Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Εκλογές Σ.Ο.Α.Α. .....


του Γιάννη Σταυρόπουλου

Το motori.gr είναι ένας διαδικτυακός τόπος, που λόγω της αγάπης και του πάθους των συντελεστών του για τους αγώνες αυτοκινήτου, είναι “ανοικτός” στο να φιλοξενεί κάθε καινούργια ιδέα που έχει να κάνει με το σπορ αυτό.
Πρόσφατα λοιπόν, λάβαμε μια επιστολή, μάλλον κάτι σαν τοποθέτηση από μια ομάδα αγωνιζομένων (τα ονόματα δεν μας ενδιαφέρουν στην παρούσα φάση) που έχει να κάνει με τις επικείμενες αρχαιρεσίες του Σ.Ο.Α.Α.
Αντιπαραθέτομε λοιπόν αυτούσια την επιστολή-τοποθέτηση, διευκρινίζοντας, προς αποφυγήν παρεξηγήσεως, ότι η επιλογή της φωτογραφίας με τους αγωνιζόμενους που διακρίνονται είναι εντελώς τυχαία.
Να υπενθυμίσουμε για μια ακόμα φορά, ότι οι λέσχες στέλνουν (όταν στείλουν) ένα Δελτίο Τύπου (υπάρχουν και ελάχιστες εξαιρέσεις) που ενημερώνουν τη διεξαγωγή ενός αγώνα, χωρίς καμία φωτογραφία, νομίζοντας ότι έτσι γίνονται οι αγώνες.
Πως είναι δυνατόν να στέλνουν ενημέρωση Τύπου χωρίς φωτογραφίες, αφού στους αγώνες το όλο θέμα είναι γύρω από τη φωτογραφία.
Οικονομία, ή αδιαφορία.
Εμείς θέλουμε να πιστεύουμε ότι γίνεται για λόγους οικονομίας.
Για αυτόν ακριβώς το λόγο η προβολή των αγώνων στη χώρα μας είναι στον πάτο. Αλλά ποιος να ασχοληθεί με τη προβολή.
Εδώ ανέλαβε νέο προεδρείο της ΟΜΑΕ και δεν έκανε ούτε μια συνέντευξη Τύπου.
Να τοποθετηθεί επί των αγώνων, να εκφέρει άποψη για το τι μέλλει γενέσθαι των ελληνικών αγώνων, για το ράλι Ακρόπολις…

Αντ’ αυτού, "φωνή βοώντος εν τη ερήμω".

Ακολουθεί η επιστολή-τοποθέτηση–από την Κίνηση Οδηγών:

Αγαπητοί φίλοι συναθλητές,

Με αφορμή τις επικείμενες αρχαιρεσίες του Σ.Ο.Α.Α. δημιουργήθηκε μια Κίνηση Οδηγών – Αθλητών με γνώμονα την καλυτέρευση των συνθηκών του Σπορ μας και τα καυτά προβλήματα που μας απασχολούν, με προτάσεις και εποικοδομητική κριτική απέναντι στις αποφάσεις.

Προτείνουμε την αναβολή των εκλογών για την ανάδειξη νέου Δ.Σ. και αντ' αυτού την διενέργεια Γενικής Συνέλευσης με μοναδικό θέμα την «Αλλαγή Καταστατικού» του Συνδέσμου και παράλληλα να οριστεί ημερομηνία διεξαγωγής Καταστατικής Συνέλευσης.
Το απερχόμενο Δ.Σ. είχε ρητά δεσμευτεί ότι θα άλλαζε το Καταστατικό (πράγμα που βέβαια δεν έκανε) και θα φρόντιζε ώστε να μπορούν και οι Αθλητές – Οδηγοί της Περιφέρειας να παίρνουν μέρος στις Αρχαιρεσίες χωρίς να είναι υποχρεωμένοι να μεταβούν στην πρωτεύουσα. Η τεχνολογία δίνει σήμερα τέτοια δυνατότητα.
Δεν μπορεί ο Σύνδεσμος να είναι «τοπικής εμβέλειας».
Δεν είναι δυνατό το Δ.Σ. του Συνδέσμου μας, να εκλέγεται από 40-50 Αθλητές που τουλάχιστον οι μισοί από αυτούς δεν συμμετέχουν καν σε Αγώνες.
Δεν είναι δυνατόν να μην έχει διενεργείτε τουλάχιστον μία Γενική Συνέλευση (ανά θητεία).
Κύριοι, προβλήματα έχουν οι Αθλητές από όλη την Ελλάδα.
Δικαίωμα εκλέγειν και εκλέγεσθαι πρέπει να έχουν μόνο οι εν ενεργεία Οδηγοί.
Με ένα μόνο κριτήριο. Την συμμετοχή τους σε δύο τουλάχιστον Αγώνες τα δύο τελευταία έτη και χωρίς την διαδικασία «δόκιμου μέλους». Καλύπτοντας την ετήσια συνδρομή τους προς τον Σύνδεσμο, να λαμβάνουν μέρος στις Εκλογές για την ανάδειξη Δ.Σ. και Εξελικτικής Επιτροπής.
Την δημιουργία δύο Επιτροπών.
Η πρώτη 9μελής, ως «Επιτροπή Αγώνων», η οποία θα απαρτίζεται από έναν εκπρόσωπο από κάθε γεωγραφική περιφέρεια και 2-3 από την Αττική, οι οποίοι θα είναι ΑΙΡΕΤΟΙ .
Η δεύτερη θα αποτελείται από νομικούς με έργο της την «Νομική Προστασία» των Αθλητών.

