlatkov με το εντυπωσιακό σε ήχο και επιδόσεις Audi Quattro S1, που βρέθηκε στην Ανάβαση χάρη στις ενέργειες της ελληνικής αντιπροσωπείας της Εταιρείας Λιπαντικών και Χημικών Bardahl  και φυσικά του ΑΣΣΟΑΑ. Ο Βούλγαρος οδηγός αντάμειψε και με το παραπάνω τους θεατές που βρέθηκαν στη διαδρομή, εντυπωσιάζοντας με την οδήγηση του πολύ δυνατού και δυσκολοδήγητου αυτοκινήτου, σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο και στα δυο σκέλη και τελικά, τον απόλυτο χρόνο της ημέρας, επικρατώντας ταυτόχρονα στην Formula Saloon. Πέραν όμως του συνδυασμού από τη Βουλγαρία, που ήταν η ατραξιόν του αγώνα, θέαμα προσέφεραν ακόμη, οι 86 Έλληνες οδηγοί που έλαβαν μέρος. Τον δεύτερο χρόνο της ημέρας, σημείωσε ο Μάριος Ηλιόπουλος (Ford Escort WRC, EE/12T), που με το Ford Escort WRC επικράτησε στην κατηγορία Ε.
Υπενθυμίζουμε, πως στις αναβάσεις δεν υπάρχει Γενική Κατάταξη, παρά μόνο κατάταξη κατηγοριών και κλάσεων και για αυτό, τα αποτελέσματα αναλύονται με αυτόν τον τρόπο. Τον τρίτο καλύτερο χρόνο της ημέρας, πέτυχε ο Λεωνίδας Κύρκος (Ford Escort WRC, EE/12T), που ακολούθησε σε επίπεδο χρόνων τον Μάριο Ηλιόπουλο στο καθαρά αγωνιστικό κομμάτι. Σημειώνουμε, πως τα αποτελέσματα του αγώνα είναι προσωρινά, καθώς ο Μάριος Ηλιόπουλος κατέθεσε ένσταση προς τον Λεωνίδα Κύρκο σχετικά με τα καύσιμα και τον κυβισμό του Escort του δεύτερου, με τα αποτελέσματά της να αναμένονται, για να προκύψουν και τα τελικά αποτελέσματα του αγώνα.
Στην κατηγορία Α, ταχύτερος ήταν ο Γιώργος Καϊτατζής (Ford Escort WRC, EA/8), που επικράτησε του Γιώργου Κωνσταντακόπουλου (Mitsubishi Lancer EVO VIII, A/8). Την τριάδα συμπλήρωσε ο Γιώργος Αναδιώτης (Renault Clio Sport, EA/7), ο οποίος κέρδισε την κατηγορία Α έως 2 λίτρα. Τον νικητή της κατηγορίας, ακολούθησε ο Βασίλης Ζάχος (Citroen C2 R2, A/6) που επέστρεψε σε αγώνα ανάβασης μετά από καιρό, ενώ την τριάδα συμπλήρωσε ο Σπύρος Βοργιάς (Peugeot 106 S16, EA/6). Στην κατηγορία Ν, ταχύτερος ήταν ο Κωνσταντίνος Κάκος (Mitsubishi Lancer EVO IX, N/4), που δεν είχε ουσιαστικά αντίπαλο, αφού τον ακολούθησαν ο νικητής της Κατηγορίας Ν έως 2 λίτρα, Νίκος Ζακχαίος (Citroen Saxo VTS, N/2) και ο Παναγιώτης Σμυρναίος (Peugeot 106 S16, EN/2), αμφότεροι με δικίνητα αυτοκίνητα 1600 κ.εκ. Το βάθρο της κατηγορίας Ν έως 2 λίτρα, συμπλήρωσε ο νεαρός Πάρης Τασιόπουλος (Peugeot 106 S16, EN/2).
Επιστρέφοντας στην κατηγορία Ε και πιο συγκεκριμένα στην Κατηγορία Ε έως 2 λίτρα, νικητής αναδείχθηκε ο "συνήθης ύποπτος" Γιώργος Πολίτης (Citroen AX Maxi EVO 2, EE/10), που επικράτησε του Κωνσταντίνου Ψιλιώτη (Ford Escort MK II, EE/11), ενώ την τριάδα της κατηγορίας συμπλήρωσε ο πολύπειρος Θανάσης Κουρνιάτης (Ford Escort MK II, EE/11). Ολοκληρώνοντας με την γενική κατάταξη της κατηγορίας Ε, την τριάδα πίσω από τους Ηλιόπουλο και Κύρκο, στους οποίους αναφερθήκαμε παραπάνω, συμπλήρωσε ο Παναγιώτης Λιώρης (Ford Escort WRC, EE/12Τ). Το δικό τους τόνο όμως, έδωσαν και τα Ιστορικά αυτοκίνητα που συμμετείχαν στην 2η Ανάβαση Δερβενοχωρίων "Βαγγέλης Παλαπανίδης". Στην κατηγορία 2 ταχύτερος ήταν ο Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort RS 1600, 2/C3), ο οποίος σημείωσε και τον καλύτερο χρόνο ανάμεσα στα Ιστορικά αυτοκίνητα, ενώ τον ακολούθησαν οι Γιώργος Καρράς (BMW 2002, 2/C3) και Μιχάλης Σταυρινός (Ford Escort RS 1600, 2/C3). Ακόμη, στην κατηγορία 3 ταχύτερος ήταν ο Γιάννης Τσαλαματάς (Ford Escort RS2000, 3/D3), εμπρός από τους Tim Davies (Ford Escort RS, 3/D3) και Δημήτρη Οικονόμου (VW Golf I GTi, 3/D2). 
Την αγωνιστική δράση του αγώνα, ολοκλήρωσαν οι συμμετέχοντες της Formula Saloon, στην οποία συμπεριλαμβανόταν και η συμμετοχή του Nikolay Zlatkov με το Audi Quattro S1. Στη Formula Saloon Turbo λοιπόν, πίσω από το Βούλγαρο οδηγό τερμάτισε ο Κώστας Πατσουρέας (Mitsubishi Lancer EVO IX), ενώ τον ακολούθησε ο Κωνσταντίνος Ζυγογιάννης (Audi A3). Σημαντικότερη εγκατάλειψη, ήταν αυτή του Νικόλα Περατινού, ο οποίος προδόθηκε από το Ford Escort που οδηγούσε, στο πρώτο ανέβασμα. Στα ατμοσφαιρικά της Formula Saloon, επικράτησε ο Παναγιώτης Καμπύλης (Audi A4 STW, 4:25.92)