ΕΑΝ ΤΟ ΝΕΟ Δ.Σ. ΤΟΥ Σ.Ο.Α.Α. ΔΕΝ ΕΚΛΕΓΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΘΛΗΤΕΣ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ, ΤΟΤΕ Ο Σ.Ο.Α.Α. ΝΑ ΔΙΑΛΥΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΙΔΡΥΘΕΙ ΕΝΑΣ ΝΕΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΠΟΥ ΝΑ ΜΑΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙ Ο Λ Ο Υ Σ !!!


ΚΙΝΗΣΗ ΟΔΗΓΩΝ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ

Ανάβαση Τσακώνας ...

Συνεπής στο ραντεβού της με το… θέαμα ήταν και φέτος η Ανάβαση Τσακώνας, η οποία την Κυριακή αποζημίωσε με τον καλύτερο τρόπο τους πολυάριθμους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού που παρακολούθησαν την μεγάλη διοργάνωση που προσμετρά στο Πανελλήνιο Κύπελλο Αναβάσεων Νοτίου Ελλάδος. Η 4η Ανάβαση Τσακώνας πραγματοποιήθηκε με 37 συμμετοχές ενώ τα έργα βελτίωσης που είχαν γίνει στη διαδρομή το προηγούμενο διάστημα αλλά και ο καλός καιρός βοήθησαν τους οδηγούς να συνδυάσουν καλό χρόνο και θέαμα. Ο αγώνας έκλεισε με τα αυτοκίνητα drift που... έκαψαν αρκετό λάστιχο και έδωσαν την δική τους ξεχωριστή νότα στην διοργάνωση. Ο πρόεδρος της Αγωνιστικής Λέσχης Αυτοκινήτου Καλαμάτας Γιάννης Πολυχρονόπουλος και τα μέλη του Δ.Σ. της ΑΛΑΚ έμειναν απόλυτα ικανοποιημένοι τόσο από τον αριθμό των συμμετοχών όσο από το θέαμα και ανανέωσαν το ραντεβού τους με τον κόσμο για την επόμενη χρονιά και την 5η Ανάβαση Τσακώνας. Παράλληλα, η αναβάθμιση της διαδρομής και συνολικά της διοργάνωσης διατηρούν ζωντανό το

Μάχες μέχρι το τέλος ...

Η Λαμία φιλοξένησε το διήμερο 11 και 12 Μαΐου τον τρίτο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift, με τους συμμετέχοντες να χαρίζουν πλούσιο θέαμα στους φίλους του αθλήματος που επισκέφθηκαν την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας. Η ατελείωτη πλαγιολίσθηση και οι μάχες και στις τρεις κατηγορίες κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον των θεατών μέχρι το τέλος. Διοργανωτής του αγώνα ήταν το Σωματείο Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας (Α.Λ.Α.Λ.), σε συνδιοργάνωση με την ΠΕ Φθιώτιδος, τον μεγάλο οικοδεσπότη Δήμο Λαμιέων, αλλά και το Επιμελητήριο Φθιώτιδος. Την Κυριακή, το πρόγραμμα ξεκίνησε με τα ελεύθερα περάσματα στις κατηγορίες Drift 1, Drift 2 και Drift 3 και στη συνέχεια ακολούθησαν τα βαθμολογημένα περάσματα στην Drift 3, τα οποία καθόρισαν τα ζευγάρια της φάσης των 16. Η αγωνιστική δράση του διημέρου ολοκληρώθηκε με τις μάχες που ανέδειξαν τους νικητές του αγώνα. Στις μάχες των επιμέρους κατηγοριών, στην Drift 3, νικητής αναδείχθηκε ο 24χρονος Νίκος Κασάμπας (BMW 3 E36), έπειτα από συγκλονιστική μάχ