Μπορεί τα αποτελέσματα να παραμένουν προσωρινά, όμως ο αγώνας πέρασε στην ιστορία με θετικό πρόσημο, αν κρίνουμε από τους θεατές που κατέκλυσαν τη διαδρομή και το πρόσθετο ενδιαφέρον που δημιουργήθηκε, χάρη στην παρουσία του Nikolay Zlatkov και του Audi Quattro S1. Όμως αυτό δεν ήταν το μοναδικό "happening" από τη μεριά της Οργάνωσης, αφού στον αγώνα βρέθηκαν και δυο τράκτορες, οι οποίοι περνούσαν από τη διαδρομή στην αρχή του κάθε σκέλους (φυσικά εκτός κατάταξης), προσφέροντας το δικό τους θέαμα. Σημειώνουμε, πως η Οργανωτική Επιτροπή του αγώνα θα ήθελε να ζητήσει συγγνώμη από τους αγωνιζόμενους για την παρανόηση που αφορά στην προμήθεια των κυπέλλων και επιφυλάσσεται για τη συνέχεια. Τέλος, η Οργανωτική Επιτροπή θα ήθελε να ευχαριστήσει τους Χορηγούς καθώς και τους Χορηγούς Επικοινωνίας της 2ης Ανάβασης Δερβενοχωρίων "Βαγγέλης Παλαπανίδης", χωρίς τη βοήθεια των οποίων το εν λόγω εγχείρημα θα γινόταν ακόμη πιο δύσκολο.

Νικητές κλάσεων-Χρόνος:
2/C3: Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort RS 1600) - 4:51.35
3/D2: Δημήτρης Οικονόμου (VW Golf I GTI) - 5:32.59
3/D3: Γιάννης Τσαλαματάς (Ford Escort RS 2000) - 5:13.17
Gr5: Κωνσταντίνος Καπουρελάκος (BMW E21 323i) - 5:40.49
ΕΝ/1: Κίμωνας Θέος (Peugeot 106 Rallye) - 5:42.22
N/2-EN/2: Νίκος Ζακχαίος (Citroen Saxo VTS) - 5:04.32
N/3: Κωνσταντίνος Καραθανάσης (Opel Astra) - 5:15.39
ΕΑ/5: Βασίλης Μπάτζανος (Peugeot 106 Rallye) - 5:09.84
Α/6-ΕΑ/6: Βασίλης Ζάχος (Citroen C2 R2) - 4:55.10
A/7-EA/7: Γιώργος Αναδιώτης (Renault Clio Sport) - 4:54.05
A/8-EA/8: Γιώργος Καϊτατζής (Ford Escort WRC) - 4:46.88
EE/10: Γιώργος Πολίτης (Citroen AX Maxi EVO2) - 4:45.72
EE/11: Κωνσταντίνος Ψιλιώτης (Ford Escort MKII) - 4:50.41
EE/12(δικίνητα): Παναγιώτης Ευθυμίου (BMW E30 M3) - 4:37.32
ΕΕ/12 (τετρακίνητα): Μάριος Ηλιόπουλος (Ford Escort WRC) - 4:16.19
Formula Saloon (ατμοσφαιρικά): Παναγιώτης Καμπύλης (Audi A4 STW) - 4:25.92
Formula Saloon (Turbo): Nikolay Zlatkov (Audi Quattro S1) - 4:12.70


Χορηγοί του αγώνα ήταν οι Θεοδωρακάκης Service, Original Ρεκτιφιέ και SK Tyres.

Χορηγοί επικοινωνίας για την 2η Ανάβαση Δερβενοχωρίων "Βαγγέλης Παλαπανίδης" ήταν το Motori.gr, που αποτελεί Χορηγό Επικοινωνίας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων, τα περιοδικά "4ΤΡΟΧΟΙ" και "Auto Bild Hellas", η αθλητική εφημερίδα "SportDay", ο κορυφαίος αθλητικός ραδιοφωνικός σταθμός "NovaSportFM 94.6", η ιστοσελίδα "4Drivers" και η UP Team

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

60 χρόνια Opel Design Centre...

Το 2024 είναι μία επετειακή χρονιά για την Opel, αφού η Γερμανική εταιρεία γιορτάζει 125 χρόνια στην κατασκευή αυτοκινήτων. Από το 1899, η μάρκα με έμβλημα τον Κεραυνό έχει καταστήσει την κινητικότητα προσιτή σε εκατομμύρια ανθρώπους, ενώ την ίδια στιγμή, συνεχίζει να εμπνέει το κοινό με τα καινοτόμα μοντέλα της. Σήμερα, το έμβλημα της Opel εκφράζει τη συναρπαστική πλευρά της μάρκας, καθώς και τον δρόμο της προς τον εξηλεκτρισμό. Το design είναι αυτό που ευθύνεται κατά κύριο λόγο για το πώς ένα αυτοκίνητο μπορεί να συναρπάσει από την πρώτη ματιά. Και εδώ, η Opel έθεσε γερές βάσεις, ακριβώς 60 χρόνια πριν. Το 1964, ξεκινά τη λειτουργία του στο Rüsselsheim το Opel Design Studio, το πρώτο κέντρο σχεδιασμού αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Από τότε, είναι υπεύθυνο για τη συνεχώς εξελισσόμενη σχεδιαστική φιλοσοφία των μοντέλων παραγωγής της Opel. Οι σχεδιαστές έχουν επίσης δημιουργήσει πρωτοποριακά πρωτότυπα οχήματα, που δίνουν μια γεύση από το μέλλον της μάρκας, από το θρυλικό Opel Experimental GT

1000 Miglia ...

Από τις 11 έως και τις 15 Ιουνίου 2024 διεξάγεται στην Ιταλία και την κλασική πλέον διαδρομή Μπρέσια-Ρώμη-Μπρέσια, το 42ο “1000 Miglia” όπου πάνω από 400 κλασικά αυτοκίνητα λαμβάνουν μέρος. Περισσότερες από 50 Alfa Romeo συμμετέχουν στον «Πιο όμορφο αγώνα του κόσμου», όπως τον αποκαλούσε ο Enzo Ferrari. Η πιο ιδιαίτερη αφορά σε μια εξαιρετικά σπάνια 1900 Sport Spider του 1954, η οποία φέρει τον αριθμό «289». Πρόκειται για ένα ανοιχτό αγωνιστικό με 4κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα που απέδιδε 138 HP, κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων και πίσω άξονα De Dion. Χάρη στο βάρος των μόλις 880 kg και την εξαιρετική αεροδυναμική, μπορούσε να αναπτύξει ταχύτητα έως και 220 km/h ενώ τα δυναμικά χαρακτηριστικά της ήταν κορυφαία. Πίσω από το τιμόνι της βρίσκεται ο Nicola Larini, ο θρυλικός πιλότος που στη δεκαετία του 1990 μεσουράνησε στο DTM και το 1993 στέφθηκε πρωταθλητής με την Alfa Romeo 155 V6 TI. Ακόμα μια πολύ σπάνια παρουσία είναι μια 1900 Super Sprint του 1956 που συμμετέχει στον αγώνα με τ

20ο Ράλλυ Κορίνθου ...

Το Ράλλυ Κορίνθου στην επιστροφή του στο 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ έπειτα από δύο χρόνια απουσίας, συγκέντρωσε 48 συμμετοχές! Ο αγώνας θα πραγματοποιηθεί από την Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Κορινθίας (ΑΛΑΚ) στις 15 και 16 Ιουνίου και πεδίο δράσης θα είναι δύο αγαπημένες «ακροπολικές» Ειδικές Διαδρομές, οι Άγιοι Θεόδωροι και τα Πίσια. Οι συμμετοχές χαρακτηρίζονται τόσο από την ποσότητα, όσο και από την ποιότητα, με τους πρωταγωνιστές του πρωταθλήματος να δίνουν το παρών στην Κόρινθο, σε ένα κρίσιμο σημείο για το θεσμό. Πρώτοι στον αγώνα θα εκκινήσουν οι Jourdan Serderidis-Frederic Miclotte με το ολοκαίνουριο Skoda Fabia RS Rally2 του οδηγού, οι οποίοι θα αγωνιστούν στο Ράλλυ Κορίνθου προκειμένου να κάνουν μια καλή προπόνηση ενόψει του εθνικού μας αγώνα, στον οποίο θα οδηγήσουν ένα Ford Puma της κορυφαίας κατηγορίας. Να αφήσουν πίσω τους τις ατυχίες που αντιμετώπισαν στους δύο πρώτους πρωταθληματικούς αγώνες θα επιδιώξουν οι Ιωάννης Παπαδημητρίου-Χρήστος Κουζιώνης, οι οποίοι θα κ